Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین مارک بوتاکس برای جوانسازی

بهترین مارک بوتاکس کدام است؟

بهترین مارک بوتاکس تزریقی کدام برند است؟

در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین مارک بوتاکس بپردازیم. در واقع بوتاکس یکی از سموم خطرناک برای انسان می باشد که در درمان های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. این دارو از سم بوتولونیوم ساخته می شود. برای پیشگیری از عمیق شدن چروک ها بر روی صورت می توان با استفاده از سم بوتاکس عضلات صورت را فلج نمود. بدین ترتیب این عضلات تا مدتی حرکت نمی کنند و چین و چروک صورت تا حد زیادی از بین می رود. البته باید در نظر داشت که این درمان موقتی است و حدود 2 تا 4 ماه ماندگاری دارد.

بهترین برند بوتاکس چیست؟

برندهای معروف از بوتاکس

افرادی که برای تزریق بوتاکس به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند می خواهند بوتاکس را بر روی صورت خود تزریق نمایند. باید بدانید که بوتاکس نام یک برند است و برندهای شناخته شده ی دیگری نیز از این ماده دارویی در ایران وجود دارد. سه برند که محبوبیت زیادی دارند و بسیاری از کلینیک های زیبایی و پزشکان از آن ها استفاده می کنند عبارتند از دیسپورت، زئومین و نورونوکس.

نورونوکس یک برند کره ای می باشد که در ایران کاربرد زیادی دارد و افراد زیادی تا بحال از آن استفاده کرده اند. در هر مارک بوتاکس مقدار ماده ی فعال متفاوت است. اما شباهت همه ی آن ها در این است که پروتئین های خاص در آن ها یافت می شود. این موضوع باعث می شود در هر برند پخش دارو در بافت ماهیچه متفاوت باشد.

قیمت دستگاه کیوسوئیچ چقدر است؟

مارک دیسپورت

دیسپورت یک مارک بوتاکس است که به درمان نمودن خطوط صورت کمک می کند. معمولا نتیجه ی تزریق این ماده بر روی صورت 2 تا 3 روز بعد از آن مشاهده می شود. در برخی افراد نیز یک هفته زمان لازم است تا نتیجه تزریق نمایان گردد. این مارک بوتاکس حدود 6 تا 8 ماندگاری دارد و خیال زیبا جویان را تا مدت زیادی از انجام تزریق راحت می کند.

این موضوع باعث می شود که در هزینه ها نیز صرفه جویی شود. بازدهی این برند بسیار زیاد بوده و افراد رضایت زیادی از برند دسپورت دارند. دیسپورت می تواند مسافت بیشتری را در ماهیچه پخش شود. این موضوع باعث می شود تا از این برند برای درمان خطوط پنجه کلاغی استفاده گردد.

جوانسازی پوست با بهترین برند بوتاکس

مارک بوتاکس مصپورت

بوتاکس صورت مصپورت در درمان خطوط پیشانی و خط اخم کاربرد زیادی دارد. این برند در ایران تولید می شود اما به دلیل کیفیت بالایی که دارد با نمونه های خارجی برابری می کند. ماندگاری این برند حدود 4 تا 6 ماه می باشد. این برند یکی از برندهای محبوب بوتاکس در ایران است. یکی از معایب این برند دوز مصرفی بالاتر نسبت به انواع دیگر است. به همین دلیل ممکن است عوارض شدید تری را در افرادی که حساسیت دارند ایجاد نماید. این مارک بوتاکس یکی از ارزانترین برندهای بوتاکس می باشد.

قیمت دستگاه هایفو اولترا 7بعدی برای کلاژن سازی و جوانسازی پوست صورت و گردن

برند بوتاکس زئومین

زئومین یک مارک بوتاکس است که در درمان چین و چروک های عمیق و سطحی کاربردی می باشد. خطوط پیشانی را می توان با استفاده از این نوع بوتاکس درمان نمود. بوتاکس صورت با مارک زئومین دارای تراکم کمتری در مولکول های سم میباشد. اگر بوتاکس صورت با مارک های دیگر اثری بر روی پوست فرد نداشته می توان از این مارک استفاده نمود.

نتیجه ی تزریق این مارک بوتاکس حدود 3 تا 5 روز بعد بر روی پوست نمایان می شود. البته ممکن است این زمان تا یک ماه هم به طول انجامد. به همین دلیل اگر می خواهید سریع تر از بوتاکس خود نتجه بگیرید نباید از این برند استفاده نمایید.

بوتاکس صورت با مارک نورونوکس

بهترین مارک بوتاکس که می توان از آن برای درمان خطوط لبخند و خطوط پیشانی استفاده نمود مارک نورونوکس می باشد. از این بوتاکس می توان برای افراد بالاتر از 18 سال استفاده کرد. تزریق بوتاکس نورونوکس معمولا یک جلسه ای است و ماندگاری آن به محلی که تزریق در آن انجام شده بستگی دارد. معمولا این نوع بوتاکس را می توان 3، 6 و یا 7 ماه بعد مجددا انجام داد و تکرار نمود. از معایب این بوتاکس خشکی دهان و مقداری درد در محل تزریق می باشد.

برای تزریق بوتاکس به چه پزشکی مراجعه کنیم؟

نکته مهم در تزریق بوتاکس صورت مراجعه به پزشک متخصص می باشد. فردی که تزریق بوتاکس صورت را انجام می دهد باید اطلاعات کافی در مورد عضلات صورت داشته باشد. بدین ترتیب بیمار به راحتی به وی اعتماد می کند و نگرانی برای بیمار وجود نخواهد داشت.

تاثیر مارک بوتاکس بر ماندگاری آن

بهترین مارک بوتاکس را از کجا بخریم؟

معمولا مارک بوتاکس تاثیر زیادی در ماندگاری آن ندارد و بیشتر برند های بوتاکس حدودا بین 3 تا 6 ماه بر روی پوست ماندگارند. با این وجود برندهای مصپورت و دیسپورت ماندگاری بیشتری نسبت به سایر مارک ها دارند. تزریق بوتاکس باید با برنامه ای خاص انجام شود تا اثر بخشی و ماندگاری بیشتر داشته باشد. بهتر است بعد از تزریق فرد در معرض تابش آفتاب قرار نگیرد زیرا باعث گردش خون سریعتر و پراکندگی مواد بوتاکس به دیگر نقاط می گردد.

اگر بدنبال یک سرمایه گذاری پرسود در زمینه زیبایی هستید، خرید دستگاه آر اف فرکشنال بهترین گزینه است.

برندهای ایرانی بوتاکس

اگر بخواهید بوتاکس صورت خود را با یک مارک ایرانی انجام دهید استفاده از مارک مسپورت به شما پیشنهاد می شود. این برند دارای کیفیت بالایی است و می توان از آن برای کاهش تعریق در نقاط مختلف بدن نیز استفاده نمود. برای بوتاکس در ناحیه ابرو بهتر است از برند دیسپورت استفاده نمایید. این ناحیه از صورت حساسیت بالایی دارد. برند آلمانی با نام زئومین نیز کیفیت قابل قبولی دارد اما نسبتا گران است. بوتاکس در قسمت لب معمولا با استفاده از این برند انجام می شود.

نتیجه گیری

به طور کلی مارک بوتاکس، مصپورت، دیسپورت و زئومین بهترین مارک های موجود در بازار هستند. بهتر است برای تزریق بوتاکس از مارک های شناخته شده که امتحان خود را پس داده اند استفاده نمایید. تزریق بوتاکس هایی با برند اصلی توسط پزشک متخصص و با تجربه می تواند بهترین نتیجه را بر پوست شما داشته باشد. البته باید قبل از تزریق حتما به پزشک مراجعه کنید تا نوع درمان شما دقیقا مشخص شود. برای برخی از افراد تزریق چربی بجای بوتاکس پیشنهاد می شود و اثر بخشی بهتری دارد.

برای دریافت راهنمایی و یا اطلاعات کافی درباره دستگاه های لاین زیبایی می توانید با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما