جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

فواید و عوارض دستگاه لاغری و عضله ساز ems

دستگاه لاغری و عضله ساز

فواید و عوارض دستگاه لاغری و عضله ساز ems چیست؟ دستگاه لاغری و عضله ساز EMS، از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. تحریک الکتریکی عضلات یا تحریک الکتریکی مغناطیسی (EMS) یک فناوری است که برای کاهش چربی و عضله‌سازی استفاده می‌شود.

EMS یک فناوری پزشکی است که در پزشکی زیبایی، اورولوژی و زنان استفاده می‌شود و از میدان‌های الکترومغناطیسی متمرکز با سطوح شدت ایمن استفاده می‌کند. میدان های الکترومغناطیسی به صورت غیر تهاجمی از بدن عبور می کنند و با نورون های حرکتی تعامل دارند که متعاقباً باعث انقباض عضلانی می‌شود.

تکنولوژی EMS و متعاقب آن دستگاه لاغری ems در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این فناوری غیرتهاجمی کانتورینگ بدن نه تنها چربی می‌سوزاند، بلکه عضله هم می‌سازد و در عین حال سطح قدرت و استقامت بدن را نیز بهبود می‌بخشد.

یکی از جدیدترین دستگاه های ems که وارد بازار شده است دستگاه لاغری و عضله ساز شرکت نویان طب مانلی است، که با بهترین کیفیت به مخاطبان عرضه می‌شود. این دستگاه برای اهداف زیبایی طراحی شده است و دارای چهار اپلیکاتور با شدت بالا است.

دستگاه لاغری و عضله ساز1

دستگاه لاغری و عضله ساز EMS چگونه کار می‌کند؟

در پی درمان نیازی به بیهوشی، برش یا ناراحتی وجود ندارد. در واقع، بیماران می توانند بنشینند و استراحت کنند، در حالی که دستگاه تا 30 هزار انقباض را انجام می‌دهد.این چهار اپلیکاتور روی ناحیه عضلانی مورد نظر مانند شکم، ران، بازو یا باسن قرار می گیرند. سپس اپلیکاتورها پالس های الکترومغناطیسی شدیدی تولید می کنند که باعث انقباضات غیرارادی عضلات می شود.

این انقباضات باعث آزاد شدن اسیدهای چرب آزاد می شود که رسوبات چربی موضعی را می شکنند و قدرت عضلانی را افزایش می دهند.قرار گرفتن عضلات در معرض این انقباضات همچنین منجر به تقویت و رشد عضلانی و همچنین کمک به سطح عملکرد و استقامت بدن می‌شود.

EMS میدان الکترومغناطیسی را در تمام پوست و چربی متمرکز می کند تا به طور مؤثر عضله را تحریک کند و شدیدترین انقباضات مداوم را ایجاد کند که برای رشد عضلانی ایده آل است و القای آپوپتوز را ایجاد می کند که در طی 10-14 روز به نتیجه‌ی دلخواه می‌رسد.

مزایای خرید دستگاه لاغری کرایوکویتیشن

تاثیر دستگاه لاغری و عضله ساز EMS بر عضلات و چربی

عضله مجبور است برای چند ثانیه در حالت انقباض باقی بماند. هنگامی که به طور مکرر در معرض این شرایط قرار می گیرد، بافت عضلانی تحت فشار قرار گرفته و مجبور می‌شود خود را تطبیق دهد.اصل آپوپتوز سلولی (گونه‌ای از مرگ سلولی یا زوال سلولی طی فرایند مرگ برنامه‌ریزی‌شدهٔ سلول)، ناشی از افزایش غلظت عضلانی، اسیدهای چرب آزاد می کند که چربی اطراف را تجزیه می کند.

چرا باید دستگاه لاغری و عضله ساز EMS را در کلینیک داشته باشیم؟

دستگاه لاغری و عضله ساز EMS، از فناوری پیشرفته ای برای تقویت عضلات و کاهش بافت چربی و کاهش سایز استفاده می کند. نام Em در واقع برگرفته از دانش و تکنولوژی درمانی است آن است. دو حرف اول  E و M  در  Ems نشانگر فناوری آن (Electro Magnetic ) می باشد که از انرژی الکترومغناطیسی استفاده می کند تا ماهیچه ها را در ناحیه تحت درمان منقبض کند.

این فرآیند بسیار شبیه به نحوه انقباض طبیعی عضلات بدن است. دستگاه لاغری EMS ، تحریک و اثرگذاری بسیار قوی تری از فعالیت ورزشی طبیعی دارد. این تکنولوژی باعث ایجاد حداقل 30 هزار انقباض عضلانی می‌شود که از طریق انقباضات ارادی عضلات بدن امکان پذیر نیست.

از آنجایی که در سال‌های گذشته اهمیت دادن به تناسب اندام بدن در ایران به شدت زیاد شده است، وجود دستگاه لاغری و عضله ساز EMS می‌تواند اعتبار هر کلینیک زیبایی را افزایش دهد. از طرف دیگر قیمت مناسب این دستگاه به همراه بازخورد آن مدیران کلینیک‌ها را به سمت خرید این دستگاه تشویق کرده است.

slimming ems

مزایای استفاده از دستگاه لاغری و عضله ساز EMS

  • افزایش گردش خون
  • شفافیت پوست
  • کم شدن چربی‌های بدن
  • افزایش روند رشد عضله
  • برطرف شدن افسردگی به علت افزایش وزن
  • کم شدن وزن
  • رسیدن به اندام دلخواه
  • کم شدن سلولیت
  • جلوگیری از تکرر و بی اختیاری ادرار
  • ترمیم قسمت هایی که بعد از عمل های جراحی دچار تحلیل شده اند

محدودیت‌های استفاده از دستگاه

  • افرادی که مبتلا به تشنج هستند.
  • افرادی که به سرطان مبتلا هستند.
  • بیماران هموفیلی.
  • افرادی که بیماری های عفونی دارند.
  • کسانی که مبتلا به فشار خون.
  • افرادی که بیماری پوستی دارند.
  • افرادی که تومور دارند.
  • آن دسته از افراد مبتلا به ام اس و بیمارهای عصبی .
  • خانم های که باردار هستند.
  • افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند.
  • افرادی که دچار مشکلات گردش خون هستند.

خرید دستگاه لاغری و اطلاع از قیمت دستگاه لاغری در نویان طب مانلی

معایب استفاده دستگاه لاغری و عضله ساز EMS

معایب EMS:

موردی که بیشتر از همه به عنوان عوارض ورزش با EMS مطرح می شود، تمرین زدگی است، یعنی فرد دیگر رغبتی برای انجام مجدد حرکات ورزشی ندارد. از دیگر مضرات EMS برای کسانی است که مشکل قلبی عروقی دارند و استفاده از دستگاه EMS برای آنها می‌تواند خطرناک باشد. به همین خاطر لازم است تا فرد زیر نظر مربی و یا متخصصی که در جریان شرایط جسمانی و وضعیت سلامتی وی باشد از این دستگاه استفاده کند. از طرف دیگر می‌توان به آسیب دیدگی عضله اشاره کرد که در اثر هرگونه فشار فیزیکی شدید بر بدن فرد ایجاد می گردد.

این فشار می‌تواند علاوه بر آسیب دیدگی عضله موجب آسیب به کلیه هم بشود. هم‌چنین افرادی که در دوران بارداری، قاعدگی و یا در سایر شرایط خاص هستند نیز نباید از این فناوری استفاده کنند

جهت مشاوره‌ی قبل از خرید دستگاه لاغری کرایولیپولیز و اطلاع از قیمت دستگاه لاغری کویتیشن با کارشناسان نویان طب مانلی در تماس باشید…

فواید EMS

از فواید ای ام اس EMS توانایی از بین بردن سلولیت و ترمیم سلول های سطحی توسط این دسنگاه را می توان نام برد تا فرد بتواند به اندامش فرم دهد و متناسب تر و زیباتر باشد.

هم چنین با از بین رفتن چربی های اضافی موجب تنظیم متابولیسم بدن خواهد شد. با ترکیب اين روش با تمرین تقویت سنتی، می توان فشار حرکات بر عضلات خود را تشدید کرد و نتایج حاصله را بهبود بخشيد زيرا می توان بیش از 90٪ الیاف عضلانی خود را كه در ورزش عادی نمی توان فعال كرد تحت انقباض قرار داد.

يكي ديگر از مزاياي اين روش اين است كه برای همه قابل استفاده است، ورزشكاران حرفه ای، اشخاصی كه قصد لاغری دارند، جهت حركات اصلاحی و درمانی و حتی جهت فرم دهی و عضله سازی.

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

شماره تماس با نویان طب مانلی : 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.