Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

روش های درمان افتادگی و شلی پوست

درمان افتادگی پوست بعد از لاغری

روش های درمان افتادگی پوست

روش ‌های درمان افتادگی پوست بعد از لاغری متنوع هستند که هر یک از این روش‌ ها کمک می‌ کنند پوستی سالم داشته باشید. پوست به عنوان یکی از مهم ‌ترین اعضای زنده بدن شناخته می‌ شود. شکل پوست به آرامی بر می‌ گردد و فرم جدید می ‌گیرد. اگر بهترین روش را برای درمان افتادگی پوست به کار بگیرید مطمئن باشید که می‌ توانید پوستتان را سالم و شاداب نگه دارید.

در این مطلب می‌ خواهیم روش‌ هایی که مربوط به درمان افتادگی پوست هستند را برای شما توضیح دهیم. بسیاری از افرادی که بعد از لاغری سریع پوستشان افتاده می ‌شود باید روش‌ های مناسبی را به کار بگیرند. بسیاری از افراد نمی دانند چرا پوست بعد از لاغری افتاده می شود ؟ در این مطلب پاسخ آنها را می دهیم.

درمان افتادگی پوست با لیزر

مراحل درمان افتادگی پوست به ترتیب

برخی از مهم ‌ترین روش‌ های درمان افتادگی پوست بعد از لاغری سریع عبارت هستند از :

بدن پر از آب باشد

یکی از کاربردی‌ ترین روش ‌های جلوگیری از افتادگی پوست این است که همیشه بدنتان را پر از آب نگه دارید. شما باید به نیازهای بدنتان که مربوط به مایعات و آب هستند. توجه داشته باشید آب به عنوان یکی از مهمترین مایعاتی است که قابلیت ارتجاعی پوست را می ‌تواند حفظ کند. هیدراته کردن پوست به وسیله نوشیدنی‌ ها و غذاها حاصل می ‌گردد.

پوست شما به عنوان یکی از مهم‌ ترین اعضای بدنتان است که از سلول‌ های گوناگون تشکیل می‌ گردد. سلول ‌های پوستی با آب تشکیل گشته است. بدون آب پوست سریعا حالت خود را از دست می ‌دهد و عملکرد مناسبی نخواهد داشت. اگر پوست تان به اندازه کافی آب دریافت نکند کشش و همچنین انعطاف پذیری آن کمتر می ‌شود.

تغذیه مناسب پوست

در بین روش‌ های جلوگیری از افتادگی پوست باید تغذیه مناسب را جدی بگیرید. کلاژن و الاستین به عنوان مهم ‌ترین موادی شناخته می ‌شوند که پوست شما را سالم نگه می‌ دارند. قابلیت ارتجاعی که از این دو ماده دریافت می‌ گردد مهم‌ ترین ویژگی آنها است. شما باید از غذاهایی که سرشار از پروتئین می‌ باشند استفاده نمایید تا همیشه پوست سالم داشته باشید.

حبوبات، پنیر، انواع دانه ‌ها، ماهی، آجیل، پنیر سویا و … به عنوان مهم ‌ترین موادی هستند که دارای کلاژن و الاستین می ‌باشند. همچنین شما می‌ توانید از روغن ‌هایی که به سلامت پوست کمک می‌ کنند استفاده کنید تا پوستی سالم و بدون افتادگی داشته باشید.

قیمت دستگاه تیتانیوم پلاس، با مراحل نصب و ارسال رایگان

مراقبت اصولی برای درمان افتادگی پوست بعد از لاغری

یکی از مهمترین روش ‌های درمان افتادگی پوست بعد از لاغری سریع، مراقبت‌ های اصولی می ‌باشد. اگر شما پوست خود را به درستی تغذیه کنید می ‌توانید از سلامت پوست مطمئن شوید. لایه برداری روزانه یکی از مهم ‌ترین روش‌ های مراقبت از پوست است. زمانی که پوست خود را لایه برداری کنید گردش خون در پوست بیشتر می‌ شود و سلامت پوست بهبود می‌ یابد.

حمام گرم با نمک مخصوص رنگ پوست شما را جذاب ‌تر می‌ کند. شما می‌ توانید از کرم‌ های سفت کننده پوست مانند کرم ‌هایی که دارای ترکیبات آلوئه ورا، پروتئین، سویا، ویتامین ‌های گوناگون و … هستند استفاده کنید. هر یک از این کرم ‌ها به تولید کلاژن و آبرسانی پوست شما کمک می‌ کنند. برای از بین بردن سلول‌های مرده به هیچ عنوان نباید از مواد شوینده خشن استفاده کنید. عدم استعمال سیگار یکی دیگر از نکاتی است که برای داشتن پوست سالم باید به آن اهمیت دهید.

افزایش توده عضلانی

درمان افتادگی پوست

در بین روش‌ های جلوگیری از افتادگی پوست باید به افزایش توده عضلانی بدن توجه نمایید. پوست بعد از کاهش وزن قابلیت انعطاف پذیری خود را از دست می ‌دهد و شل می ‌شود. چربی بافت پوست را نگه می ‌دارد که بعد از لاغری این چربی از بین می ‌رود. از بین رفتن چربی شما با یک لفاف نیمه خالی مواجه می‌ گردید.

اگر توده عضلانی بدن را بتوانید افزایش دهید در کمترین بازه زمانی سلامت پوست باز می‌ گردد. انجام دادن برخی از فعالیت‌ ها مانند هایپرتروفیک به عضله‌ سازی پوست کمک می‌ کند. ظاهر پوست شما با استفاده از روش‌ های اصولی سفت‌ تر خواهد شد.

پیلینگ برای درمان افتادگی پوست بعد از لاغری

پیلینگ به عنوان یکی از بهترین روش‌ های درمان افتادگی پوست بعد از لاغری سریع می‌ باشد. لایه برداری به عنوان قدیمی ‌ترین ترفند از بین بردن افتادگی پوست شناخته می ‌شود. لایه ‌بردارهای شیمیایی مانند پیلینگ کمک می ‌کنند تا افتادگی پوست شما در کمترین بازه زمانی درمان شود. پوست زیرین با استفاده از این روش حالتی شفاف و صاف به دست می ‌آورد و این مسئله کمک می‌ کند تا همیشه پوست سلامتی داشته باشید.

دستگاه اولتراسوند

دستگاه اولتراسوند برای درمان افتادگی پوست بعد از لاغری مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه را به عنوان دستگاه اولتراپی می ‌شناسند که لایه‌ های عمیق پوست را گرم می ‌کند. زمانی که لایه‌ های عمیق پوست گرم شوند کلاژن سازی افزایش می ‌یابد. این روش یکی از بهترین روش‌ ها برای جمع کردن و سفت کردن پوست شل شناخته می ‌شود. شما می ‌توانید پوست افتاده اطراف گردن، چشم و چانه را با استفاده از این روش درمان کنید.

خرید دستگاه کیوسوئیچ پیکوشور با مزایای رفع کک و مک و لکه های پوستی

رادیو فرکانسی برای درمان افتادگی پوست بعد از لاغری

روش های درمان شلی پوست

رادیو فرکانسی یکی دیگر از روش ‌های جلوگیری از افتادگی پوست بعد از لاغری سریع می ‌باشد. این روش لایه‌ های خارجی پوست را گرم می ‌کند و کلاژن سازی را افزایش می ‌دهد. زمانی که کلاژن سازی بیشتر شود لایه‌ های خارجی پوست انعطاف پذیری بهتری به دست می ‌آورند. بسیاری از افراد برای اینکه پوست سلامت و شادابی داشته باشند از این روش استفاده می ‌نمایند.

بسیاری از پزشکان روش درمانی رادیو فرکانسی را با روش درمانی نورپالسی ترکیب می ‌کنند تا لایه ‌های عمیق و سطحی پوست کلاژن لازم را دریافت نمایند. زمانی که پوست کلاژن لازم را دریافت کند بدون شک زیباتر و شفاف‌ تر خواهد شد.

لیزر درمانی پوست های افتاده

لیزر درمانی به عنوان یکی دیگر از روش ‌های درمان افتادگی پوست بعد از لاغری سریع شناخته می ‌شود. این روش مانند روش لایه برداری با دستگاه اولتراسوند می ‌باشد. گرمایی که از طریق لیزر تولید می‌ گردد به کلاژن سازی کمک خواهد کرد. سفت شدن پوست با استفاده از لیزر موجب می ‌گردد تا قابلیت انعطاف پذیری پوست شما بیشتر شود. این روش یکی از روش‌ های محبوب برای خانم‌ ها بعد از زایمان شناخته می‌ شود.

جهت دریافت اطلاعات درباره خرید دستگاه لاغری ems با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما