Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نحوه تعویض فیلتر آب دستگاه لیزر

نحوه تعویض فیلتر آب دستگاه لیزر

فیلتر آب دستگاه لیزر را چند وقت یکبار باید تعویض کنیم ؟

فیلتر آب دستگاه لیزر یکی از مهم‌ ترین قطعاتی است که روی این دستگاه نصب می‌ شود .برای اینکه فیلتر آب روی دستگاه لیزر به درستی کار خود را انجام دهد باید سالی یک بار برای تعویض آن اقدام کنید. اگر با نحوه تعویض فیلتر آب انواع دستگاه لیزر آشنا نیستید می ‌توانید با کارشناسانی که در این زمینه تخصص بیشتری دارند مشورت نمایید.

قیمت فیلتر آب انواع دستگاه ‌های لیزر با یکدیگر فرق می‌ کند. بنابراین باید در مورد قیمت و ویژگی هر یک از فیلترهای آب دستگاه لیزر اطلاعات کافی کسب نموده و سپس آنها را بخرید. بعد از خرید دستگاه لیزر، رعایت کردن نکات ایمنی و مراقبتی دستگاه بسیار مهم است. این مسئله که به زمان و نحوه تعویض فیلتر آب در دستگاه لیزر اهمیت دهیم موجب افزایش طول عمر دستگاه می‌ شود.

قیمت فیلتر آب دستگاه لیزر

چه آبی برای افزایش طول عمر فیلتر آب دستگاه لیزر مناسب است؟

یکی از مهم ‌ترین نکاتی که برای استفاده از فیلتر آب دستگاه لیزر اهمیت دارد این است که آب مناسبی را در دستگاه‌ های لیزر بریزیم. به طور کلی باید بدانید آب دستگاه لیزر یکی از مهم‌ ترین بخش‌ ها برای محافظت از دستگاه می‌ باشد. با رعایت کردن موارد ضروری که مربوط به آب دستگاه هستند تا مدت زمان زیادی می ‌توانید از دستگاه استفاده کنید. اپراتور دستگاه لیزر باید به صورت روزانه نشانگر دستگاه را چک نماید.

مطالعه بیشتر : خرید لیزر بار کوهرنت آمریکا از نویان طب مانلی

نشانگر دستگاه که مربوط به آب دستگاه می ‌باشد فیزیکی است و روی صفحه نمایش مشاهده می‌ گردد. نداشتن آب آسیب بسیار جدی به دستگاه لیزر وارد می ‌کند. پیش از اینکه آخرین گالن آب دستگاه تمام شود باید برای خرید آن اقدامات لازم را انجام دهید.
بر اساس مقدار استفاده از دستگاه نیاز است که هر ۱۵ الی ۳۰ روز آب دستگاه را به طور کامل تخلیه کنید و آب جدید جایگزین آن نمایید. توصیه می‌ کنیم که آب دیونیزه را برای دستگاه لیزر مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که هر نوع آب مقطر به عنوان آب دیونیزه شناخته نمی‌ شود و باید بهترین و با کیفیت‌ ترین آب دیونیزه را استفاده نمایید.

آب دیونیزه را بهتر است که از مکان‌ های معتبر تهیه کنید. در صورت جابجایی نیاز است که آب درون مخزن تخلیه گردد. برای جلوگیری از مسدود شدن لوله‌ های آب توجه داشته لوله هندپیس نباید به هیچ عنوان پیچ بخورد. اگر هر نوع نشتی آبی را در دستگاه مشاهده کردید باید سریعا با کارشناسان ارتباط برقرار نمایید. فیلترهای آب به صورت سالانه تعویض می ‌شوند.

بیشتر بدانید : خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با 10 سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی تعویض قطعات

نحوه تعویض فیلتر آب و اضافه کردن آب در دستگاه لیزر

برای تعویض فیلتر آب دستگاه لیزر باید نحوه اضافه کردن آب به درون مخزن دستگاه لیزر را به طور کامل بشناسید. برای اضافه کردن آب به انواع دستگاه‌ های لیزر نیاز است که قیف را در قسمت ورودی آب قرار دهید. پس از آن مهره سرریز را باز کرده و آب را درون قیف بریزید. بعد از اینکه آب درون قیف ریخته شود سرریز می ‌شود و آب ابزار پر می ‌گردد.

مطالعه بیشتر:  تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت

پس از آن به راحتی می ‌توانید برق دستگاه را وصل کنید. پیشنهاد می‌ دهیم هر دو الی سه ماه یک بار آب دستگاه را تعویض کنید. همچنین بهتر است که تمامی آب درون دستگاه را بیرون بریزید و آب جدید به دستگاه لیزر اضافه کنید. پیشنهاد می‌ دهیم از آب مقطر خالص استفاده نمایید. از اضافه کردن آب معدنی به طور جدی خودداری گردد. اضافه کردن آب معدنی به دستگاه آسیب جدی وارد می ‌کند چرا که سختی بالا و همچنین یون زیادی درون آب معدنی وجود دارد.

نحوه تعویض فیلتر آب دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت فیلتر آب دستگاه لیزر

یکی از مهمترین نکاتی که زمان تعویض فیلتر آب دستگاه لیزر اهمیت دارد این است که قیمت فیلتر آب دستگاه لیزر را بررسی کنید. هر یک از فیلترهای آب که روی دستگاه‌ های لیزر نصب می‌ شوند با قیمت متفاوتی به فروش می‌ رسند. اگر شما یکی از فیلترهای خارجی دستگاه لیزر را بخواهید بخرید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

به طور کلی نوسانات ارزی روی قیمت فیلتر آب انواع دستگاه لیزر تاثیر می‌ گذارند. بنابراین باید به صورت روزانه هزینه خرید فیلترهای آب دستگاه لیزر را بررسی کنید تا در بهترین بازه زمانی فیلتر آب را بخرید. توجه داشته باشید که برای خرید فیلتر آب انواع دستگاه لیزر باید به بهترین مراکز مراجعه کنید. برخی از مراکز که ارائه دهنده فیلترهای آب دستگاه لیزر هستند همراه با گارانتی این فیلترها را تحویل شما نمی‌ دهند و نمی‌توانید از کیفیت و کارایی آنها مطمئن شوید.

اصول استفاده از فیلترهای آب دستگاه لیزر در فصول متنوع

جهت مراقبت از فیلتر آب دستگاه لیزر باید اصول استفاده از دستگاه در فصول متفاوت را بدانید. اگر در فصل زمستان می‌ خواهید دستگاه لیزر را مورد استفاده قرار دهید باید دستگاه را در مکانی که دارای سیستم گرمایشی مناسبی است بگذارید. این مسئله که یک شوفاژ در مکان مورد نظر روشن باشد بسیار مهم است. چرا که از یخ زدن مخزن دستگاه جلوگیری می‌ کند.

مطالعه بیشتر:  بهترین دستگاه مناسب لیزر موهای زائد پوست تیره

در صورتی که قصد جابجا کردن دستگاه را از شهری به شهر دیگر دارید باید آب درون دستگاه لیزر را به طور کامل خالی کنید تا یخ نزند. یخ زدن آب درون دستگاه موجب می ‌گردد که به فیلتر دستگاه آسیب جدی وارد شود. هرگز در ابتدای صبح کار کردن با دستگاه را از درجه بالا آغاز نکنید. ابتدا نیاز است که با درجه پایین فعالیت دستگاه را شروع کنید تا دستگاه به آرامی گرم شود.

بیشتر بدانید : قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با توان های خروجی 1200 وات الی 2000 وات 

جمع بندی

اگر می‌خواهید از دستگاه لیزر در فصل گرم سال استفاده کنید باید آب دیونیزه دستگاه را به موقع عوض نمایید. قبل از اینکه دستگاهتان ارور دهد مخزن آن را به طور کامل پر کنید. خالی شدن مخزن موجب می ‌گردد به راحتی هوا وارد چرخه آب شود. استفاده از آب مقطر در مسیر باریک دستگاه سرعت چرخش آب را تا حدودی کاهش می‌ دهد.

به همین دلیل باید از محلول خنک کننده مناسب استفاده کنیم. در فصل گرم سال محلول ‌هایی که خنک کننده هستند را باید درون مخزن بریزید تا به فیلتر دستگاه آسیب وارد نشود. اگر می‌خواهید فیلتر دستگاه لیزر مدت زمان زیادی کار کند باید از اسپیلت در اتاق‌ های لیزر در فصل گرم استفاده نمایید.

جهت خرید انواع قطعات دستگاه لیزر از جمله فیلتر آب با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

کارشناس فنی : 09963439774

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما