جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

اگر به استفاده از لیزر موهای زائد فکر می کنید، یا اینکه به فکر خرید دستگاه لیزر موهای زائد هستید احتمالاً در حال انجام تحقیقات به سر می‌برید. شما می‌خواهید در کمترین بازه زمانی بدانید، با کیفیت ترین دستگاه لیزر موهای زائد با قیمت مناسب کدام است؟

مطمئناً یکی از مواردی که با آن مواجه خواهید شد، انواع دستگاه‌های لیزر موجود است. در اینجا ما تفاوت بین دو دستگاه محبوب این روزها را بررسی خواهیم کرد؛ تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و الکسندرایت کندلا.اگر می خواهید تفاوت دستگاه‌های لیزر موهای زائد تیتانیوم پلاس و الکسانداریت را بدانید، این مقاله را تا انتها بخوانید!

تفاوت لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت کندلا در طول موج ایجاد شده برای حذف موهای زائد است و می‌توان گفت اصلی ترین تفاوت لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت کندلا تعداد این طول موج ها است که در ادامه به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

دستگاه لیزر الکسانداریت کندلا1

ویژگی های دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا جزو محبوب ترین دستگاه لیزر در جهان است که باعث می شود تا که اکثر کسانی که می خواهند موهای زائد خود را ار بین ببرند به دنبال کلینیک‌هایی باشند که از این دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می‌کنند.نکته ی مهمی که در رابطه با این دستگاه می توان بیان داشت غیر تماسی بودن دستگاه است که باعث می‌شود ژل یا هر ماده ای که برای رسانش به سطح پوست استفاده می شود حذف شود و دیگر به آن نیازی نباشد که بسیار خوب است.

مشخصاً دستگاه لیزر الکساندریت برای پوست و موهای روشن تر و همچنین موهای ظریف ایده آل است و شاید بهتر است بگوییم رقیبی ندارد.دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با داشتن چهار طول موج تمام طول موج‌ها را در خود جای داده که این دستگاه را برای انواع پوست و مو ایده آل می‌کند.

خرید لیزر تیتانیوم برای کلینیک های زیبایی با شرایط ویژه

خب همانطور که گفته لیزر الکساندرایت از نظر جوابدهی بسیار عالی و مناسب است اما نکته ای که باید در رابطه با این دستگاه به آن توجه کنید قیمت بسیار بالای آن است.اگر از نظر بودجه در شرایط مناسب و خوبی به سر می‌برید و بازگشت سرمایه برای شما و کلینیک شما در اولویت نیست و سرمایه گذار صبوری هستید به شما پیشنهاد می کنیم تا در خرید لیزر الکساندرایت کندلا هرچه سریعتر اقدام کنید.

اما اگر به دنبال خرید دستگاه لیزری به صرفه با اثربخشی بالا ولی در عین حال با قیمت مناسب هستید شاید بهتر باشد بیشتر فکر کنید تا بتوانید سرمایه گذاری هوشمندانه تری داشته باشید و با کمترین هزینه بهترین دستگاه را برای کلینیک زیبایی خود تهیه کنید.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت

مزایای دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

به جرات می‌توان گفت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس شرکت دراگون فلای در بازار ایران یکی از بهترین دستگاه‌های حال حاضر موهای زائد بدن است که از چند جهت حائر اهمیت است.اولین و شاید مهمترین دلیل اینکه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد بدن در ایران است، قیمت آن بوده که برای کلینیک داران در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارد، قیمت مناسبی نیز داراست.

اکثر دستگاه‌های رفع موهای زائد از یک نوع خاص از طول موج لیزر استفاده می‌کنند. رایج ترین این طول موج‌ها، طول موج‌های لیزر الکس یا 755 نانومتر، طول موج دایود یا 808 نانومتر و طول موج ND:YAG 1064 نانومتر هستند.

هر یک از اینها ویژگی‌های منحصر به فرد و سطوح جذب متفاوتی در ملانین دارند. ملانین کروموفوری است که رنگ پوست و موی فرد را تعیین می‌کند. جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد همه این طول موج‌ها را به طور همزمان ترکیب می‌کند که آنها را برای انواع پوست مناسب می‌کند.

اما مهمترین ویژگی که به دستگاه تیتانیوم پلاس اضافه شده است، طول موج چهارم یا 904 نانومتر است که برای سفید کنندگی پوست مفید است؛ پس همزمان با یک دستگاه دو خدمت متفاوت به مخاطبان خود ارائه دهید.

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم با بهترین شرایط و قیمت مناسب

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس از امکانات فوق‌ العاده‌ای برخوردار است که از جمله مهم ترین این امکانات می‌توان به سیستم خنک‌ کننده اشاره کرد. در واقع از سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی پوست و کاهش درد استفاده می‌کنند و افرادی که از این دستگاه بهره بگیرند، هیچ گونه ناراحتی یا دردی نخواهند داشت.

ظاهر زیبا و استایل مدرن دستگاه تیتانیوم پلاس یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه جدید است.سیستم عامل اندروید دستگاه تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خود کاملاً به‌روز شده و در کنار سیستم عامل، مانیتور فوق‌العاده با کیفیت دستگاه تیتانیوم پلاس نسبت به نسل قبل خیلی ملموس است.

و در نهایت، در نسل جدید دستگاه لیزر تیتانیوم شما می‌توانید از راه دور خیلی راحت بر روی دستگاه خود مدیریت داشته باشید.

laser alexsandritelaser 3

تفاوت لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت کندلا

در یک جمله، اگر بخواهیم تفاوت عمده‌ی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس را با نسل قبلی در چند کلمه بیان کنیم، باید گفت دستگاه تیتانیوم پلاس قوی‌تر، سریع‌تر و باهوش‌تر از نسل قبلی است.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و الکساندرایت کندلا از کدام طول موج بهره می‌برد؟

دستگاه لیزر کندلا یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود است. این دستگاه از دو طول موج مختلف، الکساندریت و ND:YAG استفاده می کند. این بدان معناست که Candela برای درمان انواع مو و انواع پوست ایده آل است.

دیگر دستگاه لیزر موهای زائد، سوپرانو تیتانیوم پلاس، از چهار طول موج مختلف نور، الکساندریت، ND-YAG ، دایود و طول موج 940 استفاده می کند. دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس برای از بین بردن انواع مو از ریز تا درشت  و انواع رنگ پوست بسیار عالی است.

خرید لیزر بار دستگاه لیزر از برند کوهرنت آمریکا

کار کردن با کدام دستگاه راحت‌تر است؟ کندلا یا تیتانیوم پلاس

هر دو دستگاه Candela Gentle Pro و Soprano Titanium plus عملاً بدون درد هستند.دستگاه لیزر الکساندرایت از فناوری خنک کننده به نام اسپری DCD استفاده می کند. این یک عامل انجماد است که در طول درمان های لیزری پوست شما را منجمد و بی حس می کند.

نویان طب مانلی را در اینستاگرام دنبال کنید…

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس نیز دارای دو حالت SHR و فناوری In Motion است. In Motion از یک نوک یخ خنک استفاده می کند که درمان را بسیار راحت می کند.به طور خلاصه، هیچ تفاوتی در نتیجه بالینی وجود بین دو دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا و تیتانیوم پلاس وجود ندارد و هر دو دستگاه نتایج خوبی به شما می دهند. کلید رسیدن به نتیجه ای که می خواهید بیشتر با کلینیکی است که انتخاب می کنید.

ناگفته پیداست، هزینه درمان با دستگاه لیزر تیتانیوم معمولاً ارزان‌تر است و از دوام بیشتری نیز برخوردار است. در حالی که دستگاه الکساندرایت گران‌تر است.پس اگر به فکر خرید دستگاه لیزر موهای زائد بدن برای کلینیک هستید پیشنهاد ما دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس است چون به لحاظ قیمت تفاوت عمده‌ای با دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا دارد.

جهت دریافت راهنمایی های لازم جهت خرید دستگاه لیزر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.