جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف کویتیشن

تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف

امروزه روش های زیادی برای لاغری وجود دارند که یکی از به روزترین و ساده ترین این روش ها، استفاده کردن از دستگاه های لاغری است. شما می توانید از طریق مراجعه به پزشک یا متخصص تغذیه در این زمینه و استفاده کردن از دستگاه های لاغری مختلف، کاهش وزن قابل توجهی را تجربه کنید. تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، روشی است که شما می توانید از طریق آن به حذف موضعی چربی های زائد در نواحی مختلف بدنتان بپردازید. دستگاه لاغری RF و کرایو، دو مدل از پر طرف دار ترین و کاربردی ترین دستگاه های لاغری مدرن هستند.

لازم نیست که در عصر امروز برای از بین بردن چربی های زائد بدنتان به عمل های جراحی یا راهکارهای سخت و دشوار و هزینه بر متوسل شوید. لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، این مشکلات را به دنبال نخواهد داشت. بنابراین شما می توانید خیلی راحت و تحت نظر یک پزشک متخصص، این کار را انجام دهید. اگر می خواهید هر چه بیشتر با نحوه ی کار کردن این دو دستگاه آشنا شوید بهتر است در ادامه ی این مقاله، ما را همراهی کنید.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بررسی نحوه ی عملکرد دستگاه لاغری کرایولیپولیز

ما در این بخش از مقاله، قصد داریم تا به بررسی عملکرد لاغری با دستگاه کرایو بپردازیم. دستگاه لاغری کرایولیپولز از جمله بهترین و مدرن ترین دستگاه لاغری در زمان حال به شمار می آید. نام دیگر روش درمانی کرایولیپولیز، سرما درمانی است. روش کار این دستگاه، بدین صورت است که معمولأ قسمت مورد نظر بدن برای لاغری را در معرض کاهش دما یا سرما قرار می دهند.

معمولأ از روش انجماد یا کرایولیپولیز برای لاغری های موضعی استفاده می شود. عملی که در این روش و با این دستگاه انجام می شود، بدین صورت است که سلول های چربی سطحی بر اثر سرما دچار مرگ سلولی شده و سپس طی یک الی چهار ماه از بدن دفع می شوند.

مزایای لاغری با دستگاه کرایولیپولیز

این امر باعث می شود که لاغری از این طریق، اثر بدی بر کبد و آنزیم های کبدی نگذارد. اگر شما به دنبال لاغری و حذف چربی های موضعی و زائد بدن خود هستید، بهتر است در کنار استفاده از این دستگاه و پس از اتمام دوره ی استفاده از آن، رژیم غذایی مناسب و همچنین تحرک کافی داشته باشید.

این امر باعث می شود که نتایج مثبت این دستگاه و در واقع لاغری شما، ماندگار باشد. بهتر است بدانید که از روش کرایو به عنوان روشی غیر تهاجمی جهت لاغری، یاد می شود.

تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف کویتیشن

نحوه ی عملکرد دستگاه RF برای لاغری

ما در این بخش قصد داریم تا نحوه ی عملکرد دستگاه آراف را بررسی کنیم. قطعا لاغری با دستگاه آر اف، تفاوت هایی با لاغری به کمک دستگاه های دیگری همچون کرایو دارد.این امر نشان می دهد که لازم است قبل از انتخاب یک دستگاه لاغری، ابتدا با متخصص یا پزشکی در این زمینه مشورت کنید. سپس یک دستگاه لاغری مناسب با شرایط جسمی یا بدنی خودتان را برگزینید.

قیمت دستگاه هایفو 7بعدی اولترافورمر برای جوانسازی و کلاژن سازی پوست

نحوه عملکرد دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

دستگاه آر اف کویتیشن امواج فرکانسی را با سرعت بالا به سمت سلول های چربی پوست پرتاپ می کند، که این امواج با شدت بالا باعث انفجارهای داخلی در داخل سلول های چربی و تجزیه تریگلیسیرید به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد میشود و بعد از آن امواج رادیو فرکانس برای تخریب گلیسرول یکپارچه و اسید های چرب آزاد مورد استفاده قرار می گیرد.

انفجار درونی در داخل سلول و خارج آن ممکن است منجر به حرکت مضاعف مولکولی و ارتقای سطوح انرژی می شود که در نتیجه با شکستن سلول چربی ، باعث ایجاد اندام ایده آل می شود.نکته ی جالب و مهم در رابطه با دستگاه لاغری RF، این است که شما بدون داشتن رژیم غذایی خاص و دشوار و یا بدون تحرک زیاد و تنها از طریق این دستگاه، قادر خواهید بود که مشکلات چاقی خودتان را به میزان زیادی حل کنید.

البته داشتن رژیم غذایی مناسب و تحرک کافی، چیزی است که به تمام افراد چه چاق و چه لاغر، همیشه توصیه می شود. دستگاه آر اف، سلول های چربی را در لایه ی بافت چربی گرم کرده و این گرما، سبب آزاد شدن اسید چرب در سیستم لنفاوی شما می شود. این سیستم به عنوان یک فیلتر برای بدنتان عمل می کند. هنگامی که اسیدهای چرب آزاد می شوند، خرد و فشرده شده و در نتیجه بدنتان لاغرتر می شود.

مزایای لاغری با دستگاه لاغری آر اف کویتیشن

بررسی تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف برای لاغری سریع

با توجه به بررسی عملکرد دو دستگاه متوجه شدیم تفاوت لاغری با دستگاه لاغری کرایولیپولیز و آر اف کرویتیشن، اساسا در نوع عملکرد آنهاست، چون دستگاه لاغری کرایو با سرما درمانی و انجماد چربی های بدن و دستگاه آر اف کویتیشن از طریق تاباند امواج رادیو فرکانسی باشدت بالا به سلول های چربی، باعث از بین رفتن چربی های بدن و رسیدن به اندام ایده آل باشد.

دلیل این امر نیز، این است که ممکن است در دستگاه کرایو، سوختگی هایی برای پوست بدن بر اثر سرمای زیاد به وجود بیاید. معمولأ مراجعین جهت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، هزینه های هر یک از این دستگاه ها را نیز مورد بررسی قرار می دهند.

این دو دستگاه، تفاوت چندانی از نظر هزینه با یک دیگر ندارند. حتی استفاده کردن هم زمان از این دو دستگاه در صورت نیاز نیز، هزینه ی بسیار زیادی را برایتان به دنبال نخواهد داشت. البته می توان با بررسی دقیق تر این گونه گفت که هزینه ی جلسات درمانی یا لاغری با دستگاه آر اف، مناسب تر و کمتر از هزینه ی جلسات لاغری با دستگاه کرایو خواهد بود.

تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف

نکته ی مهم دیگر در رابطه با لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، این است که این دو روش از نظر فاصله ی جلسات درمانی نیز با یک دیگر تفاوت هایی دارند. شما در درمان یا لاغری به کمک RF بسته به نیازتان یا تشخیص پزشک هر 8 الی 10 روز باید برای تکرار جلسات درمانی خود مراجعه کنید. این در حالی است که فاصله ی جلسات درمانی با دستگاه کرایو، تقریبأ 45 روز است.

کلام آخر

متوجه شدید که امروزه تعداد زیادی از افراد برای لاغری از دستگاه کرایو یا آر اف استفاده می کنند. همچنین پی بردید که لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، عوارض جانبی خاصی را برایتان ایجاد نخواهد کرد. همچنین با تفاوت لاغری با دستگاه کرایو و آر اف کویتیشن آشنا شدید.

بهتر است قبل از شروع پروسه ی لاغری با دستگاه کرایو و آر اف، ابتدا حتمأ با یک متخصص و پزشک مشورت کنید. در این صورت میتوانید، بهترین روش و دستگاه را جهت لاغری و از بین بردن چربی های موضعی بدنتان برگزینید. ممنونیم که در این مقاله همراه ما بودید. امیدواریم توانسته باشیم، اطلاعات مفید و جامعی را در رابطه با لاغری با دستگاه کرایو و آر اف در اختیارتان قرار دهیم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها