جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

مقایسه دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت

مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت

تفاوت های دستگاه لیزر کندلا با دستگاه لیزر الکساندرایت؟

زمان مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت، متوجه ویژگی های خاص آنها می شوید. دستگاه‌ های لیزر بر اساس استانداردهای مشخص شده ‌ای تولید می‌ شوند تا طول موج گوناگونی داشته باشند. هر یک از دستگاه‌ های لیزر که در مراکز لیزر مورد استفاده قرار می ‌گیرند دارای ویژگی‌ های خاصی هستند.

بر همین اساس فردی که اپراتور لیزر است طبق ویژگی دستگاه از آن استفاده می ‌کند تا موهای زائد فرد متقاضی را از بین ببرد. دستگاه لیزر کندلا و دستگاه لیزر الکساندرایت به عنوان مهم ‌ترین دستگاه‌ های لیزر شناخته می ‌شوند که بسیاری از مراکز لیزر موهای زائد این نمونه دستگاه‌ ها را مورد استفاده قرار می‌ دهند. در این مطلب می‌ خواهیم تفاوت ‌هایی که بین هر یک از این دستگاه‌ ها وجود دارد را برای شما توضیح دهیم.

مقایسه ویژگی های دستگاه کندلا و الکساندرایت

مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت

جهت مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت، باید بدانید دستگاه لیزر کندلا به عنوان یکی از پیشرفته‌ ترین دستگاه‌ ها شناخته می‌ شود که دارای ویژگی‌ های زیادی است. یکی از دلایلی که بسیاری از کلینیک ‌ها جهت از بین بردن موهای زائد این دستگاه را استفاده می‌ کنند، قیمت مناسب آن می ‌باشد. نسبت به بسیاری از دستگاه‌ های دیگر، دستگاه کندلا با هزینه کمتری به فروش می رسد.

علاوه بر این باید بدانید ماندگاری و مقاومت بالایی که از این دستگاه دریافت می‌ شود موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد. کندلا برای تولید انواع موج ‌هایی که تا ۷۵۵ نانومتر هستند استفاده می‌ گردد. بعد از اینکه به وسیله منبع انرژی طول موج تحریک می‌ شود، لیزر نور سبز رنگی را تولید می‌ کند. نور سبز رنگ موجب به وجود آمدن طول موج دقیق می ‌شود. دستگاه‌ های دیگر توانایی و دقت دستگاه کندلا را ندارند. به همین دلیل بسیاری از مراکز لیزر ترجیح می ‌دهند از دستگاه کندلا استفاده کنند.

اطلاع از قیمت دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

ویژگی دستگاه لیزر الکساندرایت

در پیرو مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت، اینکه دستگاه الکساندرایت به عنوان یکی از دستگاه‌ های لیزر با کیفیت شناخته می‌ شود که کشور کره آن را تولید می‌ کند. لامپ ‌های محرک زیادی در این دستگاه لیزر به کار گرفته شده ‌اند که عمر استفاده از آنها بسیار طولانی می‌ باشد.

از دستگاه الکساندرایت می ‌توانیم در موارد بسیار متفاوت استفاده کنیم. همچنین باید بدانید دستگاه الکساندرایت برای جوانسازی پوست کاربرد زیادی دارد،بسیاری از مراکز لیزر جهت جوانسازی پوست افراد متقاضی این دستگاه را مورد استفاده قرار می ‌دهند.

سرعت بالای دستگاه الکساندرایت موجب شده که بسیاری از مراکز لیزر این دستگاه را جهت از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار دهند. قدرتمند بودن دستگاه الکساندرایت به عنوان یکی از مهمترین ویژگی ‌های آن شناخته می ‌شود. دستگاه الکساندرایت در مدل‌ ها و اندازه‌ های گوناگونی تولید می ‌گردد که هر یک از آنها قدرت متفاوتی دارند. بر همین اساس مراکز لیزر طبق قابلیتی که می‌ خواهند از دستگاه الکساندرایت دریافت کنند یکی از بهترین مدل‌ های این دستگاه را سفارش می‌ دهند.

الکساندرایت یا کندلا؟

مزیت دستگاه لیزر کندلا نسبت به الکساندرایت

برای مقایسه ویژگی های هر دو دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت باید مزیت ‌های آنها را به طور کامل بشناسید. دستگاه کندلا مزیت‌ های بی‌ نظیری دارد که هر یک از این مزیت ‌ها موجب شده تا به صورت گسترده از آن استفاده کنند. سرعت انجام درمان با استفاده از دستگاه کندلا بسیار بالا است. این ویژگی به عنوان مهم‌ ترین مزیت دستگاه کندلا شناخته می‌ شود.

دستگاه لیزر کندلا برای از بین بردن موهای نازک و ضخیم مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بر همین اساس اپراتور لیزر می‌ تواند از این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد ضخیم و نازک به راحتی استفاده کند. قابل استفاده بودن دستگاه کندلا برای تمامی پوست‌ های روشن و تیره یکی دیگر از مزیت ‌های این دستگاه شناخته می‌ شود. هر یک از افرادی که پوست تیره و روشن دارند می ‌توانند با استفاده از این دستگاه جوانسازی پوست را انجام دهند.

خرید دستگاه CO2 فرکشنال، کلاژن سازی و جوانسازی مجدد پوست

ویژگی های کهک دستگاه تیتانیوم الکساندرایت

تعداد جلسات لیزر با دستگاه کندلا

دوره درمان لیزر کندلا نسبت به دیگر دستگاه‌ های لیزر بسیار کوتاه‌ تر می ‌باشد. بر همین اساس هر یک از افرادی که می‌ خواهند در کمترین بازه زمانی دوره درمان خود را طی کنند ترجیح می‌ دهند از دستگاه لیزر کندلا استفاده نمایند. دستگاه کندلا به دلیل طول موجی که دارد یکی از مناسب ‌ترین دستگاه‌ ها برای پوست روشن به شمار می ‌رود. در واقع دستگاه کندلا آسیب زیادی به پوست وارد نمی ‌کند. هر یک از افرادی که دارای پوست روشن هستند باید از دستگاه‌ های مناسب استفاده نمایند تا پوستشان دچار آسیب نشود.

میزان درد دستگاه لیزر کندلا بسیار کم است. اشعه ‌ای که در دستگاه لیزر کندلا وجود دارد پوست را خنک می‌کند و به همین دلیل افراد زمان استفاده از این لیزر پوست شان نمی‌ سوزد. این ویژگی به عنوان یکی از مهمترین مزیت ‌های دستگاه کندلا شناخته می‌ شود.

ویژگی های هر دو دستگاه لیزر و دستگاه الکساندرایت

برای مقایسه ویژگی های دستگاه لیزر کندلا و الکساندرایت باید مزیت ‌های دستگاه الکساندرایت را بشناسید. سرعت بالایی که از دستگاه الکساندرایت دریافت می ‌شود مهمترین مزیت آن است، این دستگاه از یک الی ۱۰ هرتز سرعت دارد و به همین دلیل برای از بین بردن موهای زائده متنوع قابل استفاده خواهد بود. دستگاه الکساندرایت قابلیت تنظیم از ۲ الی ۲۰ میلیمتر را برای درمان ‌های گوناگون دارد.

بر همین اساس هر یک از افراد می‌ توانند با خیال راحت از این دستگاه برای مراقبت‌ های متنوع استفاده کنند. سیستم خودکار عیب یابی دستگاه یکی دیگر از مزیت‌ های آن به شمار می ‌رود، در صورتی که مشکلی برای دستگاه الکساندرایت به وجود آید در کمترین بازه زمانی مشکل به وجود آمده اعلام خواهد شد.

دستگاه الکساندرایت مجهز به سیلندر دوگانه برای یکنواختی اشعه است. بدون درد بودن دستگاه الکساندرایت به عنوان یکی دیگر از مزیت ‌های آن به شمار می‌ رود. از آنجایی که طول موج این دستگاه قوی است در کمترین بازه زمانی کار می‌ کند و شات‌ های آن بدون درد می ‌باشند. در صورتی که شات ‌های لیزر درد نداشته باشند سریعتر درمان مورد نظر انجام خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.