جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم

مقایسه سوپرانو تیتانیوم و پلاس

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم، برای بسیاری از کسانی که در پی انتخاب بهترین قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم میگردند این سوال پیش می آید که دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بهتر است؟ یا دستگاه سوپرانو تیتانیوم؟

در این مطلب تلاش شده است تا با تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم، ویژگی ها و مزایای هر کدام بیان شود.

معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یک دستگاه لیزر موهای زائد حرفه‌ای است که از تکنولوژی لیزر دیود با طول موج 810 نانومتر استفاده می‌کند. این دستگاه توسط شرکت‌های مختلف تولید می‌شود و یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین مدل‌های آن، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس ارائه شده توسط شرکت نویان طب مانلی می باشد.

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم

ویژگی های دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

  • بهره گرفتن از تکنولوژی لیزر دیود: این دستگاه از تکنولوژی لیزر دیود با طول موج 810 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج قابلیت نفوذ بالایی به پوست را دارد و برای تمام رنگ ها و اتوع پوست کاربرد دارد.
  • استفاده از تکنولوژی تبریدی: دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با استفاده از فناوری تبریدی (برودت)، نیروی لیزر را به صورت پالسی و کنترل شده به پوست اعمال می‌کند. این فناوری به حفظ سلامت و ایمنی پوست کمک کرده و از حرارت زیاد در هنگام استفاده از لیزر جلوگیری می‌نماید.
  • قابلیت تنظیم پارامترها: دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس امکان تنظیم پارامترهای مختلف مانند طول پالس، نیروی لیزر و فاصله بین پالس‌ها را دارا است. این امکان به متخصص امکان می‌دهد تا درمان را براساس ویژگی‌های پوست و موهای هر فرد پیش ببرد.
  • سیستم سرما‌رسانی یکپارچه: برخی از دستگاه‌های لیزر تیتانیوم پلاس دارای سیستم سرما‌رسانی یکپارچه هستند. این سیستم با اعمال سرما به پوست در هنگام استفاده از لیزر، حساسیت و ناراحتی را کاهش می‌دهد و از احتمال بروز عوارض جانبی مرتبط با حرارت جلوگیری می نماید.
  • کاربرد گسترده: دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس قابل استفاده بر روی مناطق مختلف بدن از جمله صورت، گردن، دست، پا و بیکینی است. این دستگاه برای حذف انواع موهای ضخیم و معمولی به کار میرود.

برای مشاهده انواع دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی دستگاه سوپرانو تیتانیوم

دستگاه سوپرانو (Soprano) یکی از دستگاه‌های لیزر موهای زائد حرفه‌ای است که برای حذف موهای زائد با استفاده از تکنولوژی لیزر دیود استفاده می‌شود. این دستگاه توسط شرکت Alma Lasers تولید شده است و به عنوان یکی از پرکاربردترین و موثرترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد در دنیا شناخته می‌شود.

دستگاه سوپرانو تیتانیوم دارای ویژگی‌ها و مزایای زیر است:

  • تکنولوژی لیزر دیود: این دستگاه از تکنولوژی لیزر دیود با طول موج 810 نانومتر استفاده می‌کند. این طول موج به طور انحصاری برای حذف موهای زائد به کار می‌رود و قدرت کاهش موها را به طور موثر افزایش می‌دهد.
  • حالت ناهمگن: دستگاه سوپرانو تیتانیوم قابلیت اعمال لیزر به صورت ناهمگن را دارا است. از همین رو نیروی لیزر به طور یکنواخت در سطح پوست توزیع نمی‌شود و به طور همزمان به مناطق مختلف پوست اعمال می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که هر منطقه از پوست به طور یکنواخت تحت تأثیر لیزر قرار گیرد.
  • سیستم سرما‌رسانی یکپارچه: برخی از دستگاه‌های سوپرانو دارای سیستم سرما‌رسانی یکپارچه هستند. این سیستم با اعمال سرما به پوست در هنگام استفاده از لیزر، حساسیت و ناراحتی را کاهش می‌دهد و از احتمال بروز عوارض جانبی مرتبط با حرارت جلوگیری می نماید.

دستگاه سوپرانو قابل استفاده بر روی مناطق مختلف بدن از جمله صورت، گردن، دست، پا و .. است. این دستگاه مناسب برای حذف موهای تیره و روشن می باشد و برای تمام رنگ های پوست دارای کاربرد است.

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس بهتر است؟ یا دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم؟

مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس (Titanium Plus) و دستگاه سوپرانو (Soprano) هر دو برای حذف موهای زائد با استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شوند، اما برخی تفاوت‌های کلیدی بین این دو دستگاه وجود دارد. در ادامه، مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو انجام شده است:

بدنه و ظاهر :

 دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس دارای بدنه بزرگتر و ظاهر و استایل جذاب تر می باشد. بزرگ بودن بدنه ذستگاه لیزر تیتانیوم باعث گردش هوای بهتر و در نهایت عمر بیشتر دستگاه میشود، همچنین ظاهر جذاب تر آن شاید بر عملکرد فنی دستگاه تاثیر نگذارد اما میتواند باعث جذابیت بصری در دید مشتریان و کلاینت های مجموعه شود.

تکنولوژی لیزر و طول موج:

دستگاه لیزر تیتانیوم از 4 طول موج استفاده میکند اما دستگاه لیزر سوپرانو تیتانیوم از 3 طول موج اضافه میکند. طول موج چهارم (940) که در دستگاه تیتانیوم پلاس استفاده میشود خاصیت روشن کنندگی پوست دارد که با توجه به افزایش درخواست برای روشن سازی نواحی خاص بدن توسط کلاینت ها میتواند گزینه ی مناسب تری برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باشد.

حالت ناهمگن:

در مقایسه دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو باید بیان نمود که دستگاه سوپرانو قابلیت اعمال لیزر به صورت ناهمگن را داراست. لذا نیروی لیزر به طور یکنواخت در سطح پوست توزیع نمی‌شود و به طور همزمان به مناطق مختلف پوست اعمال می‌شود.

همچنین جهت اطلاع از قیمت دستگاه لاغری و خرید دستگاه کیوسوئیچ به صفحه مربوطه مراجعه فرمایید.

سیستم سرما‌رسانی:

دستگاه Titanium Plus دارای سیستم سرما‌رسانی یکپارچه است، که با اعمال سرما به پوست در هنگام استفاده از لیزر، حساسیت و ناراحتی را کاهش می‌دهد.

کاربرد و نواحی قابل استفاده:

هر دو دستگاه قابل استفاده بر روی مناطق مختلف بدن از جمله صورت، گردن، دست، پا و بیکینی هستند.

تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو تیتانیوم

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس یا سوپرانو

در مقایسه بین دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس و سوپرانو، باید بیان نمود که هر دو دستگاه دارای ویژگی‌ها و مزایای مخصوص به خود هستند. پیشنهاد ما با توجه به ویزگی هایی که در بالا بیان شد، دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس می باشد اما شما برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بسته به شرایط خودتان میتوانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید.

همچنین جهت قیمت دستگاه هایفو و اطلاع از قیمت خرید دستگاه آر اف فرکشنال با مشاوران ما در ارتباط باشید.

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوپرانو تیتانیوم
1 ماه قبل

بسیار عالی. محتوای جامعی ارائه کردند که پیشنهاد میشه قبل از خرید دستگاه لیزر مطالعه کنید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سوپرانو تیتانیوم
1 ماه قبل

بسیار عالی. محتوای جامعی ارائه کردند که پیشنهاد میشه قبل از خرید دستگاه لیزر مطالعه کنید.