Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

لیفت باسن با دستگاه کرایوکویتیشن

لیفت باسن با دستگاه

داشتن باسن خوش فرم و زیبا آرزوی بیشتر خانم ها است،  باسن یکی از مهمترین قسمت‌های بدن است که نقش مهمی در زیبایی و تناسب اندام دارد، باسن‌های افتاده یا نامتناسب می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس افراد شود، در حال حاضر روش‌های مختلفی برای فرم دهی و کوچک کردن باسن وجود دارد، یکی از این روش‌ها، استفاده از دستگاه کرایو کویتیشن است. دستگاه کویتیشن یک روش غیرتهاجمی و بدون درد است که می‌تواند به طور موثری باعث فرم دهی و لیفت باسن شود. در واقع فرم دهی و لیفت باسن با دستگاه کرایوکویتیشن در چند سال اخیر تایید شده است و یک روش کاملا جدید و موثری می باشد.

کوچک کردن باسن با دستگاه کویتیشن

روش لاغری با دستگاه کرایو کویتیشن با استفاده از یک فناوری اولتراسونیک جدید و انقلابی برای کوچک کردن باسن و حذف چربیها بدون نیاز به جراحی استفاده میشود. این روش یک روش درمانی نوین برای  لاغری و تغییر شکل بدن است که باعث حذف سلولهای چربی از منطقه باسن میشود.

ابتدا مقداری ژل اولتراسونیک رو ناحیه مورد نظر ماساژ داده می شود  و سپس پزشک متخصص هندپیس دستگاه کویتیشن را به آرامی روی ناحیه مورد نظر قرار داده و حرکت می دهد در اینجا ممکن است بیمار کمی احساس گرمی و مورمور شدن کرده و یک صدا وز وز بشنود که ناشی از امواج صوتی است، این عمل بدون درد بوده و غالبا ریلکس کننده نیز می باشد.

مطالعه بیشتر:  بهترین دستگاه لاغری

اگرچه لاغری سریع باسن با استفاده از دستگاه کرایوکویتیشن گزینه ایده آلی برای بسیاری از افراد محسوب میشود اما باید توجه داشت که این روش حتماً باید توسط یک پزشک متخصص و مجرب انجام شود، تا بعدا دچار عفونت های داخلی یا سایر پیامدهای آن نشوید. جلسات درمانی فرم دهی یا کوچک کردن باسن با کویتیشن معمولاکه بین ۴۵ تا ۶۰ دقیقه طول میکشد، همچنی با توجه به اهداف بیمار بین 1 الی 3 جلسه انجام می شود.

لیفت باسن با دستگاه کرایوکویتیشن

فرایند لیفت باسن با دستگاه لاغری کرایوکویتیشن چگونه است؟

لاغری با دستگاه کویتیشن، یک روش لاغری غیرتهاجمی و موضعی است ، در واقع نوعی لیپوساکشن سه بعدی به می باشد. این روش، چربی‌های سرسخت و سلولیتی را که با رژیم و ورزش از بین نمی‌روند، هدف قرار می‌دهد. امواج اولتراسوند با اعمال فشار بر سلول‌های چربی زاید زیر پوست، سلول‌های چربی را به شکل مایع تجزیه می‌کنند.

رسوبات چربی به گلیسرول و اسیدهای چرب آزاد تبدیل می‌شود، گلیسرول توسط بدن مورد استفاده مجدد قرار می‌گیرد و اسیدهای چرب آزاد به کبد می‌روند و به‌عنوان مواد زائد دفع می گردد. کویتیشن اولتراسونیک یک روش بسیار مناسب برای زنان و مردانی است که میخواهند از چربیهای مقاوم در نواحی مختلف مانند شکم باسن، پهلوها، کمر، لگن و رانها خلاص شوند.

دستگاه کویتیشن یک دستگاه پیشرفته است که از میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز برای تحریک رشد عضلات و سوزاندن چربی استفاده می‌کند، این دستگاه از چهار تا هندپیس دارد که روی باسن قرار می‌گیرند.هندپیس ها یا دسته ها دستگاه امواج الکترومغناطیسی را به بافت‌های عمیق باسن می‌رسانند، این امواج باعث انقباض‌های شدید و مکرر عضلات باسن می‌شون و انقباض‌های شدید عضلات باعث تحریک رشد و تقویت عضلات می‌شوند. همچنین، امواج الکترومغناطیسی باعث شکستن سلول‌های چربی می‌شوند.

خرید دستگاه لاغری ems با بهترین قیمت و کیفیت از نویان طب مانلی

مزایای لاغری و فرم دهی باسن با دستگاه کرایوکویتیشن

مزیتهای این روش شامل عدم نیاز به بیهوشی، عدم ایجاد بافت اسکار (جای زخم)  و ناراحتی و به ویژه عدم نیاز به استراحت پس از درمان میباشد ، فناوری کویتیشن اولتراسونیک سلولهای چربی را به مایع تبدیل می کند، سپس این چربی مایع یا به روش ساکشن از بدن خارج میشود و یا طور طبیعی و به تدریج توسط بدن  دفع می شود، دستگاه کرایوکویتیشن به صورت، غیرتهاجمی لایه های چربی باسن را که نه با ورزش و نه با یک رژیِم تغذیه ای سخت رژیم های از بین نمیروند، حذف می کند.

  • سلولیت های پوستی روی باسن را از بین می برد.
  • فرورفتگی های ریز پوست را کاهش داده، باعث صافی پوست می شود.
  • باعث جوانسازی و کلاژن سازی پوستمی شود.
  • ضایعات سطحی پوست را کاهش میدهد.
  • به نابودی سلولهای چربی کمک میکند.
  • كاملاً غيرتهاجمی بوده و در آن تنها از چیزی شبیه به یک دستگاه ماساژ دستی استفاده میشود.
  • از خود بافت اسکار به جا نمیگذارد.
  • بعد از درمان به هیچگونه استراحتی نیاز نیست.
فرم دهی باسن با دستگاه کرایوکویتیشن

هزینه های لاغری با دستگاه کویتیشن

هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن به عواملی مانند مختلفی از جمله موقعیت محل درمان، تعداد ناحیه‌های در نظر گرفته شده، تعداد جلسات لازم، سابقة پزشک و… بستگی دارد، بهترین راه برای اطلاع از هزینه لاغری با دستگاه کویتیشن این است که به متخصص مراجعه کنید و پس از اینکه شرایط شما بررسی شد از قیمت های را تخمین بزنید.

مطالعه بیشتر:  دستگاه لاغری کرایولیپولیز/ تصاویر

لاغری با کرایو کویتیشن برای چه کسانی ممنوع است؟

درست است که لاغری با دستگاه کویتیشن یک روش غیرتهاجمی و بی خطر است و نیاز به بیهوشی و جراحی ندارد، اما برای همه افراد توصیه نمی‌شود. افرادی با ویژگی‌های زیر، نباید از این روش استفاده کنند.

  • زنان باردار و شیرده
  • افرادی که چین پوستی کمتر از 2 سانتی‌متر نشان می‌دهند
  • افراد دارای عفونت یا التهاب در ناحیه موردنظر
  • افرادی که سابقه بیماری بدخیم دارند
  • اشخاصی که در بدنشان ضربان‌ساز قلب یا سایر ایمپلنت‌های فلزی وجود دارد
  • افراد مبتلا به اختلالات انعقادی و افرادی که داروهایی که بر لخته‌شدن خون تأثیر می‌گذارد مصرف می‌کنند
  • افراد مبتلا به بیماری‌های جدی مانند دیابت و پوکی‌استخوان

خرید لیزر بار دستگاه لیزر با بهترین برند کوهرنت آمریکا

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما