جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ

هزینه های شرکت در دوره

دوره آموزشی کار با دستگاه کیوسوئیچ زیر نظر سازمان انرژی اتمی

در سال‌های اخیر، استفاده از لیزر برای جوان‌سازی، درمان و حتی پاک‌کردن تاتو بسیار محبوب‌ شده است. یکی از دستگاه‌هایی که به‌شکل وسیعی برای جوان‌سازی و پاک‌کردن تاتو کاربرد دارد، دستگاه کیوسوئیچ است. به همین دلیل، دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ برای علاقه‌مندان به کار در این حوزه، یک فرصت عالی است.

فرفی ندارد به‌دنبال تاسیس یک مرکز لیزر باشید یا اینکه بخواهید به‌عنوان یک اپراتور مشغول به‌کار شوید؛ در هر حال دریافت مدرک اپراتور کیوسوئیچ به شما کمک می‌کند تا بتوانید با اعتماد به نفس و با مهارت کافی کار کنید.
اگر قصد دارید در دوره آموزشی کار با کیوسوئیچ شرکت نمایید، می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را در همین صفحه تکمیل کنید.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با ویژگی ها و کاربردهای ناب و سفیدکننده پوست

آشنایی با فناوری لیزر کیوسوئیچ؟

فناوری لیزر Q-switched یک پرتو پالسی با شدت بالا ایجاد می‌کند. انرژی ساطع‌شده توسط لیزر کیوسوئیچ، مشابه با جریان آبی که در پشت سد نگه‌داشته شده و به یکباره رها می‌شود، با انرژی زیاد و ناگهانی در پالس‌های فوق‌العاده قدرتمندی که هرکدام فقط یک میلیاردم ثانیه دوام می‌آورند، به پوست می‌رسد.

از آنجایی که زمان تماس انرژی با پوست نسبت به سایر لیزرها کم‌تر است، لیزرهای کیوسوییچ عوارض جانبی کم‌تری دارد و از بافت‌های اطراف بیشتر محافظت می‌کند. لیزرهای سوئیچ‌کیو می‌توانند طول موج‌های نوری مختلفی تولید کنند.

بهترین دستگاه لیزر کیوسوئیچ

محبوب‌ترین نوع لیزر Q-switched Nd:YAG است که طول موج‌های 1064 و 532 نانومتری ساطع می‌کند. این نوع لیزر به دلیل گستره وسیعی از کاربردهای آن، بسیار محبوب است. دستگاه پیکوشور و پیکو‌سکند نیز دستگاه‌های دیگری در طیف کیوسوئیچ هستند که هرکدام در کاربردهای خاصی استفاده می‌شوند.

پس از برگزاری دوره اپراتور کیوسوئیچ، شما می‌توانید کار با دستگاه پیکوشور و سایر دستگاه های کیوسوئیچ را یاد بگیرید. پس از گذراندن دوره کیوسوئیچ، و نحوه کار با دستگاه پیکوسکند و پیکوشور و دریافت مدرک اپراتوری کیوسوئیچ، می‌توانید با استفاده از آن درآمدزایی کنید.

دوره کار با دستگاه کیوسوئیچ

عملکرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ جهت ریموو تاتو و حذف لکه های تیره صورت

دستگاه لیزر کیوسوئیچ، با تولید پالس‌های نور بسیار قوی که توسط رنگ‌دانه‌های پوست جذب می‌شوند، آن‌ها را از بین می‌برد. به‌عبارت دیگر، رنگ‌های خال‌کوبی، ملاسما و… همگی تحت تاثیر نیروی بسیار زیاد لیزر قرار گرفته و می‌شکنند. با شکستن رنگ‌دانه‌ها، آن‌ها به‌تدریج دفع شده و در نهایت یک پوست صاف و یکدست را ایجاد می‌کنند.
لازم به ذکر است که دفعات استفاده از دستگاه کیوسوئیچ وابسته به‌نوع مشکل و یا رنگ‌های خال‌کوبی می‌تواند متفاوت باشد. برخی از رنگ‌ها مانند قرمز، بسیار مقاوم هستند و ممکن است به جلسات متناوب درمان نیاز داشته باشند.

قیمت دستگاه هایفو 7 بعدی با هفت کارتریج رایگان

مهارت های که در دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ یاد می گیریم!

دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ، به دو بخش کلی تئوری و عملی تقسیم می‌شود. دوره تئوری شامل مباحث نظری از جمله موارد زیر است:

✔آناتومی پوست

✔آشنایی با انواع پوست

✔مبانی و شیوه عملکرد کیوسوئیچ

✔کاربردهای استفاده از لیزر کیوسوئیچ

✔انواع تاتو و نحوه پاک‌کردن

✔مراقبت‌های قبل و بعد لیزر کیوسوئیچ

✔موارد منع استفاده کیوسوییچ

✔پیلینگ کربن با لیزر کیوسوئیچ

✔کار با دستگاه پیکوشور

✔آموزش کار با دستگاه پیکوسکند

در بخش عملی دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ، کارآموزان از نزدیک با نحوه تنظیم و استفاده از انواع دستگاه کیوسوئیچ آشنا می شوند و آن‌ها را بر روی مدل زنده به‌کار می‌گیرند. دوره عملی، در حقیقت تکمیل‌کننده دوره تئوری کار با دستگاه پیکوسکند و دستگاه پیکوشور است.
پس از برگزاری دوره کار با دستگاه کیوسوئیچ، مدرک اپراتوری دستگاه کیوسوئیچ اعطا می‌شود. درصورتی‌که مدرک کیوسوئیچ را از مراکز معتبر دریافت کنید، مدرک شما قابل ترجمه و ارائه به کشورهای دیگر خواهد بود.

دوره کار با دستگاه کیوسوئیچ

کاربردهای دستگاه کیوسوئیچ

با گذراندن دوره آموزشی کار با دستگاه کیوسوئیچ و گرفتن مدرک اپراتور کیوسوئیچ، شما قادر خواهید بود از این دستگاه برای مصارف زیر استفاده کنید:

  • پاک‌کردن خال‌کوبی: بسیاری از افراد، برای پاک‌کردن خال‌کوبی به مراکز لیزر مراجعه می‌کنند. با گذراندن دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ، می‌توانید با استفاده از این دستگاه، رنگ‌های مختلف خال‌کوبی را پاک کنید. یکی از مواردی که در ضمن برگزاری دوره کار با دستگاه کیوسوئیچ به شما یاد داده می‌شود، استفاده از طول موج‌های مختلف برای پاک‌کردن رنگ‌های گوناگون تاتو است.
  • برداشتن ضایعات عروقی: برخی از افراد دارای ضایعات عروقی مانند عروق عنکبوتی زیر پوست هستند. با مدرک اپراتوری دستگاه کیوسوئیچ می‌توانید با استفاده از لیزر این عروق را پاک کنید.
  • جوان‌سازی پوست: لیزر کیوسوئیچ، یک جوان‌ساز است. با گذراندن دوره استفاده از دستگاه پیکوسکند و یادگیری کار با دستگاه پیکوشور، می‌توانید از این دستگاه برای جوان‌سازی مراجعان استفاده کنید.
  • لایه‌برداری پوست: لیزر کیوسوئیچ یک لایه‌بردار محسوب می‌شود. با لایه‌برداری، مشکلات سطحی پوست برطرف شده و ظاهر آن جوان و زیبا می‌شود.
  • کاهش چین و چروک: بسیاری از افراد برای کاهش چین و چروک به کلینیک‌ها مراجعه می‌کنند. لیزر کیوسوئیچ برای برطرف‌کردن چین و چروک هم استفاده می‌شود.
  • کاهش اسکار آکنه: اسکارهای آکنه یکی از مشکلاتی هستند که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. با گذراندن دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ، می‌توانید در چند جلسه این اسکارها را به‌حداقل برسانید.
  • برطرف‌کردن لک‌های پوستی: لک‌های پوستی ناشی از آفتاب را می‌توان با لیزر کیوسوئیچ از بین برد. پرتوهای پرقدرت این لیزر، پیگمنت‌های اضافی روی پوست را هدف قرار داده و با از بین بردن آن‌ها، پوست را روشن می‌کنند.

بیشتر بدانید: قیمت دستگاه کیوسوئیچ سایناشور

به‌طور کلی، با شرکت در دوره کیوسوئیچ و دریافت مدرک اپراتوری دستگاه کیوسوئیچ می‌توانید به مراجعین مختلف که نیاز به درمان پوست دارند، کمک کنید تا پوستی سالم‌تر و جوان‌تر داشته باشند. با این حال لازم به ذکر است که ممکن است برخی از کاربردهای دستگاه کیوسوئیچ، به پزشک متخصص پوست محدود باشد و همه اپراتورها نتوانند آن را به‌کار گیرند.

مزایای شرکت در دوره آموزشی کار با دستگاه کیوسوئیچ

شرکت در دوره کار با دستگاه پیکوسکند و به‌طور کلی دوره کیوسوئیچ با مزایای زیر همراه است:

  1. ✔️اعطای مدرک کیوسوئیچ ( معتبر و رسمی با امکان ترجمه)
  2. ✔️امکان درآمدزایی بیشتر
  3. ✔️یادگیری اطلاعات مفید درباره پوست، لیزر و طول موج‌ها
  4. ✔️امکان تاسیس یک کلینیک با همکاری یک متخصص
  5. ✔️اعتماد به نفس بالاتر و امکان ارتقاء شغلی
  6. ✔️یادگیری تئوری و عملی کار با دستگاه لیزر
  7. ✔️آشنایی با برند‌ها و ویژگی‌های خاص هر دستگاه
اپراتور لیزر کیوسوئیچ

سخن آخر

نویان طب مانلی، با برگزاری دوره کار با دستگاه کیوسوئیچ، به افرادی که قصد استخدام در کلینیک های زیبایی را دارند، کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های خود را درباره این نوع لیزر تکمیل کرده و با دریافت مدرک اپراتوری دستگاه کیوسوئیچ، درآمد‌زایی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش کار با دستگاه کیوسوئیچ با ما تماس بگیرید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.