Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

لاغری موضعی شکم با دستگاه کرایولیپولیز

لیپو شکم با کرایولیپولیز

کرایولیپولیز چیست؟

لاغری موضعی با کرایولیپولیز یک روش غیرتهاجمی و بدون خطر برای کانتورینگ بدن است که با انجماد بافت چربی های زیر پوستی باعث از بین رفتن سلول‌های چربی در شکم و پهلو، ران و بازوها  می‌ گردد، سپس این چربی‌ها توسط خود بدن تجزیه و خارج می‌شود. کرایولیپولیز به عنوان یک جایگزین مدرن برای لیپوساکشن مورد استفاده قرار میگیرد.

در واقع دستگاه کرایولیپولیز چربی های اضافی بدن  را تا دمایی معین خنک می‌ کند تا آن را از بین ببرد اما به پوست و سایر بافت‌های بدن آسیبی نمی‌ زند. دستگاه کرایولیپولیز بیشتر باعث لاغری موضعی می شود، و به کاهش وزن کمکی نمی کند، هرچند افرادی که دارای اضافه وزن زیاد هستند، مجاز به استفاده از این روش نیستند و ابتدا باید از طریق فعالیت های ورزشی وزن کم کنند و سپس می تواند از روش کرایو لیپولیز استفاده کنند.

دستگاه کرایولیپولیزچگونه باعث لاغری موضعی می شود؟

آدیپوسیت ها، سلول های هستند که چربی ها از جمله چربی های زیر پوستی را ذخیره می کنند، این سلول های چربی سرسخت هستند و به سختی روی شکم، پاها، بازوها و چانه جابجا می شود، این نوع سلول ها به شدت مستعد سرما هستند و دستگاه لاغری کرایولیپولیز از دمای پایین برای قطع اکسیژن آنها استفاده می کند. کرایولیپولیز آنها را تجزیه و مجبور می کند تا ذخایر چربی خود را آزاد کنند، در حالی که سلول های چربی منجمد می شوند، پوست و سایر ساختارها از آسیب در امان می مانند.

مطالعه بیشتر:  EMS چیست؟

لاغری موضعی با کرایولیپولیز معمولاً به جلسات درمانی متعدد نیاز دارد. بیماران طی دو تا چهار ماه کاهش قابل توجهی در برآمدگی های چربی مشاهده خواهند کرد. مطالعات نشان داده اند که ماساژ دستی پس از درمان ممکن است اثربخشی درمان کرایولیپولیز را افزایش می دهد.

لاغری موضعی با کرایولیپولیز

مزایای لیپو شکم با کرایولیپولیز چیست؟

سازمان غذا و داروی آمریکا، دستگاه کرایولیپولیز را غیرتهاجمی و بدون خطر و کاملا ایمن تایید کرده است. همچنین متخصصان تغذیه با بررسی‌های متعدد منابع معتبر به این نتیجه رسیده‌اند که کرایولیپولیز جایگزینی مطمئن و ایمن برای روش‌هایی مانند لیپوساکشن و جراحی های خطرناک می باشد.

  • این روش غیر تهاجمی است.
  • عوارض جانبی طولانی مدت یا قابل توجهی وجود ندارد.
  • نیازی به بیهوشی و مسکن ندارد
  • بدون نیاز به برش پوست و ایجاد زخم روی بدن
  • این روش برای شکم، پهلو و پشت ایده آل است
  • بدون دوره نقاهت
  • مناسب برای تمام رده های سنی

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 با شرایط و مزایای عالی

عوارض لاغری موضعی با کرایولیپولیز

عوارض جانبی کرایولیپولیز بسیار ناچیز به حساب می آیند و معمولاً به خوبی تحمل می شوند، دوره نقاهت لاغری با کرایولیپولیز بسته به ناحیه تحت درمان و بیمار معمولاً به مدت دوازده روز تا یک می باشد.

  • احساس سوزن سوزن شدن
  • ورم
  • کبودی
  • قرمزی پوست
  • درد موضعی
  • حساسیت
  • بی حسی
  • گرفتگی

لاغری موضعی با کرایولیپولیز به چند جلسه نیاز دارد؟

نتیجه معالجات، درمان و جوابدهی از هر بیماری نسبت به دیگری متفاوت است، معمولاً بیماران بعد از اولین جلسه درمان در یک قسمت مشخص، حدود 20٪ چربی از بین می رود. بسیاری از بیماران بعد از اولین جلسه نیاز به جلسات بیشتر ندارند، البته در صورتی که رژیم تغذیه ای خود را رعایت کنند، و برخی از بیماران و کلاینت ها نیاز به جلسات دوم و سوم نیز دارند.

مطالعه بیشتر:  دستگاه بادی آنالایزر چگونه کار می کند | به همراه تفسیر تست

چه کسانی نمی توانند از روش لاغری کرایولیپولیز استفاده کنند؟

افرادی که آرزوی اندام متناسب دارند، اما چربی های برآمده و سفت یا سلولیت های پوستی در برخی از مناطق بدن باعث زشت شدن ظاهر آنها می شود، این چربی های برآمده به ورزش یا رژیم غذایی سالم پاسخ نمی دهد و همچنین الزاما به جراحی خاصی نیاز ندارد، در نتیجه می توانید از روش کرایولیپولیز استفاده کنید. این نواحی شامل بازوها، کتف، خط سوتین، شکم و پهلو، ران ها و باسن می باشد.

افراد باردار یا شیرده، افرادی که مستعد ابتلا به خونریزی شدید هستند و افرادی که چاقی درجه 2 به بالا دارند و بیماران قلبی برای استفاده از این دستگاه غیرتهاجمی برای لاغری موضعی مناسب نیستند.

همچنین بیماران مبتلا به بیماری‌های مرتبط با سرماخوردگی، مانند کرایوگلوبولینمی، کهیر سرد و هموگلوبولینوری سرد حمله‌ ای نباید کرایولیپولیز داشته باشند. بیمارانی که پوست شل یا رنگ ضعیف دارند نیز ممکن است کاندیدای مناسبی برای این عمل نباشند، همچنین در ناحیه درمان با وریدهای واریسی شدید، درماتیت یا سایر ضایعات پوست کرایولیپولیز نباید انجام شود.

مزایای لاغری موضعی با کرایولیپولیز

نتیجه گیری

از روش کرایولیپولیز برای کاهش چربی قسمت‌های مشخصی از بدن استفاده می‌شود و بیشترین کاربرد آن در ازبین بردن چربی‌های شکم، پهلو، باسن و ران ها است، اما برای کوچک کردن سینه یا کاهش سلولیت‌ها را با روش کرایولیپولیز انجام داد، اگر قصد به کارگیری کرایولیپولیز را برای ناحیه خاصی از بدنتان را دارید، پیش از هر چیز با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا ببینید کرایولیپولیز برای ناحیه مورد نظر شما عوارضی نداشته باشد.

مطالعه بیشتر:  نکاتی برای بهبود نتایج لاغری با کرایولیپولیز

افرادی که سالم و تندرست هستند، می توانند کاندیدهای مناسب و ایده آل برای روش کرایولیپولیز باشند، اما به خاطر وجود چربی در قسمت‌های مشخصی از بدنشان همچون شکم، پهلو و بغل سینه، سایزشان کمی بالاست، چربی‌هایی که به سادگی و با رژیم و ورزش از بین نمی‌رود. نمی‌توان از کرایولیپولیز برای کاهش وزن یا درمان چاقی استفاده کرد. به علاوه می ‌توان آن را به عنوان جایگزینی برای روش‌های تهاجمی و حجیمی همچون لیپوساکشن در نظر گرفت.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

    

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما