Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نکاتی درباره خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

معرفی دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

یکی از معروف ترین و پرکاربردترین دستگاه لیزر که وارد بازار شده است دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت می باشد. این دستگاه در بین مردم با نام الکس مشهور است. دستگاه لیزر الکساندرایت از کریستال الکساندرایت به عنوان منبع نور استفاده می نماید. دستگاه الکساندرایت طول موجی برابر 755 نانومتر تولید می کند. این طول موج در محدوده طیف امواج مادون قرمز است. این دستگاه به عنوان لیزری با نور قرمز شناخته میشود.

در واقع فناوری لیزر الکساندرایت (Alexandrite Laser) از معروف‌ترین انواع  دستگاه لیزر موهای زائد مورد استفاده در کلینیک‌های زیبایی و لیزر موهای زائد، فناوری لیزر اکساندرایت است. نکته اولی که باید درباره این فناوری بدانید، این است که الکساندرایت، نام فناوری لیزر است و نام خود دستگاه یا برند آن نیست. طول موج دستگاه لیزر الکساندرایت 755 نانومتر است. بنابراین برای سفیدپوستان اروپایی و ایرانی‌هایی که پوست سفید و شفافی دارند، مناسب است و آنهایی که موهای ضخیم یا رنگ پوست سبزه یا تیره دارند، نمی‌توانند بهترین جواب را از این دستگاه بگیرند.

عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت طول موجی با انرژی زیادی به ناحیه مورد نظر ساطع می کند. این طول موج حرارتی را ایجاد می کند که باعث می شود فقط فولیکول موها هدف قرار داده شود و به بافت پوست آسیبی نرسد. پس از سوزاندن فولیکول ها بوسیله دستگاه موها با سرعت کمتری رشد می کنند. دستگاه لیزر الکساندرایت برای مناطق مختلف بدن مانند بیکینی، زیر بغل، صورت، دست و پاها قابل استفاده می باشد.

به این علت که این دستگاه انرژی موجود در ملانین‌های فولیکول مو را جذب می‌کند، اما در پوست‌های تیره‌تر، ملانین نه فقط در مو، بلکه در پوست هم موجود است و جذب انرژی آن توسط دستگاه باعث گرم شدن یا در مواردی سوختن پوست شود. تغییر تیپ پوستی در افراد هم اهمیت زیادی در نتایج دوره‌ی درمان دارد.

دستگاه لیزر الکساندرایت

درمان مشکلات پوستی با دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت می تواند مشکلات پوستی مانند واریس را درمان کند. از این دستگاه برای درمان رگهای عنکبوتی نیز استفاده می شود. دستگاه الکساندرایت همچنین این قابلیت را دارد که لکه های ماه گرفتگی را کمرنگ و حتی درمان نماید. پاک کردن تاتو یکی دیگر از کارهایی است که با استفاده از دستگاه الکس می توان انجام داد. برای افرادی که بر اثر افزایش سن لکه هایی بر روی پوستشان ظاهر می شود استفاده از این دستگاه توصیه می شود. اما مهمترین ویژگی الکساندرایت حذف موهای زائد می باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت

مهم ترین ویژگی الکساندرایت این است که به دستگاه خنک کننده مجزا نیازی ندارد. این دستگاه به دو هندپیس مجهز شده است. الکساندرایت سریع ترین دستگاه لیزر موجود در بازار است که سرعتی دو برابر بیشتر از سایر دستگاه های لیزر دارد. این دستگاه نیازی به استفاده از ژل ندارد. دستگاه الکس نیازی به تعداد جلسات زیاد برای درمان ندارد.

در بیشتر مواقع رنگ پوست دست و پا یا شکم افراد با رنگ پوست نواحی دیگر بدن مانند زیر بغل، کمر یا ناحیه‌ی بیکینی متفاوت است. برای این افراد باید از ترکیب دستگاه های متفاوت استفاده کرد. البته اخیرا دستگاه های جدیدتر الکسانداریت به بازار آمده‌اند که می‌توانند تمام تیپ‌های پوستی را تحت پوشش خود قرار دهند و در این بخش پیشرفت داشته‌اند. با این حال تمام دستگاه های الکساندرایت 755 نانومتر است. شرکت‌های زیادی تولید کننده دستگاه الکساندرایت هستند، اما از محبوب‌ترین آنها می‌توان به دستگاه کندلا جنتل پرو اشاره کرد. لیزر الکساندرایت علاوه بر حذف موهای زائد در موارد دیگری مثل درمان لکه‌های پیری، رگ‌های عنکبوتی، لک‌های مادرزادی عروقی و پاک کردن تتو کاربرد دارد.

عوارض جانبی دستگاه لیزر الکساندرایت

اگر اپراتور دستگاه لیزر آموزش درست و کافی را برای استفاده از دستگاه ندیده باشد ممکن است باعث آسیب به فرد مراجعه کننده شود. یکی از آسیب هایی که ممکن است در طول درمان برای فرد اتفاق بیفتد احساس درد و سوزش در محل لیزر است. تورم و ایجاد التهاب بر روی پوست نیز از عوارض استفاده از دستگاه در صورت سهل انگاری اپراتور می باشد. اگر درجه دستگاه با توجه به نوع پوست و رنگ آن به درستی تنظیم نشود ممکن است باعث سوختگی پوست و ایجاد لک بر روی آن شود. بهتر است بدانید لیزر می تواند رنگ پوست را تیره یا روشن نماید.

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت برای انواع پوست می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اشعه این دستگاه به میزان مناسبی در پوست نفوذ می کند. دستگاه الکساندرایت قدرت بالایی در از بین بردن موهای زائد در تمام نقاط بدن دارد. تنها دستگاهی که برای درمان پرمویی یا همان ” سندرم آمبراس” می تواند مورد استفاده قرار گیرد دستگاه الکساندرایت می باشد. این دستگاه بیشترین کاربرد را در مراکز لیزر دارد و میزان بالایی از رضایت را به همراه داشته است.

قیمت مناسب دستگاه لیزر کیوسوئیچ با بهترین کیفیت

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که طول موجی حدود 755 نانومتر در پالس های کوتاه از خود ساطع می کند. این دستگاه در کنار برطرف نمودن موهای زائد می تواند برای لکه های پوستی، ماه گرفتگی و واریس نیز موثر باشد. دستگاه کندلا قدرت زیادی دارد و باید حتما توسط افراد آموزش دیده مورد استفاده قرار گیرد.

انواع دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر آریون الکساندرایت

این نوع دستگاه الکساندرایت یکی از پر سرعت ترین دستگاه ها می باشد. طول موج دستگاه آریون حدود 755 نانومتر است. این دستگاه لیزر می تواند به خوبی موهای زائد را از بین ببرد. تمام استانداردهای روز دنیا در این دستگاه وجود دارد. یکی از ویژگی های مهم دستگاه آریون داشتن اسکنر بزرگ است به همین دلیل این دستگاه می تواند نواحی بزرگی از پوست را در زمان کمتری پوشش دهد.

ویژگی های دستگاه لیزر آلما الکساندرایت

یکی دیگر از دستگاه هایی که در دسته بندی دستگاه لیزر الکساندرایت قرار می گیرد دستگاه آلما است. این دستگاه دارای قدرت بالایی می باشد. استفاده از این دستگاه برای موهای زائد پالس های زیادی را به فولیکول مو وارد می کند. این پالس ها فولیکول مو را گرم نموده و باعث از بین رفتن موهای زائد می شوند. یکی از ویژگی های مهم دستگاه آلما این است که با انواع پوست صورت سازگار است. سیستم خنک کننده منحصر به فرد این دستگاه سبب می شود که پوست دچار سوختگی نشود.

دستگاه لیزر کوترا الکساندرایت

یکی از انواع دستگاه لیزر الکساندرایت که برای از بین بردن موهای زائد در خانم ها وآقایان مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه cutter می باشد. این دستگاه برای انواع پوست مناسب است. حتی اگر پوست تیره ای داشته باشید می توانید از این دستگاه استفاده نمایید. یکی از سوالات مهم در زمینه لیزر موهای زائد معرفی بهترین دستگاه می باشد. برخی افراد فکر میکنند که الکساندرایت نام یک دستگاه یا یک برند می باشد در حالی که این تصور اشتباه است. الکساندرایت نام یک طول موج است که در این نوع دستگاه مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت خرید دستگاه هایفو جوانسازی پوست صورت

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت

قیمت لیزر الکساندرایت برای مدل های مختلف این دستگاه متفاوت است. این قیمت به سال تولید دستگاه و مدل آن بستگی دارد. قیمت دستگاه الکس معمولا با قیمت روز دلار محاسبه میشود. با توجه به تحریم هایی که علیه کشور وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی را برای دستگاه های لیزر تعیین نمود.

قیمت لیزر الکساندرایت کندلا از سایز دستگاه های لیزر بیشتر است. این دستگاه برای انواع پوست مخصوصا نوع 1 تا 3 بسیار مناسب است. دقت بالای این دستگاه باعث می شود بتوان آن را بر روی فولیکول های مو تنظیم نمود. برای از بین بردن موهایی با رنگ روشن که اصطلاحا به آن ها کرکی گفته می شود استفاده از دستگاه کندلا بسیار مناسب است.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزرموهای زائد به صورت شرایطی و  مشاوره رایگان قبل از خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما در نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما