جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تبعات خرید دستگاه لیزر بدون مجوز

تبعات خرید دستگاه لیزر بدون مجوز

خرید دستگاه لیزر بدون مجوز تبعات زیادی خواهد داشت. جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی یکی از مهم ‌ترین تبعات خرید دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز است. امروزه بسیاری از کلینیک‌ های زیبایی از دستگاه‌ های لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می‌ کنند. برخی از کلینیک‌ های زیبایی برای اینکه هزینه کمتری جهت خرید دستگاه لیزر پرداخت کنند دستگاه‌ هایی که مجوز ندارند را تهیه خواهند کرد.

اگر دستگاه بدون مجوز در کلینیک زیبایی باشد کلینیک پلمپ خواهد شد. بر همین اساس هر یک از کلینیک‌ های زیبایی باید در مورد تبعات خرید دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز اطلاعات کافی داشته باشند. در این صورت کلینیک ها تنها دستگاه‌ هایی که دارای مجوز می ‌باشند را تهیه می نمایند.

مناسب ترین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 در نویان طب مانلی

قوانین جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی

ضبط دستگاه‌ های بدون مجوز بر اساس قوانین قوه قضاییه انجام می ‌شود. پرونده‌ هایی که با سلامت افراد در ارتباط می‌ باشند اهمیت زیادی دارند. به همین دلیل اگر انواع دستگاه‌ های بدون مجوز در کلینیک‌ ها مورد استفاده قرار بگیرند قانون به طور جدی با آنها برخورد خواهد کرد. پلمپ کلینیک یکی از مهم‌ ترین تبعات خرید دستگاه لیزر بدون مجوز می ‌باشد. با توجه به این مسئله که افراد بدون داشتن پرونده رسمی مقررات امور پزشکی و دارویی را رعایت نمی ‌کنند بعد از تشکیل پرونده، متهم خواهند شد. در صورت محکومیت طبق قانون دستگاه‌ های لیزر ضبط می ‌گردند و کلینیک ‌ها نمی‌ توانند فعالیت شان را انجام دهند.

تبعات خرید دستگاه لیزر بدون مجوز چیست؟

بازرسین بعد از بررسی دستگاه‌ های کلینیک زیبایی متوجه مجوز داشتن یا نداشتن دستگاه‌ ها می‌ شوند. در صورت نداشتن مجوز با کلینیک‌ها برخورد جدی خواهد شد. بسیاری از کلینیک ‌هایی که به صورت قانونی فعالیت می ‌کنند دغدغه‌ ای در مورد ضبط دستگاه‌ های بدون مجوز لیزر ندارند. برخی از مراکز زیبایی برای به دست آوردن سود بیشتر دستگاه‌ های لیزر را بدون مجوز در کلینیک‌ها استفاده می ‌کنند.

جهت خرید پمپ آب دستگاه لیزر موهای زائد با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید.

راهکار جلوگیری از پلمپ و جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی

اگر نمی ‌خواهید با مشکل جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی مواجه شوید باید به دریافت مجوز دستگاه ‌های لیزر اهمیت دهید. این مسئله که تمامی دستگاه‌ های لیزر دارای مجوز باشند بسیار مهم است. در واقع اگر دستگاه‌ های لیزر مجوز نداشته باشند یعنی سلامت افراد در خطر خواهد بود. بر همین اساس بسیاری از دستگاه‌ های بدون مجوز که برای سلامت افراد خطرناک هستند ضبط می‌ گردند. شما با خرید دستگاه‌ های لیزر از مراکز معتبر می‌ توانید مجوزی که مربوط به دستگاه لیزر است را دریافت کنید و با خیال راحت از دستگاه استفاده بهینه داشته باشید.

کارشناسانی که فروش دستگاه‌ های لیزر را بر عهده دارند شرایط کسب مجوز دستگاه‌ های لیزر را برای شما توضیح می‌ دهند. در این صورت شما می توانید با خیال راحت یکی از بهترین و کاربردی‌ ترین دستگاه ‌های لیزر را برای از بین بردن موهای زائد سفارش دهید. اگر این شرایط را بدانید مشکل پلمپ کلینیک برایتان به وجود نمی آید. متاسفانه دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز تنها در کلینیک‌ های زیبایی مورد استفاده قرار نمی‌ گیرند.

پلمپ و ثبت دستگاه های بدون مجوز توسط تعزیزات

غیر قانونی بودن استفاده از دستگاه لیزر در منزل

بسیاری از افراد برای فرار از جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی، دستگاه‌ های لیزر را در منازل مورد استفاده قرار می ‌دهند. برخی از افرادی که اپراتور دستگاه‌ های لیزر بوده ‌اند دستگاه‌ های لیزر را بدون مجوز خریداری می‌ کنند و در منزل از آنها استفاده می ‌نمایند. مشتریان برای اینکه هزینه کمتری برای لیزر موهای زائد پرداخت کنند به منازل افراد سودجو می ‌روند و متوجه خطرات بعد از آن نخواهند بود. امروزه قانون پیگیری جدی در مورد وجود دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز دارد. بر همین اساس بسیاری از افرادی که در منزل مسکونی خود از دستگاه ‌های لیزر استفاده می‌ کرده ‌اند دستگاه‌ هایشان ضبط شده و قانون به آنها برخورد جدی داشته است.

اجاره دستگاه لیزر تیتانیوم مخصوص کلینیک های زیبایی در تهران

برای لیزر موهای زائد به چه کلینیک هایی مراجعه کنیم؟

اگر شما مایل به لیزر موهای زائد بدن خود هستید تنها باید به کلینیک ‌های زیبایی که دارای مجوز می ‌باشند مراجعه کنید. کلینیک ‌های زیبایی که مجوز دستگاه‌ های لیزر را دریافت می‌ کنند اگر مشکلی برای شما به وجود آید پاسخگوی مشکل به وجود آمده هستند.

با تشخیص مجوز دستگاه لیزر می توانیم از جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی جلوگیری کنیم. در صورتی که برای لیزر موهای زائد به منازل یا مراکزی که دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز دارند مراجعه کنید نمی‌ توانید پیگیر مشکلات به وجود آمده باشید. بسیاری از افراد برای اینکه هزینه کمتری جهت خرید دستگاه لیزر پرداخت کنند دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز را خریداری می ‌نمایند.

قیمت خرید دستگاه لیزر بدون مجوز

جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی مهم‌ ترین دغدغه‌ ای است که بسیاری از کلینیک ‌ها با آن مواجه می‌ شوند. بر همین اساس بیشتر کلینیک ‌ها به دنبال راهکارهایی هستند تا مجوز تقلبی برای دستگاه لیزر فراهم کنند. بازرسین بعد از مراجعه به کلینیک‌ های زیبایی، اصل بودن مجوز دستگاه لیزر را ارزیابی می ‌نمایند. بر همین اساس شما به هیچ عنوان نمی ‌توانید مجوزهای تقلبی را برای دستگاه ‌های لیزر فراهم نمایید.

با اینکه قیمت دستگاه‌های لیزر بدون مجوز کمتر است ولی خطرات زیادی بعد از خرید این دستگاه گریبانگیر شما خواهد شد. برای اینکه با خیال راحت بتوانید در کلینیک‌ های زیبایی لیزر موهای زائد را انجام دهید بهتر است که به دنبال دستگاه ‌های لیزر با مجوز باشید. دستگاه‌ های لیزر با مجوز، تنها توسط مراکزی که معتبر و شناخته شده هستند به متقاضیان ارائه می ‌گردند.

پلمپ و جریمه کردن کلینیک های زیبایی

ارائه مدارک ضروری برای جلوگیری از جریمه کردن کلینیک‌ های زیبایی

پزشکانی که در زمینه خدمات زیبایی پوست و مو فعالیت می ‌کنند، می‌ توانند با ارائه مدارک ضروری دستگاه‌ های لیزر با مجوز را برای کلینیک ‌های زیبایی خریداری نمایند. بسیاری از افراد که تخصص و مدرک ارائه خدمات زیبایی پوست و مو را ندارند دستگاه‌ های لیزر بدون مجوز را تهیه خواهند کرد.

به طور کلی باید بدانید تنها به افرادی که دارای مدارک معتبر هستند دستگاه‌ های لیزر با مجوز ارائه خواهد شد. اگر شما به عنوان اپراتور دستگاه مایل هستید یک دستگاه لیزر بدون مجوز را خریداری کنید باید بدانید که مشکلات جدی برایتان به وجود می ‌آید.

جهت خرید دستگاه لیزر با تمام مجوز ها و استاندارد های جهانی با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.