جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

لیفت با هایفو یا لیفت با نخ ؟

برای لیفت صورت هایفو بهتر است یا لیفت نخ

لیفت صورت با هایفو یا با نخ به عنوان روش‌ های درمانی کم تهاجم شناخته می‌ شود. شما برای جلوگیری از جراحی می‌ توانید روش لیفت با نخ  یا لیفت با هایفو را انتخاب کنید. هایفوتراپی که یکی دیگر از روش ‌هایی است که جهت جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می ‌گیرد. روش هایفوتراپی و لیفت با نخ به عنوان بهترین روش‌ های شناخته می‌ شوند که غیر تهاجمی هستند و چین و چروک‌ های پوست را از بین می ‌برند.

لیفت صورت با هایفو بهتر است یا با نخ؟

کلاژن سازی که در لیفت با نخ انجام می ‌شود به آرامی است و دوام زیادی نسبت به روش هایفوتراپی دارد. دستگاه هایفوتراپی نیز مضرات خاصی برای افراد ایجاد نمی ‌کند و دوام و ماندگاری مناسبی دارد. کلاژن‌ سازی در روش هایفوتراپی بسیار سریع است. در این مطلب می‌ خواهیم مزیت‌ ها و عملکرد روش های لیفت با نخ و هایفوتراپی را به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

مزایای لیفت صورت با دستگاه هایفو

مزایای لیفت نخ چیست؟

برای اینکه روش لیفت صورت با نخ را بشناسید باید مزایای لیفت نخ را ارزیابی کنید. یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های لیفت نخ این است که نتایج طولانی مدتی را از آن دریافت خواهید کرد. ظاهر صورت شما بعد از انجام این روش بسیار طبیعی می ‌شود. ۱ الی ۲ سال نتیجه مناسبی از این روش دریافت می‌ کنید. روش لیفت نخ برای کاهش چین و چروک و خطوط ریز بسیار مناسب است.

در واقع در روش لیفت نخ، کلاژن زیادی تولید می‌ گردد که کلاژن سازی به کاهش چین و چروک کمک می‌ کند. جلوگیری از افتادگی پوست یکی از مهم‌ ترین مزیت ‌های لیفت نخ به شمار می ‌رود.زمانی که کلاژن سازی به خوبی انجام شود شما می‌ توانید از افتادگی پوست تان جلوگیری کنید. نخ‌ های مورد استفاده برای لیفت به راحتی جذب پوست می‌ شوند و خطر ندارند. این مسئله به عنوان یکی دیگر از مزایای لیفت نخ به شمار می ‌رود.

مقرون به صرفه بودن لیفت نخ نسبت به روش ‌های تهاجمی و جراحی به عنوان مزیت دیگر این روش است. در واقع شما برای لیفت با نخ نیازی نیست که هزینه چندان بالایی را پرداخت کنید. لیفت با نخ هیچ زخم و برشی را روی پوست شما ایجاد نمی‌ کند. بعد از انجام لیفت با نخ خیالتان راحت خواهد بود که صورت تان کبود نمی‌ شود و جای زخم روی صورت تان وجود نخواهد داشت.

جدیدترین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با هزینه حمل و نقل رایگان

معایب لیفت با نخ چیست؟

همانطوری که مزیت ‌های لیفت صورت با نخ را ارزیابی کردیم باید در مورد معایب لیفت با نخ اطلاعات کافی کسب کنیم. به طور کلی باید بدانید که بعد از انجام لیفت با نخ امکان دارد صورت شما دچار کبودی بسیار خفیف و مقداری تورم شود. خونریزی طولانی مدت یکی از مهم‌ ترین عوارض لیفت با نخ به شمار می ‌رود.

اگر پزشک شما حرفه ‌ای نباشد امکان دارد بعد از انجام لیفت با نخ دچار عفونت گردید. همچنین دوره بهبودی کامل لیفت با نخ نسبت به روش‌ های غیر تهاجمی دیگر طولانی مدت ‌تر است. این مسئله شاید زندگی روزمره افراد را با مشکل مواجه سازد.

سطوح متفاوتی از صورت شما امکان دارد بعد از لیفت با نخ دچار آلرژی شوند. عدم تقارن در صورت اگر نخ‌ ها از جای خود به مکان دیگر حرکت کنند به عنوان یکی دیگر از معایب لیفت با نخ شناخته می‌ شود. در صورتی که پزشک شما در کار خود حرفه‌ ای نباشد نخ‌ ها در جای مناسب خود قرار نمی‌ گیرند و این مسئله موجب مشکل جدی در پوسته صورتتان خواهد شد.

مزایای لیفت صورت با نخ

هزینه های لیفت صورت با از نخ

هزینه های لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از مهم‌ ترین مسائلی شناخته می ‌شود که بسیاری از افراد به آن اهمیت می‌ دهند. به طور کلی باید بدانید روش لیفت با نخ نسبت به روش‌ های غیر تهاجمی هزینه بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهد. البته لیفت با نخ هزینه کمتری نسبت به روش‌ های جراحی و تهاجمی دارد.

هر یک از پزشکان طبق شرایط بیمار هزینه متفاوتی را جهت انجام لیفت با نخ از بیمار دریافت می‌ کنند. برخی از پزشکان که تخصص و تجربه بیشتری برای انجام لیفت با نخ دارند هزینه بالاتری را از بیماران خود دریافت خواهند کرد. به طور کلی بیمار بعد از اینکه مورد معاینه پزشک قرار می‌ گیرد در مورد هزینه‌ های پرداخت اطلاعات بیشتری به دست می‌ آورد. پزشک طبق شرایط بیمار و مشکلاتی که در پوست وجود دارد هزینه نهایی را به بیمار می‌ گوید.

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم از شرکت نویان طب مانلی با شرایط عالی

مزایا و معایب لیفت صورت با هایفو

لیفت صورت با هایفو و هزینه های آن را باید به طور کامل ارزیابی کنید تا تفاوت این روش را با روش لیفت نخ بشناسید. هایفوتراپی برای افرادی که با مشکل افتادگی پوست مواجه هستند پیشنهاد می ‌گردد. نتایج هایفوتراپی به طور معمول پس از یک ماه آغاز خواهد شد. تا ۴ ماه بعد از هایفوتراپی می ‌توانید نتایج این روش را مشاهده کنید. افرادی که به علت کاهش وزن دچار پوست افتاده می‌ شوند می ‌توانند از روش هایفوتراپی برای کشش پوست استفاده کنند. افرادی که دارای خط عمیق خنده و خط عمیق در پیشانی هستند بهتر است که روش هایفوتراپی را انتخاب نمایند.

هزینه های لیفت صورت با هایفو

به طور کلی باید بدانید هایفوتراپی برای از بین بردن غبغب، درمان منافذ پوست، لیفت صورت و گردن، لیفتینگ چانه و گونه و … روش بسیار عالی است. هزینه ‌ای که برای هایفوتراپی باید پرداخت کنید به شرایط تان بستگی دارد. در واقع هر یک از بیماران طبق شرایط و مشکلی که در پوست شان وجود دارد باید هزینه متفاوتی را پرداخت نمایند.

پزشک بعد از معاینه بیمار بر اساس عارضه‌ ای که در صورت و پوست بدن افراد ایجاد شده است هزینه متفاوتی را به بیمار اعلام می‌ کند. به طور کلی روش هایفوتراپی نسبت به بسیاری از روش‌هایی که تهاجمی هستند با هزینه کمتری انجام می ‌شود.

لیفت صورت با هایفو یا با نخ؟ کدام بهتر است؟

لیفت صورت با هایفو یا با نخ ؟

اکنون که به طور کامل روش لیفت صورت با نخ و هایفوتراپی را شناختید باید بدانید کدام یک از روش‌ ها بهتر هستند. به طور معمول پزشکی که لیفت با نخ را انجام می‌ دهد نیاز است که مهارت بسیار زیادی کسب کند. اگر نخ برای لیفت کیفیت خوبی نداشته باشد امکان دارد بیمار دچار عفونت گردد. به همین دلیل لیفت با نخ ریسک زیادی خواهد داشت.

کلاژن سازی در روش لیفت با نخ به آرامی انجام می‌ شود و دوام آن نسبت به هایفو کمتر است. هایفوتراپی دارای دوام زیادی می‌ باشد و کلاژن سازی آن بسیار سریع است. شما طبق شرایط و مشکلی که در پوست تان وجود دارد می ‌توانید یکی از روش ‌های مناسب لیفت با نخ یا هایفوتراپی را انتخاب کنید.

جهت دریافت راهنمایی و خرید دستگاه هایفو با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.