جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
دوره اپراتوری دستگاه لاغری کرایولیپولیز

هزینه های شرکت در دوره

دوره اپراتوری دستگاه لاغری کرایولیپولیز

امروزه حذف چربی های موضعی یا کاهش وزن و لاغری با دستگاه های لاغری، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. تعداد زیادی از مردم به خصوص آن هایی که مدت هاست از اضافه وزن و چاقی خودشان رنج می برند، تمایل دارند، توسط دستگاه های لاغری، به کاهش وزن و حذف چربی های موضعی و زائد بدنشان برسند. این امر نیز به نوبه ی خود، سبب افزایش میزان تقاضای فراگیری دوره اپراتوری دستگاه لاغری شده است. عده ی زیادی تمایل دارند تا به فراگیری دوره کار با دستگاه لاغری بپردازند و در کلینیک های پزشکی یا زیبایی مختلف، مشغول به کار شوند.

به افرادی که در مراکز یا کلینیک های زیبایی مشغول به کار با دستگاه هستند، اپراتور دستگاه لاغری می گویند. این افراد با نحوه ی کار کردن با این گونه دستگاه ها آشنایی کامل داشته و ویژگی های هر دستگاه لاغری را می دانند. اگر شما تمایل دارید دوره کار با دستگاه لاغری کرایولیپولیز را شرکت نمایید، با همکاران ما تماس بگیرید.

برای مشاهد لیست قیمت دستگاه لاغری کرایولیپولیز کلیک نمایید.

آشنایی با دستگاه لاغری کرایولیپولیز در دوره اپراتوری دستگاه لاغری

کرایولیپولیز یا کرایو، یکی از دستگاه ها یا روش های لاغری بسیار محبوب نزد همگان می باشد. بسیاری از پزشکان یا متخصصان پوست و زیبایی، همواره به مراجعین خود توصیه می کنند که از این دستگاه جهت لاغری و حذف چربی های موضعی خودشان استفاده کنند. همچنین متخصصین به کسانی که قصد فراگیری دوره کار با دستگاه لاغری را دارند نیز توصیه می کنند که حتمأ با نحوه کار با دستگاه لاغری کرایولیپولیز آشنا شوند. بهتر است بدانید که به روش کرایولیپولیز، کول اسکالپتینگ نیز می گویند. دلیل این مدل نام گذاری نیز، این است که در این روش، سرما را به سلول های چربی انتقال می دهند.

نحوه عملکرد دستگاه لاغری کرایو

می توان گفت که دستگاه کرایو، باعث انجماد سلول های چربی و در نهایت لاغری افراد از این طریق می شود. سلول های چربی بدن بعد از یخ زدن توسط سرمای وارد شده از سمت دستگاه کرایولیپولیز به مرور زمان و به صورت طبیعی از بدن دفع می شوند. لازم به ذکر است که روش کرایولیپولیز، روشی غیر تهاجمی جهت لاغری است و در این روش، شما نیازی به جراحی نخواهید داشت.

اگر می خواهید یک دوره اپراتوری دستگاه لاغری جامع و خوب را فرا بگیرید، بهتر است دوره ای را انتخاب کنید که در آن، نحوه ی کار کردن با دستگاه لاغری خوبی مانند کرایولیپولیز نیز آموزش داده شود. امروزه روش کرایولیپولیز، جایگزین مدرن روش لیپوساکشن محسوب می شود.

هزینه دوره اپراتوری دستگاه لاغری

مزایای لاغری با دستگاه های لاغری چیست؟

یکی از مدرن ترین و جدیدترین روش های لاغری، لاغری به کمک دستگاه های لاغری است. امروزه عده ی زیادی از مردم از دستگاه های لاغری مختلف جهت لاغری استفاده می کنند. تعدادی از افراد نیز، مشغول فراگیری دوره کار با دستگاه لاغری هستند. بهتر است بدانید که لاغر شدن به کمک دستگاه های لاغری، مزایایی نیز دارد. اکنون ما قصد داریم تا در این بخش به بررسی مزایای لاغری با دستگاه بپردازیم. این مزایا به شرح زیر هستند:

  • افزایش متالبولیسم و چربی سوزی بدن
  • تقویت یا حفظ عملکرد عصبی_عضلانی
  • حذف فشارهای موجود بر روی مفاصل
  • بالا بردن میزان انعطاف پذیری بدن
  • کمک به کاهش درد در بدن
  • بهبود تراکم مواد معدنی استخوان
  • کمک به گردش خون
  • تنظیم کردن هورمون های بدن و تولید آن ها.
  • تمام این مزایا، علاقه ی افراد به شرکت در دوره کار با دستگاه لاغری را افزایش داده اند.

جهت خرید دستگاه لاغری ems با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری کرایولیپولیز

ما در بخش های قبلی به این نکته اشاره کردیم که امروزه عده ی زیادی تمایل دارند تا در انواع دوره اپراتوری کار با دستگاه لاغری شرکت کنند. همچنین مکانیسم لاغری با دستگاه کرایو که یکی از جدیدترین و برترین دستگاه های لاغری است را نیز تا حدودی برایتان شرح دادیم. امروزه کلینیک های زیبایی یا مطب های درمانی زیادی وجود دارند که به ارائه ی آموزش های مختلفی در زمینه ی کار کردن با دستگاه های لاغری به متقاضیان این حرفه می پردازند.

بهتر است بدانید اگر یک دوره کار با دستگاه لاغری جامع و کامل طراحی شده باشد، دیگر نیازی نیست که شما زمانی را به صورت جداگانه، صرف یادگیری نحوه ی کار کردن با دستگاه کرایولیپولیز کنید. دوره های جامع و کامل، خود نحوه ی کار کردن با چنین دستگاه های لاغری حرفه ای و خوب را به شما آموزش می دهند. اگر شما نیز می خواهید به عنوان اپراتور دستگاه های لاغری مختلف در کلینیک ها و مراکز مختلف مشغول به کار شوید، می توانید به راحتی این گونه دوره ها را به صورت غیر حضوری دریافت نمایید. همچنین به صورت حضوری در آن ها شرکت کنید.

امروزه سایت ها و پلتفرم های آموزشی مختلفی به ارائه ی ویدئوهای آموزشی و دوره کار با دستگاه لاغری می پردازند. همچنین کلینیک ها و مراکز زیادی نیز وجود دارند که همواره به ارائه ی آموزش ها و دوره های کار با دستگاه های لاغری به صورت حضوری میپردازند.

دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری کرایولیپولیز

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی نکاتی حول محور دوره کار با دستگاه لاغری و سایر مطالب مرتبط با آن پرداختیم. مشاهده کردید که امروزه تعداد متقاضیان فراگیری این گونه دوره ها، افزایش یافته است. پی بردید که مراکز و کلینیک های درمانی و زیبایی زیادی وجود دارند. این کلینیک ها همه ساله و حتی ماهانه به جذب نیرو برای کار کردن به عنوان اپراتور دستگاه های لاغری می پردازند.

اگر شما نیز به شرکت در دوره کار با دستگاه لاغری و مشغول شدن در این زمینه علاقه مند هستید، بهتر است همواره آموزش ها و دوره های مختلف در این زمینه را دریافت کنید. همچنین دانش و همچنین تجربه ی عملی خودتان را در این زمینه افزایش دهید. این امر موجب می شود که شما بتوانید به راحتی در کلینیک های زیبایی استخدام شوید. امیدواریم مطالب و نکاتی که در این دوره با شما به اشتراک گذاشتیم، برایتان مفید بوده باشند.

نحوه لاغری با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ناب وی و مزایای آن

جهت اطلاع از هزینه و تاریخ برگزاری دوره اپراتوری دستگاه لاغری با مشاوران نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس دوره: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.