جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟ چرا؟

دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟

دستگاه هایفو چیست؟ هایفوتراپی شامل چه پروسه و اعمالی می شود؟ انواع دستگاه هایفو کدام است؟ دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟ احتمالأ شما در مورد این دستگاه و این روش، چیزهایی را در کلینیک های زیبایی دیده و یا شنیده اید. می توان گفت که به طور کلی هایفوتراپی، روشی برای جوان سازی پوست است. هایفو از طریق انرژی اولتراسوند، چین و چروک یا افتادگی پوست را کاهش می دهد. شاید ندانید که اولتراسوند چیست؟

می توان در پاسخ گفت که اولتراسوند، یک انرژی فراصوت است که در پروسه ی هایفو یا جوان سازی پوست، مورد استفاده قرار می گیرد. ما قصد داریم تا در ادامه ی این مقاله هر چه بیشتر شما را با دستگاه هایفوتراپی و به طور کلی نحوه ی انجام شدن آن، آشنا کنیم. برای دستیابی بدین منظور و کسب اطلاعات در مورد دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟ در این مقاله همراهمان باشید.

بیشتر بخوانید : قیمت دستگاه هایفو اولترافورمر 7 بعدی

هایفوتراپی پوست به چه معناست؟

امروزه تعداد زیادی از مردم جهت جوان سازی پوستشان به کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند. روش کار بسیاری از این کلینیک ها، استفاده کردن از دستگاه های هایفو برای از بین بردن چین و چروک ها و رفع افتادگی پوست است. دستگاه هایفو اولترا فورمر از جمله جدیدترین دستگاه هایی است که متخصصان زیبایی جهت جوان سازی پوست در کلینیک ها از آن استفاده می کنند. هایفوتراپی از جمله روش های نسبتأ جدید در عرصه ی زیبایی به شمار می رود. این روش، روشی غیر تهاجمی است و امروزه به نوعی، جایگزین روش لیفت صورت شده است.

دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟

دستگاه هایفو چگونه دستگاهی است؟

معمولأ دستگاه های هایفو، سبب افزایش انعطاف پذیری پوست، محکم شدن پوست، شفافیت پوست، لیفت و جوان سازی پوست و کاهش چین و چروک های پوست می شوند. می توان گفت که در هایفوی پوست به کمک دستگاه، انرژی یا گرما به لایه های عمقی و زیرین پوست انتقال یافته و در مقابل آن، پاسخ مناسبی از بدن دریافت می شود که این پاسخ، منجر به ساخته شدن کلاژن در بافت ها خواهد شد.

اگر شما نیز واجد شرایط استفاده کردن از دستگاه های مختلف جهت جوان سازی یا هایفوی پوستتان هستید، بهتر است بدانید که بهترین دستگاه هایفو چه دستگاهی است و چه ویژگی هایی دارد؟ امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های هایفوی مختلفی وارد بازار شده اند؛ اما تعدادی از این دستگاه ها، بیشتر مورد استفاده و مورد علاقه ی متخصصان و کلینیک های زیبایی قرار گرفته اند. برای مثال دستگاه هایفو دابلو و دستگاه هایفو اولترا از جمله دستگاه های خوبی هستند که امروزه، مورد استفاده ی بسیاری از متخصصان زیبایی قرار گرفته اند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با بهترین مزایا و عملکرد عالی بدون هیچ عوارضی

مزایا و ویژگی های دستگاه هایفو اولترافورمر 7 بعدی

همان طور که در بخش های قبلی این مقاله بیان کردیم یکی از بهترین انواع دستگاه های هایفو، دستگاه هایفو اولترا فورمر می باشد. این دستگاه نیز، خود در مدل ها مختلفی تولید می شود؛ مدل های سه بعدی، چهار بعدی، هفت بعدی و 12 بعدی، که یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه هایفو اولترافورمر که بسیاری از متخصصان و پزشکان امروزه از آن استفاده می کنند، دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی است. این دستگاه به عنوان آخرین و به روزترین تکنولوژی شناخته شده است که جهت فرم دهی قسمت های مختلف بدن، رفع چین و چروک و لیفت پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

نحوه ی انجام هایفو 7 بعدی بدین صورت است که در آن دستگاه هایفو اولترا از تکنولوژی امواج اولتراسوند کمک گرفته و سبب تولید شدن گرما در ناحیه ی درم پوست می شود. می توان به بیانی دیگر این گونه گفت که دستگاه هایفو اولترا هفت بعدی، انعقادهای حرارتی ریز یا نقاط داغ کوچکی را در بافت های پوست به وجود می آورد که در نهایت این بافت ها، کوچک و جمع خواهند شد.

مقایسه دستگاه هایفو 7 بعدی اولترافورمر با دستگاه هایفو دابلو

کاربرد و ویژگی های دستگاه هایفو دابلو

تکنولوژی دستگاه هایفو دابلو مانند تمام روش های HIFU برمبنای ارسال امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا به لایه ی SMAS و به عمق 3 تا 4.5 mm زیر سطح پوست نفوذ می کند، تا یک منطقه ی انعقاد گرمایی کمتر از 1 mm ایجاد نماید. در این ناحیه، یک واکنش حرارتی بالا در دمای 60 درجه سانتی گراد یا بالاتر رخ می دهد که با انقباض لایه SMAS و بازسازی کلاژن در پوست سبب سفت شدن و لیفت آن می شود.

ویژگی های دستگاه هایفو دابلو

  • نوع انرژی: Hifu
  • مانیتور: صفحه LCD
  • تعداد کارتریج ها: M7 7.0MHz, 3.0mm، D4 4.0MHz, 4.5mm، D7 7.0 MHz, 4.5MM
  • طول: 5.0~25 میلی متر (1.0Step)
  • الزامات الکترونیکی: AC 100-24OV, 50/60Hz
  • ابعاد(W x D x H): 455 x 460 x 400
  • وزن: 15 کیلوگرم (بدون کارتریج)

در طول درمان با هایفو، عملکرد دستگاه Doublo با امواج صوت با فرکانس بالا همانند عملکرد یک ذره بین نسبت به نور است. این دستگاه امواج را در یک نقطه کوچک جمع کرده و متمرکز می کند. انرژی امواج در آن نقطه جمع شده، دمای بالایی بین 65 تا 70 درجه ایجاد می کند. در یک جلسه درمان، بیش از 15000 نقطه گرمایی زیر سطح پوست ایجاد خواهد شد. اندازه و فاصله این نقاط از یکدیگر می تواند به طور دقیق توسط دابلو کنترل شود. درمان ها در سه عمق انجام می شوند: ۴.۵ ، ۳ و ۱.۵ میلی متر زیر سطح پوست. نقاط گرما در غشاء میانی پوست بدون آسیب رسانی به لایه خارجی پوست ایجاد می شوند.

تفاوت دو دستگاه هایفو اولترافورمر و هایفو دابلو

دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟

پیش تر گفتیم که دستگاه هایفو اولترا و دابلو، دو مورد از بهترین و جدیدترین دستگاه های هایفو هستند که امروزه مورد استفاده ی بسیاری از پزشکان، متخصصان و کلینیک ها قرار می گیرند. بهتر است ویژگی های هر یک از این دستگاه ها را بدانید تا بتوانید از بین این دو، دستگاه مناسبی را جهت انجام دادن هایفو انتخاب کنید. چرا که که این دو دستگاه، تفاوت هایی با یکدیگر دارند.

ویژگی ها دستگاه هایفوHIFU Ultraformer 7DHIFU Doublo Device
کشور سازنده :چینکره جنوبی
مدل دستگاه :MMFUMFU
تکنولوژی موج :امواج اولتراسوندامواج رادیویی فراصوت
تعداد هندپیس :2 عدد یک عدد
تعداد کارتریج :7 عدد(1.5؛ 2؛ 3؛ 4.5؛ 6؛ 9؛ 13)4 عدد (1.5؛ 2؛ 3؛ 4.5)
تعداد شات :20000 شات300 شات در هر 8 دقیقه
عمق نفوذ در پوست :13 mm (لایه SMAS )13 mm (لایه SMAS)
ابعاد دستگاه :50cm*51.5cm*131cm 455x 460 x 400 mm
وزن دستگاه :35 کیلوگرم15 کیلوگرم
میزان انرژی خروجی :3.0 ژول2.0 ژول
قیمت دستگاه :قیمت مناسب و اقتصادیقیمت بالا و گران
مقایسه دستگاه هایفو اولترافورمر با دستگاه هایفو دابلو

مهم ترین تفاوت های این دو دستگاه برند، مواد مصرفی و قیمت آنهاست، تفاوت دیگر دستگاه هایفو اولترا فورمر و هایفو دابلو، از نظر تکنولوژی به کار رفته شده و کشور سازنده نیز، تفاوت هایی با هم دارند. بهتر است بدانید که دستگاه هایفو اولترا را اولین بار در کشور چین ساخته اند. این در حالی است که دستگاه دابلو در کشور کره ی جنوبی تولید شده است. تفاوت مهم دیگری که این دو دستگاه با یک دیگر دارند، قیمت آن ها است. دستگاه دابلو قیمت بیشتری نسبت به دستگاه هایفو اولترا دارد.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال جهت جوانسازی و لیفت پوست های شل و افتاده

دلیل این امر نیز، این است که دستگاه هایفوی دابلو با موادی باکیفیت و توسط یک کمپانی کره ای ساخته شده است. البته بنابراین نکته چون قیمت دستگاه دابلو بیشتر از دستگاه اولترا است در نتیجه هزینه ی درمان به کمک دستگاه هایفوی دابلو نیز، بیشتر خواهد بود. تجهیزات مصرفی این دستگاه نیز از دستگاه هایفو اولترا گران تر است.

کلام آخر

ما در این مقاله به بررسی پروسه ی هایفوتراپی و دستگاه های هایفوی معروف و محبوبی همچون اولترا و دابلو پرداختیم. مشاهده کردید که امروزه عده ی زیادی تمایل دارند تا از این دستگاه ها، جهت جوان سازی پوستشان استفاده کنند. همچنین پی بردید که دستگاه هایفو اولترا از جمله محبوب ترین و پر طرف دار ترین دستگاه های هایفو می باشد که مورد استفاده ی کلینیک ها و متخصصان قرار گرفته است.

دستگاه هایفو اولترا فورمر بهتر است یا دستگاه هایفو دابلو؟

دانستید که قبل از انجام هایفو به کمک دستگاه، بهتر است با یک متخصص زیبایی یا پزشک مشورت کنید. همچنین متوجه شدید که دستگاه های هایفوی اولترا و دابلو، تفاوت هایی با یک دیگر دارند. بهتر است از طریق مشورت با متخصص زیبایی یا پزشک مورد نظرتان و بررسی ویژگی های هر یک از این دستگاه ها، دستگاه هایفوی مناسبی را جهت زیبا سازی و جوان سازی پوستتان انتخاب کنید. امیدواریم توانسته باشیم شما را با دستگاه هایفو اولترا و به طور کلی پروسه ی هایفوتراپی آشنا کنیم. ممنونیم که این مقاله را مطالعه کردید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه هایفو اولترا فورمر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها