جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد؟

هایفوتراپی

 

آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد؟ دستگاه هایفو برای استفاده‌های زیبایی و جوا‌ن‌سازی پوست مزایای زیادی از قبیل کاهش چین و چروک پوست سفت کردن افتادگی و شل شدگی پوست در ناحیه‌ی گردن و غبغب (که به گردن بوقلمونی معروف است) دارد.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی یا هایفو (HIFU) یک روش پزشکی غیر تهاجمی است که به طور فزاینده ای در صنعت پزشکی زیبایی برای سفت کردن پوست و جوانسازی صورت استفاده می شود.این روش با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا برای گرم کردن لایه‌های عمیق‌تر پوست و تولید کلاژن و در نتیجه ظاهری جوان‌تر و سفت‌تر عمل می‌کند.

یکی از مزایای کلیدی هایفو در پزشکی زیبایی، کم تهاجمی بودن آن است، به این معنی که نیازی به برش یا جراحی نیست. این روش از طریق پوست انجام می شود و در نتیجه زمان استراحت یا بهبودی برای بیماران بسیار کم است. این باعث می شود هایفو گزینه ای جذاب برای کسانی باشد که به دنبال بهبود ظاهر خود بدون انجام اقدامات اساسی مانند عمل جراحی هستند.

آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد ، عوارض هایفوتراپی

کاربردهای هایفو یا هایفوتراپی

از هایفو می توان برای هدف قرار دادن نواحی خاصی از صورت مانند گردن، ابرو برای سفت کردن پوست افتاده و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک صورت استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن برای بهبود ظاهر گونه‌ها و خط فک استفاده کرد و ظاهری شفاف‌تر و جوان‌تر به متقاضیان داد.

خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال با شرایط اقساطی 16 ماهه

علاوه بر فواید سفت کننده پوست، هایفو همچنین نشان داده است که تولید کلاژن را تقویت می کند که می تواند ظاهری جوان تر و درخشان تر داشته باشد.

آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد ، عوارض هایفو

کلاژن چیست؟

کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی توسط بدن تولید می شود و وظیفه کشسانی و استحکام پوست را بر عهده دارد. با افزایش سن، تولید کلاژن کاهش می یابد و منجر به ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود. هایفو می تواند با تحریک تولید الیاف کلاژن و الاستین جدید به معکوس کردن این فرآیند کمک کند.

قیمت دستگاه لیزر کیوسوئیچ ناب وی برای رفع تاتو و خالکوبی های قدیمی

این درمان روی افراد بالای 30 سال با شلی متوسط پوست بهترین نتیجه را دارد. اگر پوست شما بسیار شل یا شل شده باشد، بعید به نظر می رسد که درمان موثر باشد، اگرچه پزشک می تواند به شما توصیه کند که آیا در دسته‌ی استفاده از هایفو قرار می گیرید یا خیر، هایفو برای افرادی که ضایعات یا آسیب شدید به ناحیه درمان، ایمپلنت های فلزی یا آکنه شدید دارند، مناسب نیست.

آیا هایفو یا هایفوتراپی عوارض دارد ، هایفو عوارض

عوارض هایفو یا هایفوتراپی

هایفوتراپی علاوه بر مزایای بسیاری که دارد، می‌تواند عوارضی نیز داشته باشد، عوارض هایفو را می‌توان اینگونه برشمرد: هایفو می تواند برای بیماران ناراحت کننده باشد، اما اکثر افراد آن را تحمل می کنند، در این روش نیازی به بی حسی نیست.

برخی از دستگاه ها درد کمتری نسبت به بقیه دارند. دستگاه Ultraformer HIFU سرعت شات سریع‌تر با فواصل کوتاه‌تر بین هر شات را ارائه می‌کند، این بدان معناست که برای بیمار بسیار راحت است، در واقع بسیار راحت‌تر از بسیاری از درمان‌های HIFU دیگر در بازار است. هایفو با دستگاه اولترا فورمر 7D بدون درد نیست اما کاملا قابل تحمل است و ممکن است در نواحی مختلف صورت یا بدن شما احساس متفاوتی داشته باشد.

هایفو همچنین جایگزینی مناسب برای لیفت صورت یا لیپوساکشن است که از طریق جراحی انجام می‌شود و به زمان بهبودی نیاز دارد، در مقایسه، هایفو گزینه‌ای است که جای خود را در بازار صنعت پزشکی زیبایی باز کرده است.

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم با خدمات حمل و ارسال و نصب رایگان

برای هایفوتراپی باید به کجا مراجعه کنیم؟

مراجعه به یک کلینیک مجاز و حرفه ای برای درمان هایفو کاملا ضروری است، زیرا اگر هایفوتراپی به درستی انجام نشود می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد، توصیه می‌شود، هرگز یک دستگاه هایفو “مصرف خانگی” را خریداری نکنید زیرا تضمین شده است که هیچ نتیجه ای را ارائه نمی دهد و ممکن است عوارض جانبی خطرناکی ایجاد کند.

و همچنین قبل از هایفوتراپی، باید بررسی کنید که آیا آنها از یک دستگاه استاندارد استفاده می کنند یا خیر. پیشنهاد می کنیم به دنبال کلینیکی باشید که درمان با هایفو Ultraformer 7D ارائه می دهد. این دستگاه هایفو 7 بعدی پیشرو در بازار است که درمان های ایمن را با نتایج فوق العاده ارائه می دهد.

به طور مشخص، بیماران گزارش داده‌اند که استفاده از این دستگاه نسبت به بسیاری از دستگاه های رقیب نیز درد کمتری دارد.برای خرید بهترین دستگاه هایفو با کارشناسان نویان طب مانلی در تماس باشید.

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.