جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه استابلایزر دستگاه لیزر

خرید استابلایزر دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در کلینیک‌های پوست و مو است. از طرف دیگر، این دستگاه با انرژی برق کار می‌کند و در صورت تغییرات در ولتاژ ورودی، ممکن است دچار آسیب شود، تغییرات در جریان برق به‌دلایل مختلفی مانند رعد و برق، عدم کارآمدی سیستم‌های ارائه برق و یا مشکلات داخلی ساختمان ایجاد می‌شود. تنها راه جلوگیری از انتقال نوسان برق به دستگاه لیزر، خرید استابلایزر دستگاه لیزر است.

دستگاه استابلایزر چیست؟

دستگاه استابلایزر یا تثبیت‌کننده ولتاژ، یک دستگاه الکتریکی است که ولتاژ ثابتی را به وسایل برقی و الکترونیکی می‌رساند. معنای لغوی stabilizer، «تثبیت‌کننده» است و این دستگاه می‌تواند نوسانات ولتاژ منبع تغذیه را تشخیص داده و آن‌ها را مطابق با نیاز دستگاه تغییر دهد، استابلایزر دستگاه لیزر همانند محافظ برای دستگاه های لیزر عمل می کند.

دستگاه استابلایزر دستگاه لیزر بین منبع تغذیه و دستگاه لیزر یا سایر دستگاه‌هایی مانند دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو قرار می‌گیرد تا ولتاژ ورودی را به‌شکل دقیق تنظیم کرده و مانع از نوسان آن شود، دوره‌های طولانی اضافه ولتاژ، اغلب باعث آسیب به دستگاه لیزر شده و در عین حال عمر کلی آن را کاهش می‌دهد. حتی افت ولتاژ طولانی‌مدت نیز اثرات نامطلوبی بر دستگاه لیزر دارد؛ زیرا می‌تواند دستگاه را بیش از حد گرم کرده و عملکرد آن را مختل کند.

خرید استابلایزر دستگاه لیزر موهای زائد

کاربرد استابلایزر دستگاه لیزر

استابلایزر دستگاه لیزر مانند سایر انواع تثبیت‌کننده‌ها، از سه جزء اصلی تشکیل شده است:

  • برد مدار
  • ترانسفورماتور داخلی
  • رله‌های الکترومغناطیسی با توان بالا

برد مدار، ترانسفورماتور داخلی استابلایزر را کنترل می‌کند و ولتاژ را با کمک رله‌های الکترومغناطیسی با توان بالا تنظیم می‌کند. این فرآیند به‌عنوان عملیات boost and buck شناخته می‌شود. هنگامی که استابلایزر دستگاه لیزر، ولتاژ منبع تغذیه پایین را تشخیص می‌دهد، از عملیات تقویت (boost) برای افزایش ولتاژ خروجی به سطح نامی استفاده می‌کند؛ در مقابل، وقتی ولتاژ منبع تغذیه زیاد است، تثبیت‌کننده با استفاده از ترانسفورماتور و عملیات کاهش ولتاژ (buck)، ولتاژ خروجی را تا حد نیاز دستگاه پایین می‌آورد.

تثبیت‌کننده‌های ولتاژ بسته به دستگاهی که قرار است برای آن استفاده شود طراحی می‌شوند. به‌همین دلیل نیز لازم است برای دستگاه لیزر، یک استابلایزر دستگاه لیزر خریداری کنید.

کاربرد دستگاه استابلایزر چیست؟

کاربرد استابلایزر برای دستگاه لیزر طیف وسیعی از دستگاه‌های برقی را شامل می‌شود. با این حال لازم‌به‌ذکر است که استابلایزری که برای دستگاه‌های برقی خانگی استفاده می‌شود، نسبت به استابلایزر دستگاه لیزر، بسیار ساده‌تر است. از آنجا که دستگاه‌های برقی صنعتی و انواعی از دستگاه‌های که در امور پزشکی استفاده می‌شوند، قیمت بسیار بالایی داشته و در عین حال نسبت به نوسان برق بسیار حساسند، استفاده از یک تثبیت‌کننده مناسب، نقش مهمی در سلامت آن‌ها و جلوگیری از خرابی زودرس دارد.
علاوه‌بر دستگاه لیزر، دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو، کاربرد استابلایزر در موارد زیر نیز هست:

  • رایانه‌ها
  • ماشین‌های صنعتی
  • توموگرافی کامپیوتری (CT)
  • ابزار دقیق
  • دستگاه‌های تست
  • روشنایی آسانسور
  • تجهیزات وارداتی
  • خطوط تولید

مزایای دستگاه استابلایزر دستگاه لیزر

استفاده از استابلایزر دستگاه لیزر با مزایای زیر همراه است:

جلوگیری از آسیب های جدی: استابلایزر دستگاه لیزر با تنظیم ورودی ولتاژ به دستگاه لیزر، می‌تواند از آسیب‌خوردن به دستگاه لیزر موهای زائد جلوگیری کند. با استفاده از این دستگاه، خیال شما هنگام قطع و وصل برق، رعد و برق و سایر عواملی که بر ولتاژ تاثیر می‌گذارند، راحت است، چون در اسرع اتصال مستقیم دستگاه لیزر به برق شهری ممکن است، لیزر بار دستگاه لیزر سریع بسوزد که این قضیه موجب از کار افتادن دستگاه شما می شو.د.

افزایش طول عمر دستگاه: با توجه به قیمت بالای خرید، افزایش طول عمر دستگاه لیزر اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. حتی نوسان‌های کوتاه و کم در ولتاژ می‌تواند عمر این دستگاه‌ها را کاهش دهد. با استفاده از استابلایزر دستگاه لیزر می‌توانید از طول عمر دستگاه خود مطمئن شوید.

امکان استفاده برای سایر دستگاه‌ها: استابلایزر دستگاه لیزر، علاوه‌بر دستگاه لیزر برای سایر دستگاه‌های گران‌قیمت مراکز پوست و مو مانند دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری، دستگاه هایفو نیز مناسب است.

نصب برای چند دستگاه: برخی از انواع تثبیت‌کننده‌ها این قابلیت را دارند که در محل ورودی کلینیک قرار گرفته و ولتاژ دستگاه‌های مختلف را ثابت نگه‌ دارند. با این حال، لازم‌به‌ذکر است که ممکن است این دستگاه‌ها دارای محدودیت‌هایی باشند. همچنین لازم است ولتاژ مورد نیاز همه دستگاه‌ها با هم برابر باشد.

صرفه‌جویی در هزینه: اگرچه خرید استابلایزر با یک هزینه اولیه همراه است، اما عملکرد این دستگاه در محافظت از دستگاه لیزر، می‌تواند در بلند‌مدت مقرون‌به‌صرفه باشد.

خرید دستگاه استابلایزر لیزر / بهترین نوع استابلایزر

خرید بهترین نوع استابلایزر دستگاه لیزر چیست؟

برای انتخاب بهترین استابلایزر دستگاه لیزر، لازم موارد زیر را در نظر بگیرید:

محدوده ولتاژ ورودی

محدوده ولتاژ ورودی به معنای محدوده‌ای از ولتاژ است که دستگاه استابلایزر می‌تواند از منبع برق دریافت کرده و آن را برای تناسب با کارکرد دستگاه لیزر، تغییر دهد. لازم است قبل از خرید استابلایزر دستگاه لیزر ولتاژ ورودی آن را نیز بررسی کنید.

محدوده ولتاژ خروجی

تثبیت‌کننده ولتاژ باید بتواند حداقل و حداکثر نوسانات ولتاژ را در محدوده ولتاژ ورودی دستگاه لیزر کنترل کند؛ بنابراین مطمئن شوید که محدوده ولتاژ قابل ارائه توسط استابلایزر، با محدوده ولتاژ دستگاه لیزر هم‌خوانی دارد.

نوع تثبیت‌کننده ولتاژ

دو نوع عمده تثبیت‌کننده ولتاژ وجود دارد؛ تثبیت‌کننده‌های استاتیک (static stabilizers) و واحدهای کنترل‌شده با سروو (servo-controlled units). تثبیت‌کننده‌های استاتیک ارزان هستند و ممکن است عملکرد قال اعتمادی را برای دستگاه‌های حساس مانند دستگاه لیزر، دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو ارائه ندهند. در مقابل، تثبیت‌کننده‌های کنترل‌شده با سروو برای دستگاه‌های ظریف و بارهای سنگین مناسب هستند.

خرید استابلایزر دستگاه لیزر از بهترین برند

برند‌های معروف، معمولا استابلایزر‌های با‌کیفیتی را ارائه می‌دهند. به‌همین دلیل اگر سلامت دستگاه لیزر، دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو برای شما مهم است، به‌دنبال برند‌های معتبر ارائه‌دهنده استابلایزر باشید.

چه استابلایزری برای دستگاه لیزر مناسب است؟

امروزه انواع استابلایزرهای با کیفیت در بازار موجود می باشد، از جمله : استابلایزر مدل های رله ای یا سوئیچینگ، استاتیک و سرو موتوری موجود است که هرکدام متناسب با کاربرد های خاص ساخته شده اند. دستگاه های لیزر و سایر دستگاه های زیبایی و لاغری چون از حساسیت بالایی برخوردار است، بهتر است که از استابلایزر سروو موتوری استفاده شود. میزان دقت تثبیت کننده ولتاژ در دستگاه های استابلایزر سروو موتوری بیشتر از میزان دقت استابلایزر های رله ای یا سوئیچینگ است. بهترین گزینه برای انتخاب دستگاه لیزر مو، استابلایزر سروو موتوری است که از دقت بالا و قیمت گران تری برخوردارند.

سخن آخر

استابلایزر دستگاه لیزر یک دستگاه الکتریکی است که بین منبع تغذیه و دستگاه لیزر قرار می‌گیرد. این دستگاه می‌تواند نوسانات ولتاژ ارائه‌شده توسط منبع تغذیه را تشخیص داده و آن را براساس محدوده ولتاژ مورد نیاز برای دستگاه لیزر تغییر دهد. تثبیت‌کننده ولتاژ، علاوه‌بر دستگاه لیزر، برای دستگاه کیوسوئیچ، دستگاه لاغری، دستگاه هایفو و سایر دستگاه‌های مود استفاده در کلیک‌های زیبایی نیز کاربرد دارد.
بهتر است برای دستگاه‌های حساس کلینیک‌های زیبایی، از یک استابلایزر با برند معروف و مکانیزم کنترل‌شده با سروو موتوری استفاده کنید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه استابلایزر دستگاه لیزر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها