Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم

خرید دستگاه لیزر دست دوم

چرا خرید دستگاه لیزر دست دوم؟ چنانچه شما هم به عنوان یک پزشک، مجموعه دار یا حتی اپراتور لیزر به فکر خرید دستگاه لیزر کارکرده افتاده اید، این مقاله برای شماست. انواع دستگاه‌ لیزر موهای زائد برای تنوع پوست و موهای مختلفی تولید و عرضه می شود، اما کلینیک‌های زیبایی یا پزشکان زیبایی که می خواهند کسب و کار خودشان را راه اندازی کنند یا کلینیک هایی زیبایی معتبر و باسابقه ای که دارای مراجعین لیزر زیادی هستند،

بنابراین تعداد دستگاه های لیزر موجود در مجموعه پاسخگوی تعداد مشتریانشان نیست، همچنین مدیران کلینیک ها نمی خواهند برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد نو هزینه کنند، بنابراین بدنبال اجاره دستگاه لیزر موهای زائد یا خرید دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم هستند.

چرا دستگاه لیزر کارکرده بخریم؟

شاید اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که چرا دستگاه لیزر کارکرده بخریم؟ دلایل مختلف و متفاوتی می‌تواند برای این کار وجود داشته باشد که بسته به شرایط هر شخص متفاوت خواهد بود.
اصلی‌ترین دلیلی که ممکن است یک مجموعه بخواهد اقدام به خرید یک دستگاه لیزر کارکرده نماید، قیمت پایین آن نسبت به دستگاه‌های لیزر موهای زائد نو است. اما نکات فنی زیادی وجود دارد که هنگام خرید چنین وسیله‌ای باید در نظر گرفت.

خرید دستگاه لیزر دست دوم

چرا دستگاه کارکرده نخریم؟

چرا نباید دستگاه لیزر کارکرده نخریم؟ اصلی‌ترین دلیل برای اینکه نخواهید چنین کاری کنید، احتمالا کیفیت پایین دستگاه‌های لیزر موی کارکرده است. این دستگاه‌ها بخش زیادی از طول‌عمرشان بسته به نحوه استفاده و تعداد شات لیزر بار آنها دارد، چنانچه دستگاه لیزر زیادی استفاده شده باشد، هزینه‌های تعمیر و تعویض قطعات آن می تواند هزینه زیادی را برای شما به‌همراه داشته باشد، به شما توصیه می کنیم در هنگام خرید دستگاه لیزر کارکرده حتما توجه نمایید که دستگاه لیزر موردنظر دارای چه مشخصاتی‌است آیا برای استفاده به‌عنوان وسیله‌ای دست‌دوم مناسب است یا خیر.

نکات مهم در هنگام خرید دستگاه لیزر دست‌ دوم

یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید دستگاه لیزر دست دوم، توجه به برند دستگاه است. قبل از خریدتان حتما درباره انواع دستگاه های لیزر موجود در بازار تحقیق کنید و این اطلاعات را باهم بسنجید، سپس در هنگام خرید سعی کنید اطلاعات کاملی از فروشنده دریافت کنید تا اگر درباره دستگاه‌ها و برند‌ها بحث به میان آمد، دقیقا بدانید که درباره چه چیزی صحبت می‌شود.

اصلی ترین و مهمترین قطعه دستگاه لیزر، لیزر بار آن است، در هنگام خرید حتما بپرسید که توان خروجی لیزر بار دستگاه لیزر چند وات است؟ چند شات کارکرده است و چند شات دیگر جا دارد کار کند؟ برند لیزربار آن چیست؟همچنین درباره پمپ آب، چیلر آب و فیلتر آب آن بپرسید. اینکه آیا هندپیس دستگاه لیزر تماسی است یا غیر تماسی؟ آیا سری مخصوص دارد یا خیر؟ این سوالات مهمی است که باید از فروشنده بپرسید.

همچنین درباره مدت کارکرد دستگاه به‌طور دقیق با فروشنده صحبت کنید و با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید ببینید هر یک از اجزای مهم دستگاه چقدر کار کرده‌اند. چنین کاری باعث می‌شود که شما خریدی هوشمندانه ای داشته باشید. حتما دستگاه را به‌صورت کامل تست کنید و از فروشنده مهلت تست بگیرید. تا اگر مشکلی وجود داشته باشد، در تست‌ها نمایان شود.

مقایسه دستگاه لیزر دست دوم با دستگاه لیزر نو

در مقایسه دستگاه لیزر دست دوم و دستگاه لیزر نو باید به این موضوع اشاره کنیم که این خرید چه مزایا و معایبی را برای شما دارد . البته که در بخش‌های قبلی مختصر به این موضوع اشاره داشتیم اما در این بخش به‌صورت کامل به بررسی مزایا و معایب خرید دستگاه لیزر کارکرده می پردازیم.

خرید دستگاه لیزر کارکرده

مزایا خرید دستگاه لیزر دست دوم چیست؟

اولین گزینه ای که شما را به سمت خرید دستگاه لیزر دست دوم یا کارکرده سوق می دهد، قیمت های بالای دستگاه‌های لیزر نو است، قیمت های بالا برای کلینیک‌های زیبای در شروع کار شاید هزینه بر باشد، ازسویی ممکن است یک مجموعه به‌طور تخصصی مشغول به چنین کاری نباشد و تنها بخواهد که بخشی تحت عنوان لیزر به مجموعه اضافه کند.

برای چنین افرادی انجام هزینه‌ای بسیار برای خرید دستگاهی نو و گران اصلا منطقی نیست. در نتیجه انتخاب دستگاه‌های دست‌دوم تصمیمی بسیار معقول و منطقی است، اختلاف قیمتی بین دستگاه‌های نو و دست‌دوم لیزر بسیار زیاد است. آنقدر که کاملا ارزشش را دارد اگر بخواهید این دستگاه را به‌صورت دست‌دوم تهیه کنید.

معایب خرید دستگاه لیزر دست دوم

شاید قیمت پایین دستگاه های کارکرده ما را در نهایت به این سمت سوق می‌دهد که بخواهیم برای مجموعه یا کلینیک خود چنین دستگاهی را تهیه کنیم. اما در نهایت باید بدانید که دستگاه‌های کارکرده عمر محدودی دارند.

شما با خرید یک دستگاه لیزرموهای زائد جدید قطعا برای مدت‌زمان نسبتا طولانی می توانید استفاده کنید، بدون اینکه مشکلی برایش پیش بیاید، اما از یک دستگاه لیزر کارکرده نمی‌توانید این انتظار را داشته باشید، چنین دستگاه‌هایی خیلی زود به‌خرج خواهند افتاد و برای شما هزینه‌های زیادی به همراه دارد، پس گزینه اقتصادی‌تر در طولانی‌مدت خرید دستگاه لیزر نو است.

درست است که بودجه بسیار زیادی که برای خریددستگاه لیزر تیتانیوم نیاز داریم، اما خرید دستگاه لیزر کارکرده باعث می‌شود در نهایت بخواهیم آن‌ها را کنار بگذاریم. چون نمیدانیم که دستگاه دست دوم چند سال کارکرده است و چند سال دیگر دوام خواهد داشت

قیمت دستگاه لیزر دست دوم

قیمت دستگاه لیزر دست دوم حدودی است و به عوامل زیادی بستگی دارد. اما قیمت حدودی نمونه‌های دستگاه لیزر کارکرده به‌طور کلی چیزی حدود 100 تا 300میلیون تومان قیمت دارند.
اینکه نمونه مورد علاقه شما در کدام بازه قیمتی قرار بگیرد کاملا بستگی به شرایط دستگاه و میزان کارکرد آن خواهد داشت. عموم این دستگاه‌ها در بازه 100 تا 150میلیون تومان هستند که مدت‌زمان نسبتا زیادی هم کارکرده‌اند. یعنی برای حداقل بودجه باید این بازه را در نظر داشته باشید. برای حداکثر بودجه هم همان 300 میلیون تومان کافی‌ است.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

اجاره دستگاه لیزر دست دوم ممکن است؟

اگر هنوز درباره سوال چرا دستگاه لیزر کارکرده بخریم؟ تردید دارید، بهترین پیشنهاد به شما اجاره دستگاه لیزر دست دوم است. شما می‌توانید این دستگاه ها را به مدت معین اجاره کنید، تا زمانی که بودجه خرید یک دستگاه لیزر نو را به دست آوردید، خوشبخانه اجاره دستگاه‌لیزر تیتانیوم پلاس ازطریق مجموعه نویان طب مانلی امکان‌پذیر است.

این مجموعه امکانات زیادی را در اختیار شما خواهد گذاشت تا بتوانید در نهایت از یک دستگاه لیزر با کیفیت استفاده کنید. اگر قصد دارید که از چنین امکانی برخوردار شوید، همین حالا به وب‌سایت رسمی نویان طب مانلی مراجعه کنید تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به‌دست بیاورید.

جمع‌بندی

چون دستگاه‌های لیزر موهای زائد گران‌قیمت هستند و برای کلینیک‌ها و مجموعه‌های زیبایی هزینه زیادی همراه دارد، بسیار از آنها بدنبال خرید دستگاه لیزر کارکرده هستند، به همین منظور در این مقاله سعی کردیم تمام جنبه های خرید یک دستگاه لیزر دست دوم بررسی کنیم، همچنین پیشنهادهایی جایگزین برای خرید دستگاه لیزر کارکرده، اجاره موقت این دستگاه هاست.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه لیزر دست دوم با کارشناسان نویان طب مانلی در تماس باشید

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی : @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما