جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

امکان انتقال ویروس HPV با دستگاه لیزر!

امکان انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر

آیا انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر ممکن است؟

دغدغه انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد. امروزه دستگاه‌ های لیزر برای از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار می ‌گیرند. هر یک از دستگاه‌ های لیزر کاربرد و ویژگی منحصر به فردی دارند که برای زیبایی پوست و از بین بردن موهای زائد استفاده می‌ شوند. در صورتی که به مکان‌ های معتبر برای انجام لیزر موهای زائد مراجعه نکنید امکان دارد دچار ویروس HPV شوید.

بر همین اساس برای انجام دادن خدمات لیزر باید به بهترین مرکز درمانی مراجعه نمایید تا دچار این مشکل نشوید. اگر از سری لیزر جداگانه برای هر یک از بیماران استفاده نشود امکان انتقال این بیماری بسیار زیاد است. اگر سری لیزر برای هر فرد به صورت جداگانه مورد استفاده قرار بگیرد امکان انتقال بیماری کاهش پیدا می ‌کند.

آیا سر دستگاه لیزر باعث انتقال بیماری می شود؟

ویروس HPV چیست ؟

انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر یکی از رایج ‌ترین بیماری‌ هایی می ‌باشد که در خانم ‌ها مشاهده می‌ گردد. از بین بردن این ویروس به عنوان یکی از دغدغه‌ های افراد مبتلا شناخته می ‌شود. بیماری زگیل تناسلی یکی از انواع بیماری ‌های عفونی است که عامل اصلی آن را پاپیلومای انسانی می‌ دانند. در صورتی که زگیل‌ های تناسلی بعد از انجام دستگاه لیزر به وجود آیند باید برای رفع آنها اقدامات لازم انجام شود.

درمان ویروس با روش ‌های گوناگون انجام می‌ شود.در بسیاری از مواقع عمل جراحی کوچک که بدون بیهوشی می ‌باشد می ‌تواند کمک کند تا زگیل از بین برود. شاید لیزر یکی از عوامل ایجاد و شروع زگیل تناسلی باشد. اشعه نور لیزر می ‌تواند بافت لیزر شده را از بین ببرد و زگیل از سطح پوست جدا گردد.

خرید قطعه لیزر بار با برند کوهرنت آمریکا با ضمانت و کیفیت عالی

آیا سر دستگاه لیزر باعث انتقال بیماری می شود؟

بسیاری از افراد این پرسش برایشان به وجود می ‌آید که آیا امکان انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر وجود دارد؟ یا خیر؟ باید بگوییم بیکینی به عنوان یکی از مهم‌ ترین ناحیه های حساس بدن شناخته می ‌شود. به طور کلی باید بدانید که بیکینی نسبت به دیگر بخش ‌های بدن سریع ‌تر آلوده می ‌گردد و موجب انتقال عفونت و بیماری خواهد شد. به همین دلیل باید بهداشت این بخش را رعایت کنیم تا دچار بیماری نشویم.

لیزر بیکینی به عنوان یکی از خدمات زیبایی و بهداشتی شناخته می ‌شود که درخواست زیادی دارد. باید بگوییم اگر از خدمات مراکز لیزر مطمئن استفاده کنید دچار ویروس HPV نمی‌ شوید. بنابراین نگرانی خاصی در این مراکز برای انتقال ویروس نخواهید داشت .بسیاری از مراکز معتبر از سلفون مخصوص استفاده می ‌کنند که نگرانی افراد را از بین ببرند.

روش های جلوگیری از انتقال ویروس HPV

برای جلوگیری از انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر باید روش‌ های متفاوتی به کار گرفته شوند. متاسفانه زگیل تناسلی به دلیل لیزر موهای زائد برای افراد به وجود می ‌آید. استفاده از لیزر غیرتماسی یکی از بهترین روش ‌های جلوگیری از انتقال ویروس می ‌باشد. بسیاری از دستگاه ‌های لیزر دارای سری غیرتماسی هستند و بدون تماس با پوست می ‌توانند موهای زائد را از بین ببرند.

با این دستگاه ‌ها احتمال انتقال زگیل کاهش پیدا می‌ کند. استفاده از سلفون روی لیزر یکی دیگر از روش ‌های جلوگیری انتقال ویروس است. زمانی که شما به بهترین کلینیک مراجعه کنید حتما روی تمامی سری ‌های دستگاه سلفون مخصوصی را مشاهده خواهید کرد. این سلفون ها از انتقال هر نوع بیماری جلوگیری خواهند نمود.

آیا امکان انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر وجود دارد؟

نکاتی در مورد جلوگیری انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر

نکات زیادی وجود دارد که برای جلوگیری از انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر باید به آنها دقت داشته باشیم. ضدعفونی کردن سری تماسی لیزر با الکل در مدت زمان کوتاه نمی ‌تواند ویروس را از بین ببرد. بنابراین اگر به جای سلفون از الکل جهت ضدعفونی کردن لیزرهای تماسی استفاده نماییم احتمال انتقال پیدا کردن زگیل تناسلی وجود دارد. دستگاه‌ ها و انواع هندپیس ‌های درمان نیاز است که بعد از هر بار درمان به طور کامل مورد شست و شو قرار بگیرند.

اگر زگیل تناسلی فعال دارید که هنوز آن را درمان نکرده‌ا ید به هیچ عنوان برای لیزر موهای زائد بیکینی نباید اقدام کنید. در واقع شما با این اقدام احتمال دارد بیشتر شدن زگیل تناسلی را رقم بزنید. استفاده از لیزر تماسی برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل، صورت و نواحی به جز بیکینی موجب انتقال زگیل تناسلی نمی شود. زگیل تناسلی تنها در ناحیه بیکینی به وجود می ‌آید و البته امکان دارد در ناحیه کشال ران این بیماری شکل بگیرد.

خرید قطعه TEC دستگاه لیزر برای خنک کنندگی دستگاه های لیزر موهای زائد

بهترین روش جلوگیری از انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر

در صورتی که دچار انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر شده اید باید بهترین روش‌ های درمان را به کار بگیرید. شما با مراجعه به مراکز معتبر می ‌توانید روش درمانی مناسبی را برای از بین بردن زگیل تناسلی انتخاب کنید. کرایوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش‌ های درمان زگیل تناسلی است. در این روش با استفاده از نیتروژن مایع سرما درمانی انجام می‌ شود. این ویروس به سرما حساس می ‌باشد و در دمای بسیار پایین نابود خواهد شد. جریان برق یکی دیگر از روش ‌های از بین بردن زگیل تناسلی است. دستگاه الکتروکوتر برای ایجاد جریان برق مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این دستگاه دارای استانداردهای مناسبی است و به سرعت زگیل تناسلی را می‌ سوزاند.

داروهای تجویزی پزشک به عنوان یکی دیگر از روش ‌های از بین بردن زگیل تناسلی شناخته می‌ شوند. داروهای متفاوتی مانند پدوفیلیکوس، پدافیلین، اسید بیکروستیک، کرم‌ های تقویت کننده سیستم ایمنی و … به عنوان مهمترین داروهای از بین بردن زگیل تناسلی شناخته می شوند. شما به هیچ عنوان نمی ‌توانید خودتان از این داروها استفاده کنید. پزشک بعد از معاینه زگیل تناسلی یکی از بهترین داروها را توصیه می ‌نماید تا استفاده نمایید. دقت داشته باشید که اگر از داروها و پمادهای متنوع برای درمان زگیل تناسلی استفاده کنید شاید نتیجه برعکس بگیرید.

آیا سر دستگاه لیزر باعث انتقال بیماری می شود؟

جمع بندی
امروزه انتقال ویروس HPV از طریق دستگاه لیزر یکی از مهمترین مشکلاتی است که برای افراد به وجود می ‌آید. متاسفانه برخی از مراکز لیزر با دریافت هزینه کمتر نکات بهداشتی را رعایت نمی‌ کنند و مشکلات زیادی برای افراد به وجود می ‌آورند. بر همین اساس برای اینکه دچار مشکل زگیل تناسلی و انتقال ویروس نشوید نیاز است که به بهترین مراکز لیزر مراجعه کنید و لیزر موهای زائد را انجام دهید. در نتیجه پاسخ سوال آیا سر دستگاه لیزر باعث انتقال بیماری می شود؟ یا خیر؟ باید بگوییم چنانچه بهداشت به طور کامل رعایت شود و

خرید دستگاه لیزر موهای زائد با شرایط اقساطی 16 ماهه

جهت اطلاع از قیمت دستگاه های کلینیکی در تمامی لاین های با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.