جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا چیست؟

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا چیست؟

با توجه به پیشرفت‌های روزافزون در حوزه تکنولوژی‌های زیبایی، دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا به‌عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و مؤثرترین ابزارها در زمینه جوانسازی پوست شناخته می‌شود. این دستگاه می‌تواند بهبودهای چشمگیری در ظاهر و سلامت پوست ایجاد کند.

یکی از مزایای بزرگ و متمایز دستگاه جوانسازی ترمیا این است که برای انواع پوست‌ها و در هر فصلی از سال قابل استفاده است. این ویژگی، همراه با نتایج طبیعی و بلند مدتی که ایجاد می‌کند، آن را به یک انتخاب محبوب در میان افراد مختلف و متخصصان زیبایی تبدیل کرده است.

جهت مشاهده قیمت دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی به سایت ما مراجعه نمایید.

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا و عملکرد آن

دستگاه آر اف فرکشنال نانو ابلیتیو ترمیا یک دستگاه پیشرفته است که از سوزن‌های بسیار ریز و امواج رادیویی برای جوانسازی، لیفت و سفت‌شدن پوست استفاده می‌کند. این دستگاه از فناوری نانو آر اف فرکشنال (Nanofractional RF) بهره می‌برد که باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود.

این دستگاه به‌واسطه استفاده از سوزن‌های بسیار ریز، قادر است به‌طور دقیق‌تر و مؤثرتر از روش‌های سنتی، امواج رادیویی را به عمق لایه‌های مختلف پوست ارسال کند. این فرآیند منجر به تحریک فعالیت سلول‌های پوستی، بهبود تولید کلاژن و الاستین، کاهش چین‌وچروک، افزایش لطافت و جوانسازی پوست می‌شود.

همچنین، با استفاده از این دستگاه می‌توان به درمان مشکلاتی مانند جوش‌های آکنه، نقاط تیرگی و علائم پیری پوست کمک کرد. دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا با توجه به تکنولوژی نانو آر اف فرکشنال، قادر است به‌طور دقیق به مناطق هدف در پوست نفوذ کرده و بهبود قابل‌ملاحظه‌ای در بافت و ظاهر پوست ایجاد کند.

این دستگاه کاملاً غیرتهاجمی است، هیچ‌گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند و به تعداد جلسات کمتری برای بازدهی و ظاهرشدن تغییرات نیاز دارد. این روش تحت تأییدیه FDA آمریکا قرار دارد و به‌عنوان یک روش ایمن و مؤثر در زمینه جوانسازی و بهبود کیفیت پوست شناخته می‌شود.

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا

ویژگی های دستگاه RF فرکشنال ترمیا

Thermia Machine تنها و اولین دستگاه Ablative RF Fractional موجود در آسیا است که کارتریج دارای 160 میکروسوزن ظریف و هر میکروسوزن دارای سطح تماس 20*150 میکرون می باشد. میزان ابلیشن با حداکثر 500 میکرون، انعقاد و ناحیه آسیب دیده با حرارت 4 میلی متری روی پوست قابل کنترل خواهد بود و چگالی انرژی متغیر منجر به مزایای درمان با تجهیزات لیزر فرکشنال می شود.

همچنین آلیاژهای به کار رفته در این سوزن ها با بدن سازگار است (اسپتیک) که در صورت تماس با پوست از بروز هرگونه حساسیت و حساسیت جلوگیری می کند.ترمیا با منوی پیش فرض و فناوری ICF TM پزشک را قادر می سازد تا درمان کارآمدی داشته باشد. 15 درمان در این تجهیزات از پیش طراحی شده است که به طور خودکار بهترین و کارآمدترین سطح فرسایش، انعقاد و انرژی را برای هر درمان خاص ارائه می دهد. نشان داده شده است که با تعیین ابلیشن و انعقاد دلخواه، می‌توانید درمان را به روشی ایمن و بدون خطر انجام دهید و سپس می‌توانید تنظیمات را در چندین حالت ذخیره کنید.

از انجام آزمایشات بالینی و همکاری مهندسان ایرانی و سوئیسی در طراحی، ساخت و ترویج این فناوری، این شرکت برای اولین بار توانست تجهیزات نانو Ablative RF Fractional را با نام Thermia طراحی و تولید کند. طراحی این تجهیزات بر اساس عدم ایجاد آسیب در اپیدرم بوده و هیچ گونه تخریب حرارتی در عمق بافت پوست برای لیفت موثر، ضد پیری و درمان های پوستی ایجاد نمی شود.در نتیجه، پزشکان می‌توانند طیف وسیعی از درمان‌ها را در مقایسه با امکانات RF fractional مرسوم انجام دهند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم با شرایط اقساطی بلند مدت

کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال نانو ابلیتیو ترمیا

سفت شدن و جوانسازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا با استفاده از امواج رادیویی به افزایش الاستین و شدت کلاژن‌سازی پوست کمک می‌کند. این امر باعث سفت‌شدن و جوانسازی پوست می‌شود.

کاهش چین‌وچروک

دستگاه با فعال‌سازی فرآیندهای تولید کلاژن و الاستین، به کاهش چین‌وچروک پوست کمک کرده و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد.

از بین بردن منافذ باز پوست

این دستگاه با استفاده از تکنولوژی رادیوفرکانس، منافذ باز پوست را کاهش می‌دهد و باعث تمیزی و صافی پوست می‌شود.

کاهش جای اسکار و زخم

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا در صورت استفاده مداوم، می‌تواند به کاهش جای اسکار و زخم‌های پوستی کمک کند.

از بین بردن جای جوش و آکنه

آر اف فرکشنال ترمیا با تحریک فرآیندهای بازسازی پوست، به از بین بردن جای جوش و آکنه کمک می‌کند و پوست را تمیز و بی‌عیب می‌سازد.

کاهش ترک ‌های پوستی

با نفوذ عمیق امواج رادیویی به پوست، شاهد کاهش ترک‌های پوستی خواهید بود. مزیتی که پوست را صاف و جذاب می‌سازد.

rf fractional thermia.1

مزایای استفاده از دستگاه RF فرکشنال ترمیا

دستگاه آر اف فرکشنال نانو ابلیتیو ترمیا با داشتن ۱۶۰ میکروسوزن، امکان پوشش‌دهی سطح وسیعی از پوست را فراهم می‌کند. مزیتی که باعث می‌شود جلسات درمانی کوتاه‌تر و کارآمدتر باشند. پس از استفاده از این دستگاه، بیماران می‌توانند به‌سرعت به فعالیت‌های روزمره خود بازگردند.

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا مزایای زیاد و متنوعی دارد. برخی از مهم‌ترین مزایای این دستگاه عبارت‌اند از:

نسل آخر RF غیرتهاجمی

دستگاه ترمیا، نسل آخر RF غیر تهاجمی است و از کمترین عوارض در بین تمامی دستگاه‌های رادیوفرکانسی در دنیا برخوردار است. این دستگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، نتایج بسیار مؤثری را به ارمغان می‌آورد.

ایمن، نتایجی طبیعی، ماندگار و بی‌خطر

استفاده از این دستگاه روشی امن، طبیعی، ماندگار و بی‌خطر را برای جوانسازی و بهبود وضعیت پوست فراهم می‌کند.

لیفت صورت‌های استخوانی

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا می‌تواند صورت‌های استخوانی را لیفت کرده و ظاهر جوان‌تری به پوست ببخشد.

دستگاه آر اف فرکشنال نانو ابلیتیو ترمیا

درمان ترشح بیش از اندازه چربی در پوست

با استفاده از این دستگاه، می‌توان ترشح چربی بیش‌ازحد پوست را کنترل و متعادل کرد. مزیتی که منجر به بهبود وضعیت کلی پوست می‌شود. این دستگاه همچنین تعرق بیش‌ازاندازه در ناحیه زیربغل را نیز درمان می‌کند.

مجهز به تکنولوژی هوشمند تعیین مقدار انرژی ورودی، برای بهبود عملکرد درمان، این دستگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی هوشمند، مقدار انرژی ورودی را بهینه‌سازی می‌کند تا بهترین نتایج درمانی را بدون ایجاد عوارض جانبی برای کاربران فراهم کند.

سوزن‌‌های متعدد و بسیار نازک برای نفوذ بهتر امواج رادیویی

این دستگاه از سوزن‌های بسیار نازک با ابعاد حدودی ۲۰*۱۰۵ میکرون استفاده می‌کند که به نفوذ بهتر امواج رادیویی و تحریک بهتر الاستین و کلاژن پوست کمک می‌کند. این خصوصیت باعث افزایش کارایی و اثربخشی در درمان‌های پوستی می‌شود.

قیمت دستگاه co2 فرکشنال جهت ترمیم جای زخم و بخیه های عمیق

آشنایی با دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی

دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی نیز همانند دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا یک دستگاه زیبایی و جوانسازی پوست است که از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد. این دستگاه با ترکیب سه تکنولوژی مزوتراپی میکروسوزنی، مزوتراپی بدون‌سوزن و همچنین امواج آر اف، در درمان طیف گسترده‌ای از مشکلات پوستی، نتایج چشمگیری را رقم می‌زند. امواج آر اف با ایجاد حرارت در لایه‌های عمیق‌تر پوست، به کلاژن‌سازی و افزایش الاستیسیته پوست کمک می‌کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه، دقت بالای آن در هدف‌گیری و درمان لایه‌های مختلف پوست است. بدین صورت که می‌تواند به‌طور کاملاً هدفمند، لایه‌های اپیدرم یا درم را مورد هدف قرار دهد. این دستگاه در درمان انواع مشکلات پوستی همچون ترک‌ها، استرچ مارک‌ها، جای جوش و همچنین بازسازی و جوانسازی پوست بسیار مؤثر عمل می‌کند.

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی

✔مجهز به ۲ هندپیس SRF و MRF
✔تکنولوژی پرتاب امواج با دقت نفوذ ۰.۱ میلی‌متر
✔فرکانس ۵ مگاهرتز
✔قابلیت تنظیم تخلیه انرژی بین ۱ تا ۱۰
✔قابلیت تنظیم عمق نفوذ سوزن از ۰.۳ تا ۳ میلی‌متر

دستگاه آر اف فرکشنال نانو ابلیتیو ترمیا

جمع‌بندی

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا یکی از پیشرفته‌ترین و مؤثرترین دستگاه‌های موجود در بازار برای جوانسازی و سفت‌کردن پوست است. این دستگاه با بهره‌گیری از تکنولوژی هوشمند و دقیق، عملکرد بی‌نظیری در کاهش چین‌وچروک، از بین‌بردن جای جوش و آکنه و کاهش ترک‌های پوستی دارد.

تفاوت اصلی دستگاه ترمیا با سایر دستگاه‌های آر اف در عوارض و تهاجم کمتر و ایمنی بیشتر آن است. مزیتی‌هایی که نتایجی طبیعی و ماندگاری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. این دستگاه با تکنولوژی منحصربه‌فرد خود، انرژی ورودی را به‌طور دقیق تنظیم می‌کند تا بهترین نتایج درمانی بدون ایجاد خطر و عوارض جانبی حاصل شوند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید دستگاه آر فرکشنال با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با کارشناس فروش: 09129096358

  اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها