Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

آیا لاغری با دستگاه کویتیشن صحت دارد؟

هزینه های لازم برای لاغری با دستگاه کویتیشتن

در خصوص لاغری با دستگاه کویتیشن و نکات مربوط به آن در این مقاله به صورت کامل توضیح داده شده است. کویتیشن یک راهکار غیر جراحی و غیر تهاجمی بوده که برای کاهش چربی های موضعی در نواحی مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. روش کویتیشن (Cavitation) یکی از بهترین روش ها برای تغییر شکل بدن و فرم دهی آن است.

نحوه انجام لاغری موضعی بدن با دستگاه کویتیشن

این دستگاه با استفاده از امواج رادیویی اولتراسوند، سلول‌ های چربی را به اسیدهای چرب تبدیل می ‌کند. بدین ترتیب این سلول های چربی می توانند به راحتی از طریق ادرار و غدد لنفاوی از بدن خارج شوند. لاغری با کویتیشن یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای از بین بردن چربی اضافی در مناطق مختلف بدن می باشد. این دستگاه با استفاده از امواج رادیویی، موجب “کاهش چربی” و “افزایش کشش پوست” می شود.

کویتیشن اولتراسونیک از امواج فراصوتی استفاده می ‌کند تا سلول‌ های چربی را شکسته و چربی ‌های موضعی را از بین ببرد. این فرآیند به کاهش چربی و بادی کانتورینگ منجر می‌ شود.کویتیشن یک روش بی ‌درد بوده که هم برای خانم ها و هم برای آقایان قابل استفاده می باشد.

خرید دستگاه لاغری کویتیشن

نکات مهمی که قبل از فرایند لاغری با دستگاه کویتیشن

لاغری با دستگاه کویتیشن ترکیبی
نکته 1:

در روز درمان کویتیشن، توصیه می ‌شود از مصرف الکل، نوشابه ‌های گازدار و نوشیدنی های کافئین دار خودداری نمایید. این موارد ممکن است تاثیر منفی بر فرآیند کویتیشن و ترمیم پوست داشته باشند.

نکته 2:

همچنین، قبل و بعد از درمان، بهتر است از مصرف وعده ‌های سنگین خودداری کنید. مصرف وعده‌ های با حجم زیاد می ‌تواند عدم راحتی یا افزایش تورم در منطقه درمان شده را به همراه داشته باشد. بنابراین، بهتر است مدت زمانی مشخص قبل و بعد از جلسه کویتیشن از مصرف غذاهای سنگین اجتناب ورزید.

نکته 3:

در طول دوره درمان کویتیشن، توصیه می ‌شود روزانه 6 الی 8 لیوان آب مصرف کنید. مصرف آب کافی برای هیدراته نگه داشتن بدن و حفظ سلامتی پوست بسیار مهم است. آب می ‌تواند به تسریع فرآیند خروج چربی از بدن کمک کند و همچنین از تجمع چربی جدید جلوگیری نماید. پس، مصرف مقدار کافی آب در طول روز بسیار حائز اهمیت می باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز لاغری با کویتیشن

توجه داشته باشید که درمان کویتیشن عموما در هر جلسه حدود نیم الی یک ساعت به طول می انجامد. بین هر جلسه، حداقل باید 72 ساعت یا 3 روز فاصله وجود داشته باشد. این بازه زمانی به بدن فرصت ترمیم و دفع چربی‌ های را می دهد. به منظور دستیابی به نتایج بهتر، توصیه می ‌شود هفته ‌ای یک جلسه برای درمان کویتیشن در نظر بگیرید.

این فاصله زمانی به بدن اجازه می‌دهد تا چربی‌ هایی که شکسته اند را به درستی دفع کرده و فرآیند ترمیم بافت ها را به خوبی انجام دهد. البته، تعداد جلسات مورد نیاز برای هر شخص جهت لاغری با کویتیشن بسته به شرایط و توصیه ‌های پزشک می تواند متفاوت باشد.

چگونگی لاغری با دستگاه کرایو کویتیشن

همانطور که پیشتر هم عنوان شد، تعداد جلسات لاغری با دستگاه کویتیشن به فاکتورهای مختلفی بستگی داد. این موارد شامل، سن بیمار، میزان چربی و غیره می باشند. به طور کلی برای دستیابی به نتیجه مورد نظرتان می بایست میانگین بین 10 الی 12 جلسه از دستگاه کویتیشن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که تغییرات محسوسی را پس از جلسه اول مشاهده خواهید کرد. این مورد می تواند انگیزه ای برای دنبال کردن باقی جلسات باشد.

