جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مراقبت های قبل و بعد از لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی

از بین بردن موهای زائد بیکینی به دلایل زیادی کار بسیار سختی محسوب می‌شود، در گذشته لیزر موهای زائد بدن با دردسرهایی روبه رو بوده است. اما امروزه و با پیشرفت تکنولوژی از بین بردن موهای زائد بدن نه تنها دردسر دارد بلکه با دستگاه‌های جدید بسیار راحت است.در واقع لیزر موهای زائد بیکینی می‌تواند موهای زائد را از ریشه بسوزاند و برای مدت زمان طولانی مانع رشد مجدد موهای بدن شوند.

چرا لیزر بیکینی انجام دهیم؟

از بین بردن موهای زائد بیکینی به دلایل زیادی کار بسیار سختی محسوب می‌شود؛ دلیل این امر آن است که موهای این ناحیه، قوی و ضخیم و پوست آن نازک و مستعد آسیب و تحریک است و علاوه بر این، موهای این ناحیه سریع‌تر از سایر نواحی بدن رشد می‌کنند؛ این امر دلیل مواجه‌شدن شما با قرمزی مداوم، ضخیم‌شدن و موهای زیرپوستی است.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

برای راحت‌شدن از موهای ناحیه‌ی بیکینی و عدم مواجهه با آزردگی‌ها و تحریکات پوستی دردناک، چندین جلسه لیزر کافی است. در لیزر موهای زائد بیکینی از انرژی پرتو نور استفاده می‌شود تا فولیکول تک‌تک موها به‌طور دائمی آسیب ببیند و نابود شود. این پروسه، فتوترمولیز نامیده می‌شود، این روش درمان، ریشه‌ها را در زیر سطح پوست با لیزر پزشکی هدف قرار داده و مانع رشد مجدد آن‌ها می‌شود.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

ناحیه بیکینی شامل کدام قسمت ها می شود؟

ممکن است برخی خانم ها دقیقا اطلاعی نداشته باشند که لیزر بیکینی شامل کجا است.در این شرایط هم ممکن است به خاطر خجالت، بجای اینکه از تکنسین کلینیک مورد نظر بپرسند، ترجیح میدهند خودشان جست و جو و تحقیق کنند.در واقع ناحیه شرمگاهی است که با موهای زائد پوشانده شده و به عنوان ناحیه تناسلی بانوان شناخته می‎شود.

لیزر بیکینی شامل تمام قسمت هایی می باشد که قسمت جلوی لباس زیر آن را می پوشاند، به علاوه کمی خارج از لباس.این ناحیه با وجود اینکه از مو پوشانده شده است همیشه باید تمیز و عاری از هرگونه مو زائدی باشد، لازم به ذکر است که لیزر باسن و خط باسن از این نواحی و خدمات جداست و شامل خدمات جداگانه میباشد.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم برای وایتینیگ نواحی خاص بدن

لیزر خط بیکینی 

به ناحیه خارج از خط شُرت، خط بیکینی می‌گویند. لیزر خط بیکینی معمولاً تا ۳ اینچ فراتر از این خط را پوشش می‌دهد و این ناحیه را کاملاً تمیز و بدون نقص می‌کند. در این روش برخی از نواحی مانند لبه‌های بیرونی واژن و بالای ناحیه شرمگاهی که زیر لباس‌زیر قرار دارند نیز تحت درمان قرار می‌گیرند که البته لیزر این نواحی به انتخاب خود داوطلب بستگی دارد.

لیزر برزیلی

در این روش نواحی بیشتری نسبت به خط بیکینی تحت درمان قرار می‌گیرند، مانند لبه‌های بیرونی واژن و خط باسن. در این روش قسمتی از موهای ناحیه شرمگاهی به شکل یک نوار باریک باقی می‌ماند. در لیزر برزیلی داوطلب باید کاملاً برهنه شود.

عوارض لیزر موهایزائد بیکینی

نکاتی درباره مراقبت های قبل و بعد از لیزر بیکینی

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد بیکینی

اگر شما هم قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد بدنتان از لیزر استفاده کنید، لازم است که به نکات مراقبتی قبل از لیزر بیکینی آگاهی کامل داشته باشید. ازجمله نکات مراقبتی قبل از لیزر بیکینی عبارتنداز:بهتر است ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از انجام لیزر بیکینی، حتما ناحیه مورد نظر را با استفاده از ژیلت شیو کنید. هرچه اندازه ساقه مو کمتر باشد، میزان سوختگی و اثرگذاری لیزر مو هم به مراتب کمتر خواهد بود.

خرید دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

  • برای اصلاح موهای زائد خود را با شیو کنید، بهتر است تا یک ماه قبل از اولین جلسه لیزر از وکس، اپیلاسیون، بند، موچین و…. استفاده نکنید.
  • یک ماه قبل از لیزر بدن، از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده نکنید. در غیر اینصورت دچار سوختگی شدیدی در پوست خواهید شد. معمولا دستگاه لیزر پوست افرادی که تیره رنگ هستند با دستگاه لیزر رنگ پوست معمولی متفاوت است.
  • بهتر است به منظور تاثیرگذاری بیشتر از یک ماه قبل استفاده از لایه بردار‌های بدن را قطع کنید.در صورتی که از داروهای راکوتان، ماینوکسیدیل، کورتون، فنیتویین، سیکلوسپورین استفاده می‌کنید حتما به اپراتور این موضوع را اطلاع دهید،
  • اگر دچار بیماری خاص، مشکلات تیروئید، نازایی، اختلالات پوستی، اختلالات روحی و روانی، اختلالات هورمونی و….هستید بهتر است با اپراتور این موضوع را در میان بگذارید.
  • اگر بیماری پوستی فعال چون اگزما، تبخال، کهیر، زگیل، جوش و… در ناحیه مورد نظر دارید از لیزر آن ناحیه تا بعد از دوران نقاهت خودداری کنید.
  • در صورت استفاده از هرگونه مواد آرایشی بهتر است بدن خود را با آب و شوینده تمیز کنید.
  • در صورت تزریق ژل و بوتاکس از لیزر در ناحیه مورد نظر استفاده نکنید.
  • در دوران شیردهی، اقدام برای بارداری، بارداری و… استفاده از لیزر ممنوع است.
  • سعی کنید لباس نرم و آزاد بپوشید، در واقع پوشیدن لباس‌های تنگ باعث اصطحکاک بیشتر با پوست بدن می‌شود.

خرید دستگاه لیزر با خدمات پس از فروش 10 ساله و نصب رایگان

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی چیست؟

بعد از انجام لیزر اپراتور نکاتی را به شما یادآور می‌شود که با رعایت کردن این نکات می‌توانید دوره نقاهت کوتاه مدت لیزر را بدون هیچ مشکلی طی کنید. در واقع لیزر دوران نقاهت آنچنانی ندارد و بیشتر به منظور افزایش مدت زمان ماندگاری اثرات آن روی پوست بدن، رعایت این نکات توصیه می‌شود:

  • بعد از هرجلسه درمانی بهتر است به منظور کاهش لک و پیس ناشی از تابش آفتاب، از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.
  • سعی کنید در طول مدت زمان استفاده از لیزر از سولاریوم و حمام آفتاب استفاده نکنید.
  • اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که دچار التهاب و سوختگی بعد از لیزر می‌‎شوند بهتر است روزی سه بار از داروهای موضعی و ترمیم کننده دیلن، سیکالفیت aven، آلفا، برناگل، میموزا سی‏گل استفاده شود.
  • برای رفع خارش پوست صورت هم استفاده از قرص‌های سیتریزین، هیدروکسیزین و…. توصیه می‌شود.
  • بعد از انجام لیزر بدن به هیچ عنوان تا ۲۴ ساعت بعد از آن از استخر، سونا، دوش آب و… استفاده نشود.
مراقبت های بعد از لیزر بیکینی

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

  • خطر سوختگی پوست: فرد باید شب قبل از درمان موهای خود را اصلاح (شیو) کند. هر مویی که روی پوست باشد داغ شده و باعث سوختگی پوست خواهدشد.
  • عارضه‌ی خشکی پوست: یکی از عوارض جانبی محتمل لیزر موی زائد، خشک‌شدن پوست است. رطوبت رسانی به پوست ناحیه‌ی تحت درمان این مشکل را کاهش می‌دهد.
  • تورم اندک در اطراف فولیکول مو
  • تغییر رنگدانه‌ها ممکن‌است رخ‌دهد (مخصوصاً در افراد دارای پوست تیره)؛ این تغییرات معمولاً موقتی هستند.
  • قرمزی پوست
  • تحریک موقتی که باعث تاول، پوسته ریزی، اسکار و تغییرات پوستی دیگر خواهدشد.

هزینه‌ی لیزر بیکینی

هزینه‌ی لیزر ناحیه‌ی تناسلی زنان (لیزر واژن) را فردی که این کار را انجام می‌دهد مشخص خواهد کرد. درحالی‌که برخی از مراکز به‌صورت جلسه‌ای هزینه را حساب می‌کنند، برخی دیگر باتوجه به تعداد جلسات هزینه را محاسبه می‌کنند.

مهم نیست که درمانگر شما از چه روشی استفاده خواهدکرد، لیزر ناحیه‌ی بیکینی پرهزینه و گران نیست.هزینه‌ی لیزر موی زائد بیکینی به عوامل زیر بستگی دارد:

تعداد جلسات: بدون شک هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد، هزینه‌ی بیشتری هم باید بپردازید.

ناحیه‌ی درمان: هرچه ناحیه‌ی درمان وسیع‌تر باشد، هزینه‌ی لیزر بیشتر خواهدشد.

قیمت لیزر بار کوهرنت آمریکا، با 50 میلیون شات

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

سوالات متداول لیزر موهای زائد بیکینی

چه کسانی می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

لیزر موهای زائد بیکنی را همه خانم ها می توانند انجام دهند، بجز خانم های باردار،افراد دارای پوست حساس، افراد مشکوک به سرطان پوست

آیا لیزر بیکینی درد دارد؟

در جلسات اول و دوم چون میزان انرژی دستگاه را کم میزارند، شما دردی احساس نمی کنید، اما از جلسات سوم به بعد انرژی دستگاه را بیشتر می کنند و ممکن است شما در ناحیه بیکینی و زیربغل درد را احساس کنید.

آیا لیزربیکینی باعث تیره شدن پوست می شود؟

خیر ، لیزر روی رنگدانه های پوست تاثیری نمی گذارد پس نمی تواند باعث تغییر رنگ پوست شود.

آیا لیزر بیکینی برای رفع تیرگی موثر است؟

لیزر بیکینی به راحتی ریشه مو و بخش های تیره زیر پوست را از بین می برد و باعث می شود تا پوست بیکینی شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زائد کاملا روشن شود و همچنین بدلیل اینکه با انجام لیزر منافذ پوست بسته می شود پوستی بسیار لطیف خواهید داشت

قبل از لیزر بیکینی چه کارهایی نباید انجام داد ؟

حداقل یک ماه قبل از لیزر بیکینی اپیلاسیون نکنید! ریشه مو باید در فولیکول موجود باشد تا لیزر آن را شناسایی کند ، بنابراین از اپیلاسیون ، استفاده از کرم های دفع کننده یا هر چیزی که ممکن است فولیکول مو را مختل کند ، خودداری کنید.

لیزر بیکینی بعد از چند جلسه جواب می دهد؟

جواب دهی لیزر بیکینی بسته به نوع جنس پوست ، نوع موهای فرد ،دستگاه لیزر انتخابی و متابولیسم بدن هر فرد متفاوت می باشد

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.