جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

شرایط جوانسازی واژن با دستگاه لیزر

جدیدترین روش جوانسازی واژن با لیزر

امروزه بسیاری از خانم ها همواره در تلاش اند تا مشکلات یا نواقص جسمانی خود را از طریق انجام فرایندهای زیبایی بر طرف کنند. همچنین عده ای نیز به زیباسازی و جوانسازی پوست یا اندام های دیگر خود، علاقه مند هستند. واژن از جمله عضوی از بدن است که اکثر خانم ها، همواره به دنبال راهکارهایی برای جوانسازی آن هستند. این موضوع به خصوص برای زنانی که سن بالایی دارند، بیشتر اهمیت می یابد. همچنین عواملی مانند زایمان یا یائسگی نیز بر شکل ظاهری واژن اثر می گذارند.در این مقاله به بررسی راهکارهای جوانسازی واژن همچنین جوانسازی واژن با لیزر می پردازیم.

همین امر موجب شده است که افراد زیادی برای جوانسازی واژن به کلینیک های پزشکی یا زیبایی مراجعه کنند. لیزر جوان سازی واژن، یکی از راهکارهایی است که امروزه خانم ها از آن برای جوانسازی واژن خود استفاده می کنند. لیزردرمانی واژن بدین صورت انجام می شود که مجددأ کلاژن ها فعال شده و واژن بازسازی می گردد. می توان گفت که به طور کلی با گذشت سن، پوست قسمت های مختلف بدن انسان شل و افتاده می شود.

بیشتر بدانید: قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

عده ی زیادی نیز این افتادگی را نمی پسندند و همواره به دنبال روشی برای لیفت این اندام ها یا جوانسازی آن ها هستند. اگر شما نیز به این موضوع و به خصوص به مبحث جوانسازی واژن علاقه مند هستید، پیشنهاد می شود که در ادامه ی این مقاله، ما را همراهی نمایید.

شرایط جوانسازی واژن با دستگاه لیزر

اندام تناسلی بانوان یا همان واژن، ممکن است به تدریج گشاد و شل شود. این امر موجب می شود که واژن حالت یا شکل ظاهری خوبی نداشته باشد. همین امر نیز باعث می شود که عده ی زیادی از بانوان بخواهند به جوانسازی واژن با لیزر روی آورند. عوارض یائسگی نیز می توانند، دلیل افتادگی و گشاد شدن واژن باشند. این امر نیز باعث می شود که نیاز افراد به جوانسازی واژن در سنین یائسگی، افزایش یابد. ما در زیر، برخی از عارضه های یاسئگی و به طور کلی برخی از دلایل گشاد شدن واژن را برایتان آورده ایم:

علت گشاد شدن واژن و نیاز افراد به جوانسازی آن

  • خشکی واژن
  • تکرر ادرار و بی اختیاری
  • سوزش واژن یا خارش
  • عفونت های ادراری
  • درد داشتن به هنگام مقاربت جنسی
  • کاهش یافتن قابلیت کشسانی واژن و….
جوانسازی واژن با لیزر

نحوه ی عملکرد لیزر برای جوانسازی واژن

امروزه یکی از سریع ترین و برترین روش های جوانسازی واژن، لیزر درمانی است. جوانسازی ناحیه ی تناسلی خانم ها از طریق لیزر، نگرانی تعداد زیادی از زنان را در مورد شکل ظاهری واژنشان بر طرف ساخته است. بهتر است بدانید که لیزر، یکی از بهترین و مؤثرترین روش های درمانی و زیبایی جهت جوانسازی واژن است. البته لازم است که برای دستیابی به نتایج مثبت و مطلوب، حتمأ با یک پزشک ماهر و متخصص مشورت کرده و این کار را تحت نظر یک متخصص کار بلد انجام دهید.

دلیل این امر نیز، این است که واژن از جمله حساس ترین اندام های خانم ها به شمار می آید. لازم به ذکر است که یکی از برترین مزایای جوان سازی واژن از طریق لیزر، این است که لیزر روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی واژن است و اثرگذاری بسیار بالایی نیز دارد. شما می توانید به کمک لیزر درمانی در بازه ی زمانی نسبتأ کم و محدودی، بسیاری از مشکلات واژن خود را بررسی و رفع کنید.

قیمت دستگاه هایفو اولترافومر 7D در نویان طب مانلی

مزایای جوانسازی واژن با دستگاه لیزر

همان طور که در بخش های قبلی گفتیم، جوانسازی واژن به کمک لیزر، مزایای بسیار زیادی خواهد داشت و نتایج مثبتی را در بازه ی زمانی کوتاه برایتان رقم خواهد زد. حال به شرح برخی از این مزایا بپردازیم:

  1. عدم وجود درد در روش لیزر درمانی
  2. وجود عوارض بسیار کم
  3. عدم وجود خونریزی
  4. طولانی نبودن مدت لیزر درمانی
  5. عدم نیاز به بستری شدن
  6. وجود داشتن امکان رؤیت نتیجه بلافاصله بعد از انجام لیزر
  7. عدم نیاز به ایجاد کردن هر گونه برش
  8. عدم نیاز مراجع یا بیمار به دریافت بیهوشی
  9. وجود داشتن امکان رفع مشکلات آتروفی ژنیتال در یک بازه ی زمانی یا دوره ی درمانی مشخص
  10. مناسب بودن لیزر درمانی برای کسانی که امکان انجام درمان های هورمونی را ندارند؛ مثل بیماران سرطانی.
راهکارهای جوانسازی واژن و مزایای آن

آیا جوانسازی واژن به کمک لیزر عوارضی دارد؟

شاید برای عده ای از شما این سؤال پیش بیاید که آیا ممکن است که جوانسازی واژن از طریق لیزر، عوارضی را به دنبال داشته باشد؟ می توان در پاسخ به این سؤال، این گونه گفت که لیزر درمانی نیز مانند هر روش درمانی دیگر، ممکن است عوارضی را به دنبال داشته باشد؛ اما نیازی نیست که نگران این موضوع باشید؛ چراکه عوارض جوانسازی واژن به کمک لیزر، بسیار کم و ناچیز است و در مدت زمانی کوتاه و به مرور زمان بر طرف می گردد.

لازم به ذکر است که وجود مقداری تورم یا تحریک در ناحیه ی واژن بعد از جوانسازی واژن به کمک لیزر، امری طبیعی است و معمولأ پس از گذشت چند روز، این مشکل رفع خواهد شد. همچنین مانند تمام روش های درمانی یا عمل های جراحی دیگر برای این که به عفونت های ناشی از جوان سازی واژن از طریق لیزر مبتلا نشوید، توصیه می کنیم که با دقت، تمام مراقبت های بهداشتی لازم را انجام دهید.

البته بهتر است بدانید که احتمال بروز عوارض و عفونت های مختلف بعد از جوانسازی واژن به کمک دستگاه یا روش لیزر نسبت به سایر روش ها، بسیار کم می باشد. همین امر نیز، موجب برتری و محبوبیت لیزر درمانی جهت جوان سازی واژن شده است.

شرایط جوانسازی واژن با دستگاه لیزر

کلام پایانی

ما در این مقاله به بررسی مبحث جوانسازی واژن پرداختیم. مشاهده کردید که امروزه یکی از برترین روش های جوان سازی واژن، لیزر درمانی است. همچنین دانستید که دوره ی درمانی این روش، بسیار کوتاه بوده و این روش کاملأ غیر تهاجمی می باشد.

متوجه شدید که بسیاری از بانوان در سنین یائسگی، اقدام به انجام لیزر جهت جوان سازی واژن می کنند و دلیل این امر نیز، تغییر شکل ظاهری واژن در این سنین است. امیدواریم توانسته باشیم شما را به خوبی با پروسه ی جوان سازی واژن از طریق لیزر آشنا کنیم. ما بابت همراهی شما تا انتهای این مقاله از شما تشکر و قدردانی می نماییم.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها