جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر

خرید دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر

اگر به‌قصد تجهیز لاین زیبایی و جوانسازی کلینیک خود را دارید، دستگاه هایفو اولترافورمر بهترین گزینه برای شما می باشد، دستگاه هایفو در نسل های 3بعدی، 4بعدی و 7 بعدی تولید عرضه شده بود، اما جدیدترین و بهترین دستگاه هایفویی که به تازگی وارد بازار زیبایی شده است، دستگاه هایفو اولترا فورمر 12بعدی می باشد، بنابراین اگر قصد خرید دستگاه هایفو را دارید، پیشنهاد می کنیم با مشخصات، کاربردها و ویژگی های دستگاه هایفو 12بعدی بیشتر آشنا شود، به شما اطمینان می دهیم که از خرید دستگاه هایفو 12 بعدی هرگز پشیمان نمی شوید.

جهت آشنایی بیشتر با این سیستم و خرید دستگاه هایفو 12 بعدی پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

خرید دستگاه هایفو اولترافورمر 12 بعدی

دستگاه هایفو چیست؟

دستگاه هایفو از طریق امواج اولتراسوند با شدت بالا (سونوگرافی متمرکز با شدت بالا) یک درمان زیبایی غیر تهاجمی محسوب می شود که از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن و لیفت و سفت کردن پوست افتاده استفاده می کند. می توان از آن برای هدف قرار دادن مناطق خاصی از صورت و بدن استفاده کرد و یک جایگزین عالی و کم خطر برای لیفت صورت با روش های سنتی و عمل های جراحی بشدت تهاجمی شناخته می شود. این موارد هایفوتراپی را به گزینه ای محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال پوستی جوان و محکم تر هستند.

معرفی دستگاه هایفو اولترافورمر 12 بعدی

دستگاه هایفواولترافورمر 12بعدی دارای یک فناوری میکرو پالس است که درمان هایفو را 25 برابر سریعتر از نسخه قبلی (دستگاه هایفو 7بعدی) می کند، این دستگاه با ارسال دقیق پالس‌های اولتراسوند، نواحی چربی روی صورت و بدن را هدف قرار می‌دهد و در عین حال تولید کلاژن جدید را تحریک می‌کند و فیبرهای کلاژن موجود را سفت می‌کند تا سایر علائم پیری را درمان کند.

انرژی حرارتی تشدید شده نیز تا حد زیادی ناراحتی مرتبط با سایر درمان های HIFU را کاهش می دهد، توصیه می شود برای افرادی که پوستشان دارای شلی و افتادگی زیاد است در حین درمان، می توانند تقویت‌کننده‌های پوست مانند اسید هیالورونیک، آنتی‌اکسیدان‌ها، فاکتور رشد یا سرم‌های کلاژنساز را به ناحیه درمان اضافه کنند تا اثربخشی آن را موثرتر و مواد قوی را به پوست تزریق کند.

HIFU 12D Machine یکی از کاربردی‌ترین و مهم‌ترین دستگاهی است که در حوزه زیبایی و جوانسازی وجود دارد. با بهره‌گیری از تکنولوژی میکروپالس آن 25 برابر سریعتر از نسل های قبلی این دستگاه، بخش‌های مختلف بدن را لیفت و چربی سوزی کنید. مهم‌ترین این آپشن‌ها اسکن به‌شکل 12 بعدی صورت است.

خرید دستگاه هایفو 12 بعدی

ویژگی های دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر

(FU5) HIFU UltraFormer MPTمدل دستگاه
3.0 میلی متر، 4.5 میلی متر، 6 میلی متر، 9 میلی متر، 12 میلی مترچند خطی
1.5میلیمتر؛ 2.0میلیمتر؛ 3.0میلیمتر ؛ 4.5میلیمتر؛ 6میلیمتر؛ 9میلیمتر؛ 13میلیمترتعداد کارتریج
20000 شاتتعداد شات هر کارتریج
150 واتتوان و قدرت دستگاه
0.1-3.0jانرژی داخلی
ابرو، صورت، گردن، سینه، بدننواحی قابل درمان
ABSمواد ساخت
صفحه نمایش لمسی 12.1 اینچیسایز صفحه نمایش
مورد پروازنحوه بسته بندی
* 65 * 55 *100ابعاد
3 هندپیس(Hifu+360°hifu+ lipo hifu+ vignal hifu+ RF microneedle+ DEP)تعداد هندپیس
چینکشور سازنده
جدول مشخصات دستگاه هایفو 12 بعدی

عملکرد دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر

قبل‌از اینکه نسبت به خرید دستگاه هایفو 12 بعدی اقدام کنید، بهتر است عملکرد آن در بخش‌های مختلف بدن را مورد بررسی دقیق قرار دهید. می‌توانید از این دستگاه در بخش‌های گوناگونی استفاده کنید که مهم‌ترین آن‌ها به‌شکل زیر هستند:

لیفتینگ و جوان‌ سازی صورت

یکی از انواع کاربردهایی که برای خرید دستگاه هایفو 12 بعدی وجود دارد، لیفتینگ و جوان‌سازی پوست صورت است. به همین دلیل بهتر است قبل‌از خرید این دستگاه عملکرد آن در این بخش را به‌طور دقیق بررسی کنید. در این دستگاه لایه درم پوست به‌شکل طبیعی عمل کرده و از اندازه‌های غیرطبیعی خبری نخواهد بود.
همچنین کلاژان سازی در طول انجام کار به‌عنوان یک درمان طبیعی عمل می‌کند. با کمک این دستگاه سلول‌ها به‌شکل طبیعی دوباره به هم پیوند خورده و ازبین‌بردن چربی‌ها بدون ایجاد خط یا چروکی نیز ممکن است.

لاغری و چربی سوزی بدن و صورت

دیگر کاربردی که با خرید دستگاه هایفو 12 بعدی نصیب شما می‌شود، لاغری بدن و صورت است. بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند صورت خود را لاغر کنند از روش‌های هایفوتراپی بهره می‌برند. با کمک این دستگاه نتایجی عالی به‌دست می‌آورید.

به‌طور مثال، در این دستگاه به‌شکلی طبیعی نتیجه 3 لایه چربی از بدن خارج خواهد شد. ازطرف‌دیگر فرایند ازبین ‌بردن چربی با این دستگاه به‌طوری انجام می‌شود که بدون خط یا چروک روی پوست خواهد بود. این دستگاه از تکنولوژی SmartFocuse v استفاده می‌کند که سلول‌های چربی را به راحتی تشخیص می‌دهد.

قیمت دستگاه هایفو 12 بعدی اولترافورمر

جوان‌سازی واژن

یکی از مهم‌ترین مواردی که جزو کاربرد دستگاه هایفو 12 بعدی اولترا فورمر قرار می‌گیرد، بهره‌گیری از آن جهت جوان‌سازی واژن است. این عملکرد هایفو واژینال نام داشته و بسیار کاربردی و موثر عمل می‌کند. باید گفت که این روش درمانی به‌شکل غیرجراحی بوده و پیشرفته است.

در طی این روش درمانی از دستگاه هایفو و فناوری سونوگرافی متمرکز جهت تقویت داخل واژن استفاده می‌شود. در نتیجه این درمان، اختلالات عملکرد جنسی و خشکی واژن ازبین‌رفته و سفتی واژن را نیز بهبود می‌دهد.

مزایا وکاربردهای دستگاه هایفو 12D

درصورتی‌که نسبت به خرید دستگاه هایفو 12 بعدی اقدام کنید، مزایای بیشتری به‌دست می‌آورید. در واقع مزایای هایفو 12 بعدی نسبت به هایفو 7 بعدی و 4 بعدی بسیار بیشتر است. از مهم‌ترین مزایایی که باعث افزایش ارزش قیمت دستگاه هایفو 12 بعدی شده‌اند باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش زمان درمان به 30 الی 45 دقیقه
  • بهبود ناحیه قابل درمان با سرعت بالا و بدون درد
  • تعداد جلسات درمانی، یک جلسه در طول یک سال
  • بدون دوره نقاهت و استحراحت
  • به‌روزرسانی کاربردی نرم‌افزارها
  • بدون هیچ گونه عوارض و خطر
  • جوابدهی موثر و فراتر از حدس

خرید دستگاه هایفو 12 بعدی

مهم‌ترین چیزی که افراد برای خرید دستگاه هایفو 12 بعدی بررسی می‌کنند، قیمت این دستگاه است. قیمت دستگاه هایفو 12 بعدی نسبت به مدل‌های 7 بعدی و 4 بعدی قطعا بیشتر است. در واقع دلیل این موضوع استفاده از امواج بیشتر در بعدهای وسیع‌تر است. در شرکت نویان طب مانلی، قیمت دستگاه هایفو 12 بعدی 187000000 تومان می باشد که شما به دو صورت نقد و اقساط می توانید این دستگاه کلاژن ساز پوست را خریداری نمایید.

اگر کاربرد دستگاه هایفو 12 بعدی اولترا فورمر را با مدل‌های دیگر بررسی کنید، متوجه می‌شوید که علاوه‌بر وجود کاربردهای بیشتر، مزایای آن نیز گسترده‌تر است. به همین دلیل اگر بودجه خرید این دستگاه را دارید، جای نگرانی برای ارزش خرید آن وجود ندارد.

سری جدید دستگاه هایفو 12 بعدی، ایمن تر است و کارایی MMFU را با تولید TCP به میکرو واحد، فراتر از فناوری TCP برای ایجاد کیفیت بالا به حداکثر می رساند، HIFU 12D از تکنولوژی پالسینگ نقطه به نقطه، خطی و دایره ای استفاده می کند ، در واقع تلفیق امواج خطی، نقطه‌ای و دایره‌ای در این دستگاه در 12 بعد مختلف اثرگذاری را بیشتر می‌کند.

این موضوع باعث کاهش تعداد جلسات شده و عملکرد را دقیق‌تر خواهد کرد. دستگاه هایفو 12 بعدی اولترا فورمر نوعی مبدل است که امواج سونوگرافی را بدون ایجاد تماس مستقیم با ناحیه مدنظر در لایه‌های مختلف پوست نفوذ می‌دهد.

مزایای جدید دستگاه هایفو 12 بعدی

دستگاه هایفو 12 بعدی را از چه شرکتی بخریم؟

موضوع بسیار مهم که مشتریان این دستگاه به‌دنبال راهکاری برای آن هستند، خرید دستگاه هایفو 12بعدی از معتبرترین فروشگاه است. ازآنجایی که این دستگاه وارداتی بوده و قیمت بسیار بالایی دارد، باید از معتبرترین مراکز آن را تهیه کنید. پیشنهاد ما خرید از نویان طب مانلی است.

شرکت نویان طب مانلی یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان قطعات و دستگاه‌های پزشکی است که سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارد. کالاهای واردشده توسط این شرکت علاوه‌بر داشتن قیمت مناسب نسبت به دیگر شرکت‌ها، گارانتی‌ها و ضمانت‌های معتبر را نیز دارا هستند. همچنین 10 خدمات پس از فروش را هم دارد، در واقع چندین سال است که این شرکت به عنوان نماینده شرکت اولترافومر فعالیت می کند.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال راه‌اندازی کلینیک جوان‌سازی پوست هستید، خرید دستگاه هایفو 12 بعدی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهید. این دستگاه ابزاری است که از آن برای فرایند درمانی هایفوتراپی استفاده می‌شود. با کمک این دستگاه می‌توانید پوست را جوان کرده و بدن و صورت را نیز لاغر کنید.

علاوه‌بر این کاربردها، قابلیت جوان‌سازی واژن نیز برای این دستگاه وجود دارد. برای خرید این دستگاه بهتر است به وب‌سایت شرکت نویان طب مانلی مراجعه کنید. قیمت دستگاه هایفو 12بعدی در این شرکت پایین‌تر بوده و اعتبار بالایی نیز در میان دیگر شرکت‌ها دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت نویان طب مانلی مراجعه کنید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها