جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

تفاوت های دستگاه لیزر فوتونا با دستگاه کیوسوئیچ چیست؟

تفاوت های دستگاه لیزر فوتونا با دستگاه کیوسوئیچ

امروزه استفاده کردن از لیزر، برای درمان های مختلف بسیار رایج و مرسوم گشته است. عده ی زیادی از مردم همواره تمایل دارند تا لیزر را در مراکز یا کلینیک هایی انجام دهند که دستگاه های باکیفیتی داشته باشند. دستگاه های زیبایی و جوانسازی که امروزه کاربرد زیادی دارد، دستگاه هایی مانند دستگاه لیزر فوتونا و دستگاه لیزر کیوسوئیچ اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی تفاوت های دستگاه لیزر فوتونا با دستگاه کیوسوئیچ بپردازیم.

امروزه بیشتر مراکز و کلینیک های زیبایی برای زیباسازی و جوانسازی کلاینت ها بیشتر از دستگاه لیزر کیوسوئیچ ااستفاده می کنند، دلیل این امر، ویژگی ها و کاربردهای بسیار خوب این دستگاه لیزر است. اگر شما نیز قصد انجام لیزر را دارید، توصیه می کنیم به کلینیک یا مرکزی مراجعه کنید که دارای دستگاه کیوسوئیچ است.

البته بهتر است قبل از بررسی نوع یا مدل دستگاه لیزر در لاین زیبایی با یک پزشک یا متخصص زیبایی مشورت کرده و نظر او را نیز، جویا شوید. این کار کمک می کند که شما بتوانید پروسه ی لیزر خود را به آسانی و به بهترین روش ممکن طی کنید. اگر می خواهید که در مورد این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید، می توانید با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

قیمت خریددستگاه لیزر CO2 فرکشنال با بهترین کیفیت گرید A

دستگاه لیزر فوتونا چیست؟

دستگاه لیزر فوتونا، یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی و احیای پوست است. امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصین زیبایی، توصیه می کنند که برای جوانتر شدن و حذف و کک و مک از این دستگاه استفاده کنید. دلیل محبوبیت دستگاه فوتونا نیز، کاربردهای وسیع لیزر فوتونا است.

درمان هایی که با لیزر فوتونا انجام می شوند شامل فرایند لیفت و جوان سازی کامل صورت، لیفت پوست پلک بالا و شقیقه ها، رفع چروک دور چشم، رفع چروک پیشانی، حجم دهی لب ها، رفع لک، خال، آکنه، جای جوش و تیرگی پوست صورت و بدن، سفت و لیفت کردن پوست گردن، شکم ، سینه ها ، بازوها و ران ها هستند.

مزایای دستگاه لیزر فوتونا

دستگاه لیزر Fotona یک دستگاه جوانسازی و لیفت صورت است که بدون جراحی، لایه‌های عمیق‌تر پوست را هدف قرار می‌دهد تا افتادگی پوست را رفع کند و چین و چروک و خطوط ریز را کاهش دهد. این دستگاه از یک فناوری لیزر منحصر به فرد برای هدف قرار دادن لایه‌های عمیق‌تر پوست استفاده می‌کند، پوست را تحریک به کلاژن سازی می کند و در نتیجه ظاهری جوان‌تر و برجسته‌تر ایجاد می‌کند. جوانسازی با لیزر فوتونا در سه مرحله انجام می‌شود که هر مرحله ناحیه خاصی از صورت را هدف قرار می‌دهد و باعث لیفت، سفت کردن و صاف کردن پوست می‌گردد.

بهتر است بدانید که از دستگاه لیزر فوتونا برای درمان بیماری های پوستی مانند: چین و چروک، آکنه، ضایعه های پوستی و استفاده می شود. لازم به ذکر است که استفاده از دستگاه فوتونا برای انجام لیزر از جمله ایمن ترین و کم خطر ترین روش ها است.

دستگاه لیزر فوتونا چست ؟

ماندگاری جوانسازی با لیزر فوتونا مدت زمان زیادی است، همچنین اثر و نتیجه عالی دارد. توجه به این نکته مهم است که با وجود کاربردهای وسیع دستگاه لیزر فوتونا و ویژگی های بسیار خوب آن، باز هم لازم است که قبل از شروع دوره ی لیزر خود با یک پزشک یا متخصص مشورت کنید.

دلیل این امر نیز، این است که گاهی برنامه ی درمانی لیزر، مناسب ترین و بهترین روش برای تمام مراجعان نیست. نکته ی مهم دیگری که باید برای انجام لیزر به آن توجه کنید، مراقبت های قبل و بعد از انجام لیزر است؛ چه لیزرتان را با دستگاه فوتونا انجام دهید و چه با هر دستگاه لیزر دیگر.

عملکرد دستگاه لیزر کیوسوئیچ

یکی از بهترین دستگاه ها در حوضه جوانساز و زیبایی، دستگاه کیوسوئیچ است. عملکرد لیزر کیوسوئیچ بدین صورت است که در آن پالس های شدید نوری، نوری با طول موج معین از خود ساطع کرده و این نور در نهایت به رنگدانه های هدف در پوست می رسد. بعد از رسیدن نور به رنگدانه ها، ذره های لکه های پوستی از هم جدا شده و پراکنده می شوند.

رگ های لنفاوی در نهایت این ذرات را جذب کرده و این ذرات از این طریق از بدن دفع می شوند. FDA آمریکا، سال های زیادی است که دستگاه کیوسوئیچ را تأیید کرده و این دستگاه، سال هاست که به عنوان بهترین دستگاه جهت از بین بردن کک و مک پوستی، جای جوش و تتو شناخته شده است.

خرید دستگاه هایفو 7 بعدی جهت تجهیز لاین جوانسازی کلینیک های زیبایی

مزایا و ویژگی های دستگاه لیزر کیوسوئیچ

استفاده کردن از این دستگاه، روش کم خطرتر و مطمئن تری برای از بین بردن ضایعات پوستی ای همچون تتو یا ماه گرفتگی می باشد. این دستگاه، طول موج های بسیار دقیق و معینی دارد و همین امر، محبوبیت این دستگاه را افزایش داده است.

ویژگی مهم دیگری که این دستگاه لیزر دارد، توان خروجی بالای آن است؛ توان خروجی 1000 وات! همچنین دستگاه کیوسوئیچ، قابلیت تنظیم 1 الی 10 شات در ثانیه را دارد. این قابلیت، سبب کوتاه شدن پروسه ی درمانی لیزر، سرعت بخشیدن به کار و ایمن تر شدن مراحل درمانی می شود. جوابدهی این دستگاه، یکی از مهم ترین و پر رنگ ترین ویژگی های آن است. این دستگاه معمولا در طی 3 الی 5 جلسه، جوابدهی 100 درصدی به مراجعان می دهد.

کاربردهای دستگاه لیزر فوتونا و دستگاه لیزر کیوسوئیچ

ما قصد داریم تا در این بخش به بررسی کاربردهای مختلف دستگاه لیزر فوتونا و همچنین دستگاه کیوسوئیچ بپردازیم. کاربردهای این دستگاه ها به صورت جداگانه در زیر شرح داده شده اند:

مزایای دستگاه لیزر فوتونا

کاربردهای دستگاه لیزر فوتونا:

  • رفع افتادگی یا شلی پوست صورت، گردن و…
  • درمان کردن جوش ها و جای جوش ها
  • رفع عروق موجود در زیر سطح پوست
  • پاک کردن یا از بین بردن خط خنده
  • جوان سازی پوست صورت به صورت 4 بعدی
  • رفع چین و چروک دور چشم
  • از بین بردن جای بخیه
  • کاهش یا رفع خر و پف به هنگام خواب
  • حجم دهی طبیعی لب ها
  • رفع سلولیت پوستی

کاربردهای دستگاه لیزر کیوسوئیچ

  • پاک کردن تتوهای تیره یا مشکی و رنگی
  • رفع جای جوش
  • حذف ضایعات پوستی
  • رفع ماه گرفتگی
  • پاک کردن یا از بین بردن کک و مک پوستی
  • جوان سازی پوست و لایه برداری
  • کربن تراپی و….

بیشتر بدانید : قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024

تفاوت های دستگاه لیزر فوتونا با دستگاه کیوسوئیچ چیست؟

یکی از موضوعات مهم در رابطه با دستگاه لیزر فوتونا و دستگاه کیوسوئیچ، تفاوت های آن ها با یک دیگر است. حال در ادامه به بررسی تفاوت های دستگاه فوتونا با کیوسوئیچ می پردازیم. می توان لیزر را به کمک دستگاه لیزر فوتونا هم از طریق مخاط دهان و هم از طریق سطح پوست، انجام داد.

نکته ی مهم دیگری که در مورد لیزر به کمک دستگاه لیزر فوتونا وجود دارد، این است که لیزر با این دستگاه طی 4 مرحله انجام می شود. همچنین اثرات مثبت لیزر با دستگاه فوتونا، معمولأ 2 الی 3 ماه پس از دوره ی درمانتان نمایان می گردند. این در حالی است که اگر شما لیزرتان را با دستگاه کیوسوئیچ انجام دهید، لیزرتان در 1 مرحله انجام می شود. همچنین این لیزر، تنها از طریق سطح پوست انجام می گردد.

تفاوت های دستگاه لیزر فوتونا با دستگاه کیوسوئیچ

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی دو مورد از بهترین دستگاه های لیزر جوانسازی و رفع کک و مک پوستی یعنی دستگاه لیزر فوتونا و دستگاه لیزر کیوسوئیچ پرداختیم. ملاحظه کردید که عملکرد این دستگاه ها چگونه است و هر یک چه کاربردهایی دارند. همچنین پی بردید که لیزر، عملی است که مستقیمأ با پوستتان در ارتباط است. بنابراین لازم است که حتمأ قبل از انجام دادن لیزر با یک متخصص یا پزشک پوست یا زیبایی مشورت کنید.

دانستید که گرچه دستگاه لیزر فوتونا و کیوسوئیچ هر دو دستگاه های خوبی برای لیزر هستند؛ ولی تفاوت هایی با یک دیگر دارند. بررسی این تفاوت ها به شما کمک می کند که هر چه سریع تر و آسان تر، لیزر خود را با یکی از این دستگاه ها انجام دهید. صمیمانه از شما بابت خواندن این مقاله، تشکر می کنیم.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها