جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
دوره آموزش کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

هزینه های شرکت در دوره

آموزش کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی دستگاهی است که مکانیزم آر اف (RF) را با کوتیشن (Cavitation) ترکیب کرده و در یک دستگاه ارائه می‌دهد. مکانیزم‌های آر اف و کوتیشن، هرکدام به‌طور جداگانه در دستگاه‌های مختلف کاربرد دارند، اما استفاده از آن‌ها در یک دستگاه، می‌تواند کمک بیشتری به لاغری افراد کرده و در هزینه‌های خرید دستگاه لاغری نیز صرفه‌جویی کند. دوره آموزش کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن، فرصتی خوبی برای کارشناسان تغذیه و اپراتورهای لاغری است که با عملکرد این دستگاه به درستی آشنا شوند.

اپراتور دستگاه لاغری، می‌تواند با گذراندن دوره کار با دستگاه لاغری، مدرک اپراتوری دستگاه لاغری را کسب کرده و با کار با دستگاه آر اف کویتیشن در مراکز مختلف، کسب درآمد کند. علاوه‌بر این، اپراتور دستگاه لاغری پس از کسب مدرک اپراتوری دستگاه لاغری، می‌تواند با کمک یک متخصص تغذیه یا پزشک، یک کلینیک لاغری راه‌اندازی کرده و از انواع دستگاه‌ها در آن مرکز استفاده کند.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال جهت جوانسازی و رفع چین و چروک صورت

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی چیست؟

برای درک نحوه فعالیت دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی، درک دو جزء اصلی این فناوری ضروری است: کاویتاسیون و فرکانس رادیویی.

کاویتاسیون (Cavitation)

کاویتاسیون، به تشکیل و متعاقب آن فروپاشی حباب‌های کوچک گاز یا cavities در یک مایع اشاره دارد. در مورد دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی، مایع مورد نظر بافت چربی بدن ما است.این دستگاه از امواج اولتراسوند استفاده می‌کند و با فرکانس صوتی پایین، منجر به تشکیل حباب‌های ریز درون سلول‌های چربی می‌شود. با عبور امواج اولتراسوند از ناحیه مورد نظر، این حباب‌ها به‌تدریج بزرگ شده و باعث ارتعاش سلول‌های چربی در محدوده می‌شوند. ارتعاش مداوم، ساختار سلولی سلول‌های چربی را ضعیف کرده و در نهایت منجر به پارگی آن‌ها می‌شود.

محتویات سلول‌های چربی، در درجه اول تری گلیسیرید، در مایع بینابینی آزاد شده و دفع می‌گردد، اپراتور دستگاه لاغری در طول دوره کار با دستگاه لاغری و دریافت مدرک اپراتوری دستگاه لاغری، کار با دستگاه آر اف کویتیشن و مکانیزم ایجاد حباب و ترکیدن سلول‌ها را به‌شکل دقیق یاد می‌گیرد.

نحوه کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

فرکانس رادیویی (RF)

فناوری فرکانس رادیویی از انرژی الکترومغناطیسی به‌شکل جریان‌های الکتریکی با فرکانس بالا استفاده می‌کند. هنگامی که این جریان‌ها روی پوست اعمال می‌شوند، گرما را در عمق بافت ایجاد می‌کنند. انرژی RF باعث انقباض فیبرهای کلاژن در پوست شده و تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند. ساخت کلاژن باعث سفت‌شدن و لیفت پوست و جوان‌سازی آن می‌شود.

ترکیب کاویتاسیون و فرکانس رادیویی در یک دستگاه واحد، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی را می‌سازد که یک راه حل قوی و جامع برای کانتورینگ بدن و کاهش سلولیت است.اپراتور دستگاه لاغری، پس از گذراندن دوره کار با دستگاه لاغری و کسب مدرک اپراتوری دستگاه لاغری، می‌تواند با این دستگاه‌ها کار کند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 با کیفیت گرید A و نصب و ارسال رایگان

عملکرد دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی از طریق یک فرآیند چند مرحله‌ای و به‌شکل زیر، عمل می‌کند.

  1. کاویتاسیون: امواج اولتراسوند ساطع‌شده توسط دستگاه، حباب‌های کوچکی را در سلول‌های چربی ایجاد می‌کنند. این حباب‌ها تا رسیدن به‌اندازه بحرانی به بزرگ‌شدن ادامه می‌دهند.
  2. انفجار حبابی: هنگامی‌که حباب‌ها به‌حداکثر اندازه خود می‌رسند، منفجر شده و انرژی آزاد می‌کنند. این انرژی ساختار سلولی سلول‌های چربی را مختل کرده و منجر به تجزیه آن‌ها می‌شود.
  3. تخریب سلول‌های چربی: سلول‌های چربی پاره‌شده، تری گلیسیرید و سایر مواد چرب را در مایع بینابینی آزاد می‌کنند. سیستم لنفاوی که مسئول حذف مواد زائد است، این مواد را به‌طور طبیعی از بدن خارج می‌کند.
  4. فرکانس رادیویی: به‌دنبال فرآیند کاویتاسیون، جزء RF دستگاه وارد عمل می‌شود. اپراتور دستگاه لاغری با کار با دستگاه آر اف کویتیشن، امواج فرکانس رادیویی را به زیر پوست نفوذ داده و در بافت زیرین، گرما ایجاد می‌کند.
  5. بازسازی کلاژن: گرمای تولید‌شده توسط کار با دستگاه آر اف کویتیشن، باعث تحریک تولید فیبرهای کلاژن جدید می‌شود که به سفت‌شدن و لیفت پوست کمک می‌کند.
  6. تخلیه لنفاوی: در طول کل فرآیند، سیستم لنفاوی نقش مهمی در از بین بردن چربی و سموم آزاد‌شده از بدن ایفا می‌کند. زهکشی مناسب لنفاوی، اثربخشی درمان دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی را افزایش داده و به حذف مواد زائد کمک می‌کند.
د.ره آموزشی دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دوره آموزش کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری برای لاغری قسمت های مختلف بدن با این دستگاه‌ها در دسترس است. اپراتور دستگاه لاغری می‌تواند با گذراندن دوره کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن، مدرک اپراتوری دستگاه لاغری را دریافت کرده و با کار با دستگاه آر اف کویتیشن، درآمد کسب کند.
علاوه‌بر اپراتور، متخصصین تغذیه هم می‌توانند مدرک اپراتوری دستگاه لاغری را دریافت کنند تا با استفاده از این مدرک، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی را خریداری کرده و در مطب و کلینیک خود به‌کار گیرند.

سرفصل‌های دوره کار با دستگاه لاغری آر اف کوتیشن

معمولا شامل موارد زیر است:

  • آشنایی با تئوری های لاغری و رژیم های تغذیه ای بین المللی
  • آشنایی با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی
  • آشنایی با هرکدام از فناوری‌های آر اف و کویتیشن
  • آموزش کار با دستگاه آر اف کویتیشن، به‌شکل عملی و تئوری
  • درک مکانیزم‌ها یا اثرگذاری هرکدام از روش‌ها
  • آشنایی با معایب و مزایای دستگاه
  • اطلاع از عوارض جانبی و موارد کاربرد کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

در انتهای دوره کار با دستگاه لاغری، مدرک اپراتوری دستگاه لاغری ارائه می‌شود.

قیمت دستگاه هایفو بروزشده با عملکرد صد در صدی

مزایای استفاده از دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

استفاده از دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی با مزایای زیر همراه است:

  • یک روش غیر تهاجمی: دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی یک روش غیرجراحی است که نیاز به برش یا بیهوشی را از بین می‌برد. این روش جایگزینی برای روش‌های تهاجمی مانند لیپوساکشن است.
  • کاهش هدفمند چربی: فرآیند کاویتاسیون دقیقاً رسوبات چربی موضعی را هدف قرار داده و امکان کاهش آن‌ها را در مناطقی که معمولاً به رژیم غذایی و ورزش مقاوم هستند، فراهم می‌کند.
  • بهبود سلولیت: کاویتاسیون و فرکانس رادیویی با سفت‌کردن پوست و تقویت تولید کلاژن به‌کاهش ظاهر سلولیت کمک می‌کند.
  • سفت‌کردن پوست: جزء فرکانس رادیویی این درمان، پوست را سفت‌تر و جوان‌تر می‌کند.
  • حداقل دوره نقاهت: بر خلاف روش‌های جراحی، دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی، معمولاً شامل حداقل زمان نقاهت است. اپراتور دستگاه لاغری، مدت زمان و مراقبت‌های لازم را به شما خواهد گفت.
دوره تخصصی کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی

سخن آخر

دستگاه لاغری آر اف کویتیشن ترکیبی دستگاهی است که از دو مکانیزم آر اف و کویتیشن، به‌شکل هم‌زمان استفاد می‌کند. دوره کار با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن، برای متخصصین تغذیه، اپراتورها و پزشکان کاربرد دارد. این افراد می‌توانند با شرکت در این دوره، مهارت‌های لازم برای کار با دستگاه آر اف کویتیشن را تعلیم دیده و مدرک اپراتوری دستگاه لاغری را دریافت کنند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لاغری آر اف کویتیشن با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.