Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

آیا عملکرد دستگاه کیوسوئیچ درجوانسازی پوست واقعیت دارد؟ در مورد لیزر کیوسوئیچ چقدر اطلاعات دارید؟ در دنیای دیجیتالی امروز از تجهیزات لیزر به‌عنوان یک راهکار درمانی فوق‌العاده مطلوب در ازبین‌بردن انواع لکه‌های پوستی حاصل از اشعه خورشید، تاتو و خال‌کوبی و رد ماندگار جوش و حساسیت‌های پوستی استفاده می‌شود.

کیوسوئیچ یکی از انواع دستگاه‌ لیزر است که افزایش تقاضا برای خرید آن نشان از اهمیت این فناوری در حوزه زیبایی و درمان‌های پوستی دارد. استفاده از این دستگاه، به‌منزله برخورداری از مطمئن‌ترین راه برای جوان‌سازی و کاهش آثار پیری در پوست است. اما چگونه؟ در این مقاله می‌خواهیم به بررسی اجمالی عملکرد این فناوری بپردازیم.

معرفی لیزر کیوسوئیچ و جایگاه مهم آن در لاین جوان سازی

کیوسوئیچ یکی از مطرح‌ترین دستگاه‌های لیزر است که به‌واسطه فناوری خاص و قدرتمند خود شناخته می‌شود. در حقیقت لیزرهای معمولی پرتوهای نور را به‌صورت پیوسته ساطع می‌کنند ولی کیوسوئیچ پالس‌هایی از انرژی لیزر را در نانوثانیه منتشر می‌کند. این پالس در کسری از ثانیه، عملکردی انفجاری دارد.
دستگاه لیزر کیوسوئیچ یک روش کاملا غیرتهاجمی در پاک‌سازی پوست از انواع تاتوها هستند. لیزرهای کیوسوئیچ همچنین در ازبین‌بردن مشکلات پوستی عملکرد قدرتمندی را ارائه می‌دهند. پس بی‌دلیل نیست که آن‌ها را انقلابی عظیم در صنعت زیبایی معرفی می‌کنند.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با ویژگی 4 طول موج مناسب برای انواع پوست و مو

کیوسوئیچ ازطریق پالس‌های نوری، طول موج‌هایی با قدرت 1064 و 532 نانومتر ساطع می‌کند تا رنگدانه‌ها را از بین ببرد. موج‌های نوری این دستگاه ذراتی را که باعث لک یا آکنه شده‌اند، از یکدیگر تفکیک می‌کند تا بعدها به‌واسطه سیستم دفاعی بدن جذب شوند. ناگفته نماند که این لیزر تاییدیه FDA آمریکا را دارد و یک روش منحصربه‌فرد برای درمان پوست شناخته می‌شود.

نحوه عملکرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ

خیلی از افراد درحال‌حاضر از مشکلات پوستی خود ناراضی هستند چون زیبایی آن‌ها را به‌طور مستقیم هدف گرفته است. در سال‌های اخیر، درمان‌های لیزری تاثیرات شگفت‌انگیزی را در زیبایی رقم زد و خود را به‌عنوان یک راهکار درمانی برتر در شفافیت‌بخشی و جوان‌سازی معرفی کرد. در ادامه با چگونگی تاثیرگذاری لیزر کیوسوئیچ آشنا می‌شوید.

از بین بردن رنگدانه های پوستی

انرژی ساطع‌شده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ ازطریق دانه‌های قهوه‌ای و خاکستری جذب می‌شود. این رنگدانه‌ها در گذر زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شوند تا در نهایت، به‌طور طبیعی جذب پوست شوند و کاملا از بین بروند.

رفع جای زخم و آکنه با کیوسوئيچ

آکنه حاصل از قرمزی و التهاب جوش‌هاست که سبب ایجاد تصویری ناخوشایند روی پوست می‌شود. کیوسوئیچ رنگدانه‌ها را با لیزر از بین می‌برد و پوست را از عاری از هرگونه لکه می‌سازد.

جوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

طراوت بخشی و کلاژن سازی پوست با کیوسوئیچ

مهم‌ترین عملکرد دستگاه کیوسوئیچ درجوانسازی پوست، ازبین‌بردن سلول‌های مرده و چربی‌های اضافی پوست سطح است، همه این موارد با کمک انرژي پرتوهای کیوسوئيچ انجام می‌شود. اگر جلسه‌های لیزر را کامل سپری کنید، مطمئن باشید در پایان پوستی صاف، یکدست و درخشنده از آن شما خواهد بود.

یکدست کردن رنگ پوست با کیوسوئيچ

می‌دانید که رنگدانه‌های درون‌پوستی، رنگ پوست هر فرد را مشخص می‌کند. معمولا کسانی که دارای پوست تیره هستند یا حمام آفتاب می‌گیرند، رنگدانه‌های بیشتری دارند. این افراد با قرارگرفتن تحت درمان لیزر کیوسوئيچ، قادر به تجربه پوستی روشن‌تر خواهند بود.

پاک کردن خال کوبی های قدیمی

شاید در اطراف شما کسانی باشند که از خال‌کوبی یا تاتوی خود پشیمان شده‌اند. شما می‌توانید لیزر کیوسوئيچ را به آن‌ها پیشنهاد دهید. جوهرهای خال‌کوبی چه تیره باشند و چه روشن، ازطریق پرتوی لیزر این دستگاه به رنگدانه‌های کوچک تجزیه می‌شوند تا به‌تدریج محو شوند.

در واقع سیستم ایمنی بدن هم تلاش می‌کند تا جوهرهای شکسته‌شده را که به‌صورت ذرات ریز است، از بین ببرد. مسئله اینجاست که هرچقدر میزان جوهر استفاده‌شده زیاد باشد، تعداد جلسات لیزر هم بیشتر خواهد بود؛ چون سیستم دفاعی بدن هم برای محوکردن لکه‌ها فرصت بیشتری می‌طلبد.

شرایط اجاره دستگاه لیزر موهای زائد در نویان طب مانلی


رفع چین و چروک صورت با لیزر کیوسوئیچ

خشکی بیش از حد پوست به‌صورت ارثی یا در اثر بالا رفتن سن، مهم‌ترین عامل ایجاد خطوط ریز در پوست به‌خصوص اطراف چشم‌هاست. در سال 2022 یک مطلب علمی راجع‌به عملکرد دستگاه کیوسوئیچ درجوانسازی پوست منتشر شد که براساس آن گفته می‌شود این درمان لیزری به‌طور قابل توجهی در بازسازی پوست با کاهش چین‌وچروک و تولید چربی موثر است.

رفع کک ومک های پوست

لیزر پیشرفته و تخصصی کیوسوئيچ به‌منظور بهبود انواع لک‌های صورت که حاوی رنگدانه یا ملانین هستند، مانند کک‌مک، خال‌ها و لکه های مادرزا دی و ماه‌گرفتگی به‌کار می‌رود.

رفع چین و چروک صورت با لیزر کیوسوئیچ

عوارض جوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

حالا که تصمیم گرفته‌اید برای جوان‌سازی پوست از قابلیت‌های لیزر کیوسوئیچ استفاده کنید، احتمالا نگران عوارضی هستید که ممکن است بعداز پایان دوره‌ها گریبان‌گیرتان شوند.

با اینکه استفاده از این دستگاه مزایای زیادی دارد، اما امکان دارد عوارضی همچون تورم، قرمزی، التهاب و تغییر در رنگدانه‌های پوست (روشن‌شدن یا تیره‌شدن) بروز پیدا کند که در اغلب مواقع این علائم موقتی هستند. بااین‌حال بهتر است قبل‌از اقدام به درمان حتما با متخصص در مورد شرایط خودتان صحبت کنید.

هزینه ججوانسازی پوست با دستگاه لیزر کیوسوئیچ

هزینه لیزر با کیوسوئيچ به شاخص‌های مختلفی از پوست شما بستگی دارد. مثلا قصد برطرف‌کردن چه مشکلی را دارید؟ ازطرف‌دیگر، هرچقدر سطح آسیب پوست شما مانند جای لک، جوش‌ها، کک‌مک، تاتو یا خال‌کوبی گسترده باشد، سختی برداشتن آن به‌مراتب بیشتر می‌شود و به همان میزان هم باید هزینه بیشتری را بپردازید. عوامل دیگری همچون سن، رنگ خال‌کوبی، تعداد جلسات لیزر و زمان هر جلسه در قیمت نهایی بهره‌وری از خدمات موثر است.

برای مشاهده لیست قیمت دستگاه هایفو 7بعدی استند و رومیزی با شرایط عالی کلیک نمایید.

مزایای خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ از نویان طب مانلی

داشتن ظاهری زیبا و حفظ آن یکی از اصول روش‌های درمانی به‌ویژه لیزر کیوسوئيچ است. درحال‌حاضر خیلی از افراد برای داشتن پوستی صاف و سالم به‌سراغ روش‌های لیزردرمانی می‌روند. بااین‌اوصاف اگر شما قصد راه‌اندازی یک سرویس‌دهی جدید در کلینیک خود را دارید، ما خرید دستگاه کیوسوئيچ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

برای خرید تجهیزات کیوسوئيچ، به جمع مشتریان نویان طب مانلی بپیوندید؛ چراکه این مجموعه با کالاهای ارزشمند خود ازلحاظ کیفیتی، همیشه همراه شماست تا مبادا سرمایه‌تان را در مسیری از دست بدهید که در نهایت، چیزی عایدتان نمی‌شود.

جوانسازی با کیوسوئیچ

جمع‌بندی

حالا که با عملکرد دستگاه کیوسوئیچ درجوانسازی پوست آشنا شدید، نظرتان چیست که یک نمونه از این دستگاه‌ها را بخرید و با انبوهی از مشتریانی که قطعا شما را پیدا می‌کنند، کسب درآمد کنید؟ مطمئن باشید که همه افراد به‌ویژه خانم‌ها برای ازبین‌بردن چروک‌های صورت، لکه‌ها، تاتو و آکنه‌هایی که جلوه ناخوشایندی برایشان دارد، حتما دست‌به‌کار می‌شوند و به احتمال زیاد روش‌های لیزری را برای درمان انتخاب می‌کنند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما