Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
Rent laser device

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

Noyan Teb Manely Medical Equipment

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم مجوز دار

دستگاه لیزر تیتانیوم از بهترین و جا افتاده ترین دستگاه های لیزر موجود در ایران و جهان می باشد که با توجه به داشتن مشتریان خاص خود، میتوانید با اجاره آن کیفیت و کارایی این دستگاه را بررسی نموده و با خیال راحت مشتریان خود را افزایش دهید. دستگاه های لیزر شرکت نویان طب مانلی دارای تمام مجوزهای رسمی از جمله FDA آمریکا ، CE اروپا ، ISO-13485 و همچنین دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی (آیمد) می باشد.

افراد زیادی هستد که به جهت عدم اطمینان به کیفیت دستگاه لیزر موردنظر یا تعداد کم مشتریان خود ، تصمیم به اجاره دستگاه لیزر موهای زائد میگیرند. شرایط رنت دستگاه لیزر تیتانیوم در سراسر کشور فراهم شده است با ما همراه باشید.

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

  1. دارای 4 طول موج با خاصیت روشن کنندگی نواحی خاص بدن

دستگاه لیزر نویان طب مانلی دارای لیزر بار آمریکایی بوده و همچنین علاوه بر 3 طول موج دستگاه های لیزر که تمام طیف های پوستی را پوشش میدهد، مجهز به طول موج چهارم جهت روشن کنندگی و وایتنینگ نواحی خاص و تیره بدن نیز می باشد. امکان اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم با 3 توان خروجی متفاوت بر حسب نیاز شما وجود دارد.

جواب دهی 100 درصد تضمینی از جلسه اول

با توجه به کیفیت فوق العاده و گرید A دستگاه لیزر نویان طب مانلی، نتیجه گیری و تاثیر لیزر بر موهای زائد کلاینت ها از همان جلسه کاملا مشهود بوده و باعث افزایش تبلیغات کلامی و مشتریان میشود.

آموزش و حمل و نقل رایگان

در صورت اجاره دستگاه لیزر از شرکت نویان طب مانلی، کارشناسان ما آموزش رایگان کار با دستگاه لیزر را به شما خواهند داد و همچنین مدرک اپراتوری لیزر را ارائه میدهند. علاوه بر این حمل و نقل دستگاه لیزر به تمام نقاط کشور به صورت رایگان برای شما انجام خواهد پذیرفت.

رنت دستگاه لیزر موهای زائد در سراسر کشور

بسیاری از پزشکان و مجموعه داران در ماه های پایانی سال به دلیل تعدد مشتریان خود به دنبال اجاره دستگاه لیزر موهای زائد به طور موقت می باشند، همچنین برخی برای اطمینان از کیفیت دستگاه لیزر موهای زائد، اول به صورت “اجاره” دستگاه مد نطر خود را دریافت میکنند و پس از حصول اطمینان از کیفیت این دستگاه و رضایت مشتریان خود، اقدام به خرید دستگاه لیزر میکنند.

شرکت نویان طب مانلی با ارائه با کیفیت ترین دستگاه لیزر موهای زائد این امکان را برای شما فراهم کرده است تا دستگاه لیزر چهار طول موج تیتانیوم پلاس و پرو را با توان خروجی های متفاوت به صورت اجاره دستگاه لیزر در مجموعه خود داشته باشید، تا علاوه بر برطرف کردن نیازهای خود در روزهای شلوغ سال ، از کیفیت بالای این دستگاه نیز با قیمت بسیار مناسب آگاه شوید.

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در کرج

امکان اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در کرج نیز وجود دارد که توسط شرکت نویان طب مانلی ارائه میشود. کرج یکی از مهمترین مناطق زیبایی در کشور می باشد که از دیرباز مجموعه های زیبایی بسیاری در آن مشغول به فعالیت بوده اند. برخی از کلینیک های برند در کشور در کرج و البرز وجود دارد. شرکت نویان طب مانلی اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در کرج را انجام میدهد و هزینه حمل و نقل و نصب به صورت رایگان می باشد.

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در شیراز

شهر شیراز یکی از شهرهای اصلی کشور در حوزه زیبایی و کلینیکی می باشد که بسیاری جهت انجام امور زیبایی خود از شهرهای دیگر به استان فارس و شهر شیراز مراجعه میکنند.

اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در شیراز از اصلی ترین خدمات شرکت نویان طب مانلی است که این خدمت استقبال بسیاری در شهر شیراز داشته است. با توجه به حضور فعال نمایندگی حضوری شرکت نویان طب مانلی شما میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی شیراز ما مراجعه فرموده علاوه بر مشاهده دستگاه ها در شو روم ، از شرایط کرایه دستگاه لیزر مو های زائد در شیراز به صورت حضوری مطلع شوید.

اجاره دستگاه لیزر در تهران

شهر تهران به عنوان پایتخت، شلوغ ترین شهر کشور محسوب  می شود، بنابراین تعداد متقاضیان زیبایی و همچنین کلینیک های زیبایی در این شهر بیشتر از سایر شهرهاست.

پزشکان زیبایی تهران قطعا تایم کاری شلوغ تری را دارند، در نتیجه ممکن است در کلینیک خود یک الی دو دستگاه لیزر را داشته باشند اما به دلیل مراجعه کنندگان زیاد لیزر موهای زائد، نتوانند پاسخ گوی همه باشند، در نتیجه تصمیم میگیرند در روزهایی که تعداد کلاینت های لیزر زیاد است یه دستگاه لیزر اجاره کنند، تا بتوانند به همه مراجعه کنندگان خدمات ارائه نمایند.

جهت اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با شرایط عالی و ارائه خدمات عالی می توانید به شعبه تهران نویان طب مانلی مراجعه کنید، و یا از طریق شماره تماس کارشناس رنت دستگاه لیزر هماهنگی ها لازم را انجام دهید.

مزایای اجاره دستگاه لیزر موهای زائد

اجاره دستگاه لیزر مو مزایای بسیاری دارد که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

  • مقرون به صرفه بودن در برابر خرید دستگاه لیزر
  • تست برخی از مجموعه داران در اوایل کار جهت حصول اطمینان از درآمد دستگاه لیزر
  • مناسب برای فصول شلوغ و برهه ای
  • تست واقعی دستگاه لیزر با قیمت بسیار کم جهت اطلاع از کیفیت آن

اجاره دستگاه لیزر کلینیکی و سایر دستگاه ها

شرکت نویان طب مانلی با بیش از 7 سال فعالیت، تجربه تجهیز بیش از 900 کلینیک زیبایی در اقصی نقاط ایران را دارد. این شرکت علاوه بر اجاره دستگاه لیزر موهای زائد ، اجاره دستگاه هایفو را نیز در خدمات خود دارد که برای سهولت مشتریان خود ارائه میدهد.

جهت اطلاع از شرایط اجاره دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

شماره تماس کارشناس : 09384353938

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

تماس با ما