Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می برد؟

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می برد؟

آیا به فکر خلاص شدن از شر چین و چروک‌های صورت خود هستید یا می‌خواهید جوان‌ تر به نظر برسید اما واقعاً تفاوت بین درمان هایفوتراپی و تزریق بوتاکس را نمی‌دانید، و دچار سردرگمی می شوید، فاصله بین هایفوتراپی و تزریق بوتاکس چه مدت باشد؟ آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می برد؟ آیا بعد بوتاکس میتوان هایفو انجام داد؟ شاید این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد، بنابراین سعی کردیم در این مقاله به بررسی این سوالات بپردازیم، با ما همراه باشید.

آیا بعد بوتاکس میتوان هایفو انجام داد؟

پیشرفت علم باعث ایجاد انواع روش‌های جوانسازی پوست از جمله بوتاکس و هایفو، co2 فرکشنال و آر اف فرکشنال شده است، اما دو روش زیبایی برای جوانساری پوست نسبت به سایر روش ها ایمن تر و کم خطرتر می باشد، همانطور که گفتیم هایفوتراپی یک روش بی خطر و ایمن است در واقع هایفو یک شیوه درمانی غیرتهاجمی که اغلب بدون درد انجام می‌شود. بهتر است قبل از انجام آن در صورتی که از سایر روش‌های جوان‌سازی استفاده کرده‌اید حتماً آن را به اطلاع پزشک خود برسانید.

برای انتخاب یک روش جوانسازی بهتر نمی‌توان گفت هایفو یا بوتاکس؟ کدام بهتر هستند، زیرا هر کدام عوارض و خطرات احتمالی خود را به همراه خواهند داشت، به گفته متخصصان پوست، در صورتی که قبلاً بوتاکس انجام داده باشید، هم چنان می توانید روش هایفوتراپی نیز انجام دهید، با این حال توصیه می‌شود که تزریق بوتاکس را حداقل یک تا دو هفته قبل از درمان هایفو انجام دهید.

آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می برد؟

انجام هر یک از این روش‌ها در هر زمانی بستگی با عوامل مختلفی از جمله نوع چین و چروک، شدت و … دارد. بنابراین فاصله هایفو و بوتاکس متفاوت است و باید با توجه به شرایط و نوع بافت صورت شما انجام شود. اما سوال افراد زیادی است که آیا هایفو اثر بوتاکس را از بین می برد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که ،در نواحی که بوتاکس انجام شده است، هر نوع درمانی تا ۲ هفته در آن نواحی ممنوع است،

بنابراین برای هایفو بعد از بوتاکس ۲ هفته الی یک ماه زمان لازم است، به طور کلی پزشکان توصیه می‌کنند به جای هایفو بعد از بوتاکس، از هایفوتراپی قبل از بوتاکس استفاده کنید، چون هایفوتراپی می‌تواند به بهبود عملکرد بوتاکس کمک کند و باعث می‌شود نتایج بوتاکس بهتر و ماندگارتر شود.

مطالعه بیشتر:  اهمیت داشتن دستگاه هایفو در کلینیک زیبایی

برای هایفو یا تزریق بوتاکس به چه کسی مراجعه کنیم؟

عمل‌ های زیبایی باید در زمان ‌بندی و برنامه ‌ریزی خاصی انجام شود تا بهترین نتیجه را برای فرد به وجود آورد، در واقع برای استفاده از روش‌ های زیبایی باید در ابتدا بدن و پوست خود را برای ایجاد تغییرات آماده کرده و حتی بعد از عمل ، از دستورهای مراقبتی خاصی پیروی کنید، ازهمین جهت مراجعه به یک کلینیک تخصصی پوست و مو، مهم ‌ترین کاری است که در جهت جوان‌ سازی پوست خود باید انجام دهید.

دکتر متخصص به شما کمک می ‌کند تا قبل از هرچیز بهترین روش درمانی را انتخاب کنید. به‌ عنوان نمونه ، هیچ‌ کس جز متخصص پوست و مو نمی‌ تواند به سوال مزو تراپی بهتر است یا هایفوتراپی پاسخ دهد. در این شرایط پزشک متخصص روش جوان سازی پوست را با ‌توجه‌‌ به سن فرد ، میزان افتادگی پوست و نوع مشکلات پوستی انتخاب می‌ کند. بعد از انجام عمل‌های زیبایی می ‌توانید از پزشک معالج خود بپرسید که آیا بعد از هایفو می شود بوتاکس کرد و در رابطه با زمان انجام سایر روش‌ها مثل تزریق ژل یا بوتاکس مشورت کنید.

تاثیرات هایفو روی بوتاکس چیست؟

آیا میتوان از هایفو و بوتاکس همزمان استفاده کرد؟

براساس تجربیات هرگز این اشتباه را مرتکب نشوید چرا که اگر بوتاکس تزریق کرده باشید و بطور هم زمان هایفو تراپی انجام دهید هایفو اثر بوتاکس و ژل تزریق شده را از بین می برد، فاصله هایفو و بوتاکس بهتر از حداقل ۲ هفته باشد، البته برخی از پزشکان با توجه به شرایط مراجعه کننده ممکن است از تزریق بوتاکس به عنوان تکمیل کننده درمان با هایفو استفاده کند، یعنی شما می توانید بعد از هایفو بلافاصله بوتاکس تزریق کنید.

انجام هایفو و بوتاکس با هم توصیه نمی‌شود. بوتاکس یک روش تزریقی و هایفو با استفاده از امواج فراصوت انجام می‌شود. انجام هایفو و بوتاکس در یک جلسه، منجر به عوارض جانبی خطرناکی می‌شود. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند هایفو قبل از بوتاکس انجام شود. همچنین بهتر است انجام هایفو بعد از بوتاکس را حداقل در مدت زمان ۲ هفته الی ۱ ماه انجام دهید.

بیشتر بدانید: قیمت دستگاه هایفو اولترا فورمر 7 بعدی کلاسیس کره

بوتاکس بهتر است یا هایفوتراپی؟

با مقایسه ویژگی ها و مزای و معایب این دو روش به این نتیجه خواهیم رسید که هرکدام از این روش ها برای افراد متفاوت با شرایط خاص توصیه می شود،و نمی توان هرکدام از این روش ها را به طور قطعی رد و یا تایید کرد.اما با بررسی نتایج هرکدام از این روش ها بر روی افراد متفاوت می‌توان گفت روش هایفوتراپی نسبت به تزریق بوتاکس دارای عوارض و خطرات  کمتری می باشد.

در واقع  افرادی که در ناحیه پوست صورت خود آسیب زیادی دیده اند و به دنبال استفاده از راه های درمانی برای  افتادگی‌ها و رفع چین و چروک‌های بسیار عمیق پوست صورت خود هستند و در افراد دارای سنین کمتر برای پیشگیری از این آسیب ها پیشنهاد می شود، معمولا تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک‌های سطحی و افتادگی‌های سطحی در تمامی نواحی صورت مانند پلک ها،لب‌ ها، پیشانی و خط اخم استفاده می‌شود.تزریق بوتاکس نیز در افراد مسن‌تر نتایج بسیار موثری دارد.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه هایفو با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما