Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

اهمیت عضله سازی با دستگاه لاغری

اهمیت عضله سازی

روش های عضله سازی

دستگاه عضله سازی

عضله سازی برای افزایش قدرت، بهبود متابولیسم، دستیابی به اندام ورزیده و روحیه شاداب اهمیت زیادی دارد، در حالی که وزنه‌برداری و تمرینات مقاومتی سنتی مدت‌هاست که روش‌های رایج برای عضله‌سازی بوده است، اما در عصر حاضر ورود نوآورانه و پیشرفته دستگاه‌ لاغری و عضله ساز EMS (تحریک الکتریکی عضلات) صنعت تناسب اندام را متحول کرد،

دستگاه‌ عضله ساز EMS با جریان های الکتریکی  ماهیچه‌ها تحریک می کند که باعث افزایش فعالیت عضلات در طول تمرین می‌شود. این فناوری انقباضات عضلانی را سریعتر و رشد عضلات و افزایش قدرت را افزایش می‌دهد.

عضله سازی با ورزش

اهیمت عضله سازی با روش های مختلف

عضله سازی با ورزش مزیت‌ های زیادی برای بدن شما دارد. امروزه روش‌ های عضله ‌سازی متفاوت هستند که هر یک از این روش ‌ها را ورزشکاران طبق نیاز بدن خود انتخاب می ‌کنند. عضله‌ سازی با دستگاه لاغری باید به صورت اصولی انجام شود تا آسیب جدی به بدن وارد نگردد. بنابراین اگر شما می ‌خواهید جهت عضله‌ سازی با دستگاه لاغری تمرینات متفاوتی را انجام دهید.

باید در مورد مزیت ‌ها و عوارض دستگاه ‌های لاغری اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این مطلب می‌ خواهیم مزیت ‌های عضله سازی با تمرینات ورزشی  و  معایب و مزایا عضله سازی با دستگاه ems را بررسی ‌کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید.

مزایا و اهمیت عضله سازی با ورزش

عضله سازی با ورزش مزیت ‌های بی ‌نظیری برای بدن شما خواهد داشت. برخی از مهم‌ ترین مزیت ‌های عضله‌ سازی با تمرینات ورزشی عبارت هستند از :

افزایش متابولیسم

یکی از مهم‌ ترین مزیت‌ های عضله سازی با تمرینات ورزشی، افزایش متابولیسم می ‌باشد. شما با استفاده از روش‌ های عضله‌ سازی می ‌توانید متابولیسم بدن خود را بیشتر کنید. افزایش و کاهش متابولیسم در بدن روی کاهش وزن شما تاثیر زیادی دارد. اگر متابولیسم بدن شما بالاتر برود چربی سوزی در بدنتان افزایش پیدا می‌ کند.

در نهایت شما می ‌توانید به اندامی ایده ‌آل برسید. زمانی که شما می‌ خواهید عضله سازی را به بهترین نحو ممکن انجام دهید چربی ‌های انباشته شده در بدنتان سوخت می ‌گردند و ناپدید می‌ شوند.

مزایای عضله سازی با ورزش

افزایش سطح انرژی با عضله سازی

یکی دیگر از مزیت‌ های عضله سازی با ورزش افزایش سطح انرژی بدن است. قدرت و استقامت هر یک از ماهیچه‌ های بدن تاثیر زیادی روی سطح انرژی بدن شما می‌ گذارند. زمانی که قدرت ماهیچه‌ های بدن شما بیشتر شود در واقع قدرت عمومی بدنتان افزایش پیدا کرده است. با بالا رفتن سطح انرژی بدن شما می‌ توانید تمرینات بدنسازی را با استقامت بالایی انجام دهید. زمانی که استقامت بالایی برای تمرینات بدنسازی داشته باشید به اندامی ورزیده دست پیدا می‌ کنید.

بهبود تراکم استخوان از طریق عضله سازی با ورزش

بهبود تراکم استخوان ‌ها یکی دیگر از مزیت ‌های عضله سازی با تمرینات ورزشی است. در بین روش ‌های عضله سازی شما می ‌توانید با استفاده از دستگاه‌ های لاغری تراکم استخوان‌ ها را افزایش دهید. در نگاه اول شاید انجام دادن تمرینات قدرتی مانند بلند کردن وزنه‌ های سنگین به بدنتان آسیب جدی وارد کند.

البته در طولانی مدت باید بدانید این مسئله برای بدن شما مشکلی به وجود نمی‌ آورد. با انجام دادن تمرینات بدنسازی شما می‌ توانید تراکم استخوان ‌هایتان را بهبود ببخشید و آنها را تقویت کنید. افزایش ماهیچه ‌سازی در بدن موجب بهبود توده استخوان‌ ها می‌ شود. این مسئله کمک می‌ کند تا استخوان‌ ها از آسیب ‌های جدی در امان بمانند.

بهبود وضعیت جسمی

بهبود وضعیت جسمی به عنوان یکی دیگر از مزیت ‌های عضله سازی با ورزش شناخته می‌ شود. زمانی که قدرت ماهیچه ‌های شما بیشتر شود تحمل وزن بدن را به راحتی تحمل می‌ کنید. این مسئله کمک می‌ کند تا از بروز بیماری‌ های متفاوت مانند دیسک گردن، کمر درد، دیسک کمر و … جلوگیری نمایید. اگر وضعیت جسمی تان مناسب باشد بدون شک اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. شما با اعتماد به نفس بیشتر قادر به انجام تمرینات ورزشی می ‌گردید.

تقویت مفاصل از طریق عضله سازی با ورزش

تقویت مفاصل یکی دیگر از مزیت ‌های عضله‌ سازی با تمرینات ورزشی است. شما با استفاده از روش‌ های عضله سازی می‌ توانید تراکم استخوان ‌ها را بهبود ببخشید. تقویت مفاصل بدن کمک می ‌کند تا با قدرت بیشتری ورزش کنید. برای اینکه به راحتی بتوانید فعالیت ‌های روزمره‌ تان را انجام دهید به مفاصل بسیار قوی نیاز دارید. با بالا بردن تراکم و حجم استخوان‌ ها مفاصل شما تقویت می ‌گردند. شما می ‌توانید با قدرت و انرژی بیشتری تمرینات ورزشی تان را انجام دهید.

افزایش سلامت روانی

افزایش سلامت روانی به عنوان یکی دیگر از مزیت‌ های عضله سازی با ورزش است. زمانی که این احساس را در خود تقویت کنید اندامی زیبا و ایده‌ آل برای خودتان می‌ سازید. سلامت جسمی با سلامت روانی ارتباط تنگاتنگی دارند. اگر شما برای زیبایی اندام خود تلاش نمایید به سلامت روان خود اهمیت خواهید داد. افزایش فعالیت بدنی کمک می‌ کند تا فعالیت‌ های ذهنی شما به بهترین نحو ممکن کنترل شوند. این مزیت خطر مبتلا شدن به آلزایمر را در سن بالا کاهش می ‌دهد.

افزایش سلامت قلب

یکی دیگر از مزیت‌ های عضله‌ سازی با تمرینات ورزشی، افزایش سلامت قلب می‌ باشد. شما با استفاده از روش ‌های عضله ‌سازی می‌ توانید سلامت قلب خود را تضمین کنید و طول عمر بیشتری داشته باشید. محققان به این نتیجه رسیده‌ اند که افراد با ماهیچه‌ های قوی سلامت قلبشان تضمین می ‌گردد.

اگر شما برای عضله سازی تلاش می‌ نمایید بدون شک به تغذیه سالم خود اهمیت خواهید داد. سلامت جسم، تغذیه مقوی و سلامت روان از جمله مواردی هستند که به سلامت قلب کمک می ‌کنند. چربی ‌هایی که در بدن انباشته شده‌ اند دشمن اصلی قلب شما هستند. افرادی که دارای عضلات قدرتمند می‌ باشند دچار انباشته شدن چربی در بدن نمی‌ گردند. این مسئله سلامت قلب آنها را افزایش خواهد داد.

اهمیت عضله سازی با دستگاه عضله ساز

اهمیت عضله سازی

دستگاه های لاغری و عضله سازی یک فناوری کاملا جدید و پیشرفته هستند که شما را در سریعترین زمان ممکن به اندام ایده آل تان می رساند، یکی از این دستگاه ها، دستگاه عضله ساز EMS است که علاوه بر لاغری سریع، در تقویت و عضله سازی بدن نیز اهمیت بسیاری دارد، تحریک هدفمند گروه‌های عضلانی خاص با EMS نه تنها باعث افزایش تعریف عضلانی می‌شود، بلکه به کاهش چربی کلی بدن نیز کمک می‌کند.

هنگامی که دستگاه‌ لاغری و عضله ساز ems در ترکیب با یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم استفاده می‌شوند، می‌توانند به طور موثری به اهداف عضله‌سازی و مدیریت وزن کمک کنند. چه از علاقه مندان به تناسب اندام باشید که به دنبال افزایش محدودیت های خود هستید و چه فردی که تازه ورزش می کند، گنجاندن EMS در روال خود می تواند رویکردی موثر و کارآمد برای دستیابی به هیکلی زیبا ارائه دهد.

در نتیجه، در حالی که ورزش کردن اساس سلامتی و عضله سازی است اما با ادغام ابزارهای عضله ساز و لاغری EMS در روتین های تناسب اندام یک بعد جدید هیجان انگیز را برای افرادی که به دنبال بهبود شرایط بدنی هستند ارائه می دهد. با ادامه پیشرفت فناوری در چشم انداز سلامت و تندرستی، پذیرش این نوآوری ها می تواند به کارایی و نتایج تمرین کمک کند. بنابراین استفاده از دستگاه‌ عضله سازی مبتنی بر جریان مغناطیسی و الکتریکی برای تحریک عضلانی یک مرز هیجان‌انگیز در فناوری تناسب اندام است.

در واقع با استفاده از قدرت پالس های الکترومغناطیسی هدفمند و جریان های الکتریکی، افراد می توانند مسیرهای جدیدی را برای افزایش قدرت و توان عضلانی فراتر از آنچه ورزش سنتی به تنهایی می تواند به دست آورد، باز کند. چه به دنبال غلبه بر محدودیت‌های فیزیکی هستید و چه به دنبال به حداکثر رساندن نتایج تمرینی خود هستید، اهمیت پتانسیل این رویکرد نوآورانه می‌تواند برای عضله‌سازی خیلی مهم و خاص می باشد.

آشنایی با مزایا و معایب عضله سازی با دستگاه لاغری

برای شناخت معایب و مزایای عضله سازی با دستگاه باید هر یک از دستگاه‌ هایی که برای لاغری مورد استفاده قرار می ‌گیرند را بشناسید. انواع دستگاه‌ هایی که مربوط به لاغری هستند مانند دوچرخه ثابت، تردمیل، اسکی فضایی و … برای تمرینات ورزشی متنوع می‌ باشند. شما باید در مورد مزیت و معایب هر یک از این دستگاه‌ ها اطلاعات بیشتری به دست آورید.

به طور کلی دستگاه‌ های بدنسازی مزیت‌ های زیادی برای کاهش وزن و لاغری دارند. اگر به صورت اصولی از دستگاه‌های لاغری جهت کاهش وزن استفاده کنید می ‌توانید مزیت ‌های زیادی از آنها دریافت نمایید. در صورتی که تمرینات ورزشی تان با استفاده از دستگاه ‌های لاغری به درستی انجام نشود دچار کمر درد، پا درد، دیسک گردن و … می‌ شوید. بر همین اساس قبل از اینکه دستگاه‌ های لاغری را برای کاهش وزن استفاده کنید باید در مورد مزیت ‌ها و معایب آنها اطلاعات کافی کسب نمایید.

قیمت دستگاه کرایو کویتیشن با شرایط اقساط

جهت خرید یا اطلاع از قیمت دستگاه های لاغری با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما