Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از متدهای عالی برای جوان‌سازی پوست صورت، روش هایفوتراپی است. در واقع هایفوتراپی یکی از روشهای بسیار محبوب و پرطرفدار در سال‌های اخیر می باشد. شما این قابلیت را دارید که با بهره‌گیری از بهترین دستگاه هایفو، هایفوتراپی را روی صورت خود انجام دهید، هایفوتراپی فقط برای رفع چین و چروک،شلی و افتادگی پوست نیست، بلکه برای رفع غبغب، انحراف بینی، نازکی مو، چین و چروک پوست دست، سلولیت پوست و چربی سوزی سطحی گردن و صورت و شکم مناسب می باشد، اما هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

دستگاه هایفو اولترافورمر7بعدی، کاربردهای بسیار زیادی برای جوانسازی و زیبایی شما دارد. از جوان‌سازی و ازبین‌بردن چین‌و چروک‌ها گرفته تا ازبین‌بردن چربی‌های زیر پوستی. اگر می‌خواهید به‌طور کامل با هایفو و سن مناسب انجام هایفو آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

قیمت دستگاه لیزر CO2 فرکشنال ، برای جوانسازی و زیبایی پوست

دلایل نیاز به عمل هایفوتراپی

سوالی که بسیاری از کاربران پرسیده‌اند این است که چرا باید به هایفو صورت یا حتی هایفوتراپی دست و گردن نیاز داشته باشیم؟ در پاسخ باید گفت که این روش جدید و مدرن بوده و کاربردهایی عالی دارد. HIFU برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده شده و با بهره‌گیری از امواج فراصوت به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند، باعث تحریک و کلاژن سازی مجدد پوست می شود و پوست شما را حدود 10 سال جوان تر می کند.

کاربردهای دستگاه هایفو7 بعدی

نکته ی بسیار مهمی که درباره دستگاه جونسازی هایفو وجود دارد این است که این دستگاه علاوه‌بر جوانسازی و لیفتینگ صورت، در بخش‌های دیگر بدن نیز تأثیرگذار است. مهم‌ترین کاربردهایی که هایفوتراپی برای شما دارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ازبین‌بردن چین و چروک‌های عمیق صورت
  • لیفت پوست گردن و چربی سوزی گردن
  • لیفت ابروها، پلک و گونه‌ها
  • زاویه سازی فک و چانه
  • تحریک پوست جهت تولید کلاژن
  • لاغری موضعی شکم و بازوها
  • رفع غبغب و از بین بردن چربی اضافی
  • رفع انحراف بینی های گوشتی
هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

مزایای هایفوتراپی چیست؟

  • ازبین‌بردن افتادگی گردن و غبغب
  • کمک به زاویه‌سازی فک و ایجاد خط فک
  • رفع افتادگی پلک و ازبین‌بردن چین‌وچروک اطراف چشم
  • ازبین‌بردن پف زیر چشم
  • لیفت صورت در ابرو و پیشانی
  • کمک به کاهش چربی شکم
  • غیرتهاجمی بودن فرایند
  • بدون درد و خونریزی
  • بدون کبودی
  • دوره نقاهت کوتاه
  • مدت ماندگاری دائمی
  • قیمت مناسب
  • تحت نظر پزشک متخصص باید انجام شود
  • نیازی به تمدید مجدد ندارد
  • نتیجه گیری عالی

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

احتمالا بعد از سن 25 سالگی چین و چروک های صورت شروع به نشان دادن خود می کنند، در نتیجه بیشتر افرادی بدنبال رفع این چین و چروک ها هستند، بهترین و دائمی ترین راه حل روش هایفوتراپی صورت است، همچنین بیشتر افراد در سنین 35 الی 50 سالگی، دچار شلی و افتادگی پوست می شوند، در این صورت نیز انتخاب هایفو و لیفتینگ صورت بهترین راه حل به شمار می رود، اما آیا هایفوتراپی برای همه افراد بدون عوارض و پیامد است است؟ چه کسانی می توانند از راه حل هایفوتراپی استفاده کنند؟ هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب نیست؟

نکاتی درباره خرید دستگاه آر اف فرکشنال، برای لاین زیبایی و جوانسازی

سن مناسب انجام هایفو کدام رنج سنی است؟

اگرسن شما بین 25 سال تا 30 سال سن دارید و احساس می کنید که چروک هایی در خط لبخند یا گوشه های چشم خود مشاهد می کنید، شاید اولین گزینه تزریق بوتاکس به ذهن شما خطور کند، اما بوتاکس یه روش موقتی رفع چروک است که بعد از مدتی پوست شما را شل و افتاده تر می کند. پس چه روشی را باید انتخاب کرد؟؟؟؟؟

باید گفت که بهترین سن برای انجام هایفو، 25 الی 35 سالگی است، درصورتی‌که در این سن احساس کردید که پوست شما در حال ایجاد چین و چروک است، بهتر است هرچه زودتر سراغ هایفوتراپی دست و صورت بروید.در نتیجه بهترین روش برای رفع چین و چروک گوشه های چشم، رفع خط لبخند، از بین بردن پف زیر چشم و پشت پلک، لیفت ابروها و حذف خط پیشانی، هایفوتراپی صورت است.

سن مناسب انجام هایفو چند است؟

تا چه سنی میتوان هایفو انجام داد؟

همچنین بهترین رده سنی برای انجام هایفوتراپی گردن و رفع غبغب، سن بین 35 تا 50 سالگی است. درصورتی‌که سن شما در این بازه است باید نکات و موارد بسیار مهمی را در نظر بگیرید تا بیشترین تأثیر روی پوست شما اعمال شود. چنانچه چین و چروک پوست شما کم باشد، فقط هایفوتراپی کفایت می کند، اما اگر شلی و افتادگی پوست شما خیلی زیاد باشد فقط هایفوتراپی کافی نیست، بنابراین برای نتیجه بهتر باید همزمان با هایفوتراپی از یک روش کمکی دیگر نیز استفاده کنید، روشی مثل تزریق بوتاکس، ژل، فیلر؛

*نکته* بسیار توجه داشته باشید که ابتدا هایفوی صورت را انجام دهید سپس تزریق بوتاکس، تا بتوانید به نتیجه دلخواه برسید.

همانطور که بیان کردیم سن طلایی برای انجام هایفوتراپی 35 تا 50 سال است، اما افراد بالاتر از 50 سال نیز می توانند از این روش استفاده کنند، اما باید بدانید که به‌دلیل افزایش چین و چروک‌های پوستی و قدرت کمتر پوست برای تولید کلاژن، تأثیر این روش از سن 50 سالگی به بالا کمتر خواهد شد، بنابراین ممکن است نتیجه دلخواهی از هایفوتراپی در سن 50 سالی به بالا نگیرید،پس زیاد توصیه نمی شود.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم برای افزایش درآمد و سرمایه گذاری در کلینیک های زیبایی

خرید بهترین دستگاه هایفو صورت

برای اینکه بتوانید در کلینیک خود خدمات هایفو صورت را انجام دهید، باید از بهترین دستگاه هایفو استفاده کنید. فروشگاه‌ها و مراکز مختلفی در سرتاسر کشور وجود دارند که این دستگاه را با قیمتی گران به‌فروش می‌رسانند.به‌جای خرید از این فروشگاه‌ها، بهتر است سراغ معتبرترین مرکز واردکننده این دستگاه یعنی نویان طب مانلی بروید. شرکت نویان طب مانلی با همکاری بهترین شرکت‌ها و برندها، باکیفیت‌ترین نمونه‌های این دستگاه را وارد کشور کرده و با شرایط عالی و قیمتی مناسب به‌فروش می‌رساند.

مزایا و کابردهای هایفوتراپی

جمع‌بندی

هایفو صورت بهترین روش برای درمان چین‌وچروک و پیری پوست است. هایفوتراپی با استفاده از اشعات فراصوت در بعدها و گستره‌های مختلف، در لایه‌های زیرپوستی تأثیر گذاشته و پوست را برای تولید کلاژن تحریک می‌کند.نکته مهمی که باید دررابطه‌با هایفوتراپی صورت بدانید این است که این روش سنی مناسب داشته و باید در بازه‌ای مناسب انجام بگیرد. بهترین سن برای انجام این کار 25 تا 35 سال است. تمامی نکاتی که در رابطه‌با این موضوع وجود داشت را در این مطلب آموزشی باهم بررسی کردیم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه هایفو اولترافورمر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358  

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما