جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس

هزینه های شرکت در دوره

دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس برای متخصصان زیبایی

قطعأ در جوامع امروزی دیده اید که افراد زیادی برای تزریق ژل و بوتاکس به کلینیک های زیبایی مختلفی مراجعه می کنند. تزریق انواع ژل و بوتاکس به طور کلی به یکی از پر طرف دار ترین و محبوب ترین روش های درمانی و زیبایی تبدیل شده است. عده ی زیادی نیز به همین دلیل، مایل اند تا از طریق شرکت در دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس، مهارت خود را در این زمینه گسترش دهند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، امکان یادگیری نحوه ی تزریق به صورت غیر حضوری نیز وجود دارد. البته نیاز است که چند جلسه هر چند کم و کوتاه نیز این کار را به صورت عملی و حضوری انجام دهید. بدین صورت می توانید به صورت حرفه ای این کار را انجام دهید. ما در این مقاله قصد داریم تا نکاتی و هزینه های دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس را برایتان شرح دهیم. اگر شما نیز به این مبحث علاقه مند هستید، توصیه می کنیم ما را در ادامه همراهی کنید.

خرید دستگاه هایفو، جهت رفع چین و چروک صورت و گردن

بوتاکس چیست؟

برای یادگیری نحوه ی تزریق بوتاکس و ژل، لازم است که ابتدا بدانید که اصلأ بوتاکس چیست؟ می توان در پاسخ به این سؤال این گونه گفت که بوتاکس، نوعی سم از خانواده ی بوتولینوم است. این سم یا توکسین از طریق انتقال دادن استیل کولین، سبب مهار شدن انتقال یافتن سیگنال و پیام عصب به عضله میشود. می توان گفت که به طور کلی باعث فلج شدن موقت عضله می شود.

امروزه بسیاری از پزشکان به خصوص پزشک های زیبایی از مزایای بوتاکس برای درمان چین و چروک های پوست صورت استفاده می کنند. نحوه ی تزریق بوتاکس به صورت بدین شکل است که دوزهای استریل شده و بسیار کم این سم را به عضلاتی که چین و چروک های پوست صورت را ایجاد کرده اند، تزریق می کنند، این امر، موجب فلج شدن موقتی این عضلات میشود. در نتیجه چین و چروکی در پوست باقی نمی ماند. بهتر است بدانید که سم بوتاکس یا ماده ی بوتاکس، برندهای مختلفی دارد.

برندهای معتبر بوتاکس

انواع برندهای بوتاکس که در بازار ایران وجود دارند، شامل مواردی همچون: زئومین، نورونوکس، مصپورت، دیسپورت و دستون هستند. پزشکان و متخصصان زیبایی با بررسی هر برند و ویژگی های آن، برند بوتاکس مورد نظرشان را انتخاب کرده و تزریق ژل و بوتاکس را برای مراجعین خود انجام می دهند.

نحوه تزریق ژل و بوتاکس

ژل چیست؟ تزریق ژل به چه منظوری انجام می شود؟

شاید دیده باشید که امروزه عده ی زیادی از مردم به تزریق ژل روی آورده اند. مسلمأ این امر، دلایلی دارد. یکی از مهم ترین دلایلی که افراد به تزریق کردن ژل روی می آورند، جنبه ی زیبایی این امر است. تزریق کردن ژل پروسه ای است که طی آن، حجم نواحی از دست رفته بازگردانده می شود و یا چین و چروک ها صاف می شوند.

البته عده ی زیادی امروزه تزریق کردن ژل را جهت جبران کمبود حجم برخی نواحی بدن خود مانند لب ها، انجام می دهند. همه ساله میلیون ها خانم و آقا به منظور جوان سازی قسمت های مختلف بدنشان به تزریق ژل و بوتاکس روی می آورند. تزریق کردن ژل علاوه بر کاربردهایی که به آن ها اشاره کردیم،

مزایای تزریق ژل

  • حذف یا کاهش خطوط اطراف دهان و بینی
  • برجسته کردن یا حجیم سازی لب ها
  • کاهش یا حذف خطوط موجود بر روی چانه
  • بهبود تقارن دو سمت صورت.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با جدیدترین متدهای روز و کیفیت عالی

چرا باید در دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس شرکت کرد؟

امروزه تزریق کردن ژل و بوتاکس و به خصوص تزریق بوتاکس، یکی از پرکاربردترین تکنیک ها یا روش های جوان سازی به شمار می رود. این روش، روشی غیر تهاجمی است. همچنین به عنوان استاندارد طلایی جوان سازی نیز شناخته می شود. لازم به ذکر است که روز به روز تعداد کسانی که برای تزریق ژل و بوتاکس به کلینیک های زیبایی و مطب های متخصصان مراجعه می کنند در حال افزایش یافتن است. این امر دلیل شرکت کردن در دوره های آموزشی تزریق ژل و بوتاکس را به خوبی نشان می دهد.

بسیاری از پزشکان یا متخصصان، گمان می کنند که کاملأ با پروسه ی تزریق ژل و بوتاکس آشنا هستند. ولی اگر بررسی دقیق تری انجام دهید متوجه می شوید که روز به روز از تعداد مراجعه کنندگان برخی از این مطب ها یا کلینیک ها کاسته می شود. دلیل این امر نیز، عدم تسلط کافی پزشک یا متخصص زیبایی بر پروسه ی تزریق می باشد. این امر ضرورت یادگیری نحوه ی تزریق ژل و بوتاکس از طریق دوره های آموزشی جامع و معتبر را به وضوح نشان می دهد.

امروزه شرکت در دوره تزریق بوتاکس برای پزشکان زیبایی به یکی از موارد ضروری تبدیل شده است و تقریبأ تمام پزشکان و متخصصان زیبایی همواره در تلاش اند تا در بزرگ ترین و برترین دوره های آموزشی در این زمینه شرکت کنند. اگر شما نیز پزشک یا متخصص زیبایی هستید و یا به طور کلی به تزریق انواع ژل و بوتاکس علاقه دارید، بهتر است همواره در تلاش باشید تا در بهترین و کامل ترین دوره های آموزشی شرکت کنید تا از رقبای خود عقب نمانید و دانش خودتان را به روز کنید.

دوره تخصصی تزریق ژل و بوتاکس

چه کسانی نباید تزریق ژل و بوتاکس را انجام دهند؟

مانند بسیاری از روش های درمانی یا زیبایی، تزریق ژل و بوتاکس نیز موضوعی است که همه ی مردم نباید آن را انجام دهند. برای برخی افراد این تزریق نه تنها بی فایده و نادرست است، بلکه سبب بروز عوارض و آسیب هایی نیز خواهد شد. بهتر است در صورتی که شرایط زیر را دارید، ژل و بوتاکس را تزریق کنید:

1- افراد دارای سابقه ی مشکلات قلبی و عروقی
2- کسانی که واکسن یک بیماری را در کمتر از دو هفته ی گذشته دریافت کرده اند
3- افراد زیر 18 سال و بالای 80 سال
4- زنان باردار و شیرده
5- کسانی که سابقه ی بیماری های التهابی یا عفونی در ناحیه ی مورد تزریق را دارند
6- افرادی که در سیستم عصبی یا عضلانی خود دچار اختلال هستند. مانند کسانی که بیماری ام اس دارند
7- اشخاصی که از داروهای روان کننده ی خون استفاده می کنند و یا کسانی که مشکلات انعقاد خون دارند
8- کسانی که عفونت شدیدی در بدن خود داشته و یا سیستم بدنی ضعیفی دارند.

دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس

کلام آخر

ملاحظه کردید که تزریق ژل و بوتاکس پروسه ای است که همه نمی توانند آن را انجام دهند و انجام دادن آن به شرایط جسمی هر شخص بستگی دارد. پی بردید که امروزه دوره های آموزشی زیادی نیز در این زمینه برگزار می شوند. اگر شما نیز تمایل دارید که تزریق ژل و بوتاکس را به خوبی بیاموزید و در این زمینه مشغول به کار شوید،

بهتر است همواره تلاش کنید تا در به روز ترین و جامع ترین دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس شرکت کنید. امید است با شرکت کردن در این دوره آموزشی بتوانید بدرستی نحوه تزریق ژل و بوتاکس را آموزش دیده و در این حیطه مشغول به کار شوید. سپاسگزار همراهی شما تا انتهای این مقاله هستیم.

جهت اطلاع از هزینه و تاریخ ثبت نام دوره آموزشی تزریق ژل و بوتاکس با کارشناسان ما تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.