Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تجهیزات مورد نیاز برای کلینیک زیبایی

تجهیزات کلینیک زیبایی

تجهیزات مورد نیاز برای کلینیک زیبایی چیست؟ شاید مهم ترین سوال برای کسانی که قصد وارد شدن به عرصه کلینیک زیبایی و راه اندازی آن هستند این است که چه تجهیزاتی برای شروع کلینیک نیاز است؟ به طور خلاصه برای پاسخ به این سوال باید گفت زمان شروع به ترتیب دستگاه لیزر، دستگاه هایفو، دستگاه کیوسوئیچ و دستگاه لاغری تهیه کرد

داشتن یک پوست شاداب و جوان می تواند حس اعتماد به نفس و رضایتمندی زیادی را در افراد به وجود بیاورد. امروزه کلینیک های زیبایی پوست و مو با ارائه ی خدمات گوناگون و متفاوت سعی در ایجاد این حس رضایت و اعتماد به نفس در مراجعین خود دارند. رفع موهای زائد، لاغری ، جوانسازی ، لیفت پوست ، تزریق ژل و بوتاکس از موارد محبوبی است که بسیاری از افراد به خاطر این موارد به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. در این مقاله به بررسی مهم ترین تجهیزات اولیه کلینیک های زیبایی میپردازیم.

لیست دستگاه های مورد نیاز کلینیک های زیبایی

دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد مهم ترین و پرطرفدارترین دستگاه مورد نیاز در کلینیک زیبایی می باشد. لیزر موهای زائد یک روش پزشکی است که از یک پرتو متمرکز نور (لیزر) برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کند. در طی لیزر موهای زائد، لیزر نوری از خود ساطع می کند که توسط رنگدانه (ملانین) موجود در مو جذب می شود. انرژی نور به گرما تبدیل می‌شود که به فولیکول‌های مو آسیب می‌رساند. این آسیب رشد مو در آینده را مهار یا به تاخیر می اندازد.

از بهترین دستگاه های لیزر موجود در ایران میتوان به دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس اشاره کرد. 4 طول موج در این دستگاه تعبیه شده که باعث میشود تعداد جلسات لیزر موهای زائد کمتر شده و مشتری بالاترین رضایت را داشته باشد.

نگهداری از دستگاه لیزر

دستگاه های جوانسازی و کلاژن ساز پوست

جوانسازی پوست با دستگاه دارای مزیت های ویژه ای است که سبب شده بکارگیری جوانسازی پوست با دستگاه نسبت به سایر روش های موجود در بسیاری از مواقع در اولویت قرار گیرد از مهمترین مزیت جوانسازی پوست با دستگاه میتوان گفت:

-رسیدن به نتیجه ی دلخواه در کوتاهترین مدت زمان
-امکان از بین بردن چین و چروک های شدید
-امکان تجدید فرایند جوانسازی

روش ها سنتی که با استفاده از مواد طبیعی اقدامات جوانسازی رو در پیش میگیرند برای از بین بردن چین و چروک های قدیمی و البته شدید کارساز نیست ولی در عوض روش جوانسازی پوست با لیزر اطمینان بیشتری رو برای کاربر دارند.

بهترین دستگاه هایفو

رفع چین و چروک با دستگاه هایفو

جوانسازی با دستگاه هایفو یکی از پرطرفدارترین راه های جوانسازی پوست می باشد که تقریبا تمام کلینیک های زیبایی از آن بهره مند هستند. استفاده از دستگاه هایفو غیر تهاجمی بوده و بدون درد می باشد که برخی از منتقدان بر این باورند این روش جایگزین خوبی برای لیفت صورت خواهد بود. افراد بین ۳۰ تا ۷۰ سال بهترین کاندیدا برای استفاده از این روش هستند.کاربرد های دستگاه هایفو غبارت است از:

  • اصلاح لبخند
  • سفت کردن پوست
  • کاهش چین و چروک
دستگاه جوانسازی RF فرکشنال

خرید دستگاه آر اف فرکشنال

به کارگیری دستگاه آر اف یک روش جوانسازی پوست پرطرفدار است. دستگاه آر اف فرکشنال که در سال های اخیر توانسته توجه افراد بسیاری رو به به سوی خود جلب کند و نتایج بسیار خوبی خلق کند. امواج فرکانسی که در این روش به کار گرفته میشود غیر تهاجمی بوده و نیاز به جراحی ندارد.

تاکنون نتایج درخشانی برای از بین بردن چین و چروک با بکارگیری این روش ثبت شده، پیش بینی شده آر اف به عنوان جوانسازی پوست با دستگاه میتواند در سال های بعد هم بر بسیاری از روش ها ارجحیت داشته باشه. امواج رادیویی موجود در این دستگاه با ایجاد حرارت لازم و کافی سبب تولید کلاژن میشود. در اثر بهبود یافتن کلاژن هم میشه چین و چروک پوست رو از بین برد.مزیت های دیگر بکار گیری این روش:

  • کاهش و برطرف کردن سلولیت
  • کاهش چربی بدن
  • سفت کردن پوست
  • ترمیم پس از عمل لیپوساکشن
  • اصلاح خطوط روی بدن

دستگاه های لاغری

در حال حاضر دو دستگاه لاغری بسیار کاربردی و پرطرفدار در ایران وجود دارد که به شما معرفی میکنیم.

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

دستگاه لاغری کرایولیپولیز

یکی از محبوب ترین دستگاه های لاغری در دنیا دستگاه لاغری کرایولیپولیز است که با عمل سرد کردن و یخ زدگی عمل لاغری را انجام می‌دهد.

کرایولیپولیز چیست؟

کرایولیپولیز یک روش درمانی غیرتهاجمی است که سلول های چربی را از بین می برد. این روش – یک جایگزین غیر جراحی برای لیپوساکشن – مناطق خاصی از چربی بدن را بلافاصله زیر پوست برداشته تا خطوط بدن را تغییر دهد.

کرایولیپولیز سلول‌های چربی را سرد می‌کند تا چربی را از بین ببرد و در عین حال پوست روی آن را بدون آسیب باقی می‌گذارد.

دستگاه لاغری و عضله ساز EMS

دستگاه لاغری و عضله ساز

این دستگاه لاغری از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. تحریک الکتریکی عضلات یا تحریک الکتریکی مغناطیسی (EMS) یک فناوری است که برای کاهش چربی و عضله‌سازی استفاده می‌شود.

EMS یک فناوری پزشکی است که در پزشکی زیبایی، اورولوژی و زنان استفاده می‌شود و از میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز با سطوح شدت ایمن استفاده می‌کند. میدان های الکترومغناطیسی به صورت غیر تهاجمی از بدن عبور می کنند و با نورون های حرکتی تعامل دارند که متعاقباً باعث انقباض عضلانی می‌شود.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

 

 

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما