جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

روش پاک کردن تاتو با لیزر

پاک کردن تاتو با لیزر

آیا میدانستید 30 درصد از مردم آمریکا حداقل یک تتو دارند؟ اما در بین این افراد تعدادی هستند که از انجام تتو در بدنشان پشیمان هستند. تکنیک پاک کردن تتو با لیزر، ظاهر تتو شما را به طور قابل توجهی با حداقل عوارض جانبی کاهش می دهد.

چرا باید تاتو را با لیزر پاک کنیم؟

درمان لیزری برای پاک کردن تتو در طول این سالها به طور قابل توجهی بهبود یافته است و پاک کردن تتوها را آسان تر و کم دردسرتر میکند . با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که حذف کامل تاتو در بسیاری از موارد دشوار است، به خصوص برای افرادی که پوست تیره یا تتوهای چند رنگ دارند.

پاک کردن تتو با لیزر رایج ترین روشی است که متخصصان مراقبت های بهداشتی برای پاک کردن یا روشن کردن تتو از آن استفاده می کنند. انرژی نور لیزر جوهر تتو را به ذرات ریز خرد می کند که سیستم ایمنی بدن به مرور زمان آن ها را پاک می کند.برای هر رنگ جوهر از انواع مختلفی از لیزر استفاده می شود. ما در نویان طب مانلی، طیف کاملی از لیزرها را برای درمان رنگ های مختلف تاتو ارائه می دهیم.

تتو11

برای پاک کردن تاتو با لیزر چه باید بکنیم؟

اگر قصد دارید تاتو را با لیزر پاک کنید، ابتدا با یک جراح پوست برای مشاوره در موردش صحبت کنید. همچنین در مورد سابقه پزشکی خود، از جمله جراحی های قبلی، مشکلات سلامتی حال و گذشته، داروها، با جراح پوست، صحبت خواهید کرد.در طول جلسه مشاوره در مورد خطرات، مزایا و نتایج احتمالی حذف تاتو با لیزر صحبت خواهید کرد. برای مقایسه نتایج قبل و بعد ممکن است عکس‌ گرفته شود.

روشهای حذف تاتو، خالکوبی با لیزر

هر تاتو منحصر به فرد است و به تعداد جلسات درمانی متفاوتی نیاز دارد. در حالی که بسیاری از بیماران می‌خواهند تعداد دقیق درمان‌های مورد نیاز خود را بدانند، پیش‌بینی این امر دشوار است. تعداد جلسات مورد نیاز به عوامل مختلفی از جمله اندازه تاتو، رنگ، محل، سن تاتو و میزان جوهر موجود در پوست بستگی دارد.

برخی از بیماران می توانند درمان خود را با 5 تا 10 جلسه کامل کنند. با این حال، بسیاری از بیماران به جلسات درمانی اضافی نیاز دارند که در برخی موارد تا 20 جلسه نیز می رسد. به طور معمول، جلسات درمانی با فاصله شش تا هشت هفته برنامه ریزی می شود.

خرید دستگاه لیزر CO2 فرکشنال، بهترین دستگاه برای کلاژن سازی

آیا حذف کردن تاتو با لیزر درد دارد؟

حذف تاتو با لیزر می تواند کمی درد داشته باشد. برای اینکه شما راحت‌تر باشید، می‌توان قبل از شروع درمان، پوست را با تزریق یک بی‌حس کننده موضعی بی‌حس کرد.

به شما عینک های محافظ چشمی داده می شود تا در طول درمان استفاده کنید. این روش بسته به اندازه و نوع  تاتو شما می تواند از پنج تا 20 دقیقه طول بکشد.

آیا می توان تاتو را به طور کامل پاک کرد؟

برای پاک کردن تتو به جلسات مکرر نیاز خواهید داشت و ممکن است پاک کردن کامل جوهر ممکن نباشد. پاک کردن تتوهای روشن و رنگارنگ سخت تر هست و اغلب به جلسات بیشتر نیاز دارید

مواردی که در طول جلسه انجام میشود؟

  1. به شما یک جفت محافظ چشم داده می شود.
  2. تکنسین واکنش پوست شما به لیزر را آزمایش می کند تا موثرترین انرژی برای درمان را تعیین کند.
  3. تکنسین از لیزر برای عبور پالس های نور شدید از لایه های بالایی پوست شما استفاده می کند که فقط توسط رنگدانه تتو جذب می شود.
تتو1

بهبود محل پاک کردن تتو

پس از عمل پاک کردن تاتو، ممکن است تورم و احتمالاً تاول را تجربه کنید. تمیز نگه داشتن ناحیه تا حد امکان با شستن و استفاده از پماد وازلین برای چند روز برای بهبود بسیار مهم است. همچنین باید حدود یک هفته پس از درمان، ناحیه مورد نظر را با بانداژ تمیز و استریل پوشانده تا زمانی که پوست بهبود یابد.

خطرات پاک کردن تتو

مانند هر روش دیگری، خطرات و مزایایی وجود دارد. شایع ترین عارضه جانبی حذف ناقص جوهر تاتو است، علیرغم اینکه چندیدن جلسه درمانی را گذرانده باشید. نمی توان پیش بینی کرد که کدام تتو به طور کامل پاسخ می دهد و کدام نه.گاهی اوقات، بافت یا رنگدانه پوست تحت درمان ممکن است تغییر کند. برخی از رنگ‌های خالکوبی، مانند سفید، رنگ‌های روشن و رنگ‌های گوشتی ممکن است واکنش نشان دهند و بلافاصله پس از درمان سیاه شوند. اما می توان با لیزر درمان کرد، که درمان سیاهیها باعث افزایش تعداد جلسات درمانی مورد نیاز می شود.

تتو های کوچکتر به پالس های کمتری نیاز دارند در حالی که تتو های بزرگتر برای پاک کردنشان نیاز به تعداد بیشتری دارند. در هر صورت، برای خلاص شدن از شر یک تتو، چندین درمان لازم است. پس از هر بار مراجعه، تتو شما باید به تدریج سبک تر شود.این محتوا فقط برای اهداف آموزشی است و قرار نیست جایگزین توصیه های پزشک شود.

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن تاتو یا خالکوبی

در حال حاضر بهترین دستگاه در ایران دستگاه سایناشور است که از بروزترین و بهترین مواد در آن استفاده شده است که باعث شده بهترین دستگاه ساینا شور نزد ما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید دستگاه سایناشور میتوانید با نویان طب مانلی تماس بگیرید و با مشاوران ما در تماس باشید.

دستگاه بعدی که آن هم در ایران جزو برترین دستگاه های حذف تاتو است دستگاه لیزر ناب وی است که بهترین دستگاه لیزر ناب وی نزد نویان طب مانلی است. برای خرید دستگاه لیزر ناب وی میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای خرید دستگاه کیوسوئیچ و قیمت دستگاه کیوسوئیچ، میتوانید با مشاوران نویان طب مانلی در تماس باشید. بهترین دستگاه کیوسوئیچ را از ما بخواهید.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی       @noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.