Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

آشنایی با انواع هایفوتراپی

انواع-هایفوتراپی ، هایفوتراپی گونه

انواع هایفوتراپی در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده اند. با توجه به اینکه هایفو یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای جوانسازی پوست می باشد، از آن جهت برای ترمیم بافت های مختلف بدن استفاده می شود.

انواع هایفوتراپی

هایفوتراپی غبغب / رفع غبغب با هایفو

در هایفوتراپی غبغب، امواج صوتی روی ناحیه هدف در پوست متمرکز شده و باعث ایجاد حرارت و تولید کلاژن در پوست می ‌شوند. این امواج موجب رفع مشکلاتی مانند چین و چروک‌ های گردن و غبغب، سیاهی اطراف زیر چانه و غیره خواهند شد. هایفوتراپی غبغب به طور کلی امن بوده و عوارض جانبی خفیف و موقتی مانند التهاب و تورم، درد، حساسیت پوستی و کبودی را در برخی موارد به همراه دارد.

افرادی که بر اثر افزایش سن یا کاهش وزن شدید دچار شل شدگی و افتادگی پوست گردن و غبغب شده اند، می توانند به کمک این روش، پوست خود را  کشیده و سفت نمایند.

انواع هایفو تراپی ، هایفو بینی

هایفوتراپی بینی / رفع انحراف بینی با دستگاه هایفو

در روش هایفو بینی بدون نیاز به جراحی میتوانید برخی از مشکلات زیبایی بینی از جمله طبیعی ‌سازی نوک بینی، کاهش انحنای بینی، کاهش اندازه نوک بینی را تجربه کنید. همچنین به بهبود تناسب بینی با سایر اجزای صورت نیز کمک می کند. مزایای هایفوتراپی بینی شامل عدم نیاز به جراحی باز، زمان بازیابی سریع ‌تر و عوارض کمتر نسبت به روش‌ های جراحی می باشد. با این حال، نتایج هایفوتراپی بینی ممکن است محدود و موقت بوده و نیاز به تکرار جلسات داشته باشند.

لیفت شکم با هایفو/ هایفوتراپی شکم و پهلو

افرادی که به دلایل مختلف، از جمله بارداری، کاهش وزن شدید و بیماری، دچار افتادگی پوست شکم یا دیگر نواحی بدن خود شده اند، می توانند به کمک انواع هایفوتراپی لیفتینگ و سفتی پوست شکم و مناطق دیگر بدن مانند بازوها، ران‌ ها و پشت را تجربه نمایند. این روش به دلیل اینکه غیر تهاجمی و غیر جراحی می باشد، نسبت به سایر روش های لیفتینگ طرفداران زیادی دارد.

در روش هایفو شکم و پهلو نیازی به تزریق و برش نبوده و تنها در چند جلسه میتوانید شاهد سفت شدن پوست شکم خود باشید. یکی از مهمترین مزایای این روش عدم استفاده از بیهوشی یا بی حسی موضعی می باشد. از طرف دیگر برخلاف سایر روش های لیفتینگ بلافاصله پس از اتمام جلسه هایفو می توانید به کار خود ادامه داده و به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

لیفت ابرو با هایفو

در هایفوتراپی ابرو به کمک امواج متمرکز، ابروها کشیده و صاف می شوند. در این روش حالت افتادگی ابروها برطرف شده و فرمی زیبا به خود می گیرند. به طور کلی افرادی که قصد لیفت ابرو، برطرف کردن چین و چروک های دور چشم و غیره را دارند می توانند از این روش استفاده نمایند. با توجه به حساس بودن این نواحی دقت داشته باشید که هایفوتراپی ابرو می بایست توسط یک پزشک یا تکنسین متخصص در این زمینه انجام شود.

در هایفوی ابرو امواج اولتراسوند با شدت بسیار بالا به نواحی مورد نظر تابانده می شوند. این امواج به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و باعث ایجاد حرارت می شوند. پس از آن کلاژن سازی انجام شده و چین و چروک های آن قسمت از بین خواهند رفت. به طور کلی هر جلسه از هایفوتراپی ابرو حدود 90 دقیقه به طول می انجامد.

رفع افتادگی پلک با هایفوتراپی

به طور کلی با افزایش سن اکثر افراد دچار افتادگی پلک می شوند. با بالا رفتن سن، بدن انسان توانایی تولید کلاژن و سفتی بافت های زیرین پوست را از دست خواهد داد. یکی از روش های موثر و کارآمد برای برطرف کردن این مشکل، انجام هایفوتراپی می باشد. در هایفوتراپی، به کمک امواج، کلاژن سازی و جوانسازی پوست رخ می دهد. این روش، راهکاری ماندگار بوده که می تواند مشکل افتادگی پلک را برطرف نماید. از سوی دیگر نسبت به سایر روش ها، مانند جراحی کم هزینه تر می باشد.

رفع سیاهی دور چشم با هایفو

امروزه به دلایلی گوناگونی از جمله ژنتیک، اعتیاد، کم خوابی وغیره پوست اطراف چشم دچار تیرگی و گودی می شود و ظاهر شما را خسته و افسرده نشان می دهد، یکی از روش های موثر رفع سیاهی دور چشم هایفوتراپی است، هایفوتراپی کاربردهای گسترده‌ای در درمان گودی و سیاهی دور چشم دارد، کافی است یک دوره درمان هایفوتراپی را انجام دهید تا شاهد اثرات چشمگیر این پروسه در کاهش علائم گودی و سیاهی باشید.

در فرایند هایفوتراپی دور چشم، امواجی دستگاه هایفو، سلول‌های مرده‌ای که درایجاد تیرگی دور چشم نقش دارند از بین می برد سپس پوست دور چشم را تحریک به کلاژن سازی می کند، در نهایت سلول‌های جدیدی که جایگزین سلول‌های قدیمی و مرده شده‌اند به روشن شدن ناحیه دور چشم و از بین رفتن چین و چروک این ناحیه کمک می‌کند.

هایفوتراپی پیشانی/ رفع چین و چروک صورت با هایفو

پیشانی بدون چین و چروک یکی از نشانه های زیبایی، صاف و جوان بودن پوست صورت می باشد. هایفوتراپی پیشانی روشی است که می تواند پوستی صاف و جوان به شما هدیه بدهد. در این روش به صورت موثر خطوط روی پیشانی از بین خواهند رفت. به طور کلی چین و چروک هایی که در قسمت پیشانی ایجاد می شوند، بسیار آزاردهنده هستند. هایفو تراپی روشی موثر برای نابود کردن این چین و چروک ها می باشد. در نظر داشته باشید که تاثیر هایفو نسبت به ژل و بوتاکس بیشتر است.

انواع هایفوتراپی

مزایای انواع هایفوتراپی چیست؟

• غیر تهاجمی بودن:

در این روش، بدون نیاز به بیهوشی و برش بدن، عمل لیفتینگ و جوانسازی پوست انجام خواهد شد. بنابراین می توان گفت این روش درمانی بسیار کم هزینه تر از انواع جراحی های زیبایی جهت سفتی پوست می باشد.

• بدون نیاز به زمان استراحت یا نقاهت طولانی:

این روش نیاز به استراحت بعد از انجام آن نداشته و بلافاصله بعد از اتمام جلسه هایفوتراپی، فرد می ‌تواند به فعالیت ‌های روزمره خود ادامه دهد.

• نتایج طولانی مدت:

در انواع هایفوتراپی صورت، شاهد لیفتینگ و سفتی پوست خود خواهید بود. این نتایج به مدت طولانی، حدود یک الی دو سال، ماندگار هستند.

• عدم نیاز به جلسات بعدی:

در برخی از موارد، پس از جلسه اولیه هایفوتراپی، نیازی به تکرار جلسات نیست. توجه داشته باشید که این نکته با توجه به میزان چین و چروک، سن فرد و نظر پزشک برای هر شخص متفاوت می باشد.

معایب انواع هایفوتراپی

• زمان بر بودن نتیجه:

نتایج هایفوتراپی هر قسمت از بدن بلافاصله و فورا قابل مشاهده نیستند و ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد تا اثر آن را مشاهده کنید.

• نیاز به تکرار جلسات:

در برخی از موارد، جهت دریافت نتیجه بهتر، نیاز به تکرار جلسات هایفوتراپی می باشد.

• بروز پیامدهای پوستی:

در برخی از موارد، ممکن است عوارض ناخوشایندی مانند سوزش، قرمزی، تورم و خشکی پوست در ناحیه درمانی رخ دهد.

انواع هایفوتراپی برای چه افرادی مضر است؟

علاوه بر این، هایفوتراپی برای برخی افراد ممکن است مناسب نباشد. به عنوان مثال در صورت بارداری، عفونت پوستی یا سابقه مشکلات پوستی خاص از انجام آن صرف نظر نمایید. بدین منظور بهتر است با پزشک خود مشورت کرده تا راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

جمع بندی:

در این مقاله تلاش کردیم تا انواع هایفوتراپی را معرفی کرده و در خصوص هرکدام توضیحی خدمتتان ارائه دهیم. نتایج و تاثیر هایفوتراپی ممکن است در هر فرد متفاوت باشد. بهتر است با پزشک خود مشورت کرده تا نیازها و اهداف شما را بررسی کند و بهترین روش درمانی را برای تان تعیین نماید.

بروز برخی عوارض و علائم پس از انجام هایفوتراپی شایع می باشد که عموما پس از گذشت 24 ساعت از هایفو از بین خواهند رفت. این عوارض شامل، التهاب، قرمزی و غیره می باشد. در صورت عدم رفع این عوارض با پزشک خود تماس حاصل نمایید. اگر میخواهید از نحوه خرید دستگاه هایفو  و قیمت دستگاه هایفو اطلاعات کسب کنید میتوانید با ما از طریق شماره های زیر تماس بگیرید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس: 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما