جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نحوه تزریق ژل لب روسی چگونه است؟

تزریق ژل لب روسی

اخیرا بیشتر خانم برای زیباتر یا حجیم تر شدن لب های خود، اقدام به تزریق ژل یا فیلر لب می کنند. تزریق ژل هم جنبه ی زیبایی و هم جنبه درمانی دارد. امروزه تزریق ژل لب به عنوان محبوب ترین و پرکاربردترین روش زیبایی می باشد. اگر کسانی که ژل را به لب هایشان تزریق کرده اند بررسی کنید، متوجه می شوید که مدل تزریق ژل به لب ها متفاوت است. رایج ترین و محبوب ترین مدل تزریق ژل لب، مدل ژل لب روسی می باشد. عده ای از این روش تحت عنوان چادری شدن لب نیز یاد می کنند.

بهتر است بدانید که روس ها از جمله ملیت های برتر در زمینه ی زیبایی به شمار می روند. این امر به خصوص در مورد زنان روسی صدق می کند که لب هایشان زیبایی خاصی دارند. لازم به ذکر است که در زمان های قدیم از کلاژن یا فیلرهای چربی جهت زیباتر و حجیم تر ساختن لب ها استفاده می شد؛ ولی اکنون از ژل لب استفاده می شود.

ما در این مقاله، قصد داریم تا مطالبی را در مورد تزریق ژل لب روسی شرح دهیم. اگر شما نیز به این موضوع علاقه مند هستید و یا قصد تزریق ژل به لب خود رو را دارید، توصیه می کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

مدل ژل لب روسی

مدل یا تکنیک ژل لب روسی چیست؟

مدل ژل لب روسی یا عروسکی از عروسک های تو در توی روسی و شکل لب های آن ها، الهام گرفته است. پزشکان و متخصصان زیبایی در پروسه ی تزریق ژل لب روسی، ژل را به وسط یا مرکز لب ها تزریق کرده و از طریق حجیم سازی این بخش، شکل یا فرم خاص و زیبایی را به لب ها می بخشند. این در حالی است که در پروسه ی تزریق ژل لب روسی، بخش های کناری لب ها در حالت و شکل عادی خودشان باقی مانده و با خطوط اطراف لب ها متناسب اند.

قیمت دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر، جدیدترین دستگاه جوانسازی موجود در بازار

جلوه های زیبایی مدل لب روسی

تنها دلیل محبوبیت تزریق ژل لب روسی، زیبایی بخشیدن به لب ها نیست؛ بلکه این امر مزایای دیگری نیز به دنبال دارد. تزریق ژل روسی، فرم یا حالت عروسک مانندی در لب ها ایجاد می کند. همچنین نکته ی مهم و قابل توجه در مورد تزریق ژل لب روسی، این است که در این مدل تزریق ژل به لب ها، افزایش حجم لب ها ظاهری نچرال یا طبیعی دارد. این در حالی است که در برخی مدل های دیگر تزریق ژل به لب ها، لب ها در نهایت حالت اردکی یا غیر طبیعی خواهند داشت.

یکی از مزایای تزریق ژل لب روسی نیز، همین است. اگر شما نیز می خواهید لبی زیباتر و در عین حال طبیعی داشته باشید، بهتر است مدل روسی را برای تزریق ژل به لب هایتان برگزینید. می توان از جمله مزایای دیگر تزریق ژل لب روسی به اصلاح فرم لب ها و در عین حال حفظ حالت یا فرم طبیعی لب ها اشاره کرد.

مدل لب روسی

نحوه ی تزریق ژل لب روسی

بهتر است بدانید که به طور کلی در پروسه ی تزریق ژل به لب ها، تزریق به حالت افقی انجام می گردد. این در حالی است که نحوه ی تزریق ژل در حین تزریق ژل لب روسی، کمی متفاوت است. معمولأ در تزریق ژل لب روسی، تزریق به مقدار کمی به حالت عمودی انجام می شود. همچنین پزشکان یا متخصصان پوست و زیبایی در تزریق ژل لب روسی از سوزن هایی با سر کوچک استفاده می کنند. دلیل این امر نیز، این است که پزشکان از این طریق می توانند تمرکز، کنترل و دقت بیشتری روی محل تزریق ژل داشته باشند.

بهتر است تزریق ژل لب روسی را تحت نظر یک متخصص پوست یا پزشک باتجربه و خوب انجام دهید. دلیل این امر، حساسیت بالای پروسه ی تزریق ژل لب روسی است. ممکن است در تزریق ژل لب روسی، مقداری از ژل به مناطق کناری لب ها گسترش یابد؛ بنابراین بهتر است در تزریق کردن ژل به روش روسی از یک پزشک یا متخصص باتجربه کمک بگیرید.

قیمت دستگاه لیزر آراف فرکشنال جهت جوانسازی و کلاژن سازی پوست.

بررسی تفاوت های تزریق ژل لب روسی با سایر روش ها

ما قصد داریم تا در این بخش به بررسی تفاوت تزریق ژل لب روسی با روش تزریق ژل لب هالیوودی سایر روش ها بپردازیم. بهتر است بدانید که از جمله مهم ترین تفاوت هایی که تزریق ژل لب روسی با سایر روش ها دارد، روش تزریق آن ها است. البته تفاوت تزریق کردن ژل لب روسی با سایر روش ها، فقط به همین مورد محدود نمی شود. تفاوت هایی که بین تزریق ژل لب روسی و سایر روش ها وجود دارند به شرح زیر هستند:

  • روش متفاوت تزریق ژل روسی
  • هدف اصلی تزریق ژل روسی
  • زمان مورد نیاز جهت تزریق کردن ژل لب روسی
  • میزان تزریق ژل لب روسی
  • ماندگاری تزریق ژل روسی
  • هزینه ی تزریق ژل لب روسی
تزریق ژل لب روسی

سخن پایانی

ما مطالب و نکاتی را در مورد تزریق ژل لب روسی در این مقاله شرح دادیم. گفتیم که این روش تزریق ژل به لب ها به عنوان متداول ترین و محبوب ترین روش های تزریق ژل لب، شناخته شده است. همچنین بیان کردیم که تزریق ژل به لب ها به روش روسی، تفاوت هایی با سایر روش های تزریق دارد. بهتر است در صورتی که به این روش تزریق ژل به لب ها علاقه مند هستید، حتمأ با یک متخصص یا پزشک خوب و باتجربه مشورت کنید تا ببینید که اصلأ این مدل تزریق ژل لب برای لب هایتان مناسب است یا خیر.

بیشتر بدانید : بهترین مارک بوتاکس برای جوانسازی چیست؟

همچنین دقت کنید که هر متخصص از چه برند ژلی در پروسه ی تزریق ژل لب به خصوص تزریق ژل لب روسی استفاده می کند؛ چرا که برند ژل لب، تأثیر زیادی بر ماندگاری آن می گذارد، اگر مدل ژل لب روسی یا سایر مدل های تزریق از برند باکیفیت و خوبی استفاده نشود، ممکن است شما دچار عوارض جانبی شوید. امیدواریم نکاتی که در این مقاله حول محور تزریق و مدل ژل لب روسی شرح دادیم، کاربردی و مفید بوده باشند. سپاس گزاریم که تا انتهای این مقاله، همراه ما بودید.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها