Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

نکاتی ضروری درباره لیزر موهای صورت

نکاتی ضروری درباره لیزر موهای صورت

نکاتی که مربوط به لیزر موهای صورت است را باید بدانید و سپس برای از بین بردن موهای صورت اقدام کنید. این مسئله که بدانید لیزر موهای صورت چه تفاوتی با دیگر قسمت‌ های بدن دارد بسیار مهم است. موهای صورت نازک هستند و باید برای لیزر موهای نازک صورت از روش مناسبی استفاده شود. این مسئله که اشعه دستگاه لیزر بر اساس ضخامت موی صورت تعیین شود بسیار مهم است. اشعه ‌ای که برای لیزر کردن موهای صورت مورد استفاده قرار می ‌گیرد نباید درجه بالایی داشته باشد. از آنجایی که موهای صورت بسیار نازک هستند باید با اشعه درجه پایین این موها از بین بروند.

نحوه لیزر موهای ضخیم و نازک صورت

لیزر موهای صورت به عنوان یکی از روش‌های نوین جهت حذف کردن موهای زائد شناخته می‌ شود. امروزه با استفاده کردن از انواع دستگاه‌ های لیزر می ‌توانید به صورت دائمی موهای زائد صورت را از بین ببرید. این روش به صورت گسترده در بسیاری از کلینیک ‌های زیبایی جهت لیزر کردن صورت آقایان و خانم ‌ها استفاده می‌ شود. برای اینکه تاثیر لیزر را روی موهای صورت خود دریافت کنید باید نکات لازم و ضروری را به طور کامل بشناسید. چگونگی لیزر نمودن موی صورت یکی از مهم ‌ترین مواردی است که اهمیت دارد. پوست صورت حساس ‌تر از دیگر بخش ‌های بدن می ‌باشد.

بیشتر بدانید: خرید دستگاه لاغری ems بهترین روش برای کاهش وزن و عضله سازی

استفاده کردن از روش لیزر برای از بین بردن موهای صورت مزیت‌ های زیادی دارد. دقت بالایی که در این روش وجود دارد و همچنین قابلیت تنظیم کردن شدت و طول لیزر مهمترین مزیت‌ های آن شناخته می‌ شوند. لیزر موی صورت با استفاده از فناوری لیزر با انتشار انرژی نوری انجام می‌ گردد. موهایی که دارای فولیکول زیادی هستند از بین می ‌روند. ملانین و انواع رنگدانه‌ هایی که در پوست قرار گرفته‌ اند برای رنگ طبیعی پوست تشکیل می‌ گردند. لیزر با برخورد به ملانین می ‌تواند انرژی را به ملانین منتقل کرده و موهای زائد از بین بروند.

لیزر موهای زائد صورت

شرایط لیزر موهای صورت

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد لیزر موهای صورت اهمیت دارد این است که شرایط لیزر موی صورت را بدانیم. لیزر موی صورت جهت برداشت انواع مو زائد یکی از روش‌ های کاربردی در زمینه زیبایی به شمار می ‌رود. استفاده کردن از این روش در برخی شرایط امکان دارد توصیه شود اما در برخی از موارد محدودیت ‌هایی خواهد داشت. ضخامت و رنگ موها یکی از مهم ‌ترین شرایطی است که جهت استفاده از لیزر موی زائد صورت به آن اهمیت می ‌دهند. دستگاه‌هایی که برای حذف کردن موهای زائد استفاده می ‌شوند روی موهای ضخیم و تیره تاثیر بیشتری دارند.

تاثیر دستگاه لیزر روی موهای روشن، کرکی و نازک کمتر است. پیش از اینکه از روش لیزر موی صورت استفاده کنید باید با پزشک خود مشورت نمایید تا مطمئن شوید لیزر برای موهای صورت تان مناسب است یا نیست. وضعیت پوست یکی از مهم ‌ترین شرایطی است که برای استفاده از روش لیزر موی صورت باید به آن اهمیت دهیم. پوست شما باید بدون عفونت و سالم باشد تا استفاده کردن از این روش به راحتی انجام شود. هر نوع بیماری پوستی، جوش، آفتاب سوختگی و … موجب محدودیت برای استفاده از لیزر خواهد شد.

بیشتر بدانید : خرید دستگاه لیزرتیتانیوم پلاس با بهترین ویژگی ها

مراقبت های قبل از لیزر موهای صورت

مراقبت‌ های قبل از لیزر موهای صورت را باید جدی بگیرید تا نتیجه مناسبی از این روش دریافت کنید. قبل از لیزر به هیچ عنوان در معرض آفتاب قرار نگیرید. اگر در معرض آفتاب باشید پوست شما تیره می‌ گردد و نتیجه مناسبی از لیزر دریافت نمی‌ کنید. پوست خود را پیش از انجام دادن لیزر باید به طور کامل پاک کنید. استفاده کردن از انواع مواد آرایشی مانند ضد آفتاب و … اثر بخشی لیزر را کاهش می‌ دهد.

بیشتر بدانید: نکات مهم در خصوص لیزر صورت زنان

پس از انجام دادن لیزر از محصولاتی که تولید کننده ملانین یا تنظیم کننده ملانین هستند خودداری نمایید تا عوارض جانبی لیزر برای پوست شما به وجود نیاید. در صورت مشاهده هر نوع عوارض جانبی و علائم مانند قرمزی پوست، التهاب و … می ‌توانید سریعا با پزشک خود این مسئله را در میان بگذارید.

مراقبت های بعد از لیزر موهای صورت

مراقبت‌ های بعد از لیزر موهای صورت را باید بشناسید تا آنها را اجرا کنید. یکی از مهم ‌ترین مراقبت ‌هایی که بعد از لیزر جهت کاهش موی زائد باید به آن اهمیت دهید این است که صورت خود را گرم نکنید. گرم کردن صورت موجب می‌ گردد پوست تان قرمز شود. بعد از لیزر باید از کرم‌ های ضد التهاب و کیسه یخ استفاده نمایید. کرم‌ های ضد آفتاب را برای اجتناب از آفتاب مورد استفاده قرار دهید.

مرطوب کننده‌ های ملایم را باید برای حفظ کردن رطوبت پوست روی پوست تان بزنید. به هیچ عنوان از مواد آرایشی سنگین و محصولات شیمیایی که قوی هستند نباید استفاده کنید. هر یک از نکاتی که در مورد لیزر موی زائد صورت است را باید از پزشک خود بپرسید تا از روش لیزر مطمئن باشید. رعایت نمودن نکات مراقبتی پس از جلسات لیزر موی صورت باید بر اساس نظر پزشک انجام شود. اگر به این نکات اهمیت دهید در کمترین بازه زمانی نتیجه مناسب لیزر موی صورت را دریافت می ‌کنید.

مطالعه بیشتر:  چه کسانی ممنوعیت انجام لیزر موهای زائد دارند؟

مزایا و معایب لیزر موهای صورت

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای صورت

برای لیزر موهای صورت باید تعداد جلساتی که نیاز است به پزشک مراجعه کنید را تعیین نمایید. تعداد جلسات لیزر موی صورت به چندین عامل مهم بستگی دارد. نوع لیزر مورد استفاده شده، ضخامت و رنگ مو، واکنش پوست و منطقه مدنظر از جمله عوامل تاثیرگذار جهت تعیین جلسات لیزر شناخته می ‌شوند. اگر بخواهید نتیجه مطلوبی از لیزر موی صورت دریافت کنید باید حدود ۶ الی ۱۲ جلسه به کلینیک مراجعه نمایید.

تعداد دقیق جلسات به طور معمول توسط پزشک تعیین می‌ گردد. در هر یک جلسه پوست شما با تابش لیزر مواجه می‌ گردد و موهای فعال از بین می‌ روند. با پیشرفت نمودن تعداد جلسات تعداد موهای زائد صورت کاهش پیدا می‌ کنند. موهای جدید نازک‌ تر و ضعیف ‌تر خواهند شد. پس از تمام شدن جلسات امکان دارد به جلسات تکمیلی برای کنترل کردن موهای جدید نیاز داشته باشید.

مطالعه بیشتر:  دلایل ایجاد زخم بعد از لیزر موهای زائد

جهت اطلاع از قیمت خرید دستگاه لیزر با ویژگی لیزرموهای کرکی صورت با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما