Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مزایا و معایب لیزر هالیوودی چیست؟

لیزر هالیوودی چیست؟

لایه برداری پوست با کربن و لیزر را پیلینگ کربن (Laser Carbon Peel) می گویند که یک روش سریع و بدون درد است که برای  جوانسازی و زیبایی پوست صورت انجام می شود، در درجه اول توسط افرادی با پوست چرب، آکنه و منافذ باز یا مسدود شده استفاده می شود. این درمان همچنین در صورتی مفید است که پوست شما از نور خورشید آسیب دیده است، حالا برای برخی افراد سوال پیش میادتفاوت پیلینگ کربن با لیزر هالیوودی چیست؟

لیزر هالیوودی چیست؟

به روش پیلینگ کربن، لیزر هالیوودی (Carbon Peeling) نیز می گویند و یکی از روش‌های پرطرفدار و موثر برای لایه‌برداری پوست با استفاده از لیزر است، این روش با استفاده از ماده‌ی کربنیک بر روی پوست، اثر لیزر را تقویت کرده و باعث پاک شدن پوست و درمان برخی مشکلات پوستی مانند جوش‌ها، لک‌های پوست، خشکی پوست و بی‌رونق و جوش‌های سرسیاه می‌شود. این روش علاوه بر لایه ‌برداری، باعث تحریک سلول‌های پوستی و تولید کلاژن بیشتر در پوست می‌شود و باعث بهبود سلامت پوست می‌شود.

لیزر هالیوودی چیست؟

یکی از مزایای لیزر هالیوودی، سرعت انجام این روش می‌باشد، پیلینگ کربن خیلی سریع و در مدت زمان کوتاه انجام می شود،  در عین حال، نتیجه مثبت و موثری را برای جوانسازی پوست دارد، همچنین، این روش در بسیاری از موارد بدون نیاز به بیهوشی و درمان انجام می‌شود و کمترین میزان درد و ناراحتی را دارد، قبل از انجام پیلینگ کربن سعی کنید حتما با پزشک متخصص پوست مشورت نمایید.

مطالعه بیشتر:  انواع طول موج دستگاه لیزر موهای زائد

نحوه انجام لیزر هالیوودی چگونه است؟

لیزر پیلینگ کربن د دو مرحله انجام می شود، در مرحله اول مایع مخصوص سیاه رنگ کربن روی پوست شما مالیده می شود که مدت ۱۵ دقیقه زمان احتیاج دارد تا به عمق منفذهای پوست نفوذ کند و برای لیزر آماده شود، در مرحله دوم، با دستگاه لیزر کیوسوئیچ سایناشور، رگبار پرتوهای لیزر به روی پوست دارای کربن انجام می شود.

انرژی لیزر، کربن روی پوست جذب  میکند و کارایی و نتیجه عملکرد لیزر را افزایش می دهد، برخورد لیزر به سطح پوست باعث تخریب و شکسته شدن ذرات کربن روی پوست به ذرات کوچک تری تبدیل شده و همراه آن سلول های مرده پوست، مواد زاید و چربی پوست و جوش های سرسیاه را هم نابود می شود.

لیزر پیلینگ کربن با انفجاری که روی پوست و در داخل منافذهای باز ایجاد می کند علاوه بر لایه برداری، سبب تحریک کلاژن سازی و ترميم منافذ باز پوست می گردد، بنابراین، فرایند جذب لیزر در لایه های پوست منجر به تسریع در روند بازسازی ساختار پوست می شود.

لیزر هالیوودی چیست؟

مزایای لیزر هالیوودی چیست؟

  1. بهبود بافت پوست، لیزرهالیوودی یا پیلینگ کربن با حذف لایه‌ ی بیرونی پوست و کلاژن سازی باعث بهبود قابل توجهی در بافت و ساختار پوست می شود.
  2. کاهش چین و چروک، پیلینیگ کربن باعث تحریک و تولید کلاژن  پوست می‌شود که باعث کاهش چین و چروک و افزایش حالت کشسانی و شادابی پوست می‌شود.
  3. درمان لک‌های پوستی، لیزر هالیوودی با تحریک تجدید سلولی و باعث درمان لک‌های پوستی می شود.
  4. کاهش اندازه منافذ باز پوست، لیزر هالیوودی یا پیلینگ کربن باعث کاهش اندازه منافذ باز و صاف و یکدستی پوست  می‌شود.
  5. درمان جوش و آکنه، پیلینگ کربن با تحریک پوست و کاهش التهاب در بافت پوستی، برای درمان جای جوش و آکنه موثر است.
  6. کوتاه بودن زمان بهبودی، در مقایسه با روش‌های دیگر مانند پیلینگ شیمیایی، زمان بهبودی پس از لیزر هالیوودی کوتاهتر است و در عین حال نتایج بهتری دارد.

مطالعه بیشتر:  مشخصات فنی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 

هزینه لیزر هالیوودی چقدر است؟

هزینه های پیلینگ یا لیزر هالیودی در مرحله  اول به نوع دستگاه لیزر، تجربه و مهارت  پزشک یا متخصص زیبایی که برای انجام این عمل انتخاب می کنید، و همچنین موقعیت جغرافیایی و دسترسی شما به ارائه دهنده تعیین می شود.

مراقبت های بعد لیزر هالیوودی چیست؟

  • استفاده مداوم از مرطوب کننده ها و آبرسان های پوست
  • استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30+
  • عدم استفاده از محصولات رتینول حداقل تا پنج روز پس از درمان
  • حداقل به مدت یک هفته از لایه برداری یا استفاده از هیچ گونه درمان ساینده یا تهاجمی پوست خودداری کنید.
  • اگر پوست چرب دارید، از محصولاتی استفاده کنید که برای مبارزه با آکنه طراحی شده اند تا نتایج بهینه را حفظ کنید.
  • از محصولات حاوی کلاژن، مکمل‌های کلاژن استفاده کنید یا اگر پوست پیر شده یا خطوط ریز دارید از یک رژیم غذایی تقویت‌کننده کلاژن پیروی کنید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر کیوسوئیچ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما