Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

میزان درآمد کلینیک های زیبایی

درآمد کلینیک های زیبایی

کلینیک های زیبایی از جمله بیزینس های پرسود و پرطرفدار در جهان می باشد، که بسیاری از سرمایه گزاران را مشتاق ورود به این حوزه کرده است. یکی از مهم ترین سوالات افرادی که قصد سرمایه گذاری در حوزه کلینیک زیبایی دارند این است که درآمد کلینیک زیبایی چقدر است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که میزان درآمد کلینیک بستگی به عواملی چون تعداد خدمات کلینیک،تهیه دستگاه با کیفیت، پرسنل متخصص، مکان کلینیک و تبلیغات دارد. در این مقاله در نویان طب مانلی به بررسی این موارد و همچنین راه کارهایی برای افزایش درآمد خواهیم پرداخت.

چرا به عنوان سرمایه گذار وارد حیطه زیبایی بشیم؟

کار کردن در حیطه زیبایی درآمد بسیار زیادی دارد و از آنطرف افرادی که در این حیطه هستند از نظر طبقه اجتماعی بسیار بالا هستند.در حال حاضر بین زنان و مردان زیبایی تبدیل به یک ارزش شده است و همین باعث تضمین درآمد شده است و در کوتاهترین زمان سرمایه اولیه برمیگردد.سرمایه گذاری در کلینیک زیبایی به گونه ای است که به واسطه وجود لاینهای مختلف میتوان توسعه اش داد.

چه عواملی باعث افزایش درآمد کلینیک های زیبایی میشود؟ 

موارد بسیاری بر روی درآمد کلینیک های زیبایی تاثیرگذار هستند که در این مقاله به پنج مورد اصلی آن میپزداریم.

یکی از عوامل موثر بر درآمد کلینیک های زیبایی تعداد خدماتی است که کلینیک در نظر می گیرد. با توجه به اینکه تخصص ها در حوزه ی زیبایی زیاد است. به همین دلیل متخصصان مجرب می توانند در یک کلینیک خدمات مختلفی ارائه دهند. این موضوع سبب افزایش چشمگیر درآمد می شود. اما باید این نکته را درنظر داشته باشید که پرسنل متخصص بدون همکاری یکدیگر قادر به کسب درآمد هنگفت نخواهند بود. بنابراین همکاری پزشکان و متخصصان پوست و مو می تواند سبب کسب درآمد بیشتر شود. به طور خلاصه مهم ترین دستگاه مورد نیاز برای شروع خوب در کلینیک زیبایی عبارت اندز از:

یکی از قسمت های جذاب و بسیار مهم هر کلینیک زیبایی که می تواند در جذب افراد و شهرت کلینیک بسیار کمک کننده باشد ، دستگاه های زیبایی می باشند که انواع بسیار گوناگون با تکنولوژی های مختلف دارند و می توانند اندیکاسیون های درمانی متفاوتی را درمان نمایند.

یکی از مشکلات مهم و ابهاماتی که وجود دارد عدم شناخت افراد از این دستگاه ها و عدم اطلاعات کافی در خصوص تفاوت های این دستگاه هاست. اگر قصد راه اندازی یک کلینیک تخصصی پوست و مو یا آشنایی با انواع گوناگون دستگاه ها را دارید یا اگر قصد خرید دستگاه های مختلف زیبایی دارید شرکت نویان طب مانلی یکی از بهترین وارد کنندگان تجهیزات کلینیک زیبایی می باشد . این شرکت به اورجینال بودن محصولات و همچنین خدمات پس از فروش فوق العاده ی خود معروف است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر میزان درآمد کلینیک های زیبایی، حضور پرسنل متخصص و همپنین تعداد پرسنل است. اگر می‌خواهید پرسنل فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. باید نیروهای متخصص و باتجربه استخدام کنید. برای راه اندازی کلینیک زیبایی شما حداقل به شش الی هشت نفر پرسنل داخلی نیاز دارید. برخی از پرسنل که تجربه و تخصص بیشتری نسبت به سایر کارکنان دارند، حقوق بیشتری دریافت خواهند کرد.

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 است.

بنابراین میزان درآمد ماهانه شما تا حد زیادی به تعداد پرسنل و کارکنان کلینیک زیبایی بستگی دارد. برخی از کلینیک‌ها برای اینکه درآمد بیشتری داشته باشند، به استخدام سه الی چهار نفر اکتفا می‌کنند. این موضوع به هیچ وجه به نفع کلینیک‌های زیبایی نیست. زیرا در این حالت خدمات به بهترین شکل ممکن به مراجعه کنندگان ارائه نمی‌شود و این موضوع ممکن است باعث نارضایتی مشتریان شود. تعداد پرسنل کلینیک زیبایی با توجه به ابعاد کلینیک و تعداد تجهیزات متغیر است.

معمولاً حضور یک پزشک عمومی و پزشک متخصص پوست و مو در کلینیک زیبایی الزامی است. در کنار آن باید افراد دیگری مثل مدیر داخلی، مسئول پاکسازی پوست، پرستار، اپراتور لیزر، آبدارچی، منشی و مواردی مانند این استخدام شود.

انتخاب یک لوکیشن خوب برای راه اندازی کلینیک زیبایی می تواند سرمایه و سابقه و اعتبار پزشکی شما را به مراتب بالاتر و جدیدی برساند ، در حالی که انتخاب یک مکان متوسط یا ضعیف می تواند شما را به دلایلی که می تواند مضر باشد، ناامید کند. با توجه به اهمیت انتخاب لوکیشن کلینیک زیبایی، مهم است که عوامل زیر را قبل از نهایی کردن مکان کلینیک خود در نظر بگیرید. موضوعاتی همچون نزدیکی به بیمارستان ها، دید خوب ،زمان رفت و آمد، وسع مالی افراد محله ی مدنظر ،فروشگاه ها و دفاتر مجاور و دسترسی آسان از مهم ترین موارد انتخاب بهترین مکان برای کلینیک زیبایی می باشد.

گزارشات نشان می دهد میزان مراجعه افراد به کلینیک ها و سالن‌های زیبایی روز به روز در حال افزایش است. همچنین تحقیق و مطالعه افراد در حوزه‌های مرتبط با راه های مراقبت از پوست و مو، راز جوان سازی پوست، تغذیه، تناسب اندام، زندگی سالم و… نشان دهنده اهمیت این موضوع است.
در راستای اهمیت این موضوع و تحقیق افراد برای پیدا کردن بهترین کلینیک برای انجام خدمات زیبایی، در معرض دید بودن برند و خدمات شما باعث ماندگاری در ذهن مخاطب شده و تصمیم‌گیری برای او راحت تر خواهد شد. از این رو تبلیغات به شناخت برند و ماندگار شدن شما کمک فراوانی خواهد کرد و در زمان کمتری به مخاطبان هدف خود دست پیدا می‌کنید.

تبلیغات موثر برای کلینیک زیبایی عبارت اند از:

1. تبلیغات بیلبوردی

2. تبلیغات تلویزیونی

3. تبلیغات چاپ شده در مجلات و روزنامه‌ها

4. تبلیغات در وب‌سایت‌ها

5. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

جهت خرید دستگاه لیزر و مشاهده قیمت دستگاه هایفو با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جمع بندی

ما در این مقاله به طور کامل درباره درآمد مطب های زیبایی صحبت کردیم. تمایل بیشتر مردم برای زیبایی و مراقبت از پوست و مو، باعث شده است درآمد کلینیک‌های زیبایی نسبت به چندسال گذشته شدیدا افزایش پیدا کند. با این حال، هنوز هم کلینیک‌های زیبایی وجود دارند که نتوانستند درآمد قابل قبولی برسند. این کلینیک‌ها باید روش‌های بازاریابی و تبلیغات خود را تغییر دهند و از تجهیزات پیشرفته و پرسنل با تجربه استفاده کنند. اگر اصول مهم راه اندازی کلینیک زیبایی رعایت شود، صاحبان کلینیک‌های زیبایی خیلی زود به درآمد بالایی خواهند رسید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما