Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه co2 فرکشنال فوتونا بهتره یا ناب وی ؟

دستگاه لیزر فوتونا بهتره یا ناب وی

دستگاه co2 فرکشنال فوتونا بهتره یا ناب وی ؟ بسیاری از مجموعه داران و افرادی که قصد تهیه یا استفاده از دستگاه لیزر co2 فرکشنال هستند، در بین برندهای مختلف، به دستگاه لیزر فوتونا و دستگاه لیزر ناب وی بر میخورند. در این مقاله این دستگاه ها را معرفی میکنیم سپس به مقایسه آنها میپردازیم.

بررسی دستگاه لیزر ناب وی :

دستگاه لیزر ناب وی به عنوان یکی از دستگاه‌های شناخته شده در زمینه زیبایی و پزشکی معرفی می شود. این دستگاه به عنوان یک گزینه مناسب برای مطب‌ها و سالن‌های زیبایی در نظر گرفته شده است. دستگاه لیزر ناب وی Co2 از میکرو پرتوهای لیزر برای نفوذ و تجزیه بافت پوست استفاده می‌کند. این دستگاه با ایجاد زخم‌های کوچک در سطح پوست، بهبود طبیعی در بافت پوست ایجاد می‌کند و جوانسازی پوست را تسریع می‌نماید.

استفاده از دستگاه لیزر ناب وی برای لیزر موهای زائد یکی از کاربردهای رایج این دستگاه در زمینه زیبایی و پوست است. اصلی ترین استفاده دستگاه co2 فرکشنال برای از بین بردن چروک های ریز ، جوش ، لک و جوانسازی و کلاژن سازی می باشد.

روش‌های جوان‌سازی پوست در گذشته، مناطق وسیعی از پوست را هدف قرار می‌داد. اما با روش انقلابی دستگاه co2 فرکشنال نور لیزر دقیقاً عیوب پوست را هدف قرار می دهد و پوست سالم اطراف را دست نخورده باقی می گذارد. گرمای ناشی از انرژی لیزر همچنین تولید کلاژن جدید را تحریک می کند و پوست اطراف و درمان نشده به سرعت به روند جوانسازی کمک می کند. جهت خرید دستگاه co2 فرکشنال با کارشناسان نویان طب مانلی تماس بگیرید.

دستگاه co2 فرکشنال ناب وی

بررسی دستگاه co2 فرکشنال فوتونا:

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال فوتونا یکی از متد‌های درمانی جدید برای رفع نواقص پوستی و نواحی ژنیتال است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی لیزر CO2 فرکشنال فتونا، به منظور حفظ زیبایی ظاهر واژن و درمان مشکلات مختلف مانند تنگی واژن، خشکی، بیماری‌های قارچی و عفونی و کاهش درد و خونریزی در نزدیکی، استفاده می‌شود.

دستگاه لیزر CO2 فرکشنال فوتونا از هندپیس و سری‌های متنوعی استفاده می‌کند که به واژن و پوست صورت انرژی و اشعه را منتقل می‌کند. با استفاده از این دستگاه، اشعه و انرژی به صورت نقطه به نقطه به لایه های داخلی پوست منتقل می‌شود، که این ویژگی مختص دستگاه لیزر CO2 فرکشنال فوتونا است. این دستگاه علاوه بر اثرات زیبایی و درمانی در ناحیه واژن، برای بهبود و زیبایی پوست نیز بسیار موثر است. با استفاده از این دستگاه، می‌توان بهبودی در پوست صورت، کاهش چین و چروک، بهبود لکه‌های پوستی و بازسازی پوست را تجربه کرد. دستگاه لیزر CO2 فرکشنال فتونا یکی از دستگاه‌های پزشکی و زیبایی پیشرفته است که توسط پزشکان زیبایی و زنان برای استفاده در مطب‌ها و ارائه درمان‌های خاص به بیماران استفاده می‌شود.

دستگاه co2 فرکشنال فوتونا

مقایسه دستگاه co2 فرکشنال فوتونا و ناب وی :

تا به اینجا با این دو دستگاه لیزر آشنا شدید. در ادامه مقایسه دستگاه co2 فرکشنال فوتونا و لیزر ناب وی بیان شده است تا بتوانید بین این دو دستگاه انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید. دستگاه Co2 فرکشنال و دستگاه ناب وی (Nubway) هر دو برای از بین بردن ضایعات پوستی و افزایش کیفیت و کلاژن سازی پوست استفاده میشود، پس لازم است در نظر داشته باشید که هر دستگاه دارای ویژگی‌ها و فناوری‌های خاصی است که نتایج، راحتی و اثربخشی هر کدام را تحت تاثیر قرار می دهد. در زیر می توانید با ویژگی های این دو دستگاه بیشتر آشنا شوید.

دستگاه co2 فرکشنال فوتونا:

  • بهبود منافذ باز پوست در پوست های چرب
  • جوانسازی و رفع چین و چروک پوست
  • درمان جای زخم قدیمی
  • رفع لک، کک و مک و تیرگی پوست
  • لایه برداری های سطحی و عمقی
  • درمان استریا یا ترک های بارداری
  • رفع اسکار آکنه

دستگاه لیزر ناب وی (Nubway):

دستگاه لیزر ناب وی

فناوری لیزر co2 کاربردهای درمانی بسیاری دارد. از این فناوری برای لک صورت، جای جوش و از بین بردن زگیل هم استفاده می‌شود. مهم‌ترین کاربردهای لیزر سی او دو فرکشنال ناب وی به شرح زیر است:

  • سفت کردن  و جوانسازی پوست.
  • از بین بردن چروک‏ های ریز و جلوگیری از پیری پوست.
  • رفع اسکار ناشی از زخم‏ ها، محل سوختگی،جراحی و جای جوش و آکنه.
  • کوچک کردن منافذ باز پوست.
  • محو نمودن ترکهای سطح شکم و سایر نواحی بدن.
  • از بین بردن چروک پلک ها.
  • پاک کردن لکه های به وجود آمده در اثر بالا رفتن سن

مقایسه نهایی و نتیجه گیری :

طبق تجربه ما دستگاه لیزر co2 فرکشنال کمپانی ناب وی به دلیل تاثیرات آنی و بهتر بر پوست، همچنین جا افتادن و شهرت آن در بازار انتخاب بهتری به نظر میرسد. که علاوه بر رضایت بیشتر مشتریان، باعث میشود که یک سری از مراجعین با توجه به شناخت قبلی که از این کمپانی دارند، اعتماد بیشتری به دستگاه شما داشته باشند.

برای استفاده از این دستگاه، مهم است که قبل از استفاده از ، با یک تکنسین ماهر یا پزشک متخصص مشورت کنید تا بررسی کاملی از پوست شما انجام شود تا بتوانید برنامه درمانی مناسب برای خود تعیین کنید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما