Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
آموزش کار با دستگاه لاغری ems

هزینه های شرکت در دوره

دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری ems

آیا با ورزش ems یا دستگاه های آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید که می توان به کمک دستگاه لاغری ems، کاهش وزن چشمگیری داشت؟ ما در ادامه به پاسخ دادن به این سؤالات می پردازیم. امروزه استفاده کردن از دستگاه های لاغری مختلف مانند دستگاه ems، بسیار رواج یافته است.

عده ی زیادی از افراد برای کاهش وزن و لاغری، همواره به دنبال روش هایی هستند که خطر کمتری داشته و بیشترین بازدهی را در کمترین زمان ممکن به آن ها ارائه دهند. این موضوع که ورزش کردن ضامن سلامت بدن است را نمی توان نادیده گرفت. نویان طب مانلی در پی درخواست های شما عزیزان، تصمیم به برگزاری دوره آموزشی کار با دستگاه لاغری ems برای کارشناسان تغذیه، اپراتورهای مطب های لاغری و مربیان باشگاه های ورزشی برگزار می نماید.

کار با دستگاه لاغری ems اگر قصد دارید تا از یک دستگاه لاغری و یا یک روش بسیار خوب و کارآمد جهت لاغری استفاده کنید، توصیه می کنیم که دستگاه لاغری ems را برگزینید. برای آشنا شدن هر چه بیشتر با دستگاه لاغری و نحوه ی عملکرد آن، توصیه می کنیم در ادامه ی مطالب این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش کار با دستگاه لاغری ems

تعریف ورزش ems چیست؟

ورزش یا تمرین های ems، شامل تمرین های جسمی ای می شوند که شما برای انجام دادنشان، نیازمند آشنایی با کار کردن با دستگاه ems هستید. دستگاه لاغری ems به شما کمک می کند تا با انجام دادن یک سری تمرینات ورزشی و جسمی، وزنتان را به شکلی مناسب و در کمترین زمان ممکن کاهش دهید.

می توان گفت که ems، مخفف کلمه ی انگلیسی Electronic Muscle Stimulation است. معنای فارسی این کلمه نیز، تحریک الکترونیکی عضله می باشد. بهتر است طبق این امر این گونه بگوییم که در روش ems، تکنولوژی و ورزش با یک دیگر ادغام می شوند.

وقتی شما لاغری با دستگاه ems را انتخاب می کنید در واقع انقباضات ماهیچه ای طبیعی بدنتان افزایش می یابند. این امر نیز، موجب فعال شدن تعداد زیادی تارچه ی عضلانی به صورت بسیار عمیق می شود که این امر، تفاوت لاغری به کمک دستگاه ems با سایر دستگاه ها یا تمرین های بدنی را نشان می دهد.

کار با دستگاه لاغری ems

بررسی لباس ورزش ems

برای انجام دادن تمرینات ems و کار کردن با دستگاه ems، لازم است که لباس خاصی که مخصوص ems است را بپوشید. لباس ems، لباسی است که به صورت تخصصی برای انجام دادن تمرینات ems و کار کردن با دستگاه لاغری ems، طراحی شده است. این لباس دارای الکترودهای کوچکی درون خود می باشد که این الکترودها، عضلات شما را تحریک می کنند.

ویژگی بسیار خوب این لباس، راحتی و سبک بودن آن است. این لباس دارای کنترلی می باشد که معمولأ کنترل آن در دست مربی شما قرار می گیرد؛ کسی که با نحوه ی کار کردن با دستگاه لاغری ems به خوبی آشنا است. این کنترل ارتباط لباسی که پوشیده اید را با دستگاه ems برقرار می سازد. بهتر است بدانید که این کنترل همچنین از تماس مستقیم پوست بدنتان با الکترودهای لباس جلوگیری کرده و پوستتان را خنک می کند.

بررسی نحوه ی عملکرد دستگاه لاغری ems

یکی از بخش های مهم انجام تمرینات ems یا فراگیری آموزش های مختلف در این زمینه، آشنایی با نحوه ی عملکرد دستگاه ems است. اگر تمایل دارید که تمرینات ems را انجام دهید و یا خود اپراتور دستگاه لاغری ems شوید، بهتر است نحوه ی عملکرد این دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. می توان گفت که به طور کلی دستگاه ems، یک سری تکانه های الکتریکی خفیف را به ماهیچه ها ارسال کرده و به تدریج سبب انقباض بیشتر عضلاتتان می شود.

نحوه ی کار کردن دستگاه ems به نوعی تقلید از سیستم عصبی مرکزی می باشد. این دستگاه در واقع، تکانه های الکتریکی ای را تولید کرده و این تکانه ها، سبب تحریک و انقباض ماهیچه ها خواهند شد. نهایتأ این تکانه ها یا تحریک ها نیز از طریق لباس مخصوصی که می پوشید و الکترودهای درون این لباس به بدنتان منتقل شده و سبب افزایش سوخت و ساز و در نهایت کاهش وزنتان خواهند شد. لاغری با دستگاه، امروزه بیش از پیش مورد استقبال و توجه مردم قرار گرفته است.

دلیل این امر نیز، ساده بودن این روش و همچنین پروسه ی نه چندان طولانی آن است. البته طول دوره ی کار کردن با دستگاه های لاغری ای همچون دستگاه ems، کاملأ به ساختار بدنی، سوخت و ساز بدن شما و میزان و نحوه ی انجام تمرینات ems بستگی دارد.

آموزش کار با دستگاه لاغری ems

فواید ورزش ems یا کار با دستگاه ems

تمرینات ems، تمرینات جدید و مدرنی هستند؛ اما تاریخچه ی این مدل تمرینات به دهه ی 1950 برمی گردد. سال هاست که از تمریناتی از این دست یعنی از تحریک الکتریکی ماهیچه ها در فیزیوتراپی استفاده می شود. این نوع تمرین ها یا ورزش ها برای تسکین بیمارانی با دردهای مزمن، کاربرد زیادی دارند. ما در زیر، چند مورد از برترین مزایای کار کردن با دستگاه لاغری و انجام تمرینات ems را برایتان آورده ایم:

  • دریافت نتیجه ی سریع
  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش وزن و لاغری
  • داشتن بدنی زیبا تر
  • کمک به عضله سازی
  • بهبود یافتن وضعیت ایستایی بدن.

جمع بندی

ما در این مقاله به بررسی نکات و مطالبی در مورد دستگاه لاغری ems پرداختیم. ملاحظه کردید که امروزه چه قدر استفاده کردن از این دستگاه، رواج یافته است. همچنین پی بردید که دلیل استفاده کردن از این دستگاه و رواج یافتن لاغری به کمک آن، مزایای بسیار خوب این دستگاه یا ورزش می باشد. تحقیقاتی نشان می دهند که رسالت اصلی این دستگاه، کاهش وزن نیست؛ اما به طور کلی کسانی که با این دستگاه کار می کنند، معمولأ کاهش وزن را تجربه خواهند کرد.

نکته ی مهمی که باید به هنگام استفاده از دستگاه ems به آن توجه کنید، این است که شما باید در کنار کار با این دستگاه، برنامه ی غذایی مناسبی نیز داشته باشید. داشتن برنامه ی غذایی مناسب و در کنار آن کار کردن با دستگاه لاغری ، شما را به وزن دلخواهتان می رساند. امیدواریم از خواندن مطالب این مقاله لذت برده باشید و توانسته باشید به خوبی با نحوه ی کار کردن با دستگاه لاغری ems و همچنین عملکرد و مزایای آن، آشنا شوید.

شماره تماس شرکت در دوره آموزشی : 09129096358

برای اطلاع ز تاریخ برگزاری دوره های آموزشی نویان طب مانلی، پیج اینستاگرام را فالوو نمایید.

ادرس اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.
تماس با ما