جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
Articles

مقالات

Noyan Teb Manely Medical Equipment
نویان طب مانلی
یکی از روش‌های موثر برای از بین بردن لکه‌های ماه گرفتگی، استفاده از لیزر است. دستگاه لیزر کیوسوئیچ علاوه‌بر ازبین‌بردن و کم‌رنگ کردن تمامی لکه‌های پوستی، بدون ایجاد آسیب به بافت‌های آن باعث جوانسازی و زیبایی پوست می‌شود.
در حقیقت یکی از بهترین و جدیدترین روشهای جوانسازی پوست صورت، استفاده از انواع دستگاه های لیزر است، لیزر چین‌و چروک انواع پوست ها را از بین برد و پوست را تقریبا 10 سال جوانتر می نماید.
هایفوتراپی واژینال یکی از روش‌های نوین و غیرتهاجمی برای بهبود وضعیت ظاهری، جوانسازی و سفت‌شدن واژن است. این روش با استفاده از امواج اولتراسوند با شدت بالا، بافت‌های عمقی واژن را هدف قرار داده و باعث تحریک تولید کلاژن و الاستین می‌شود. این روش کاملاً غیرتهاجمی است و با تمرکز
شرکت نویان طب مانلی در تمامی مراحل مشاوره تجهیز کلینیک زیبایی با شما همراه خواهد بود. ما با تیمی از متخصصان مجرب و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و به‌روز، تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و نیازهای کلینیک زیبایی شما را به بهترین شکل ممکن
تاسیس کلینیک زیبایی با مدرک پرستاری به تنهایی امکان‌پذیر نیست و برای این کار لازم است که فرد دارای مدرک پزشکی باشد. اگر شما در رشته‌هایی مانند پرستاری، مامایی یا دیگر رشته‌های پیراپزشکی تحصیل کرده‌اید، می‌توانید به‌عنوان سرمایه‌گذار در این حوزه فعالیت کنید.
هر دو دستگاه لاغری جی فایو و دستگاه لاغری آر اف کویتیشن گزینه‌های مناسبی برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند. انتخاب نهایی بر اساس نیازها و اهداف فردی خواهد بود. توصیه می‌شود قبل از انتخاب، با پزشک متخصص مشورت کنید.
باید بگوییم بعد از گذشت چند سال لیزرتراپی شاهد رشد مجدد موهای زائد هستیم، دلایل رشد مجدد موهای زائد ممکن است نوسانات هورمونی باشد، با این حال، اکثر نتایج لیزر موهای زائد دائمی است و تا چندین سال نیازی به تکرار جلسه لیزر درمانی وجود ندارد.
دستگاه لیزر موهای زائد فیلیپس یکی از تجهیزات مؤثر و کاربردی است که توسط شرکت فیلیپس تولید می‌شود. این دستگاه برای حذف موهای زائد بدن طراحی‌شده است، موهایی که ممکن است به دلیل تعداد و ضخامت‌شان، اصلاح آن‌ها به‌تنهایی کافی نباشد.
درمان پیشرفته لایه‌برداری پوست معمولاً روی صورت، گردن و ناحیه دکلته انجام می‌شود و نتایج آن می‌تواند برای سال‌ها باقی بماند. ناحیه‌ای که برای انجام این درمان انتخاب می‌کنید، صرف نظر از مکان کلینیک مورد نظر، عامل مهم و تأثیرگذاری روی قیمت هر جلسه لیزر CO2 فرکشنال است. هرچه ناحیه
دستگاه کیوسوئیچ هلیوس به دلیل دارا بودن انرژی بالا و مدت زمان کوتاه تابش لیزر، می‌توانند به‌طور دقیق و کارآمد مشکلات مختلف پوستی را درمان کنند. اگر قصد خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ هلیوس را دارید، پیش از هرگونه اقدام بهتر است با نحوه عملکرد و مزایای این دستگاه آشنا شوید
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس و دستگاه لیزری تیتانیوم پلاس هر دو دستگاه پیشرفته‌ای در حوزه رفع موهای زائد و بهبود ظاهری پوست هستند. اشنایدر پلاس با قابلیت‌هایی همچون جوان‌سازی پوست، رفع لک و تیرگی و درمان آکنه، طیف گسترده‌تری از مشکلات پوستی را هدف قرار می‌دهد. همچنین این دستگاه دارای
RF Fractional ViVACE device با بهره‌گیری از فناوری پیشرفته، ترکیبی از میکرونیدلینگ و امواج رادیوفرکانسی است که به بهبود کیفیت پوست و کاهش چین‌وچروک‌ها کمک می‌کند. این دستگاه با دقت بالا و تنظیمات متنوع، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان روش‌های غیرجراحی برای جوان‌سازی پوست به دست آورد.
هایفو 4D با فناوری قدیمی‌تر و عملکرد کندتر، چهار لایه پوست را هدف قرار می‌دهد که دارای نقطه فوکوس بزرگ‌تری است. در مقابل، هایفو 7D، با استفاده از آخرین فناوری و سرعت بیشتر، در هفت لایه با نقطه فوکوس کوچک‌تر و دقیق‌تر عمل می‌کند.
رگ های واریسی به شکل وریدهای عنکبوتی ظاهر می‌شود که می‌تواند تأثیر بسزایی بر زیبایی پوست فرد داشته باشد؛ اما واریس می‌تواند باعث درد و ناراحتی نیز شود. گاهی اوقات این رگ‌های عنکبوتی شکل به مشکلات سلامتی جدی‌تری منجر می‌شوند. به همین دلیل باید در سریع‌ترین زمان ممکن درمان شود،
دستگاه لاغری موضعی اگزیمیا به‌طور خاص برای رفع چاقی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن از جمله شکم، پهلو، ران‌ها، پشت و بازوها قابل استفاده است و با از بین بردن چربی‌های موضعی، شادابی و جوانی پوست را نیز به همراه دارد.