جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت عملکرد دستگاه هایفو و دستگاه co2 فوتونا

هایفو یا فوتانا

دستگاه هایفو بهتر است یا دستگاه لیزر فوتونا؟ این سوالی است که اکثر علاقه‌‎مندان به روش‌های جوانسازی پوست با آن مواجه می‌شوند. هایفو و فوتونا دو روش جوان‌سازی محبوب برای پوست می باشند. هر کدام از این روش‌ها در نقاط متفاوتی از بدن کاربرد داشته و برای افراد مختلفی مناسب هستند. اگر شما هم به دنبال پاسخ این سوال هستید، پیشنهاد می‌کنیم به خواندن این مطلب ادامه دهید. ما در نویان طب مانلی سعی داریم در این نوشته این دو روش پرطرفدار را مقایسه کنیم و مزایا و معایب هر یک را به طور کامل شرح دهیم.

خرید دستگاه هایفو در نویان طب مانلی

دستگاه هایفو بهتر است یا دستگاه لیزر فوتونا؟

در مورد اینکه هایفو بهتر است یا فوتونا می‌توان گفت یکی از مزیت‌های مهم هایفوتراپی تک جلسه‌ای بودن آن است. هایفوتراپی یکی از معدود روش‌های جوانسازی و لیفت غیرتهاجمی است که در اغلب موارد فقط با یک جلسه می‌توان نتیجه دلخواه را از آن دریافت کرد.

اما در لیزر فوتونا این گونه نیست ، برای مشاهده ی نتیجه کامل بین یک تا سه جلسه درمان نیاز دارد. یکی از نقاط تشابه این دو روش این است که قسمتی از نتایج درمان به‌صورت فوری مشاهده می‌شود و نتایج نهایی درمان نیز طی یک تا سه ماه تکمیل خواهد شد.

مقایسه عمکرد و کاربردهای دستگاه هایفو با دستگاه لیزر فوتونا

دستگاه هایفو بهتر است یا دستگاه لیزر فوتونا؟

جوابدهی و اثربخشی بیشتر دستگاه هایفو نسبت به فوتونا

روش هایفوتراپی این روزها یکی از رایج ترین روش ها برای جوانسازی پوست در کلینیک‌های زیبایی می باشد. دستگاه هایفو در اکثر کلینیک‌ها و مطب‌های زیبایی در دسترس می باشد. این دستگاه در انواع متفاوتی تولید می‌شود.

شرکت نویان طب مانلی انواع دستگاه‌های هایفو را با پیشرفته‌ترین تکنولوژی به کلینیک‌ها و مراکز زیبایی عرضه می‌کند. اما دستگاه لیزر فوتونا فقط توسط شرکت فوتونا تولید می‌شود؛ به همین علت به‌راحتی در دسترس نخواهد بود.

دوره نقاهت کوتاه هایفو نسبت به فوتونا

از نظر دوره نقاهت ، هایفو روش بهتری است زیرا دوران زمان آن کوتاه است. در روش جوانسازی با دستگاه فوتونا پوست لایه‌برداری می‌شود. در نتیجه سطح پوست ملتهب شده و یک یا دو روز نیاز به مراقبت خواهد داشت. در‌این‌صورت ممکن است پزشک استفاده از پماد آنتی‌بیوتیک و ترمیم‌کننده پوست را بعد از لیزر فوتونا برای شما تجویز کند. اما هایفوتراپی همچون روش جوانسازی با تکنولوژی پلاسمیج نیازی به برش دادن پوست ندارد و بدون خونریزی انجام می‌شود.

به‌همین دلیل سطح پوست در این روش هیچ‌گونه تغییری نخواهد کرد. در هایفو فقط ممکن است پوست برای چند ساعت به‌صورت موقت کمی قرمز شود. به‌صورت معمول پس از هایفوتراپی هیچ‌گونه دارو یا پمادی نیز تجویز نخواهد شد.

قیمت دستگاه CO2 فرکشنال جهت جوانسازی و رفع جای جوش های عمیق و اسکار

جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای تجربه حس جوانی

هایفو با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا به روز ترین امکانات تولید شده در این حوزه را دار میباشد و انتخاب بهتری برای زیباجویان میباشد. استفاده از دستگاه هایفو و سایر دستگاه‌های جوانسازی هم‌چون دستگاه آر اف فرکشنال به افرادی توصیه می‌شود که دچار افتادگی، شل‌‌شدگی و کاهش استحکام پوست در گردن و صورت و شده‌اند. در‌صورتی‌که استفاده از لیزر فوتونا علاوه‌بر صورت و گردن در نواحی مختلف بدن نیز کاربرد دارد. هم‌چنین افرادی که قصد کاهش وزن دارند نیز، می‌توانند از دستگاه فوتونا بهره ببرند. برخی افراد برای چربی‌سوزی از دستگاه هایفو نیز استفاده می‌کنند، اما هایفوتراپی برای کم کردن سایز و وزن در کلینیک‌های زیبایی، چندان رایج نیست.

تفاوت هایفو و فوتانا از لحاظ ماندگاری و طول درمان

برای جوان‌سازی پوست با انواع دستگاه هایفو، معمولا 3 الی 6 ماه زمان نیاز است تا دوره درمان تکمیل شود؛ که ماندگاری این روش تا 1 سال عنوان شده است. اما فرآیند درمان و کلاژن‌سازی با لیزر فوتونا تقریبا بین 1 الی 3 ماه به طول می‌انجامد. ماندگاری این روش بسته به نوع درمان و در افراد مختلف متفاوت خواهد بود. اما به‌طور متوسط می‌توان گفت ماندگاری جوان‌سازی با لیزر فوتونا حدود 6 ماه است.

تفاوت دستگاه هایفو و دستگاه لیزر فوتونا

کلام آخر درباره مقایسه هایفو و فوتونا

در این مقاله به سوال رایج افراد «هایفو بهتره یا فوتونا» پاسخ دادیم. در واقع ما در این مطلب به شرح تفاوت هایفو و فوتونا پرداختیم تا شما را برای انتخاب بهتر راهنمایی کنیم. در نهایت پاسخ این سوال کاملا بستگی به شرایط شما دارد. پزشک متخصص پوست و مو پس از معاینه شما تشخیص می‌دهد که چه روشی برای شما مناسب‌تر است. با‌توجه‌به مزایا و هم‌چنین دسترسی آسانی که روش هایفو نسبت‌به لیزر فوتونا دارد، اغلب پزشکان روش هایفوتراپی را به مراجعه‌کنندگان توصیه می‌کنند.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی       @noyantebmaneli

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

 

 

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.