جستجو
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

خرید دستگاه ان دی یاگ و ویژگی های آن

خرید دستگاه لیزر ان دی یاگ

دستگاه لیزر ان دی یاگ یکی از فناوری های جدید برای درمان و لیزر موهای زائد محسوب می شود. این دستگاه برای رفع موهای زائد و درمان مشکلات پوستی کاربرد دارد. دستگاه لیزر ان دی یاگ در دسته بندی دستگاه لیزرهای جامد طبقه بندی می شود. این دستگاه امواجی با طول موج بالا ایجاد می کند. این امواج به مادون قرمز نزدیک است اما سطح تخریب آن کنترل شده می باشد. نفوذ این امواج به عمق پوست باعث درمان مشکلات پوستی می شود. این دستگاه جزء دستگاه لیزر موهای زائد و کیوسوئیچ قرار میگیرد.

سیستم لیزر Nd- YAG یا  لیزر Nd- YAG یا پالس بلند روش بی‌خطر و مؤثر برای  از بین بردن طولانی‌مدت موهای زائد برای افراد باپوست تیره است. در این نوع لیزرها طول‌موج نزدیک به مادون‌قرمز به‌طور عمیق به پوست نفوذ و سپس توسط رنگ‌دانه‌ی مو جذب می‌شوند یافته‌های جدید نشان می‌دهد این نوع لیزر بر بافت‌های اطراف تأثیری ندارد.

از معایب لیزر ان دی یاگ این است که تأثیری بر موهای سفید یا روشن ندارد و تأثیر آن بر موهای نازک نیز کم است. درد این لیزر از دیگر لیزرها بیشتر است و خطر سوختگی، زخم، قرمزی، تغییر رنگ پوست و ورم وجود دارد. دستگاه های مبتنی بر این فناوری برای رفع موهای زائد،‌ با طول موج 1064 نانومتر، به صورت خاص برای پوست‌های برنزه و تیره طراحی شده و تمام طیف‌های تیپ‌های پوستی را از تیپ یک تا شش پوشش می‌دهد. همچنین پس از استفاده از این دستگاه، کاهش رشد مو هم موثر بوده است.

دستگاه لیزر ان دی یاگ

خرید لیزر تیتانیوم با بهترین قیمت و کیفیت از نویان طب مانلی

کاربردهای دستگاه لیزر ان دی یاگ

طول موج لیزر ان دی یاگ علاوه بر اینکه یک دستگاه لیزر جدا با طول موج معین ND-Yag دارد، در دستگاه کیوسوئیچ نیز برای حذف تاتو استفاده می شود. طول موج بالای دستگاه حرارت زیادی را در فولیکول ها بوجود می آورد و باعث حذف موهای زائد می گردد. این دستگاه برای انواع پوست مفید است. برای پوست های برنزه هم می توان از دستگاه ان دی یاگ استفاده نمود و این موضوع یک مزیت برای این دستگاه محسوب می شود.

از دیگر کاربردهای دستگاه ان دی یاگ می توان به رفع موهای زائد، از بین بردن رگ های عنکبوتی روی بینی و رفع آثار تتو اشاره کرد. درمان قارچ ناخن و لکه های پوستی نیز از کاربردهای این دستگاه است.

دستگاه لیزر ان دی یاگ دارای ماده ای با یون فلزی است که غلظت کمی دارد و درون شیشه ای با شبکه بلوری قرار گرفته است. با استفاده از این دستگاه می توان منافذ باز پوست را کوچک کرد و پوست را روشن نمود. رنگدانه هایی که بر اثر افزایش سن بر روی پوست به وجود می آیند نیز با این دستگاه قابل درمان هستند. دستگاه لیزر ان دی یاگ در بین بیماران و پزشکان بسیار محبوب است. این دستگاه عوارض بسیار کمی دارد و درمان با آن بدون درد انجام میگردد.

مزیت های استفاده از دستگاه لیزر ان دی یاگ

دستگاه ان دی یاگ برای انواع پوست از جمله پوست های تیره و برنزه بسیار مناسب است. این دستگاه سرعت بسیار بالایی در درمان مشکلات پوستی و رفع موهای زائد دارد. ایمنی بالای این دستگاه سبب شده است که افراد به راحتی به آن اعتماد کرده و از آن استفاده نمایند. تعداد جلساتی که برای رفع دائمی موهای زائد توسط این دستگاه مورد نیاز است به ناحیه پوستی مورد نظر و نوع پوست فرد بستگی دارد. اما به طور کلی جوابدهی این دستگاه بسیار بالا است.

ساختار اسکنر دستگاه ان دی یاگ به شکلی است که می توان ناحیه وسیعی از پوست را تحت لیزر قرار داد. اثربخشی این دستگاه بالای 90 درصد می باشد. امکان استفاده از دستگاه ان دی یاگ برای همه ی قسمت های بدن وجود دارد. برای اغلب بیماری ها و عارضه های پوستی می توان از دستگاه ان دی یاگ استفاده نمود.

عملکرد دستگاه لیزر ان دی یانگ

در رابطه با خرید دستگاه لیزر ان دی یاگ بسیاری از افراد دچار سردرگمی می شوند. به همین دلیل متخصصان تحقیقات مختلفی را در مورد این دستگاه انجام داده اند. دستگاه ان دی یاگ در میان مصرف کنندگان با نام لیزر 1064 شناخته می شود. البته طول موج های این دستگاه در فرآیندهای مختلفی که با آن انجام می شود متفاوت است. دستگاه ان دی یاگ به شکل پالسی و مداوم کار می کند.

عملکرد دستگاه لیزر ان دی یاگ بدین صورت است که ذرات رنگ درون پوست را منفجر می کند و آن ها را به ذرات ریزتر تبدیل می نماید. بدین ترتیب کم کم رنگدانه ها دفع می شوند. البته بهتر است بدانید که عملیات اصلی پاک کردن رنگدانه ها توسط سلول های ایمنی بدن انجام می گیرد. این سلول ها رنگدانه های ریز شده را از بین می برند. از آنجایی که یکی از کارهای اصلی که با دستگاه ان دی یاگ انجام میشود پاک کردن تاتو است به آن تتو پاک کن می گویند.

پالس های نور لیزر در عمق های مختلف ملانین را هدف قرار می دهند و با این روش رنگدانه ها را نابود می کنند. در برخی مواقع هنگام پاک کردن تاتو ها رنگدانه های پوست از بین می روند و لکه های سفید رنگی بر روی پوست به جا می ماند. در این مواقع می توان از دستگاه میکروپیگمنتیشن برای بازگردانی پوست به حالت اول استفاده نمود.

باید بدانید که دستگاه لیزر ان دی یاگ برای موهای رنگی و روشن اثری ندارد. اما نتیجه خوبی برای موهای تیره دارد. درمان با دستگاه ان دی یاگ هر 30 تا 45 روز انجام می شود. البته این درمان در پوست های تیره ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشد.

دستگاه جوانسازی آر اف فرکشنال یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی و رفع چین و چروک پوست می باشد.

ویژگی های دستگاه لیزر ان دی یاگ

از ویژگی های ان دی یاگ قابلیت استفاده از آن برای برطرف نمودن رنگدانه های مختلف پوست می باشد. حتی رنگدانه های ناشی از تاتو که به رنگ سیاه، قهوه ای و آبی باشند را می توان از روی لب، چشم و دیگر قسمت های بدن محو نمود. لکه هایی که به صورت مادرزادی بر روی پوست وجود دارد نیز با استفاده از دستگاه ان دی یاگ قابل برطرف نمودن است. از دیگر ویژگی های ان دی یاگ عدم آسیب به پوست بدن و فولیکول های آن می باشد. رنگدانه هایی که با استفاده از دستگاه های دیگر برطرف نشوند را می توان با دستگاه ان دی یاگ پاک نمود.

عوارض استفاده از دستگاه ان دی یاگ

عوارض جانبی در استفاده از دستگاه ان دی یاگ معمولا بسیار جزئی و اندک است. این عوارض می تواند شامل درد، خارش و قرمزی بعد از درمان باشد. به ندرت امکان تغییر رنگدانه های پوستی با استفاده از این دستگاه وجود دارد. ایجاد کبودی تقریبا در کمتر از ده درصد افراد رخ می دهد.

قیمت دستگاه لیزر ان دی یاگ

درمان مشکلات عروقی با خرید دستگاه  لیزر ان دی یاگ

قیمت دستگاه لیزر چهار طول موج

یکی دیگر از ویژگی های ان دی یاگ تمرکز بر بافت هدف می باشد. بدین معنی که بافت های مجاور مشکل پوستی تحت تاثیر لیزر قرار نمی گیرند. کسانی که به مشکل واریس مبتلا هستند نیز می توانند از این دستگاه برای درمان خود استفاده نمایند. لیزر درون عروقی توسط دستگاه ان دی یاگ بدون عارضه جانبی انجام می شود. این عمل به شکل سرپایی و در زمانی کمتر از یک ساعت صورت می گیرد. خوشبختانه برای انجام لیزر با این دستگاه نیازی به بیهوشی نیست. پس از انجام لیزر با دستگاه ان دی یاگ جای زخم باقی نمی ماند.

جهت خرید دستگاهی با طول موج ان دی یاگ با کارشناسان فروش نویان طب مانلی تماس بگیرید…

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.