جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی
دوره آموزشی اپراتور لیزر

هزینه های شرکت در دوره

دوره آموزشی اپراتوری لیزر

امروزه بدلیل پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن دستگاه های لیزر و زیبایی، افرادی زیادی از روش لیزرتراپی برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند، در نتیجه شغل اپراتوری لیزر اهمیت زیادی پیدا کرده‌ است، به همین دلیل شرکت نویان طب مانلی تصمیم گرفته است که به صورت ماهانه ورکشاپ های اپراتور لیزر را با مناسبترین هزینه برای علاقه مندان این حرفه با همکاری انرژی اتمی و جهاد دانشگاهی همراه با ارائه مدرک بین المللی اپراتور لیزر از مرکز فنی حرفه ای کشور برای کارآموزان این دوره، برگزار می نماید.

چنانچه شما هم علاقه مند به یادگیری کار با انواع دستگاه لیزر موهای زائد و دریافت مدرک لیزر موهای زائد هستید، شرکت در این دوره ی آموزشی بهترین گزینه است بنابراین جهت ثبت نام می توانید با مشاوران آکادمی نویان تماس بگیرید. دوره اپراتوری لیزر بزودی با قیمت و کیفیت بالا برای کارجویان در کلینیک های زیبایی برگزار می گردد.

آنچه در ادمه خواهید خواند.

دوره آموزشی اپراتوری لیزر همراه با دریافت مدرک لیزر موهای زائد

به دلیل اینکه درخواست برای اپراتور لیزر و استخدام اپراتورها و تکنسین های لیزر زیاده شده و کسانی که مایل هستند در این حوزه فعالیت داشته باشند، می توانید در دوره های اپراتور لیزر جهاددانشگاهی نویان طب مانلی شرکت کنند و با گذراندن آموزش های لازم، مدرک معتبر اپراتور لیزر را از شرکت نویان طب مانلی دریافت کرده و مشغول به کار شوند.

باید بگوییم که یکی از شرایط استخدام در مراکز زیبایی و لیزر داشتن مدرک اپراتوری لیزر از یک موسسه ی معتبر مثل جهاد دانشگاهی یا مرکز فنی حرفه ای کشور است، بنابراین با شرکت در دوره اپراتور لیزر موهای زائد نویان طب مانلی، می توانید مدرک بین المللی اپراتوری لیزر فنی حرفه ای را از نویان طب مانلی دریافت نمایید، با گرفتن مدرک اپراتور لیزر شرکت نویان طب مانلی، حتی می توانید به صورت کاری مهاجرت کنید.

دوره اپراتور لیزر

اپراتور لیزر کیست؟

اپراتورهای لیزر همان افرادی هستند که در مراکز و کلینیک های زیبایی، مسئولیت استفاده از دستگاه‌های لیزر را بر عهده می‌گیرند. همان طور که می دانید اپراتوری لیزر یکی از شغل‌هایی است که در چند سال اخیر و پس از روی کار آمدن انواع دستگاه لیزر موهای زائد، طرفداران زیادی پیدا کرده است. مهارت این شغل پردرآمد، به‌سادگی و با گذراندن تنها دو روز دوره اپراتوری لیزر، حاصل می‌شود. پس از آن، اپراتور آموزش‌دیده می‌تواند با گرفتن مدرک بین‌المللی اپراتوری لیزر، در مراکز مختلف لیزر شروع به‌کار نماید.

وظایف یک اپراتور لیزر چیست؟

یک اپراتور دستگاه لیزر، همه اقداماتی را که در ارتباط با لیزر موهای زائد برای بیمار انجام می‌شود، تحت نظر دارد. وظایف یک اپراتور پس از گذراندن دوره اپراتور لیزر، شامل موارد زیر است:

⚫تعیین تعداد جلسات و زمان مراجعه جلسات بعدی کلاینت ها

⚫راهنمایی مراجعه کنندگان در زمینه اقدامات لازم بعد از هرجلسه لیزر

⚫تامین ایمنی کلاینت ها با ارائه عینک مخصوص

⚫ارائه سَری اختصاصی دستگاه برای هر بیمار (در برخی از
دستگاه‌های لیزر)

⚫رعایت بهداشت با تعویض رل لیزر و تمیزکردن دستگاه

⚫تنظیم دستگاه لیزر با توجه به وضعیت پوست، جلسه درمان و شرایط بیمار

⚫مشخص کردن تعداد جلسات درمان و تناوب آن‌ها

⚫نوبت دهی برای انجام لیزر

⚫تشکیل پرونده برای کلاینت ها

دریافت مدرک لیزر موهای زائد از مرکز فنی و حرفه ای

کارگاه آموزشی کار با دستگاه لیزرموهای زائد + مدرک معتبر اپراتوری لیزر فنی حرفه ای

آموزش دوره های اپراتوری لیزر معمولا از یک آموزشگاه به آموزشگاه دیگر متفاوت است. با این حال، مراکزی که دوره اپراتور لیزر و اصول کار با دستگاه لیزر را ارائه می‌کنند، آموزش خود را در دو روز متمرکز می‌سازند:

  • روز اول: آموزش تئوری
  • روز دوم: آموزش عملی

در دوره تئوری، افراد با اصول کار با دستگاه لیزر، انواع دستگاه‌ها و تفاوت آن‌ها با هم، شیوه انتخاب انواع دستگاه لیزر برای تایپ های پوست مختلف، اثرات لیزر بر بافت پوست، نکات ایمنی، شناخت بیمار و … آشنا می‌شوند و در دوره عملی، به‌شکل عملی وارد کار با دستگاه شده و آنچه به‌شکل تئوری آموخته‌اند را پیاده‌سازی می‌کنند.

اهمیت کار با دستگاه لیزر برای اپراتور لیزر

کار با دستگاه لیزر، بخش اعظم شغل اپراتور را تشکیل می‌دهد. شناخت نوع دستگاه و توانایی انتخاب آن برای هر نوع پوست، امکان تغییر تنظیمات دستگاه براساس نوع پوست، جلسه درمان و پاسخ‌گویی به لیزر، همگی از جمله وظایف یک اپراتور یا تکنسین لیزر محسوب می‌شوند که تنها با شناخت درست دستگاه‌ها محقق می‌گردند، بدون دوره اپراتوری لیزر، اپراتور نمی‌تواند این مهارت‌ها را به‌دست بیاورد.

قیمت دستگاه لیزر تیتانیوم 2024 در سال 1403 آپدیت شد!

سرفصل های آموزشی دوره اپراتوری لیزر در ورکشاپ نویان طب مانلی

  • آموزش بهداشت، شناخت و جلوگیری از عوامل بیماری زا در انجام لیزر موهای زائد
  • آشنایی با لایه‌ های مختلف پوست
  • ارگونومی اپراتور لیزر برای انجام لیزر
  • مکانیزم عملکرد لیزر بر روی پوست
  • انواع دستگاه‌ های لیزر و عملکرد آنها
  • آموزش تنظیم دستگاه لیزر متناسب با محل موی زائد
  • آموزش عملی استفاده از دستگاه برای نواحی مختلف بدن
  • مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد
  • آموزش تشکیل پرونده برای کلاینت ها

دریافت مدرک بین المللی اپراتور لیزر جهاد دانشگاهی

گرفتن مدرک اپراتور لیزر فنی حرفه ای، برای استخدام ضروری است. هرچه مدرک معتبرتر باشد، امکان استخدام بیشتر است. برخی از مراکز آموزشی مدرک بین‌المللی اپراتوری را ارائه می‌دهند که با داشتن آن می‌توان در همه جای دنیا مشغول به‌کار شد. دریافت مدرک بین‌المللی اپراتوری لیزراز مرکز فنی و حرفه‌ای کشور یکی از معتبرترین مدرک است.

اگر قصد دارید دریک دوره اپراتوری لیزر شرکت کنید، ابتدا تحقیق کنید که این دوره همراه با گرفتن مدرک بین المللی لیزر است یا خیر؟ سپس برای ثبت نام و شرکت در دوره اقدام نمایید.

دریافت مدرک بین المللی اپراتور لیزر

مهارت هایی که در دوره اپراتوری لیزر موهای زائد یاد میگیرید!

با شرکت در یک دوره اپراتوری لیزر معتبر، افراد، می‌توانند از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

  • یادگیری مهارتی برای کسب درآمد
  • آمادگی سریع برای شروع به‌کار
  • کسب اطلاعات مفید درباره دستگاه‌های لیزر
  • کسب مدرک بین‌المللی کار با دستگاه لیزر
  • امکان تاسیس مرکز لیزر با کمک یک پزشک عمومی

دوره اپراتوری لیزر فنی حرفه ای نویان طب بر چه دستگاه‌هایی متمرکز است؟

انواع مختلفی از دستگاه‌ لیزر برای پوست‌های مختلف وجود دارند. معمولا در دوره اپراتور لیزر کار با دستگاه‌های لیزر زیر، آموزش داده می‌شود:

  • کار با دستگاه لیزر تیتانیوم
  • کار با دستگاه لیزر الکساندرایت
  • کار با دستگاه لیزر دایود
  • کار با دستگاه لیزرهای SHR
آموزش‌ دوره های اپراتوری لیزر

آموزش کار با دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس

دستگاه لیزر تیتانیوم پلاس 2024 یکی از جدیدترین و پرکاربردترین دستگاه های لیزر موهای زائد می باشد، این دستگاه دارای صفحه مانیتورینگ 15 اینج با زولوشن 4K می باشد، همچنین دارای سیستم عامل اندروید برای پرونده سازی کلاینت ها است، این دستگاه دارای کولینگ هندپیس -25 درجه، لیزربار کوهرنت آمریکا، پمپ آب ایتالیایی می باشد، لیزر تیتانیوم دارای 4 طول می باشد، که برای لیزر انواع پوست ها مناسب می باشد. کار با این دستگاه کی پیچیده تر است.

آموزش دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت، یکی از معروف‌ترین دستگاه‌ها لیزر است که تمام آموزشگاه‌هایی که دوره اپراتوری لیزر را برقرار می‌کنند، آموزش کار با آن را ارائه می‌دهند. این دستگاه در طیف مادون قرمز کار می‌کند و معمولا برای پوست‌های روشن کاربرد دارد. الکساندریت دارای سری یک‌بار‌مصرف است و نیاز به استفاده از ژل ندارد.

آموزش دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود، یکی دیگر از انواع دستگاه‌های لیزر است که برای پوست‌های تیره استفاده می‌شود. این دستگاه، طول موج بلند‌تری نسبت الکساندریت دارد و به‌همین دلیل برای پوست‌های تیره مناسب است. دایود با ژل، کار می‌کند و سری یک‌بار‌مصرف ندارد. این دستگاه می‌تواند مناطق وسیع‌تری را با سرعت بالا پوشش دهد.
دوره های اپراتوری لیزر، معولا بر این دستگاه نیز تمرکز دارند.

آموزش دستگاه لیزر SHR

SHR™ مخفف عبارت Super Hair Removal است. عملکرد این دستگاه لیزر، شامل گرم‌کردن پوست در کل ناحیه تحت درمان است تا جایی که فولیکول‌های مو از بین بروند. این فرآیند با استفاده از تکنیک «در حرکت» یا in-motion انجام می‌شود که در آن اپراتوری لیزر از حرکات سرخوردن با اپلیکاتور لیزر روی پوست مراجع، استفاده می‌کند.

بنابراین، به‌جای لیزر‌کردن هر فولیکول مو به‌صورت جداگانه (که معمولا دردناک است)، SHR از انرژی کم‌تری با تکرار زیاد استفاده می‌کند تا بدون درد موها را از بین ببرد. کار با این دستگاه لیزر سبب می‌شود، بخش‌های کم‌تری به اصطلاح، جا بیفتند. بسیاری از مراکز برگزارکننده دوره اپراتور لیزر، دوره اپراتوری لیزر SHR را نیز ارائه می‌دهند.

دوره اپراتور لیزر موهای زائد

درآمد ماهانه اپراتور لیزر

درآمد اپراتور لیزر می‌تواند وابسته به عوامل مختلفی باشد. تعداد مراجعانی که در روز ویزیت می‌کند، سرعت کار، کلینیکی که در آن مشغول به‌ کار است و مالکیت کلینیک، از عوامل مهمی هستند که بر درآمد یک اپراتور دستگاه لیزر اثر دارند. به‌طور کلی، این شغل می‌تواند یک منبع درآمد خوب و مطمئن برای افرادی باشد که قصد دارند در این حوزه کار کنند.

  • موقعیت جغرافیایی کلینیک زیبایی
  • نوع دستگاه لیزر
  • میزان مهارت اپراتور در زمینه عملکرد و کار با دستگاه لیزر
  • میزان سابقه کار
  • تعداد ساعت کاری اپراتور

شرایط استخدام اپراتور لیزر در مراکز زیبایی

مهم‌ترین شرط برای استخدام یک فرد به‌عنوان اپراتور دستگاه لیزر، داشتن مدرک دوره اپراتور لیزر است. با این حال، اگرچه شرکت در دوره اپراتور لیزر موهای زائد جهاد دانشگاهی، یک شرط لازم برای قبولی این شغل است، اما شرط کافی نیست. یک اپراتور دستگاه لیزر، لازم است دارای شرایط زیر باشد:

✔️توجه به جزئیات: توجه به جزئیات، لازمه یک لیزر موفق است. افراد ریزبین در این شغل موفق‌تر هستند.

✔️اخلاق حرفه‌ای: از آنجا که افرادی که برای لیزر به کلینیک مراجعه می‌کنند، پوشش خود را در اتاق لیزر کاهش می‌دهند، توجه به اخلاق حرفه‌ای از جمله ممانعت از ورود افراد متفرقه، پوشاندن بدن بیمار، توجه به‌راحتی او و… مهم است.

✔️روابط عمومی بالا: روابط عمومی بالا، ضامن افزایش درخواست مشتریان است.

✔️مدیریت زمان: مدیریت زمان، از دیگر ویژگی‌های اپراتوری لیزر است. این ویژگی به اپراتور دستگاه لیزر کمک می‌کند تا وقت‌دهی را درست انجام داده و از معطل‌شدن مراجعان جلوگیری کند.

✔️دارای مهارت های تخصصی

✔️دارای سابقه کار و مدرک آکادمیک فنی و حرفه ای

دوره اپراتوری لیزر فنی حرفه ای

سخن آخر
دوره های اپراتوری لیزر یک راه سریع و راحت برای افرادی است که قصد دارند در مدت زمان کوتاهی مهارت لازم برای انجام یک شغل را به دست بیاورند. با گذراندن دوره اپراتوری لیزر و دریافت مدرک بین‌المللی می‌توانید در کلینیک‌های مختلف به‌عنوان اپراتور لیزر کارکرده و یا کلینیک خود را با کمک یک پزشک عمومی راه بیندازید.

شرکت نویان طب مانلی تصمیم دارد برای مشتریان خود و همچنین افرادی که خواهان یادگیری کار با دستگاه لیزر هستند، دوره آموزشی اپراتور لیزر را با بهترین متریال برگزار نماید، بنابراین علاقه مندانی که قصد شرکت در دوره های آموزشی اپراتور لیزر و خواهان دریافت مدرک بین‌المللی اپراتور لیزر هستند، با کارشناسان برگزاری دوره نویان طب مانلی تماس بگیرید.

جهت اطلاع از قیمت و شرکت در دوره های آموزشی آکادمی نویان طب مانلی در تماس باشید.

شماره تماس با مشاوران دوره: 09129096358

اینستاگرام نویان طب مانلی :@noyanteb_manely

فرم ثبت نام در رویداد
لطفا فرم زیر را پر کنید تا در رویداد ثبت نام و عضو شوید.