آشنایی با نحوه کار با دستگاه لاغری کرایولیپولیز

مراقبت های بعد از درمان لاغری با کویتیشن اولتراسوند

به ‌منظور رعایت اصول لاغری بهتر است که علاوه بر استفاده از کویتیشن، به نکات زیر توجه کنید:

تمرینات ورزشی سبک در طول روند درمان لازم می باشد. ورزش ‌های سبک مانند پیاده‌ روی و تمرینات هوازی به شما کمک می‌ کنند که سوخت و ساز بدنتان را افزایش داده و کالری‌ های اضافی را سوزانده و وزنتان را کاهش دهید.
پس از اتمام جلسات کویتیشن، حتماً 1 تا 1.5 لیتر آب بنوشید. آب کمک م ی‌کند تا بدنتان هیدراته و سالم بماند و سموم را خارج نماید.
24 ساعت پس از استفاده از دستگاه، مصرف چربی و کربوهیدرات را به حداقل برسانید. از رژیم غذایی کم کالری استفاده کنید که شامل میوه ‌ها، سبزیجات و سالادها می باشد. این کار به شما کمک می ‌کند تا کالری مصرفی را کاهش دهید.

درمان طبیعی با کویتیشن اولتراسوند

به این نکته توجه داشته باشید که پس از اتمام جلسه کویتیشن، متابولیسم بدن شما حدود 3 تا 4 ساعت به حداکثر می رسد. بنابراین در این بازه زمانی، حتما تمرینات ورزشی هوازی مانند پیاده ‌روی را انجام دهید. این کار باعث می شود تا درمانی طبیعی را در زمانی کوتاه تر تجربه نمایید. این تمرینات به شما کمک می ‌کنند تا کالری ‌های اضافی را در زمان کمتری سوزانده و فرآیند لاغری را تسریع نمایید. دقت نمایید که برای رسیدن به نتایج مطلوب و مورد نظر خود، همزمان با استفاده از دستگاه، انجام ورزش‌ های سبک و رعایت رژیم غذایی نیز لازم می باشد.

لاغری با کویتیشن برای چه افرادی مناسب می باشد؟

تعداد جلسات لازم برای لاغری با دستگاه کویتیشن

کویتیشن روش موثر برای بادی کانتورینگ بوده و برای افرادی که به دنبال کاهش چربی ‌های موضعی در ناحیه‌ های خاصی از بدن هستند، گزینه ‌ای ایده ‌آل می باشد. این روش برای افراد زیر مناسب است:

  1. افرادی که از نظر جسمی کاملا سالم بوده و مشکلی در انجام این روش برای لاغری ندارند.
  2. افرادی که دخانیات مصرف نمی ‌کنند، برای مثال سیگار می ‌تواند روند بهبودی و بازسازی بافت ها را کند نماید.
  3. افرادی که واقع ‌بینانه به این روش لاغری می نگرند انتظارات زیادی از آن ندارند. به معنای دیگر اشخاصی که به دنبال کاهش ورن نیستند و تنها قصد دارند تا چربی های قسمت خاصی از بدنشان را کاهش دهند.

به این نکته توجه داشته باشید که کویتیشن جهت کاهش سایز و فرم دهی به بخش های خاصی از بدن مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین به عنوان یک روش درمانی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن کلی هستند، مناسب نیست. این روش برای کاهش چربی ‌های موضعی در نواحی خاصی از بدن که ممکن است در اثر ورزش یا رژیم غذایی از بین نروند، استفاده می ‌شود.

کاربرد دستگاه لاغری ems برای چربی سوزی و عضله سازی

جمع بندی

شواهد نشان می ‌دهد که لاغری با کویتیشن یک روش کارامد و موثر برای بادی کانتورینگ و فرم دهی به بدن است. این روش می ‌تواند به شما کمک کند تا در نواحی مورد نظرتان اندازه و شکل بدن خود را تغییر دهید. با این حال، قبل از انجام هر نوع درمان، مهم است که با یک پزشک متخصص مشورت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما