جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین دستگاه هایفو واژینال کدام است؟

بهترین دستگاه هایفو واژینال

جوانسازی واژن با هایفو به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و مؤثرترین تکنیک‌ها و روش های غیرتهاجمی در حوزه زیبایی و سلامت بانوان می باشد. اهمیت هایفو واژینال به‌دلیل تأثیرات مثبت آن بر کیفیت زندگی و بهبود اعتمادبه‌نفس بانوان، به‌ویژه در دوران پس از زایمان یا در دوران یائسگی، قابل‌توجه است. هایفوتراپی واژینال بدون نیاز به جراحی و با کمترین زمان ممکن، گزینه‌ای عالی، مطمئن و موثری برای بانوانی است که به دنبال جوانسازی و بهبود وضعیت سلامت و زیبایی واژینال خود هستند، در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی نحوه جوانسازی واژن با هایفو، فواید و عوارض هایفو واژینال + معرفی بهترین دستگاه هایفو واژینال می پردازیم.

جوانسازی واژن با دستگاه هایفو روشی غیر تهاجمی برای بازگرداندن جوانی شماست، این روش از همان اصولی استفاده می‌کند که برای جوانسازی واژن با دستگاه لیزر CO2 فرکشنال استفاده می کنند، اما در روش هایفوتراپی واژن شما هیچ دردی را حس نمی کنید.

جهت مشاهد قیمت خرید دستگاه هایفو 7 بعدی به سایت ما مراجعه نمایید.

هایفو واژینال چیست؟

هایفوتراپی واژینال یکی از روش‌های نوین و غیرتهاجمی برای بهبود وضعیت ظاهری، جوانسازی و سفت‌شدن واژن است. این روش با استفاده از امواج اولتراسوند با شدت بالا، بافت‌های عمقی واژن را هدف قرار داده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این روش کاملاً غیرتهاجمی است و با تمرکز بالا، به‌صورت مستقیم بر غشای مخاطی و لایه فیبری و ماهیچه‌ای واژن تأثیر می‌گذارد.

نتیجه استفاده از دستگاه هایفو واژینال، تنگ‌تر و سفت‌تر شدن بافت‌های واژینال است که به بهبود ظاهر و احساس جوانی واژن کمک می‌کند. این درمان بدون نیاز به جراحی و با کمترین زمان بهبودی، گزینه‌ای مؤثر برای افرادی است که به دنبال بهبود کیفیت زندگی و اعتمادبه‌نفس خود در روابط زناشویی هستند. همانطور که هایفوتراپی برای سایر قسمت های بدن باعث سفت شدن پوست ، لیفت صورت، جوانسازی پوست و زیباسازی آن می‌شود، برای واژینال هم اینگونه عمل می‌کند. در هایفو واژن، امواجی که از دستگاه هایفو ساطع می‌شوند؛ به سفت شدن و زیبا شدن پوست کمک می‌کنند.

هایفو واژینال چیست؟

هایفوتراپی واژن چیست؟

هایفوتراپی واژن به‌دلیل داشتن کمترین عوارض جانبی و یک دوره نقاهت کوتاه، محبوبیت زیادی در بین بانوان پیدا کرده است. این روش همچنین می‌تواند علائم مرتبط با شلی و افتادگی واژن، بی‌اختیاری ادرار، علائم آتروفی ولوواژینال یائسگی و کاهش لذت جنسی را نیز بهبود ببخشد.

دیواره واژن به دلایل زیادی از جمله زایمان، چاقی، هیسترکتومی و روند پیری اجتناب ناپذیر کشیده و شل می‌شود. این عوامل به دلیل جایگزینی کلاژن طبیعی با الیافی که دارای سطوح خاصی از کشسانی نیستند، مقدار کشسانی موجود را کاهش می دهد. در اثر شل شدگی دیواره‌ی واژن بسیاری از بخش های زندگی زنان از جمله رابطه جنسی و بی اختیاری ادرار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی چند است؟

جوانسازی واژن با هایفو

جوانسازی واژن با هایفو HIFU یک درمان غیرجراحی پیشرفته است که از فناوری سونوگرافی متمرکز با شدت بالا (HIFU) برای تقویت داخل واژن و درمان آتروفی واژن (نازک شدن)، اختلال عملکرد جنسی و خشکی واژن استفاده می کند. جوانسازی واژن بدون جراحی که بر اساس نیازهای بیمار شخصی سازی شده است، رشد کلاژن را تحریک می کند که به نوبه خود انعطاف پذیری و کشسانی پوست واژن را تقویت می کند و در عین حال زیبایی بیرونی را بهبود می بخشد.

عملکرد بهترین دستگاه هایفو واژینال

دستگاه هایفو یک هندپیسی مخصوص برای بانوان دارد. زمانی که این هندپیس را داخل واژن قرار می‌دهند، امواج اولتراسوند از آن ساطع می‌شود (همان امواجی که در سونوگرافی نیز استفاده می‌شود.) این گرمای کنترل شده به تحریک تولید طبیعی الاستین و کلاژن جدید کمک می کند.

هایفوتراپی واژن چیست؟

انواع مختلفی از دستگاه هایفو برای انجام هایفوتراپی واژینال وجود دارد که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در ادامه با انوع این دستگاه‌ها آشنا می‌شویم:

نام دستگاهتوضیحات
دستگاه هایفو واژینال دلتاجزو پرفروش‌ترین دستگاه‌های هایفوتراپی با قابلیت تنظیم انرژی تا ۳ ژول، قابل‌استفاده برای تمامی سنین، دارای دو هندپیس برای صورت و بدن و ناحیه واژینال. ارسال امواج اولتراسوند به عمق پوست و افزایش مقاومت بافت واژن
دستگاه هایفو ۳بعدیتوانایی ایجاد ۱۲ لاین از نقاط امواج در هر شات و ۱۱ عملکرد به‌صورت همزمان
دستگاه هایفو 4 بعدیدارای جدیدترین تکنولوژی‌ها برای لیفت و جوانسازی پوست صورت و بدن، تحریک شدید کلاژن‌سازی
دستگاه هایفو دابلوسفت‌شدن و جوانسازی ناحیه واژینال با نفوذ به لایه‌های عمیق پوست، از بین بردن شلی واژن و لیفت پوست ناحیه واژینال
دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی و 12 بعدیبهبود انعطاف‌پذیری و ترمیم ناحیه واژینال با تحریک تولید کلاژن و تنش عضلات واژن، پیشرفته‌ترین دستگاه هایفو واژینال با کمترین عوارض و کوتاه‌ترین دوره نقاهت
مقایسه عملکرد انواع دستگاه های هایفو

مراحل جوانسازی واژن با هایفو

جوانسازی واژینال به‌صورت غیرتهاجمی و بدون نیاز به جراحی صورت می‌گیرد. مراحل استفاده از دستگاه هایفو واژینال به‌شرح زیر است:

آماده‌سازی، مشاوره و تخلیه مثانه

پیش از آغاز درمان، مشاوره‌ای با پزشک متخصص انجام می‌شود تا نیازها و انتظارات بیمار مشخص شود. در این مرحله، پزشک وضعیت سلامت عمومی بیمار و وضعیت واژن را بررسی می‌کند. بیمار پیش از شروع درمان، مثانه خود را تخلیه می‌کند تا از راحتی و بهبود دقیق‌تر نتایج درمان اطمینان حاصل شود.

تمیز کردن و ضدعفونی و استفاده از ژل مخصوص

ناحیه واژینال و دستگاه مخصوص هایفوتراپی به‌دقت تمیز و ضدعفونی می‌شوند تا احتمال هرگونه عفونت از بین برود. برای بهبود انتقال امواج اولتراسوند و کاهش هرگونه ناراحتی، ژل مخصوصی روی دستگاه و ناحیه واژینال اعمال می‌شود.

خرید اقتصادی دستگاه هایفوتراپی رومیزی با قیمت مناسب

اجرای درمان

دستگاه هایفو واژینال وارد واژن شده و امواج اولتراسوند با شدت بالا به‌صورت متمرکز به بافت‌های عمقی واژن و به‌صورت خاص، برای هدف قرار دادن لامیا مخاطی و لایه عضلانی تابانده می‌شوند. در عرض چند ثانیه، دمای ناحیه تابش می‌تواند تا ۶۵ درجه سانتی‌گراد افزایش یابد. این امواج باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین در بافت‌های واژینال می‌شوند.

پایان درمان و مراقبت‌های پس از آن

پس از پایان جلسه درمانی، ناحیه واژینال دوباره تمیز می‌شود و بیمار می‌تواند بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد. پزشک ممکن است توصیه‌هایی برای مراقبت‌های پس از درمان به بیمار ارائه دهد.

هایفو واژینال معمولاً بدون درد است و بیمار تنها حس گرما یا کمی ناراحتی جزئی را تجربه خواهد کرد. نتایج اولیه درمان معمولاً بلافاصله و پس از اولین جلسه درمانی قابل مشاهده هستند.

بهترین دستگاه هایفو واژینال

کاربردهای جوانسازی واژن با هایفوتراپی

باید بگوییم هایفوتراپی واژن فقط به منظور جوانسازی واژینال نیست، بلکه هایفو واژینال برای درمان برخی بیماری های واژینالی نیز کاربرد دارد، در این قسمت با برخی از کاربردها و درمان های هایفوتراپی واژن آشنا می شویم،

1) بی‌اختیاری ادرار

هایفوتراپی واژینال با تقویت بافت‌های حمایت‌کننده اطراف مثانه و مجرای ادرار، می‌تواند به کاهش بی‌اختیاری ادرار در زنان جوان کمک کند. این روش با تحریک تولید کلاژن و الاستین، باعث سفت‌شدن و تقویت عضلات کف لگن می‌شود و در نتیجه کنترل ادرار بهبود می‌یابد.

خرید دستگاه CO2 فرکشنال با شرایط عالی اقساطی

2) کاهش عملکرد جنسی

یکی از کاربردهای مهم هایفوتراپی واژینال، بهبود عملکرد جنسی است. با تنگ‌تر و سفت‌تر کردن بافت‌های واژینال، حساسیت و لذت جنسی افزایش می‌یابد.

3) درمان خشکی واژن

هایفوتراپی می‌تواند به‌طور مؤثر خشکی واژن را درمان کند. با افزایش جریان خون و تحریک تولید کلاژن و الاستین، رطوبت و لطافت طبیعی واژن بازگردانده می‌شود.

4) عفونت‌های مکرر مثانه

تقویت بافت‌های واژینال و کف لگن با دستگاه هایفو واژینال می‌تواند به کاهش عفونت‌های مکرر مثانه کمک کند.

5) احساس درد در هنگام نزدیکی

هایفوتراپی واژینال می‌تواند به کاهش درد در هنگام نزدیکی کمک کند. با تقویت و سفت‌شدن بافت‌های واژینال، حساسیت و راحتی افزایش و درد ناشی از شلی و خشکی واژن کاهش می‌یابد.

فواید جوانسازی واژن با هایفو

فواید جوانسازی واژن با هایفو

فواید هایفو واژینال شامل مواردی از جمله، در کمتر از یک ساعت، غیرتهاجمی بودن و دستیابی به نتایج با بهبودی فوری است.جوانسازی واژن می تواند تأثیر زیادی بر زندگی جنسی شما و همسرتان داشته باشد و مزایایی مانند افزایش کنترل بی اختیاری ادراری را به همراه داشته باشد.

  1. بیماران زیادی همچنین کاهش عفونت های تکرار شونده و خشکی واژن را گزارش کرده اند.با درمان جوانسازی واژن ما در ساوتند، هدف ما این است که اطمینان حاصل کنیم که مشتریانمان با اعتماد به نفس و با تغییر زندگی کاملاً مثبت از خانه خارج می شوند.
  2. مهمترین مزیت هایفو واژن، تنگ کردن واژن با HIFU به بهبود ظاهر بصری واژن شما کمک می کند.همچنین بی اختیاری استرسی ادرار را می توان با درمان تنگ کردن واژن با HIFU کاهش داد یا به طور کامل درمان کرد.
  3. یکی از مزایای جوانسازی واژن با هایفو زمان بسیار کم آن است. از آنجایی که این روش غیر تهاجمی و غیر جراحی است، می توانید بلافاصله پس از هایفو فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

بیشتر بدانید : جوانسازی واژن با دستگاه لیزر چگونه است؟

عوارض جوانسازی واژن با هایفو

برخی از بیماران قرمزی، تورم یا حساسیت خفیف در ناحیه واژن را گزارش کرده اند. با این حال، این علائم موقتی هستند و نباید هیچ خطری برای فرد ایجاد کنند. آنها باید ظرف چند ساعت ناپدید شوند.علاوه بر این، برخی از زنان ممکن است در طول درمان درد ناچیزی را تجربه کنند، در حالی که برخی دیگر ادعا می کنند که احساس سوزش خفیف دارند.

  • پس از انجام هایفوتراپی واژینال، ممکن است ناحیه واژینال کمی قرمز شده و با تورم خفیفی روبرو شود. این تروم و قرمزی معمولاً موقتی است و در طی چند ساعت تا چند روز از بین می‌رود.
  • برخی از بیماران ممکن است پس از درمان احساس درد یا ناراحتی موقت در ناحیه واژن داشته باشند. این درد خفیف است و در عرض چند روز از بین خواهد رفت.

توصیه‌های مهم قبل از جوانسازی واژن با دستگاه لیزر هایفو 

توصیه ما این است که مراجعین حداقل 72 ساعت پس از درمان از رابطه جنسی خودداری کنند و به مدت 24 ساعت پس از هایفو می‌توانند ورزش کنند.

جوانسازی واژن با هایفوتراپی

چه کسانی می توانند هایفو واژینال انجام دهند؟

  • اکثر زنان برای درمان سفت کردن واژن با هایفو مناسب هستند
  • به طور کلی، نامزدهای ایده آل افرادی هستند که:
  • از سلامت نسبتا خوبی برخوردار هستند
  • تجربه شلی واژن به دلیل زایمان، کاهش وزن یا افزایش سن داشته‌اند
  • به دنبال یک جایگزین غیر جراحی برای جوانسازی واژن خود هستند

هایفوتراپی واژینال برای چه افرادی مناسب نیست؟

کاندیدای مناسب برای انجام هایفو واژینال خانم هایی هستند که مشکلات و بیماری های خاصی نداشته باشند. به طور کلی این روش درمانی برای همه خانم ها با هر سن و سالی انجام می شود؛ به جز کسانی که شرایط زیر را دارند:

  • خانم های باردار
  • کسانی که بیماری صرع یا دیابت دارند.
  • کسانی که زخم، زگیل یا تبخال در ناحیه تناسلی دارند.
  • کسانی که پروتز یا جسم فلزی در قلبشان دارند.

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد با شرایط اقساطی و ارسال رایگان

جمع‌بندی

مطالعات و تحقیقات بالینی نشان داده‌اند که دستگاه هایفو واژینال می‌تواند نتایج قابل‌توجهی در بهبود عملکرد جنسی و کیفیت زندگی بانوان به‌همراه داشته باشد. مدت‌زمان کوتاه درمان و نتایج قابل‌مشاهده بلافاصله پس از جلسه‌های اولیه، از مزایای مهم و قابل‌توجه این روش هستند.

با توجه به تمامی این مزایا، هایفوتراپی واژینال به‌عنوان یکی از گزینه‌های مؤثر و ایمن برای جوانسازی و بهبود وضعیت واژن در نظر گرفته می‌شود. جهت اطلاع از قیمت و خرید بهترین دستگاه هایفو واژینال با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

سوالات متداول

آیا جوانسازی واژن هایفو بی خطر است؟

جوانسازی واژن با هایفو به طور کلی برای اکثر بیماران ایمن در نظر گرفته می شود. از آنجایی که از امواج اولتراسوند به جای نور لیزر یا انرژی RF (فرکانس رادیویی) استفاده می کند، خطر داغ شدن بیش از حد پوست یا سوختگی کمتری دارد.

آیا جوانسازی واژن با هایفو درد دارد؟

خیر، اکثر بیماران در طول جلسات درمانی خود احساس درد یا ناراحتی نمی کنند. نیازی به بیهوشی نیست و بیشتر می گویند که تا حدودی احساس گرما می کند.

ماندگاری روش جوانسازی واژن با هایفو چقدراست؟

اکثر بیماران می توانند انتظار داشته باشند که نتایج جوانسازی واژن با هایفو بین 18 ماه تا سه سال باقی بماند.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها