Search
Close this search box.
تجهیزات پزشکی نویان طب مانلی

آشنایی با انواع دستگاه آر اف فرکشنال

انواع دستگاه ار اف فرکشنال

آشنایی با انواع دستگاه آر اف فرکشنال: دستگاه آر اف فرکشنال (Fractional RF) یک تکنولوژی در حوزه درمان مشکلات پوستی است که از انرژی رادیوفرکانس (RF) برای بهبود و ترمیم ظاهر پوست استفاده می ‌کند. این دستگاه با ترکیب دو تکنولوژی، یعنی روش فرکشنال (Fractional) و رادیوفرکانس (RF)، بهبود ساختار پوست و بهبود مشکلات مختلف پوستی را فراهم می‌ کند. دستگاه آر اف فرکشنال کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

کاربردهای دستگاه آر اف فرکشنال

بهبود چین و چروک پوست

دستگاه آر اف فرکشنال می ‌تواند با تحریک تولید کلاژن در پوست، موجب بهبود چین و چروک صورت و سایر نواحی پوست شود.

درمان آکنه

این دستگاه می‌ تواند با کاهش ترشح چربی پوست و از بین بردن باکتری ‌های موجود، به کاهش التهابات و بهبود آکنه کمک کند.

بهبود انواع جوش

آر اف فرکشنال می ‌تواند در بهبود انواع جوش، اعم از جوش ‌های قرمز و جوش ‌های سفید موثر باشد.

دستگاه آر اف فرکشنال

کاهش چربی و آرامش پوست

این دستگاه می ‌تواند با تحریک فعالیت سلول‌ ها و بهبود ساختار پوست، موجب کاهش چربی و آرامش پوست گردد.

جوانسازی پوست

دستگاه‌ های آر اف فرکشنال مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها قابلیت‌ ها و ویژگی ‌های خاص خود را دارند. در میان محصولات موجود، دستگاه‌ های آر اف فرکشنال ناب وی، اسکارلت، آر اف فرکشنال ویواسه و آر اف فرکشنال ترمیا از محبوب‌ ترین و پرکاربردترین دستگاه‌های آر اف فرکشنال هستند. در ادامه  توضیح مختصری درباره هر یک از این دستگاه ‌ها آورده است.                                                                                                                                    آر اف فرکشنال می‌ تواند با تحریک تولید کلاژن، باعث جوانسازی پوست و کاهش علائم پیری مانند افتادگی و چین و چروک شود.

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال را از ما بخواهید جهت خرید دستگاه آر اف فرکشنال با کارشناسان فروش ما که شماره شان در پایین همین صفحه است تماس بگیرید.

مهم است بدانید که استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال باید توسط یک تکنسین متخصص و مجرب انجام شود و میزان جلسات و قابلیت هر فرد بسته به وضعیت پوست و هدف درمانی او ممکن است متفاوت باشد.

دستگاه ار اف فرکشنال ار اف ناب وی ، انواع دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال ناب وی

دستگاه لیزر جوانسازی پوست فرکشنال RF برند ناب وی یک دستگاه زیبایی است که جلوه های عالی از امواج رادیویی و مزوتراپی فرکشنال میکرو سوزنی را در یک دستگاه ارائه می‌دهد. ترکیب این دو روش در یک درمان باعث افزایش کاهش اسکار می شود.

دستگاه آر اف فرکشنال اسکارلت

دستگاه فرکشنال آر اف اسکارلت بهترین گزینه برای جوانسازی پوست صورت و سایر نواحی بدن می باشد. با استفاده از این دستگاه، سوزن‌ های بسیار نازکی با قطرهای بسیار کوچک در عمق ۰.۵ تا ۳.۵ میلی‌متری پوست وارد می ‌شوند.

پس از آن با ایجاد امواج رادیویی در فرکانس ‌های مشخص، باعث تولید پروتئین ‌های کلاژن و شده و پوست را بازسازی می ‌کنند. در واقع، امواج رادیویی توسط سوزن ‌های آر اف اسکارلت به دلیل مقاومت بافت‌ های پوست در برابر این امواج، به گرما تبدیل می ‌شوند و این فرآیند منجر به جوانسازی پوست می گردد.

نحوه انجام آر اف فرکشنال چگونه است؟

این روش به دلیل بازدهی بالا و عوارض جانبی کمتر نسبت به روش ‌های دیگر، بهترین گزینه جهت جوانسازی پوست تلقی می ‌شود. با توجه به این ویژگی ‌ها، جوانسازی با دستگاه آر اف اسکارلت به یکی از محبوب‌ ترین روش ‌های زیبایی در سراسر جهان تبدیل شده است.

انواع دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه

دستگاه Vivace یکی از قوی ‌ترین دستگاه‌ های RF فرکشنال (سوزنی) است که ترکیبی از فرکانس رادیویی چند سطحی و میکرونیدلینگ را به کار می گیرد. این دستگاه با استفاده از فرکانس رادیویی و تحریک تولید کلاژن، پوست صورت، گردن، دست و بدن را سفت و صاف می ‌کند. در این روش، انرژی رادیوفرکانسی (ار اف) و سوزن ‌های کوچک با روکش طلا به کار گرفته می ‌شوند تا سوزن به عمق پوست نفوذ کند.

ویژگی منحصربه‌ فرد دستگاه آر اف فرکشنال ویواسه این است که بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی، تزریق ژل یا جراحی، تولید کلاژن، الاستین و سلول ‌های جدید را در پوست ایجاد می ‌کند. مزیت های استفاده از دستگاه Vivace عبارتند از:

  • استفاده از فرکانس و عمق نفوذ قابل تنظیم در افراد مختلف.
  • عدم وارد آوردن آسیب به لایه سطحی پوست.
  • روشی غیر تهاجمی که به صورت سرپایی انجام می ‌شود.
  • تاثیری روی افزایش یا کاهش رنگدانه‌ های پوست ندارد.
  • قابل استفاده برای انواع پوست.

به طور کلی، دستگاه Vivace با ارائه ترکیبی از فناوری ‌های پیشرفته و کاهش درد، یک روش موثر و ایمن برای بهبود کیفیت پوست می باشد.

تاثیرات آر اف فرکشنال بر روی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا

آر اف فرکشنال Thermia دستگاهی است که با استفاده از سوزن ‌های بسیار ریز و امواج رادیویی، منجر به جوانسازی، لیفت و سفت شدن پوست می ‌شود. شدت دستگاه بسته به نوع عارضه پوستی یا اهداف درمانی قابل تنظیم می باشد. این دستگاه با استفاده از فناوری نانو آر اف فرکشنال (Nanofractional RF) عمل کرده و باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌ شود.

دستگاه Thermia دارای 160 میکروسوزن (میکرو نیدل) است. این دستگاه از تکنولوژی نانو آر اف فرکشنال ابلیتیو (Nanofractional RF ablative) بهره می ‌برد. این تکنولوژی جدید، که به نانو فرکشنال نیز معروف است، در برندهای Venus Viva و EndyMed استفاده گشته و توسط FDA تایید شده است.

انواع دستگاه آر اف فرکشنال

دستگاه آر اف فرکشنال ترمیا آخرین نسل لیزرهای فرکشنال می باشد. از این دستگاه برای جوانسازی و بهبود بافت پوست به صورت غیر تهاجمی استفاده می‌ شود. ابعاد سوزن‌ های استفاده شده در دستگاه ترمیا بسیار نازک بوده و حدودا 20*150 میکرون هستند. منافذ نانومتری که هنگام درمان در پوست ایجاد می ‌شوند، علاوه بر تاثیر بهتر برای نفوذ امواج رادیویی، باعث تحریک الاستین و تولید کلاژن در پوست برای ترمیم و بهبود آن نیز می ‌شوند. همچنین، گرمایی که از طریق میکروکانال ‌های نانومتری ایجاد می ‌شود، منجر به تحریک کانال ‌های مجاور و افزایش تولید کلاژن در پوست می ‌شود. برخی از کاربردهای این دستگاه عبارتند از:

  • سفت شدن و جوانسازی پوست
  • کاهش چین و چروک
  • از بین بردن منافذ باز پوست
  • از بین بردن جای جوش و آکنه
  • کاهش جای اسکار و زخم
  • کاهش ترک ‌های پوستی

برای اطلاع از قیمت دستگاه هایفو به سایت ما سر بزنید.

جمع بندی

مهم است بدانید که هر دستگاه آر اف فرکشنال خاصیت ‌ها، قابلیت ‌ها و نحوه عملکرد خاص خود را دارد. قبل از انتخاب هر دستگاه، توصیه می ‌شود با یک تکنسین متخصص یا پزشک مشورت کنید تا بررسی کاملی از وضعیت پوست شما انجام شود و دستگاه مناسب برای تان تعیین گردد.

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی@noyanteb_manely

با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس با کارشناس : 09129096358

کپی شد

مقالات مرتبط

نظرات

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس با ما