Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

بهترین روش های درمان منافذ باز پوست

روش های درمان منافذ باز پوست چرب

درمان منافذ باز پوست برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت و دستگاه جوانسازی ضروری می باشد. این منافذ معمولا به دلیل وجود جوش های کوچک و بزرگ در پوست صورت بوجود می آیند. منافذ باز در واقع روزنه های هستند که سموم را از پوست دفع می کنند. اما در برخی موارد این روزنه ها آنقدر بزرگ می شوند که ظاهر نازیبایی را برای پوست صورت بوجود می آورند. در این مقاله قصد داریم به راه های درمان منافذ باز پوست بپردازیم.

آشنایی با بهترین دستگاه هایفو برای جوانسازی پوست

انواع روش های درمان منافذ باز پوست

درمان منافذ باز پوست با میکرونیدلینگ

یکی از راه های درمان منافذ باز پوست استفاده از میکرونیدلینگ می باشد. در این روش کلاژن سازی برای پوست انجام می شود. روش کار میکرونیدلینگ بدین صورت است که ابتدا با کمک سوزن های بسیار ظریف در سطح پوست سوراخ هایی بوجود می آید. سپس بافت پوست برای از بین بردن این سوراخ ها تحریک می شود تا کلاژن سازی توسط پوست انجام گیرد. بهتر است این کار در کلینیک های تخصصی انجام شود تا نتیجه ی بهتری داشته باشد.

درمان منافذ پوست با لیزرتراپی

یکی دیگر از روش های درمان منافذ باز پوست استفاده از لیزر می باشد. این روش یکی از راه های قطعی درمان است که در کلینیک های پوستی انجام می گیرد. درمان منافذ با این روش با دستگاه لیزر که پالس بالایی دارند انجام می شود. این دستگاه ها با استفاده از مکش، سلول های مرده و همچنین آلودگی های سطح پوست را لایه برداری می نمایند. در این روش نیز کلاژن سازی توسط پوست انجام می شود و منافذ کوچکتر می گردند. برای درمان منافذ با استفاده از لیزر لازم است این کار چند جلسه متوالی انجام شود. این جلسات معمولا هر 4 الی 8 هفته برای پوست شما انجام می شود.

انواع روش های درمان منافذ باز پوستدرمان منافذ باز پوست با هایفوتراپی

درمان منافذ پوست با دستگاه هایفو یکی از روش های غیر تهاجمی برای پوست است که بدون درد می باشد. در این روش با استفاده از امواج پوست شما تحریک می شود تا کلاژن سازی بیشتری انجام دهد. در نتیجه روزنه های باز پوست بسته می شوند. روش هایفو برای درمان منافذ باز پوست دارای ماندگاری بالایی می باشد. در این روش نیاز به جلسات طولانی مدت نیست. انجام هایفو نیازی به جراحی و بخیه ندارد. در این روش همچنین احتیاج به استراحت و سپری نمودن دوران نقاهت وجود ندارد. از دیگر مزایای استفاده از هایفو می توان به هزینه مناسب آن نسبت به جراحی های لیفت صورت اشاره نمود. مشاهده اثرات هایفو حتی پس از یک جلسه درمان نیز مشهود است.

استفاده از لوازم آرایشی غیر کومدوژنیک

راه های زیادی برای بستن منافذ پوست وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از وسایل آرایشی غیر کومدوژنیک می باشد. بهتر است در انتخاب محصولات آرایشی خود دقت نمایید و بر روی آن ها به دنبال عباراتی مانند غیر کومدوژنیک یا فاقد چربی باشید. شستن روزانه پوست باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می شود. شستن پوست باعث می شود که منافذ پوست با آلودگی ها بسته نشود و چربی پوست کم شود.

لایه برداری پوست برای بستن منافذ باز

یکی دیگر از روش های بستن منافذ پوست استفاده از لایه بردار ها می باشد. همچنین عمل های زیبایی مانند میکرودرم ابریژن می تواند کارکرد خوبی در برطرف کردن منافذ باز پوست داشته باشد. به طور کلی استفاده از لیزر در لایه های عمقی پوست باعث کلاژن سازی بیشتر پوست می گردد و در شادابی پوست و درمان منافذ باز پوست نقش مهمی دارد.

استفاده از لیزر rf فرکشنال

استفاده از لیزر فرکشنال برای درمان منافذ باز پوست مفید است. این روش یک تکنولوژی جدید در زمینه ی عمل های زیبایی به حساب می آید. با استفاده از این فناوری از پرتوهای بسیار ریز در لیزر برای تخریب نمودن بافت اپیدرم استفاده می شود. دستگاه آر اف فرکشنال لایه اول و دوم پوست را هدف قرار می دهد و پوست آسیب دیده را تخریب می کند.

در نتیجه پوست جدید به جای پوست قدیمی رشد می نماید. با استفاده از این روش زمان طولانی استراحت پس از لیزر نیاز نمی باشد. همچنین پوست جدید به وجود آمده بسیار روشن تر وشفاف تر از پوست قبلی خواهد بود. با استفاده از این روش هیچ گونه آثار زخم بر روی پوست دیده نمی شود و بلافاصله می توان از مواد آرایشی بر روی پوست استفاده نمود.

مزوتراپی و درمان منافذ بازپوست

راه های درمان منافذ باز پوست

مزوتراپی نیز روشی دیگر برای درمان منافذ باز پوست می باشد. در این روش ویتامین، مواد معدنی و اسیدهای آمینه به لایه ی بالایی پوست تزریق می شود. تزریق این مواد موجب تحریک پوست و بازسازی آن می گردد. مزوتراپی روشی ایمن و بدون درد می باشد. علاوه بر درمان منافذ باز پوست این روش می تواند جوانسازی پوست را به دنبال داشته باشد. در مقایسه با روش های دیگر مزوتراپی بسیار مقرون به صرفه است.

اطلاعات کامل درباره بهترین دستگاه RF فرکشنال

بهترین روش درمان منافذ بازپوست چیست؟

در گذشته بهترین درمان منافذ باز پوست چرب لایه برداری و ترمیم پوست بود. در این روش درمانی از آلفا هیدروکسی اسید و بتا هیدروکسی اسید برای این کار استفاده میشد. اما امروزه استفاده از لیزر جوان سازی روش بهتری محسوب می شود. این لیزر نتیجه ی سریع تر و ایمنی بیشتری دارد. فرآیند استفاده از لیزر برای درمان منافذ باز پوست باید در یک مرکز معتبر و با استفاده از دستگاه های استاندارد انجام شود. این پروسه تحت نظر پزشک صورت میگیرد.

استفاده از امواج رادیویی و فرکانس ها نیز برای درمان منافذ باز پوست بسیار کمک کننده است. در این تکنولوژی از سوزن های آر اف فرکشنال استفاده می شود. سوزن ها وارد عمق خاصی از پوست می گردند و در آن بخش از پوست اقدام به آزاد نمودن امواج رادیویی می کنند.
ممکن است با مراجعه به مراکز خدمات پوستی استفاده از دستگاه های اسکارلت برای شما توصیه شود. این دستگاه ها از امواج رادیویی همراه با فناوری آر اف فرکشنال استفاده می نمایند و در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای درمان منافذ باز پوست هستند.

هزینه درمان منافذ باز پوست چقدر است؟

هزینه درمان منافذ باز پوست به عوامل مختلفی مانند عمق منافذ، شدت آن و ناحیه ی تحت درمان بستگی دارد. یکی دیگر از مواردی که می تواند در هزینه درمان تاثیر مستقیمی داشته باشد تعداد جلسات درمانی است.

سخن پایانی

 شرکت نویان طب مانلی بهترین دستگاه های جوانسازی پوست با تمام ویژگی ها، قیمت و شرایط مناسب اقساطی ارائه می دهد. برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش ما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرد.

شماره تماس کارشناس : 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما