جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

لاغری و زاویه صورت با هایفو

هایفو و لاغری صورت

آیا هایفو باعث لاغری صورت میشود؟

برخی از افراد از صورت پر حجم خود ناراضی می باشند و به دنبال راهی‌ برای لاغری صورت خود هستند. از این جهت یکی از سوالاتی که برای این دسته‌ از افراد رخ میدهد‌ این است که آیا‌ هایفو‌ باعث لاغری صورت میشود؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که گرمای ایجاد شده در هایفوتراپی، منجر به نابودی دائمی چربی های زیر پوست می شود و بنابراین هایفوتراپی صورت لاغری صورت را درپی دارد.

تاثیر هایفو بر روی لاغری صورت چگونه است؟

لاغری صورت با روش هایفوتراپی در سال های اخیر بسیار آسان تر و مقرون به صرفه تر شده اند. اکثر پزشکان زیبایی شناسی استدلال می کنند که این مقرون به صرفه بودن و سهولت به دلیل پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر می باشد.

بنابراین ، فناوری‌هایی مانند دستگاه هایفو و سایر دستگاه‌ های سفت‌ کننده پوست با استفاده از سونوگرافی به ما این امکان را می‌ دهند که از جراحی های غیر ضروری برای ایجاد نتایج تغییر دهنده خودداری کنیم. علاوه بر این، به دلیل ماهیت غیر تهاجمی این فناوری ها، روش های سفت کردن و لیفتینگ پوست بسیار رایج شده است.ما در این مقاله به بررسی فواید، عوارض و نحوه انجام هایفو بر روی صورت میپردازیم، با ما در نویان طب مانلی همراه باشید.

مراحل لاغری صورت با روش هایفوتراپی

پیش از انجام هایفوتراپی باید از تماس محصولات آرایشی با پوست خود خودداری نمایید، و به طور کامل صورت خود را پاک نمایید. تمام مراحل انجام هایفوتراپی بدین گونه می باشد:  ابتدا ناحیه مورد نظر توسط پزشک متخصص، پاک و تمیز می شود و سپس ممکن است برای این کار از بی حسی موضعی استفاده شود. پس از انجام این کار، ژل لوبریکانت‌ در ناحیه مورد نظر روی پوست زده می شود و دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد‌. پس از اینکه امواج با پالس‌ های کوتاهی به ناحیه مورد نظر فرستاده شد، جلسه ابتدایی درمان به اتمام می رسد.

اکثر پزشکان توصیه می‌ کنند که برای رسیدن به نتیجه ایده‌ آل، در سال اول دو جلسه درمانی صورت گیرد و پس از آن که با توجه به نتایج بدست آمده در سال های آینده بین ۱ تا ۲ جلسه به صورت سالیانه انجام شود. تعداد جلسات مورد نیاز با توجه به شرایط شما تعیین می شود و معمولاً هر جلسه درمانی بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه به طول می انجامد.

خرید دستگاه هایفو در تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مزایای هایفوتراپی برای لاغری صورت

هایفوتراپی مزایای زیادی برای پوست دارد که عبارت است از:

لاغری و زاویه سازی صورت با روش هایفوتراپی : استفاده از دستگاه هایفو جهت لاغری صورت در واقع یکی از سریعترین راه های چربی سوزی صورت است و یک روش غیر تهاجمی و بدون درد می باشد. با استفاده از هایفو صورت شاهد نتایجی مانند لاغری پوست، کاهش چین و چروک، بهبود خط گونه و فکر و سایر موارد خواهیم بود. لاغری صورت با هایفوتراپی با استفاده از سونوگرافی و با هدف از بین بردن سلول های چربی تجمع یافته در قسمت های مختلف بدن انجام می شود.

ایجاد زیبایی طبیعی پوست : گاهی اوقات ممکن است مداخله جراحی منجر به تفاوت ظاهری شود که حس غیر طبیعی بودن را به فرد انتقال‌ می دهد‌‌. اما هایپوتراپی صورت فوق العاده است؛ زیرا با زیبایی طبیعی روی صورتتان‌ کار می کند و نتایج ظریف اما قابل توجهی را ارائه می دهد.

سفت کردن پوست افتاده : روش هایفو از طریق تشویق رشد مجدد سلول ها و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، اثر لیفت کننده و سفت کننده دارد، به ویژه برای نواحی نگران کننده مانند گردن، گونه‌ها، چونه، چشم و ابروها به شدت تاثیر گذار است. به طوری که چین و چروک را کاملا از بین می برد و صورت شما مانند گذشته ها برایتان دلنشین خواهد بود.
بهبود خط گونه و فک : با توجه به اثرات سفت کننده، هایفو می‌تواند برای خط فک و گونه‌ها وضوح بیشتری ارائه دهد که ظاهر شما را تازه تر می کند و به اثر جوانی را کلی بهبود می بخشد.

غیر تهاجمی، ایمن و موثر : برخلاف جراحی لیفت صورت، هایفو هیچگونه بیهوشی، برش و بخیه ندارد و همچنین جراحی طولانی مدت زمان بهبودی را به دنبال دارد. با این حال نتایج بسیار شبیه جراحی لیفت صورت است و آن را به یک جایگزین فوق‌العاده تبدیل می کند که غیر تهاجمی است و نیازی به مراقبت های طولانی ندارد.
کاهش چین و چروک : از آشنایی که لاغری صورت با هایفوتراپی با دستگاه هایفو انجام می شود باعث ایجاد کلاژن جدید می شود و خطوط چین چروک را پاک و پر می کند. با انجام این کار ظاهر شما بهبود یافته و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری می کند.

خرید دستگاه جوانسازی در تجهیزات کلینیک زیبایی نویان طب مانلی

عوارض لاغری صورت با هایفوتراپی

لاغری صورت با هایفوتراپی از نظر سازمان FDA و وزارت بهداشت کاملا امن شناخته شده و هیچکدام از مراجعین دچار مشکل یا عارضه حاد نشده‌اند.عملکرد هایفوتراپی بدن با کاهش وزن بسیار متفاوت است و این روش درمانی باعث کاهش تعداد سلول‌ های چربی می‌ شود.

در عین حال تعداد و حجم سایر سلول‌ های چربی که تحت درمان قرار نگرفته‌اند، ثابت می‌ ماند. امواج هایفو برای همیشه سلول های چربی را از بین می برند و یعنی اگر وزن اضافه کنید، دیگر سلولی در ناحیه تحت درمان وجود نخواهد داشت که بزرگ شود و آن محل از چربی انباشته شود.

عوارض جانبی ای که در برخی افراد دیده شده:

  • واکنش آلرژیک: یک عارضه جانبی بسیار نادر HIFU صورت یک واکنش آلرژیک است. اگر علائم آلرژیک را تجربه کردید واکنش‌هایی مانند بثورات پوستی، کهیر یا مشکل در تنفس، فوراً به پزشک مراجعه کنید.
  • تورم: تورم ممکن است در ناحیه تحت درمان ایجاد شود و معمولا در عرض چند روز فروکش می کند.
  • قرمزی: این شایع ترین عارضه جانبی هایفو صورت است و معمولا در عرض چند ساعت از بین می رود.
  • درد: برخی افراد ممکن است در حین عمل یا چند روز پس از آن درد را تجربه کنند.
  • کبودی: کبودی نادر است اما ممکن است در برخی افراد رخ دهد. معمولا در عرض یک هفته از بین می رود.
  • بی حسی: بی حسی در ناحیه تحت درمان ممکن است برای چند روز رخ دهد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه جوانسازی با ما در ارتباط باشید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

 

 

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.